خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود مصاحبه ی اختصاصی دکتر علی صابری عضو نابینای شورای شهر تهران با سایت گوشکن

درود بر دوستان و عزیزان هم محله ای
با توجه به استقبال گسترده ی خخخ شما از کارهای قبلی، بر آن شدم که مصاحبه با جناب دکتر صابری عضو شورای شهر تهران را در اینجا منتشر کنم بلکه دانلود کرده و بهره ی لازم را ببرید.
گمان میکنم این مصاحبه دارای نکات مفیدی باشد برای همین سفارش میکنم که آن را از دست ندهید و ضمن اینکه خود آن را شنیده و نظر میدهید، از تشکلهای استان و شهرتان هم بخواهید که آن را بشنوند چون در خصوص تشکلها و شبکه ی ملی تشکلها جناب صابری توضیحاتی داده اند که برای ادامه ی فعالیتهایشان مفید و مؤثر میباشد.
لذا لطف کرده به هر روشی که صلاح میدانید، در این زمینه اطلاعرسانی کنید.
از امیر و شهروز عزیز هم میخواهم که موضوع این مصاحبه را در گروه های نابینایی هم آگاهیرسانی کنند.
در ضمن جناب صابری خواسته اند که لینک این پست را برایشان ایمیل کنید.
آدرس ایشان
saberlaw@gmail.com
میباشد.
خلاصه موضوعات متعددی در این مصاحبه مطرح شده است و در ضمن ایشان شماره های دفتر شورا و دفتر وکالت خود را یادآور شده اند که میتوانید با ایشان چه با تلفن و چه با لایمیل در تماس باشید.
دانلود با حجم بیست و چهار مگابایت
خب بیش از این مزاحم نمیشوم و شما نازنینان میتوانید مصاحبه من با جناب دکتر صابری را از لینک زیر دانلود کنید.
باقی بقایتان جان ناقابل عمو حسین فدایتان
دوستتون دارم چه استقبال بکنید و چه نکنید. ولی به احتمال زیاد دکتر صابری به این پست سر بزنند و حتی کامنت هم بگذارند و به نظرات و پیشنهادات جواب هم بدهند.
پیروز باشید.

۳۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود مصاحبه ی اختصاصی دکتر علی صابری عضو نابینای شورای شهر تهران با سایت گوشکن»

سلام عمو حسین
بسیار ممنونم که بار و رنج سفر رو برای ترتیب این مصاحبات بر خود هموار کردی و باز هم یکی از همنوعان موفق رو به ما معرفی کردی .
پیش زمینه ای از این دوست عزیز از شما شنیدم و مشتاقم که بقیه اش رو از زبون خودشون بشنوم .
باز هم ازت متشکریم که برای محل زحمت میکشی . خدا قوت

درود بر آقا مهدی نازنین. خواهش میکنم دوست خوب من. انجام وظیفه است. در ضمن از همه ی محبتها و الطاف شما خوبان تشکر میکنم. هم خودت و هم خانواده ات بسیار مهربون هستید از مهمان نوازیتان کمال سپاس و تشکر را دارم.

درود بر شما… بی نهایت ممنونم از این که با آقای صابریِ نازنین مصاحبه کردین… مصاحبه را به تمامی و با دقت گوش کردم و بهره بردم از سخنانِ دکتر… از سالهای دور فراوان تعریفِ ایشان را شنیده بودم… خوشحالم از این طریق صدای گرمشان را نیز شنیدم… آقای صابریِ بزرگوار… بی اندازه عزیزین برایم و به حضورِ روشنِ عزیزِ گران‌بهایی چون شما افتخار می‌کنم و قدردانِ تلاشهای بی وقفه ی شما هستم… امید که همواره برقرار و استوار باشین…

جناب مرد اردیبهشت درود بر شما. از ابراز لطف و محبتتان ممنونم. هدف ما هم همینه که دوستان هم محله ای با افراد مفید و موفق نابینا بیشتر آشنا شوند. امید که بتوانیم این کار را ادامه دهیم. البته این مشروط به استقبال هم محله ای هاست. به هر حال از اینکه سریعا دانلود کردید و شنیدید و نظر دادید بینهایت ممنونم. از آقای دکتر هم درخواست کرده ام که در صورت امکان به پست سر بزنند و جواب کامنتها را بدهند. امیدوارم وقتشان اجازه ی این کار را به ایشان بدهد و ما بیش از پیش خوشحال شویم و قدردان ایشان باشیم.

سلام.
خب من کامل این مصاحبه رو گوش کردم.
اول به عموی عزیز محله خسته نباشید و خدا قوت میگم.
بعد هم اگر جناب دکتر اینجا تشریف آوردن خدمتشون سلام و خوشآمد میگم.
راستش این که در دفتر ایشون همیشه رو به بچه های نابینا بازه، کاملاً به خود من ثابت شده و هر وقت که من و بقیه ی بچه ها خواستیم که با ایشون ملاقات داشته باشیم ایشون با روی گشاده پذیرفتن. حتی ایشون تلفن همراهشون رو هر وقت که در جلسه نباشن جواب میدن و حتی اگر به ایشون اس ام اس هم بزنید جوابگوی شما هستن.
برای ایشون آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم که ایشون رو در آینده در سطوح بالاتری هم ببینیم و روزی یکی از کرسیهای مجلس از آن ایشون بشه تا راحتتر بتونیم به حق و حقوق واقعی خودمون نزدیک بشیم.
ممنون. و موفق باشید.

درود بر شهروز خوبم. تشکر میکنم از ابراز محبتت. من هم همین آرزو رو دارم که روزی ایشان و دیگر عزیزان موفق و کارشناس را در جایگاه های بالاتر و عالیتر ببینیم. شهروز هنوز تهرانما منتظر بودم ببینم عمو رو دعوت میکنی یا نه خخخخخ. راستی قراره فردا یه مصاحبه توپ با یکی از مقامات ارشد داشته باشیم. کاش قرار به هم نخوره و سر حرفشون بمونند. موفق باشی پسر خوبم.

درود به خدمت آقای دکتر صابری و عمو حسین عزیز و گرامی. تشکر از این مصاحبه و وقتی که برا ارتباط مستقیم با محله گذاشتین.
اولاً بگم که من همه ی حرفای جناب دکتر رو لایک میکنم. الحق که واقعاً بسی بسیار باسواد و با کمالات هستند. و اما پیشنهادات من برا ایشون که امیدوارم یه نگاه عمیقی بهش داشته باشند.
۱. یا به معنای واقعی کلمه بهزیستی کار کنه یا باید منحل بشه.
۲. اگه قرار باشه بهزیستی به کارش ادامه بده, حد اقلش اینه که از خود نابینایان برای حل مشکلاتشون کمک بگیرند. یعنی به عبارت دیگه وقتی میریم بهزیستی, بهمون نگن مگه شما میتونید ماشین برونید که میگید ماشین پرکینز میخوایم.
۳. نخبه های نابینا رو جمع کنید و ازشون در راستای پیشرفت جامعه ی نابینایان کمک بگیرید. یعنی همین شبکه یه ملی باید اعضاش از نخبه های نابینا در همه ی زمینه ها باشند.
۴. سعی کنید تجربیاتتونو در قالب پست, مقاله, و یا فایل صوتی در اختیار همنوعانتون قرار بدین.
۵. باز هم تأکید میکنم که ما هرچی بدبختی میکشیم از دست همین بهزیستی میکشیم. واقعاً خبرای دردناکی به گوشم میرسه که قلب هر آزاده ای رو به درد میاره. سوء استفاده های جنسی یا خیلی از چیزای دیگه که نمیشه گفت. اینها فقط یه گوشه ای از درد ما نابینایان هست.
۶. ما اگه قرار باشه شهرستان باشیم که هیچ امکاناتی نداره و اگه هم قرار باشه به تهران بیاییم که دیگه کلاً بهزیستی پرتمون میکنه بیرون. یه فکری برا مشکلات انتقالیه بچه ها بکنید. ظاهراً انتقالی میدن ولی پشت نوبتی که هیچ فایده ای نداره.
باز هم از دکتر جهت برقراری ارتباط مستقیمشون با این محله تشکر میکنم.

سلام علی . خوبی. هنوز نشده بیامااا. شاید همین روزا یعنی فردا پس فردا پیدام بشه. ولی علی جون ظاهرا سوراخ دعا رو گم کرده ای. صحبتهایت بیشتر درباره ی بهزیستی بود که باید مسؤولین این سازمان پاسخگو باشند و نه جناب صابری. با این حال از اینکه گوشیدی و نظر دادی کمال تشکر رو دارم. پیروز باشی پسر خوب.

سلام بر جناب عمو حسین گرامی و آقای دکتر صابری بزرگوار
جدا حس بسیار خوبی هست که آقای دکتر حاضر شدند اختصاصی با محله صحبت و مصاحبه کنند و براشون آرزوی موفقیت سربلندی و سر افرازی دارم ….
عمو حسین بقیه پست هاتون هم عالی بود چه با کامنت چه بی کامنت ….
و باز هم ان شا الله مزاحم این پست می شم, مصاحبه رو کامل گوش بدم بیام ….

درود بیکران بر سرکار بانو خانم. از ابراز لطف و محبتتان ممنونم. بله ما هم خیلی خوشحالیم که شخصیتی چون دکتر صابری افتخار داده با محله و اعضای با صفایش بطور مستقیم صحبت کردند. کارهای دیگری از این دست در جریان است که امیدوارم بزودی به آگاهیتان برسد. از این نظر استقبال از اینگونه پستها اهمیت دارد که افرادی چون دکتر صابری متوجه شوند که تعداد زیادی خواهان تعاغمل با مسؤولین هستند و در واقع سخنانشان شنونده و استفاده کننده دارد. باید پستهای جدی را جدی گرفت و در مباحث شرکت کرد تا هم ما بهره ببریم و هم آنها بدانند که ما ناظر بر عملکردهایشان هستیم نظر میدهیم و نقد میکنیم. بازم ممنون بانوی گرامی محله. پیروز باشید.

سلام بر عمو حسین عزیز و گرامی. واقعا لذت بردم از این مصاحبه. واقعا کارتون بیست بود و همچنین از جناب آقای دکتر صابری هم متشکرم که وقتشون رو در اختیار ما گذاشتن. خدا قوت میگم به عموی گرامی.

درود بر امید عزیزم. خوبی گلم. خیلی دلم برات تنگ شده. از اینکه دان کردی و شنیدی متشکرم. هم از شما و هم از سایر عزیزان میخواهم که درباره محتوای مصاحبه هم نظر بدهند. و مهمتر اینکه تا جایی که میتوانید اطلاع رسانی کنند تا افراد بیشتری این مصاحبه را بشنوند بخصوص از همه میخواهم که تشکلهایشان را با خبر کنند یا اگر اهل اینترنت و این جور چیزا نیستند فایل صوتی این مصاحبه را در اختیارشان بگذارند. آنها باید بدانند که باید از وزارت کشور مجوز بگیرند تا بتوانند عضو شبکه ملی شوند تا بتوانند در شورای هماهنگی اجرای قانون جامع شرکت داشته باشند. و خیلی اطلاعات دیگر. پیروز باشید همگی.

سلااام سلااام به عمو حسین گرامی
خوب می دونم که هماهنگ کردن برای مصاحبه با مقامات ارشد چقدر دشواره و شما چند روزه که تهران موندین تا از طرف محله، بی چشمداشت با مقامات مختلف مصاحبه کنید.
این واقعا ارزشمنده.
سخنان شهروز رو تأیید می کنم.
شاید دکتر صابری از جمله استثنا هایی باشند که هر وقت کاری باهاشون داشتیم با آغوشی باز پذیرفتن.
از وقت ملاقات حضوری گرفته تا پاسخ دادن به تلفن همراهشون که در کمتر مسئولی شاهد چنین امری هستیم.
زحمات دکتر صابری در شورای شهر تهران و اثربخشی ایشون در این جایگاه، کاملا بارز هستش.
به امید اینکه بتونیم در سال های آتی، دکتر صابری رو به عنوان نماینده خودمون در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.
بازم ممنون عمو جان.

درود عمو حسین
از شما به خاطر گفت وگوهای مفیدتان تشکر می نمایم .پیشنهاد می کنم به مناسبت روز جهانی عصای سفید با رایزنی با مسولین کشور و اگه نشد مسولین استانی مصاحبه ای ترتیب دهید تا مسایل ومشکلات معلولین بویژه نابینایان مطرح شود و قول پیگیری برای حل آنها گرفته شود و دوستان هم محله ای نیز مشکلات و راه حل های مد نظرشان را ارائه کنند تا به نتیجه مطلوب برسیم .
از دکتر صابری هم تشکر می کنم و می پرسم مگر نمی شود مواردی که در اصلاحیه توسط دولت مطرح نشده نمایندگان در غالب پیشنهاد در ثحن مطرح و تصویب کنند
اکثر نمایندگان مجلس عضو فراکسیون معلولین هستند و می توان از طریق فراکسیون با نمایندگان ارتباط خوبی برقرار کرد و تشکلها در استانها باید با نمایندگان ارتباط نزدیکی برقرار کنند تا بتوان با آشنا کردن آنها با مسائل خواستار حل آن شد .

|رضا جان ممنون که دوباره نظر دادی. نظرتو میپسندم که میگی باید با مسؤولین و نمایندگان مجلس صحبت و رایزنی کرد. اما پیشنهاد میکنم که همه دوستان هم محله ای دست بکار شوند به مسؤولین شهر و بخصوص بهزیستی مراجعه کنند و درخواست مصاحبه کنند نباید منتظر نشست تا یک نفر یا دو نفر از این قبیل کارها کنند همه ی ما باید احساس مسؤولیت کنیم و به سراغ متصدیان امور برویم درخواست ملاقات و مصاحبه کنیم تا خود را بیشتر به آنان بشناسانیم و برعکس. پس منتظر هستیم که دیگر عزیزان هم به سراغ مسؤولین بهزیستی استان و شهرشون بروند مصاحبه ترتیب دهند و در اینجا بگذارند. بازم تشکر میکنم و از ابراز لطف همه شما گرامیان کمال سپاس را دارم.

با سلام و تشکر از عمو حسین عزیز که بانی این مصاحبه شدند مدتها بود که من نام آقای دکتر صابری را میشنیدم یا در ایران سپید میخواندم و همواره مایل بودم که صدای ایشان را بشنوم و از نزدیک با ایشان ملاقات داشته باشم که بالاخره امروز تا حدودی میسر شد مصاحبه بسیار خوبی بود گرچه ناگفته ها بسیارست ای کاش آقای دکتر در شرایطی قرار میگرفتند که میتوانستند به مشکلات نابینایان سراسر کشور رسیدگی کنند نه فقط تهران و هومه من شخصاً از آقای دکتر انتظار بیشتری دارم تا آن حد که جای پای دکتر خزائلی بگذارند مورد دیگر این که شخصاً به تشکلات موجود امیدی ندارم زیرا همانگونه که خود ایشان بهتر میدانند بسیاری از تشکلها بصورت هیئت امنایی و محفلی تشکیل شده اند بخصوص در شهرستانها به همین جهت بسیاری از نابینایان تحصیل کرده و با تجربه حاضر به عضویت در چنین تشکلاتی نیستند بنا بر این اگر آقای دکتر بتوانند نابینایان را ترغیب کنند که تشکلی بوجود بیاورند که بتواند در بر گیرنده اکثریت نابینایان کشور باشد.سر و کار بسیاری از تشکلات به جایی رسیده که حتی به صورت خانوادگی به وجود آمده اند مثلاً آقا رئیس و خانمش بازرس ویا صندوقدار و قص علی هاذا گفتنی در این موارد زیادست که از حد یک کامنت خارج است به هرحال برای آقای دکتر صابری و دست اندرکاران گوش کن آرزوی موفقیت میکنم …

سلام بر عمو حسین و درود بر افتخار نابینایان آقای دکتر صابری
من هم بسیار لذت بردم از این مصاحبه

عمو حسین و دوستان لطفا شماره همراه آقای صابری رو به من هم بدید میخواهم از تجربیات وکالت ایشان استفاده کنم
سپاس

سلام ممنون از این مصاحبه واقعا آقای دکتر صابری و نابینایان دیگر از این دسته جمله افتخارات جامعه ما نابینایان هستند فقط یک خواهش قرار بود شماره همراه ایشان را بگذارید ولی ظاهرا فراموش کرده اید. اگر ممکن است لطف بفرمایید شماره همراه ایشان را بگذارید. متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید