خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود ویژه برنامه ی خانه ی شما از شبکه ی تلویزیونی شما به مناسبت روز جهانی عصای سفید با حضور چند تن از اهالی محله

به نام خدا.
سلام به اهالی محترم محل نابینایان گوش کنیهای دوست داشتنی.
یه وقت فکر نکنید که کوچه رادیو دیگه تعطیل شدو رفت پی کارش!.
اتفاقا این روزها و پس از اتمام برنامه ی جهان ورزش ما به شدت دنبال اینیم که مجددا برنامه هایی رو تو رادیو بگیریم، و احتمالا به زودی اتفاقاتی که انشالا مثبت هم باشه خواهد افتاد.
این از این!، جهت اطلاع دوستانی که در پی آخرین اخبار کوچه رادیو بودند. اما:
اگر تایتل پستو خونده باشید احتمالا تعجب میکنید و امیدوارم بعد از این تعجب به خوشحالی هم برسید.
بله! بالاخره پای ما به برنامه سازی در سیما هم باز شد.
با نامه نگاریها و تماسهای تلفنی که از طرف انجمن نابینایان ایران با سیما گرفتیم امسال ویژه برنامه هایی رو در سیما به مناسبت روز جهانی عصای سفید خواهیم داشت که اولیش پریشب از ساعت 19 به مدت حدود 90 دقیقه در قالب برنامه ی خانه ی شما از شبکه ی تلویزیونی شما پخش شد.
خوشبختانه جناب آقای مجتبی سلیمخانی تهیه کننده ی این برنامه هم استقبال خوبی از اختصاص این برنامه برای یک شب به نابینایان کردند هم اجازه دادند که طراحی این برنامه و میهمانانش توسط ما انجام بگیره و خوشبختانه این اتفاق مهم دو شب گذشته افتاد و برنامه با اجرای جناب آقای محمودرضا غدیریان از مجریان خوب و خوش اخلاق سازمان صدا و سیما به روی آنتن رفت.
در کنار ایشان سرکار خانوم هما هماوندی به عنوان مجری نابینا حضور داشتند و بنده به همراه شهروز حسینی و هومن لطفعلی و همچنین جناب آقای علی اکبر جمالی مدیر عامل انجمن نابینایان به عنوان میهمان در داخل استودیو حضور داشتیم.
برای ما که انصافا تجربه ی خوب و ارزشمندی بود و امیدوارم این ویژه برنامه سرآغاز و مقدمه ی خوب و مناسبی برای ادامه ی پخش برنامه هایی از این دست در سیما باشه و در کنارش بحث برنامه های رادیویی هم به سرانجام مطلوبی برسه.
جا داره در پایان از تلاشهای سرکار خانوم الهه واحدی که تلاش بسیاری برای اختصاص این برنامه به نابینایان انجام دادند تشکر کنیم.
همچنین از جناب آقای مجتبی سلیمخانی تهیه کننده ی محترم و جناب آقای محمودرضا غدیریان مجری گرانقدر و همچنین تمام عوامل زحمتکش برنامه ی خانه ی شما از شبکه تلویزیونی شما تشکر و قدردانی کنیم به خاطر همراهی مثبتشون با ما و از اینکه با روی باز از ما استقبال کردند.

خب حالا میرسیم به دانلود برنامه، شما میتونید فایل تصویری این برنامه رو با حجم نود و پنج مگابایت از:
اینجا
دانلود کنید.
و فایل صوتی این برنامه رو هم با حجم هفتاد و دو مگابایت از
اینجا
دانلود کنید.
یا علی مدد، بی حدو عدد!.

۱۵ دیدگاه دربارهٔ «دانلود ویژه برنامه ی خانه ی شما از شبکه ی تلویزیونی شما به مناسبت روز جهانی عصای سفید با حضور چند تن از اهالی محله»

سلام درود برشما جناب آقای آذرماسوله
برنامتونو دیدم توی شبکه
برنامه ی خوبی بود
اجرای خانم هماوندی فوق العاده عالی بود
ترانه آقای هومن هم خیلی قشنگ بود….
فقط اونجاش که داشت مشکلاتو می گفت به نظرم نیاز به این همه معذرت خواهی نبود باید میگفت دیگه….برنامه مال خودتون بود
شما هم که خب من برنامه ی رادیویی شما را نشنیدم….اما معلوم بود که خیلی واردید و خوش صحبت آقای شهروز حسینی هم خوب بودند….یه کم هم خجالتی
امیدوارم که این موضوعات مطرح شده صرف پر کردن یک برنامه از طرف صدا و سیما نباشه و کسی صدای شما را بشنوه …برای همتون آرزوی موفقیت دارم.
خداوند یارتان

سلام به سارای. خب تو موقعی اومدی تو محل که من تقریبا یکی بود یکی نبود بودم! پس اول میخوام ورودتو به محل تبریک بگم امیدوارم که اینجا بهت خوش بگذره.
مطالبتم کاملا جای تأمل داره اما منو بچه ها تو تیم زندگی ادامه داره همیشه سعیمون بر این بوده که حضورمون حرف زدنمون و برنامه سازیمون تو رسانه فقط به قصد پر کردن وقتو زمان آنتن رسانه نباشه، چرا که معتقدم که هر تیم برنامه سازی که این کارو انجام بده به میکروفونو آنتن رسانه ای که واسش برنامه ساخته و به طور کلی به مردمو مملکتش خیانت بزرگ و نابخشودنی کرده.
به خصوص ما که بچه های محل هم در جریان هستند که با چه مشقتو سختی وارد حوزه ی برنامه سازی شدیم و از طرف دیگه نماینده ی جامعه ی نابینایان و معلولان هستیم، هم کارمون به مراتب سختتر و هم مسئولیتمون سنگینتر و حساستر.
برنامه های ما هم با پنج عنوان جهان ورزش نابینایان، لحظه های خودمونی، امید نشاط زندگی، عید دیدنی و زندگی ادامه داره تو آرشیو سایت هست افتخار میدی به ما اگه بری پیداشون کنی و بشنویشون.
بازهم از حضورت و ابراز نظرت ممنونم، انشالا به زودی میبینمت.

سلام
این باعث خوشحالی منه که شما تونستید به بخش سیما برید و برنامه بگیرید.
اینو به فال نیک میگیرم و امیدوارم هرچه زودتر کارهای بخش صداتون که بخش اصلی شماست ردیف بشه و گروه برنامه ی زندگی ادامه داره یا امید نشاط زندگی باز برنامه های خوبی رو برامون به ارمغان بیارن.
برنامه رو نشنیدم ولی دوستان میگفتن که خوب از آب در اومده.
برای همه تون آرزوی موفقیت میکنم.

سلام.
خب من اینجا نظر شخصیمو میگم.
به نظر من این برنامه میتونست خیلی بهتر بشه.
شاید مسئولین شبکه میتونستن لطفشونو بیشتر از این بکنن و حد اقل توی این برنامه که ویژه بود تبلیغ شامپوی ضد ریزش مو و ماهیتابه ی جدیدی که روغن غذا رو میگیره رو نکنن.
بیش از پانزده دقیقه از برنامه به خاطر این دو بخش از بین رفت که میشد خیلی حرفها در همین پانزده دقیقه زد.
به هر حال باز هم از این دوستان تشکر میکنیم که این فرصت رو به ما دادن.

سلام به سارای رضا و شهروز.
سارای: اختیار داری! توضیحاتی دادم که با ایده ی کلی ما آشنا بشی: جسارتی در کار نبوده هممحلی خوبم.
رضا: باور کن که اینقدر مشغله داشتم که فرصت نداشتم این کارو انجام بدم، این برنامه هم فقط ویژه ی همون شب بود اما قولهای مساعدی برای ادامه ی این روند گرفتیم که انشالا با تلاشهای ما و مساعدت دوستان محقق خواهد شد.
شهروز: روال برنامه طوری چیده شده که جا برای دعوت از یک مهمون وجود داره، اما به خاطر ویژه بودن اون شب علاوه بر همون یک مهمون سه مهمون و یک مجری نابینای دیگه هم به ترکیب برنامه اضافه شد، با نظرت تا حدودی موافقم اما خودت دست اندر کاری و قطعا در جریان هستی که یه برنامه ی تلویزیونی خرجو مخارجش به مراتب بیشتر از یه برنامه ی رادیویی و وضعیت مالی سازمان هم خیلی بیشتر از اون چیزی که بشه فکرشو کرد … .
به هر حال مجددا از تکتک دوستان عزیز ممنونم.

با درود، راستی می‌خوام بپرسم اگه قرار باشه به این برنامه از ۱ تا ۲۰ نمره بدین شما بهش چند میدین؟ اینجا مخاطبم همه دوستانن نه صرف اشکان. به من باشه چیزی حدود ۱۰ ۱۱
خانم هماوندی که خودش یه نابیناست میشه ازش پرسید: اگه مردم این همه عاشقن، اگه همه جا پر عشقه، اگه همه مسئولا خیلی مهربونن پس اوضاع خوبه دیگه، گل و بلبل، مگه نه خانم هماوندی! دیگه نابینا چه مشکلی داره؟ گل و بلبل. راستی میشه به محمودرضا غدیریانم یه کتابی چیزی داد که مجانی ضبط کنه تا ثوابشو ببره، “آقا کمک کنین به معلول، نابینا، ثواب داره.” آره یه کتاب بدین بهش میخواد بره بهشت.

سلام به جناب مصدق. دوست عزیز! ما اصراری نداریم که همه بیان به تلاش ما آفرین بگن و به به چه چه کنند! اتفاقا ما از انتقاد استقبال میکنیم اما این شکل صحبت کردن رو در شأن و شخصیت شما نمیدونم، چرا که به نظرم صحیح نیست که به کسی که داره در حد بضاعت و توان خودش میخواد قدمی واسه بچه ها برداره اینطوری تاخت و تاز بشه.
محمودرضا غدیریان و امثال محمودرضا غدیریان قدرت ماورایی ندارند که همه ی مشکلات نابینایان رو در یک چشم به هم زدنی حل کنند! اما معرفتشو دارند که حس همراهی و همنوعدوستی و انساندوستیشونو نشون بدند و پاسخ چنین حسی اگر درک متقابل نباشه دیگه برخوردهای این شکلی هم نیست.

سلام اشکان، نه فکر کنم شما دقیق متوجه نوشته من نشدی. نمره ای که دادم درست بود، انتقادم از خانم هماوندی هم به عنوان یک نابینا به جا بود می تونست بیشتر مشکلاتو بازتاب بده، ولی راجع به محمودرضا قصد طنز و شوخی با اونو داشتم، هفت شنبه رو یادت میاد؟ محمودرضا بود و آماج حملات شوخطبعانه شنوندگان و حتی فرزاد و بقیه دوستاش، اون ظرفیت این شوخیهای طنزو داره چون کارش اینه.

سلاااااام. به به آقای ماسوله آذر چه تایتل زیبایی بود.
من با کلی ذوق و آرزوی موفقیت برای شما خییییلی خوشحالم
امیدوارم که سعادتی باشه که شما رو هر روز تو تلویزیون ببینیم.
و امیدوارم این برنامه دروازه ورود شما به سیمای تصویری در نهایت کنگر خوردن و لنگر گرفتن شما تو سیمای تصویری باشه.

دیدگاهتان را بنویسید