خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

شوک بزرگ به فوتبال ایران/هادی نوروزی از دنیا رفت!.

به نام خدا.
سلام به هممحلیهای خوبم.
حد فاصل دو عید بزرگ قربان و غدیر خم هر سال فرصت مناسبی برای شادمانی مردم ایران بود، اما شادی امسال این ایام به کام مردم ایران تلخ شد.
بعد از فاجعه هولناک منا که منجر به فوت و جرح و مفقودی تعداد زیادی از هموطنانمون شد، صبح امروز خبری بر روی خروجی سایتها و خبرگزاریها قرار گرفت که شوک عجیبی به همه وارد کرد.
‏”هادی نوروزی کاپیتان سی ساله ی تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
همسر هادی نوروزی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: “حوالی ساعت 5 صبح متوجه شدم که هادی در خواب به سختی نفس میکشد، بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم تا وی را به بیمارستان انتقال دهیم”.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس نیز در این باره اظهار داشت: “حوالی ساعت 5 صبح بود که همسر هادی با من تماس گرفت و گفت حال هادی خوب نیست، بلافاصله خودم را به منزل او رساندم اما هادی پیش از انتقال به بیمارستان تمام کرده بود”.
هادی نوروزی بازیکن سی ساله و فقید تیم فوتبال پرسپولیس از سال 87 و از تیم سرخپوشان به پرسپولیس پیوست و در آخرین فصل حضورش در سرخپوشان در لیگ یک به عنوان آقای گلی رسیده بود.
نوروزی در طی مدت حضورش در پرسپولیس گلهای حساسی برای این تیم به ثمر رسانده بود که یکی از زیباترین این گلها سوپر گلی بود که در اولین بازی پرسپولیس در مقابل پدیده در همین فصل به ثمر رساند.
تعداد زیادی از اهالی ورزش از جمله بازیکنان تیمهای مختلف، پیشکسوتان، مسئولان و مدیران فعلی و ثابق ورزش، باشگاهها و فدراسیونهای مختلف ورزشی، از صبح امروز با ارسال پیامهای جداگانه ای این ضایعه ی دردناک را تسلیت گفتند.
قرار است به درخواست همبازیهای هادی نوروزی مراسم تشییع با شکوهی برای آن مرحوم برگذار شود، همچنین قرار است پیکر آن مرحوم برای وداع آخر جامعه ی ورزش و علاقه مندان، ساعت هشت و سی دقیقه ی جمعه، ده مهرماه  به ورزشگاه آزادی منتقل شود و از آنجا به سمت خانه ی همیشگیش در  زادگاهش شهر بابل تشییع شود.
از طرف خودم و سایر اهالی محله ی نابینایان و وبسایت گوش کن این ضایعه ی دردناک را به بازیکنان و مربیان و مدیران و پیشکسوتان و هواداران تیم محبوب و پر طرفدار پرسپولیس و جامعه ی فوتبال و اهالی ورزش و مردم ایران تسلیت ارز مینماییم.
یادش گرامی و روحش با بندگان صالح خدا همنشین باد به برکت صلوات بر محمد (ص) و آل محمد.
بدرود.

۳۱ دیدگاه دربارهٔ «شوک بزرگ به فوتبال ایران/هادی نوروزی از دنیا رفت!.»

سلام.
چه بد؛ هوای این پست هم که ابری شده درست مثه این روزای من.
خب تسلیت ویژه به خانواده ایشون، به تیم پرسپولیس، و به خصوص آقای آذر ماسوله و آقای حسینی که طرفدار واقعی این تیمند.
روحشان در آرامش، یادشان در دفتر خاطرات فوتبال ایران جاویدان. راهشان پر رهرو.

سلام.
مثل این که بد بیاری های پرسپولیس تمومی نداره.
واقعاً ببینید چه قدر فشار و استرس توی فوتبال ایران هست که یه جوون سی ساله رو از پا میندازه.
من تماشاگر هم یکی از مقصران این اتفاق هستم.
منی که شعار بیغیرت و حیا کن رها کن میدم، منی که فقط به خودم فکر میکنم، منی که به هر قیمتی باید تیمم ببره حتی با فحش دادن به داور و بازیکن، منم که استرس برای بازیکن تیمم میخرم و بهش تحمیل میکنم و منم که شریک جرم این اتفاق هستم.
انقدر فشار روی تیم پرسپولیس به خاطر نتایجش بود که حتی یه جوون سی ساله هم قلبش تحمل این فشار رو نیاورد و پر کشید.
من یادمه خیلی سال پیش هادی نوروزی کشتیگیر بود و حتی اگر اشتباه نکنم به تیم ملی کشتی هم رسید.
پس هادی از کشتی به فوتبال اومد و کشتی دنیای پهلوانی و جوانمردیه.
پس نمیتونیم در انسانیت و پهلوانی هادی نوروزی هم شکی داشته باشیم.
شاید اگر اون زمان میدونست که قراره روزی مرگش در فوتبال و استرس بیش از حدش و کثیفیهای بی شمار اون هست، هیچ وقت دوبنده ی کشتی رو از تنش در نمیآورد و شاید الآن ما یه دبیر یا سوریان یا یزدانی دیگه هم داشتیم.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

سلام به سیتا، جناب حسنپور و شهروز.
از سیتا ممنونم که برای باز شدن ابرهای هوای ابری حوصلش اینجا رو انتخاب کرده و آرزو میکنم که این ابرها تبدیل به باران رحمت بشه و در زندگیت بباره.
جناب حسنپور: به هر حال این خبر از صبح همه ی اهالی ورزش رو در شوک عجیبی فرو برد، چرا که هادی عزیز از جمله بازیکنان متعصب و زحمتکش و بی حاشیه و خوش اخلاق فوتبال بیرحم و بیاخلاق این روزها بود.
شهروز: ممنونم از حضورت، به هر حال حرفهای تو کاملا صحیح و تو خبری خوندم که هادی نوروزی دو پسر هم داره که مشخص نیست که چهطور قرار خودشونو با این اندوه بزرگ عادت بدند.

سلام اشکانجان
ممنون از اطلاعرسانی به موقع
عید سعید غدیر بر همه دوستان مبارک

من صبح برای دیدن اخبار لیگ باشگاه های اروپا به سایت ورزش ۳ رفتم و وقتی اولین خبر را دیدم شوکه و بسیار غمگین شدم چرا که هادی نوروزی یک هموطن جوان و بازیکن بسیار خوب و با اخلاق بود
من هم که یک پرسپولیسی اصیل هستم
امیدوارم این اخبار پی درپی غم انگیز تمام شود و شادی به دل مردم و بخصوص شما دوستان نابینای عزیز باز گردد

درود به همه ی گوشکنیهای عزیز واقعاً که یک فاجعه ی دردناک و بسیار غم انگیز است که دیگر هادی نیست تا با کاشته هایش گل بزند یا با پاسهای دقیقش مهدی تارمی را صاحب موقعیت گل کند اگر فوتبالی هم نباشی یا اگر حتی فوتبالی هم باشی ولی طرفدار قرمزها هم نباشی حالا طرفدار هر تیمی باشی واقعاً از این فاجعه بزرگ و از دست دادن چنین فوتبالیست با غیرتی که با تعصب تا آخرین روزهای عمرش برای تیمش زحمت کشید غمگین میشوی,من هم به نوبه خودم غم از دست دادن هادی نوروزی کاپیتان خوش اخلاق پرستلیس را به همه جامعه ورزش و خانواده عزیز این ورزشکار و شما گوشکنیها تسلیت میگویم امید که هادی در خانه ی ابدیش به آرامش رسیده و قرین رحمت خداوند بزرگ قرار گیرد یادش گرامی باد با تشکر بدرود

سلام
واقعا هنوز نتونستم این خبر را باور کنم. از صبح تا حالا چندین بار اشک در چشمانم جمع شد. ای کاش یکی به من می گفت که این خبر دروغه.
خیلی برام سخته که باور کنم یکی از بهترین بازیکنان تیم محبوبم دیگر در جمع ما نیست. هادی عزیز واقعا اخلاق و مرام و معرفتت مثال زدنی نیست. هادی جان برای همیشه در قلب من باقی می مانی و از خداوند بزرگ برایت طلب آمرزش می کنم و از خداوند می خواهم که به بازماندگان و خانواده محترم این عزیز از دست رفته صبر عنایت فرماید.
به همه پرسپولیسی ها این مصیبت بزرگ را تسلیت می گویم و باز هم متأسف و متأسف و پر از اندوهم.
روحت شاد هادی عزیز و دوست داشتنی

سلام و ارز تشکر از آقایان علیرضا مرزبان، حسین آگاهی، سامان اجرت دست، رسول اخوان، سعید شریفی و وحید.
یادداشتی از آقای حسن مهدوی در وبسایت برنامه ی ۹۰ خوندم با این تیتر:
سوت بیموقعی بود خدا!/الآن وقت ده نفره کردن پرسپولیس نبود…
و در ادامه آمده بود:
‏”دقیقه ی ۳۰؟ هنوز ۶۰ دقیقه مانده! تیم بی کاپیتان چه کند؟ …”
و به نظرم بسیار جالب آمد! همونطور که هادی نوروزی عزیز که اتفاقا خیلی هم کم مصاحبه میکنه در آخرین مصاحبه ی خودش گفته بود که:
‏”به زودی و با قدرت برمیگردم” اما!… .
خدایش بیامورزاد.

سلام و تشکر از جناب ابدالاهپور و جناب عسکری و رهگذر.
حتی اگر اهل ورزش و فوتبال هم نباشی قطعا دلت میسوزه از اینکه یه جوون سی ساله به همین راحتی تسلیم مرگ میشه! هرچند که اراده و خواست و تقدیر خداوند قادر توانا بر همه چیز حکمفرماست.

سلام
پرسپولیس ،تیم محبوبم ،دوستت دارم عاشقانه
هادی جان،غم از دست دادنت ،همه را غمگین کرده
خبر مرگت همه را داغدار کرده
پرسپولیس و هوادارانش با تو پای به لیگ ۹۴/۹۵گذاشتند،حال بی تو چه کنیم
امان از این دنیای وانفسا
حیف شدی هادی ،حیف شدی
روحت شاد،یادت همواره گرامی باد

سلام به اشکان عزیز
و همه ی دوستان گوشکنی
منم این اتفاق ناخوشایند رو به خانواده این بازیکن و جامعه ی ورزش دوستان و همه ی طرفدارانش تسلیت عرض میکنم
واقعا بازیهای خوبی رو داشت این بازیکن خوبمون
منم به شدت ناراحت شدم
روحش شاد و یادش گرامی.

سلام به عباس عزیز علیرضای گرانقدر و جناب گوشه نشین گرامی. از شما دوستان عزیزم بابت حضورتون و یادبودی که در فقدان این کاپیتان دوست داشتنی و با اخلاق و فقید نوشتید تشکر میکنم.
انشالا فردا همه سعی کنیم تو این پست و در کامنتدونی گزارشات و اتفاقات مربوط به مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی رو انعکاث بدیم.

سلام به همه دوستداران و خانواده فوتبال .
سن سی سالگی , سن نرمالی برای سکته قلبی نمیتونه باشه . با دو فرزند که هنوز مادرشون نتونسته بهشون بگه که پدرتون به اردوی تیم ملی نرفته و دیگه اصلا بر نمی گرده . حتما استرس های ناشی از نتایج و وظایفی که بر دوش کاپیتان گوش شکسته قرمز هابه عنوان مهاجم و یک لیدر بود , بیتاثیر نبوده . حیف شد حیف.
در ورزشگاه آزادی قرمز و آبی معنایی نداره و همه داغدار این جوون با اخلاق فوتبالمون هستیم در تشییع ناصر خان حجازی هم دیدیم که ما ایرانی ها قدر شناس هستیم . ولی نکته ای که این تشییع رو متمایز میکنه , در اوج بودن و جوونی نوروزی هست که تاسف همه رو دو چندان میکنه . من هم به عنوان یک آبی دو آتیشه متاسفم و برای بازماندگانش صبر و طول عمر از ایزد منان طلب میکنم .
روحش شاد و یادش گرامی .

گزارش زنده از مراسم تشییع کاپیتان پرسپولیس

هزاران هوادار تیم فوتبال پرسپولیس در مراسم خاکسپاری کاپیتان پرسپولیس حضور یافته اند.

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که با وجود برگزاری مراسم در ساعات اولیه صبح حدود نیمی از طبقه اول ورزشگاه آزادی پر شده است، حاضرین به نوحه خوانی و عزاداری مشغولند. از بین فوتبالی های مشهور علی کریمی، مهدی رحمتی، امیر عابدینی، رضا ترابیان، ابراهیم اسدی، بهادر عبدی، امین منوچهری، فرزاد آشوبی، بهروز رهبری فرد، مهدی امیرآبادی، سیامک کوروشی، میلاد میداوودی، وحید طالب لو، میثاق معمارزاده، مهرداد میناوند، حمید درخشان، محمد مومنی، محمد منصوری، اسماعیل حلالی، بهنام ابوالقاسمپور، حمیدرضا سیاسی، حسین ترابپور، نادری باقری، رضا نوروزی، سجاد شهباززاده و بهرام افشارزاده و حسین هدایتی و پرویز مظلومی و رضا عنایتی و بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس در مراسم حاضرند و در کنار زمین چمن در انتظار مشایعت پیکر هادی نوروز هستند.

*هواداران با نصب پلاکاردهایی در گوشه و کنار ورزشگاه نسبت به نوروزی ابراز احساسات کرده اند. جایگاه ۳۶ شور و حال خاصی دارد و هواداران پرسپولیس در صفوف به هم فشرده با نظم کامل مشغول عزاداری و خواندن شعار وداع هستند.

*تعداد بسیاری از حاضران با پیراهن شماره ۲۴ هادی نوروزی در ورزشگاه حاضر شدند. در ابتدای مراسم زجه و شیون همسر هادی نوروزی دل حاضران را به درد آورد. سپس رضا نورمحمدی مانی پسر هادی نوروزی را از میان جمعیت بیرون برد و او را که به شدت می گریست از میانه جمعیت خارج کرد.

*برادر هادی نوروزی نیز دختر کاپیتان درگذشته پرسپولیس را بغل کرده و او را نزد برانکو ایوانکوویچ آورده است. صحنه ای که باعث منقلب شدن بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس شد.

*مراسم تشییع جنازه هادی نوروزی با یک دوربین فیلمبرداری می شود.

*دقایقی پیش آمبولانسی که پیکر هادی نوروزی را در خود دارد وارد ورزشگاه شد و ازدحام عجیبی را به وجود آورد.

*با ورود خودرو حامل پیکر هادی نوروزی جمعیت از قسمت جنوبی به قسمت شمالی جابجا شد تا پیکر نوروزی مورد تشییع قرار بگیرد.

*مشوقین و جمعیت حاضر در پیست ورزشگاه آزادی پیکر نوروزی را به سمت جایگاه ۳۶ منتقل کردند، جایی که نوروزی خاطرات بسیاری از آنجا داشت.

*با انتقال تابوت نوروزی به سمت جایگاه ۳۶ بلندگوی ورزشگاه شعار جدیدی را زمزمه کرد: واویلا/ واویلا/ شدی ده نفره واویلا.

*تابوت نوروزی با پرچم ایران و پرسپولیس پوشیده و روی دست ها و زیر نور فلش عکاسان به سمت هواداران می رود.

*هواداران فریاد می زنند:«هادی بلند شو، هادی بلند شو»

*پرویز مظلومی، رضا عنایتی، میلاد میداوودی و جمع دیگری از استقلالی ها در حوالی جنوبی ایستاده و مراسم را نظاره گرند. آنها سپس به سمت تابوت رفته تا در تشییع مشارکت جدی تری داشته باشند.

*جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی نیز به جمع تشییع کنندگان اضافه شده است.

*علی کریمی، کاپیتان سابق پرسپولیس با پیراهن سیاه در حالی که حاضر نشد با خبرنگاران به گفت و گو بنشیند با حالتی غمزده در کنار پیست ایستاده است.

*مهدی رحمتی با دیدن علی کریمی سمت او آمد و با او به خوش و بش عرض تسلیت پرداخت.

*گوینده ورزشگاه از مشوقین خواست تا تابوت را به سمت قبله قرار دهند تا نماز میت خوانده شود.

*حجت الاسلام علیپور پیش نماز، نماز میت خواهد بود. بلندگو ورزشگاه از حاضرین خواست با رعایت نظم به وی اقتدا کنند و همه پشت جنازه قرار بگیرند.

*مهدی فنونی زاده و محمود فکری دو کاپیتان قدیمی استقلال نیز به جمع عزاداران پیوسته اند.

* جری بنگستون و مایکل اومانیا دو بازیکن خارجی پرسپولیس هم در بین تشییع کنندگان حاضران و با پیراهن مشکی به سوگواری مشغلوند.

* حبیب کاشانی مدیر تیم امید و عضو شورای شهر با هیات چند نفره به نمازگزاران پیوست.

* در پایان نماز میت حجت الاسلام علیپور از هواداران خواست با ۳ صلوات مقدماتی دور افتخار را فراهم کنند.

* محسن بنگر بازیکن پرسپولیس و دوست صمیمی هادی نوروزی در کنار نیمکت جنوبی به گریه شدید پرداخت.

* فرشاد احمدزاده بازیکن جدید پرسپولیس با جدایی از جمع تشییع کنندگان به گریه شدیدی در کنار شهروز کریمی دوست صمیمی هادی نوروزی پرداخت.

* پیکر هادی نوروزی در حال تشییع است و روی دست حاضران روی پیست آزادی جابجا می شود.

* هواداران به سمت ردیف اول جایگاه های ۳۴، ۳۵ و ۳۶ آمده اند تا تابوت را از نزدیک تماشا کنند.

* همه همه عجیبی در ورزشگاه برپاست و حاضران به عزاداری و شعار دادن درباره کاپیتان پرسپولیس مشغولند.

* پیکر هادی نوروزی پس از تشییع از جایگاه ۳۶ به سمت دروازه جنوبی برده شد.

* گوینده ورزشگاه از هواداران درخواست کرده به داخل زمین نیایند و نیروی انتظامی نیز هوادارانی که به داخل زمین هجوم می آورند، به جایگاه بازمی گردانند.

* مشوقین پرسپولیس با حرارت و گریه شدید پیکر هادی نوروزی را همراهی می کنند.

* از بستگان نزدیک هادی نوروزی نیز در بین تشییع کنندگان حاضرند و صحنه های دلخراشی در ورزشگاه رقم می خورد.

* محمدرضا خانزاده مدافع فصل پیش پرسپولیس، محسن بنگر هم تیمی سابقش را در مراسم تشییع همراهی می کند.

* در لحظه تشییع جنازه به سمت دروازه جنوبی با حضور مایکل اومانیا مدافع کاستاریکا بغضش شکست و او به همراه رضا نوروزی به گریه پرداخت.

* یکی از همراهان و حاضران در مراسم روی زمین چمن از حال رفته و خبرنگاران و بستگان نوروزی به یاری وی شتافه اند.

* با توجه به کمبود نیروهای حفاظتی در حالی که پیکر نوروزی آماده انتقال به آمبولانس می شد، تعداد زیادی از طرفداران خود را به زمین چمن رساندند تا از فاصله نزدیکتر با چهره های مشهور در مراسم حضور پیدا کنند.

* حبیب کاشانی، امیر عابدینی، حمید استیلی، حمید درخشان و تنی چند از پرسپولیسی ها در میان هجوم جمعیت به سمت طرفداران آمدند. سپس کاشانی پشت میکروفن قرار گرفت و سخنانی را برای هواداران به زبان آورد.

* هجوم تماشاگران به داخل زمین لحظه به لحظه از نظم نسبتا خوب مراسم کم می کند. حاضران با دوربین های موبایل و تبلت خود را به بازیکنان می رسانند و عکس می گیرند.

* حمید استیلی مربی سابق پرسپولیس با صورتی آفتاب سوخته و چشمانی گریان در بین جمعیت قرار گرفته و به سوالات آنها پاسخ می دهد.

* علی کریمی در فشار جمعیت از کنار دروازه جنوبی عبور کرد و در حالی که قصد رفتن به سمت هواداران را داشت، منصرف شد و دوباره راه خود را به سمت بیرون تغییر داد.

* در حال حاضر ازدحام شدیدی روی پیست ورزشگاه وجود دارد و مراسم کاملا از نظم خارج شده است.

* یحیی گل محمدی سرمربی سابق پرسپولیس نیز به جمع تشییع کنندگان پیوسته و پس از مشایعت تابوت روی نیمکت جنوبی نشست.

* میثم بائو بازیکن سابق استقلال نیز در ورزشگاه حاضر است.

* صدها هوادار در غیاب نیروهای انتظامی روی زمین چمن ورزشگاه آزادی راه می روند و به سلفی گرفتن مشغولند.

* پیکر هادی نوروزی به درب اصلی انتقال پیدا کرد و مراسم در میان هجوم جمعیت با قرائت یک فاتحه به پایان رسید.

ادامه دارد…

فرزندان نوروزی مبهوت شدند/ آخرین دور کاپیتان در آزادی

ساعت ۹:۲۰ دقیقه و پس از پایان نماز میت پیکر هادی نوروزی را روی پیست تارتان گرداندند.

حواشی مراسم تشییع هادی نوروزی را در ادامه می خوانید:

* محسن بنگر و مهدی رحمتی در آغوش یکدیگر به شدت گریه می کنند.

*پسر و دختر هادی نوروزی، هانی و هانا نوروزی در بهت و حیرت به اتفاقاتی که در آزادی رخ می دهد نگاه می کنند.

*علیرضا امامی فر از بس گریه کرده بود نتوانست با دوربین ها مصاحبه کند و حالش بد شد و رفت.

*«هادی نوروزی…دوستت داریم ما….هادی باید گل بزنه…پرسپولیس حمله…هادی باید گل بزنه…هادی بلند شو ورزشگاه بیقراره» شعارهایی بود که در حین گرداندن پیکر بی جان نوروزی از سوی هواداران سرداده شد.

*فریاد لااله الا الله روی سکوهای آزادی مو بر تن همه حاضران راست کرده بود.

*داریوش مصطفوی هم در جمع پیرمردهای فوتبالی در این مراسم حاضر شد.

*ساعت ۹:۲۰ دقیقه و پس از پایان نماز میت پیکر هادی نوروزی را روی پیست تارتان گرداندند.

*محسن مسلمان ،محسن بنگر، مهرداد میناوند پایان رأفت،رضا نورمحمدی،سپهر حیدری ، کمال کامیابی نیا، ایمان صادقی، مصطفی قنبرپور زیر تابوت را گرفته بودند.

*میثم بائو از حال رفته است و عده ای مشغول او هستند تا حالش خوب شود.

ادامه دارد…

خداحافظی حزن‌انگیز کاپیتان از ورزشگاه آزادی/ ماه از پرسپولیس رفت

هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بامداد روز پنجشنبه به علت ایست قلبی در سن ۳۰ سالگی به دیار باقی شتافت. مراسم تشییع پیکر مرحوم نوروزی صبح امروز جمعه از ساعت ۸ در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان و بسیاری از چهره های پیشکسوت باشگاه و کادر فنی و بازیکنان در این مراسم حضور دارند و هواداران پرشماری هم با حضور در ورزشگاه آزادی آخرین وداع را با کاپیتان سرخپوشان انجام دادند.

شیون های همسر نوروزی

گریه های هواداران و در آن میان شیون های همسر مرحوم هادی نوروزی همه حاضران را تحت تاثیر قرار داده است. همسرش مدام روی زمین چمن می رود و نام هادی را صدا می‌زند.

فرزندان نوروزی گریه حاضران را در درآوردند

دو فرزند هادی نوروزی هم در ورزشگاه حضور دارند. همراهی انها با مادرشان که گریه هایش تمامی ندارد حاضران در ورزشگاه را تحت تاثیر قرار داده است. پسر نوروزی که گویا هنوز رفتن پدرش را درک نکرده و باور ندارد مدام به هواداران و مردم خیره می شود.

مسئولان وزارت ورزش هم حضور دارند

برخی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان از جمله دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و مناف هاشمی معاون وزیر ورزش به همراه برخی چهره های دیگر ورزش در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده اند.

کاش هیچ وقت به ورزشگاه نمی آمدم

همسر هادی نوروزی که مدام روی زمین چمن می رفت و با ناله و شیون یاد همسرش را گرامی می داشت در جمله ای گفت که «دیدید بالاخره به ورزشگاه آمدم، اما ای کاش هیچ وقت به ورزشگاه نمی آمدم. هادی من الان کجاست.» او بارها این جملات را تکرار کرد و اشک ریخت.

چهره های سرشناس هم آمدند

اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس، علی کریمی، حمید استیلی، احمدرضا عابدزاده، حمیدرضا سیاسی، کریم باقری، حسین کلانی، بهرام افشارزاده، مهدی رحمتی، مهدی امیر آبادی و بسیاری از پیشکسوتان فو‌تبا‌ل به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

سینه زنی و نوحه خوانی لیدرها

هواداران و لیدرهای باشگاه پرسپولیس با سردادن شعارهایی در فراغ کاپیتان تیم خود اشک ریختند. آنها با دو دسته شدن به نوحه خوانی و سینه زنی برای هادی نوروزی پرداختند و شعارهایی را در این مورد سر دادند.

تعدادی از پیشکسوتان باشگاه پر‌سپولیس از جمله حمید درخشان، اصغر مدیر روستا، نادر باقری به محل تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی آمدند.

اقدام همسر نوروزی پس از ورود پیکر همسرش به ورزشگاه

ساعت ۸:۴۰ دقیقه بود که اتومبیل حامل پیکر هادی نوروزی وارد ورزشگاه آزادی شد تا صدای شیون و گریه حاضران به هوا برود. در این میان بازهم همسر نوروزی اشک حاضران را درآورد.

وی به همراه پسر هشت ساله و دختر دو ساله اش به داخل زمین چمن رفت و سپس روی زمین دراز کشید و به شیون و ناله پرداخت. حرکات و رفتار او اشک های حاضران را سرازیر کرد و ورزشگاه را تحت تاثیر قرار داد.

ماه از پرسولیس رفت

روی اتومبیل حامل پیکر هادی نوروزی علاوه بر تاج گل بزرگی که قرار داده شده بود، پوستری از تصویر وی نصب شد که روی آن نوشته شده بود: «ماه از پرسپولیس رفت.»

حضور استقلالی ها در ورزشگاه

علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال نیز در این مراسم حضور پیدا کرد. پرویز مظلومی سرمربی و بسیاری از بازیکنان و چهره های پیشکسوت تیم فوتبال استقلال نیز در ورزشگاه آزادی و مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی شرکت کردند.

عادل فردوسی پور هم آمد

تهیه کننده و مجری برنامه نود نیز یکی از حاضران در مراسم تشییع پیکر مرحوم نوروزی بود. عادل فردوسی پور در مراسم تشییع زنده یاد ناصر حجازی هم که در همین ورزشگاه آزادی برگزار شد حضور داشت.

اقامه نماز میت و آخرین دور در ورزشگاه

پس از آنکه پیکر هادی نوروزی روی دست هواداران و حاضران قرار گرفت صف هایی برای اقامه نماز میت تشکیل شد و در پایان نیز کاپیتان سرخپوشان آخرین دور افتخار را در ورزشگاه آزادی زد و روی دست هواداران و علاقمندانش قرار گرفت.

ازدحام اطراف علی کریمی

علی کریمی بدون شک یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال باشگاه پرسپولیس است که همواره مورد استقبال هواداران قرار گرفته است. او که یکی از حاضران در مراسم امروز بود بازهم در ازدحام هوادارانش قرار داشت و برخی خواهان گرفتن عکس یادگاری با او بودند. اما کریمی وضعیت روحی خوبی نداشت و مثل خیلی های دیگر فقط اشک می ریخت.

نوروزی برای آخرین بار از ورزشگاه رفت

پیکر کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دور زدن در پیست ورزشگاه بر روی دست هواداران و علاقمندانش برای همیشه از ورزشگاه آزادی رفت. قرار است پیکر هادی نوروزی به بابل منتقل شود و روز شنبه مراسم تدفین وی برگزار شود.

خداحافظ کاپیتان ،خداحافظ هادی با تعصب ،خداحافظ با غیرت،خداحافظ برای همیشه

سلام به مهدی ترخانه عزیز و تشکر بابت حضورت.
سلام به علیرضا. ممنونم از گزارش جامع و کاملی که از مراسم امروز نوشتی. خط به خطشو خوندمو اشک ریختم. امیدوارم که شاهد حوادثی از این دست نباشیم.
برای روح زنده یاد و زنده نام هادی نوروزی این جوان با اخلاق و دوست داشتنی از درگاه خداوند قادر و توانا طلب مغفرت و آمورزش دارم.
رحم الاه من یقرأ الفاتحت مع الصلوات.

نه که بخوام از میت بدگویی کنم ها. بالاخره یه آدمیزاد بوده و مرده. ولی راستش من هیچ وقت نتونستم بفهمم چه تأثیری تو زندگی من و شما داره که باخبر باشیم فلانی چندتا گل زده و یا خورده یا چقدر گرفته و از کدام باشگاه به کدام یکی رفته است. میشه یکی برام توضیح بده.

هرچند دیر شده اما من هم خیلی ناراحت شدم باور کنید با اینکه اینجا نبودم ولی وقتی شنیدم خیلی منقلب شدم
اصلا دلم میخواست با یکی حرف بزنم اما حالا هم که دیگه دیر شده ولی هنوز هم ناراحتم به همه ی هم محله ای های خوب و مهربون خودم این ضایعه را تسلیت میگم

دیدگاهتان را بنویسید