خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ما نباید غلط بنویسیم!

درود

میدونید! اصل و اساس حرف من همین چهار تا کلمه ای هست که عنوان این پست رو تشکیل میده!

حالا کمی هم توضیح میدم!

به نظرم اون تعداد پست غلط ننویسیم و پاسخ مکفی به بهانه های مختلف داریم که دیگه بعد از این بتونیم غلط ننوشتن رو تو این سایت به عنوان یک هدف و برنامه ی مشخص و در یک کلام یک قانون در نظر بگیریم!

اوخ! نترسید!

بقیهش رو بخونید، مطمئنم خودتون هم تصدیق میکنید و هم خوشتون میاد!

قبلا یکی از ویرایشگران محترم برای بعضی از کاربران ایمیلهایی شامل غلطهای املایی‌شون ارسال میکرد، تا بهشون کمک کنه این غلطها رو اصلاح کنن!

بعضی گوش میکردن، بعضی هم گوش نمیکردن!

متإسفانه تعداد کمی هم بودن که شاید کم لطفی میکردن و پاسخهایی دور از شإن خودشون و کسی که سعی داشت بهشون کمک کنه میدادن!

با تمام این احوال، ما دیدیم که هنوز غلط نوشتن هر‌چند انصافا کمی کمتر از قبل شده، اما ادامه داره و انگار یه عزم ملی، ببخشید محله ای برای رفعش لازمه!

این شد که غلط ننویسیم از این به بعد نه به عنوان یه پیشنهاد، که به عنوان یک هدف و قانون توسط تیم مدیریت به تصویب رسید و حقیر سراپا تقصیر هم مإمور ابلاغش، و البته ناظر بر صحت انجامش شدم!

بنا بر این، علاوه بر پستهای غلط ننویسیم که به فراخور حال، ممکنه هر از گاهی داشته باشیم، ارسال ایمیل یا پیغام خصوصی به کاربران در ارتباط با غلطهای املایی‌شون از سر گرفته میشه!

این ایمیلها و پیغامهای خصوصی رو از طرف کاربر عزیزمون، پستچی معروف، که جا داره از زحمات بی شائبهش همین جا تشکر کنیم دریافت میکنید!

مطمئنم دوستانی که ایمیل یا پیام دریافت میکنن، اونها رو کاملا جدی میگیرن و برای اصلاح اشکالاتی که بهشون تذکر داده شده حد اکثر سعیشون رو میکنن!

مطمئنم هیچ کس دیگه بهونه ی الکی نمیاره که بی خیال، مگه کی اینجا رو میخونه؟! و از این دست!

و کاملا مطمئنم هیچ کس حتّی اگه اعتراضی هم به این تذکرها داشته باشه، با تندی و خدای نکرده توهین به ایمیل یا پیامی که براش ارسال شده پاسخ نمیده!

از طرف دیگه، شما هم مطمئن باشید، کسانی که سعی کنن غلطهای تذکر داده شده بهشون رو اصلاح کنن و این در پستها و کامنتهاشون قابل مشاهده باشه، ضمن این که ما ازشون خیلی سپاس‌گزاریم، مراتب سپاسمون رو هم با ذکر نام در همون پستهای غلط ننویسیم ابراز میکنیم.

باز مطمئن باشید، اونهایی که به تذکرات اهمیت ندن و به همون منوال سابق ادامه بدن، باید تشریف بیارن جلوی دفتر تا چند کلمه با هم صحبت کنیم ببینیم حرف حسابشون چیه!

و با این که میدونم احتمالا چنین موردی پیش نمیاد، ولی کاملا مطمئن باشید، اگه کسی در پاسخ به ایمیل یا پیام ارسال شده بهش توهینی هرچند ناچیز بکنه، بلافاصله حساب کاربریش بدون اخطار قبلی مسدود میشه و بعیدم هست که دیگه به این راحتیها این محرومیت قابل برگشت باشه!

پس در نتیجه برمیگردیم به همون چهار تا کلمه ی عنوان پست!

ما نباید غلط بنویسیم!

 

دیدگاه‌ها غیرفعالند.