خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ویژه برنامه کانون معلولین توانای استان قزوین به مناسبت روز جهانی عصای سفید

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمامی خوانندگان.

در یک حرکت بسیار زیبا کانون معلولین توانا یک ویژه برنامه ای را صرفا جهت تبریک روز جهانی عصای سفید برای تمامی مخاطبان این سایت در نظر گرفته که در این برنامه دوستان و همکارانم در هیأت مدیره مجموعه کانون معلولین توانا هر کدام به صورت جداگانه این روز را خدمت تمامی شما دوستان تبریک گفتند.
همچنین رئیس هیأت مدیره کانون معلولین توانا و مدیر شایسته ملی و کار آفرین برتر اجتماعی جناب آقای سید محمد موسوی پیام ویژه ای خطاب به مسؤولین جهت بستر سازی برای استفاده نابینایان از تمامی امکانات برای اثبات توانمندی جامعه هدف و نیز پیام ویژه ای برای این عزیزان داشته است, که تمامی اینها در قالب یک ویژه برنامه رادیویی تهیه و به سمع شما خواهد رسید.
شما میتوانید این برنامه ویژه را با حجم 18(MB) از

اینجا

دانلود نمایید.
کانون معلولین توانا ضمن آرزوی لحظاتی شاد برای شما منتظر نظرات و پیشنهادات شما میباشد.
پس ما را از نظرات ارزشمند خود محروم نفرمایید.

۵ دیدگاه دربارهٔ «ویژه برنامه کانون معلولین توانای استان قزوین به مناسبت روز جهانی عصای سفید»

سلام محسن. ممنون بابت زحمتی که کشیدی چند دقیقه ی اولشو شنیدم خوب بود، حتما باقیشو هم میشنوم.
اما با سابقه و شناختی که از کانون توانا و مسئولینش در ذهن دارم، این کانون میتونه وسیعتر از سطح یک استان فعالیت کنه. بنابر این به عهده ی شما نابینایان که فعالیت این کانونو به تمام کشور گسترش بدید و از ظرفیتی که در وجود تمام نابینایان در سراسر کشور نهفته هست استفاده کنید.
اگر یادت باشه اردیبهشت ماه در این خصوص مفصل باهم صحبت کردیم و من پیشنهاداتی برات داشتم و قرار بود که تو اونا رو پیگیری کنی، فعلا که خبری به من ندادی از پیگیریات ولی امیدوارم که با جدیت این کارو به سرانجامی برسونی که منافع تمام نابینایان درونش باشه.

با سلام به جناب محمد قلی عزیز
برنامه رادیویی شما را شنیدم و در حد زمان خودش خوب تهیه شده بود. دست شما درد نکند.
من در نوشته‌هایم همواره از کانون معلولان توانا به عنوان یک نمونه واقعی از ان جی اوی معلولان یاد کرده‌ام و امیدوارم این تشکل الگویی برای دیگر تشکل‌ها شود، هم به لحاظ شیوه مدیریتی، کارکرد بیرونی، سیاستگزاری، منابع مالی و غیره…
از قول من به جناب موسوی، حسینی و خانم کریمی سلام گرم برسانید و به عزیزان بفرمایید من همچنان منتظر هستم! هاهاها…
ولی دوست من به لحاظ اصول برنامه سازی بهتر است که بخش اعلام شماره تلفن‌ها و سایت انجمن را در قسمت پایانی و بعد از سخنان مؤسس انجمن می‌گذاشتید، زیرا برنامه سازی این بخش را یک بخش اصلی به شمار می‌آورد و باید در نقطه طلایی برنامه باشد. مابقی خوب و قابل قبول بود.
برای شما و دیگر همکارانتان در کانون معلولان توانا هم آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید