خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کنسرت خواننده جوان نابینا در فرهنگسرای خاوران

با سلام خدمت دوستان عزیز گوشکنی.خوشحالم که
اولین پست من اختصاص پیدا کرده به اطلاعرسانی درباره کنسرتی که قراره در روز پنجشنبه مورخ 16 مهرماه 94 از ساعت 16 در فرهنگسرای خاوران توسط خواننده جوان نابینا، هاتف اسلامی شرار برگزار بشه.
بیشتر از این خوشحال میشم شما دوستان گلم رو تو کنسرت ببینم.
شب و روزتون آروم و قشنگ، به امید دیدار شما در این کنسرت!

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «کنسرت خواننده جوان نابینا در فرهنگسرای خاوران»

سلام بر آقای علی زاده اصل گرامی اول که ورودتون و اولین پستتون به محله رو تبریک و خوش آمد می گم و امیدوارم بیشتر توی محل ببینیمتون …..
و اما ما که اصفهانیم و علاوه بر این که الآن اصفهانیم در تاریخ مزبور هم مسافرتیم پس ای کاااش شما لطف کنید یه مقدار از کنسرت رو برامون ضبط کنید و اینجا بذارید تا ما هم به واقع با شنیدن صدای آقای اسلامی شرار لذت ببریم و بهشون افتخار کنیم … البته همین طوری هم ایشون مایه افتخار هستند با این که تا حالا ندیدمشون و صداشون رو نشنیدم ولی برگزار کردن یه کنسرت خب خودش یعنی کارت خوب بوده که تونستی به مرحله کنسرت هم برسی ….
راستی آیا آقای هاتف برادر نرگس خانم اسلامی شرار هستند آیا؟
و باز هم از اطلاع رسانی شما سپاس

داداش پولییِه
ای کاش بابت بلیطش هم توضیحات مختصری میدادید
واسه معلول نیم بها حساب نمیشه
زودتر اطلاع میدادید کل تهران رو آمار میدادم .
ما دیروز رفتیم شهرداری منطقه یک گفتن مراسم هست رفتیم دیدیم درش بستست برگشتیم اومدیم

درود دوست عزیز
منظور از تعطیلی اینکه به علت تشییع پیکر شهدای حاج آقا ها که روز عید قربان اتفاق افتاده تمامی مراسم ها در تهران علل الخصوص مراسم نابینایان کنسل شده دیروز هم به همین علت بود تعطیلی و انجمن های دیگه هم همین شکل هست سوالم به این دلیل بود و بابت هزینه هم من توی گروه معلولین تهران اطلاع رسانی کردم و دوستان نابینای تهرانی که جهت اطلاع هزینه ورودی سوال پرسیدن که اینجا مطرح کردم اگه مقدورتون هست جواب بدین تا من هم جواب دوستان رو هم بدم .
یا حق

دیدگاهتان را بنویسید