خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ده ازدواج موفق من!

ضمن درود فراوان و عرض ادب، خب دوستان عزیز: امشب اومدم تا براتون تعریف کنم که چگونه ده بار ازدواج کرده ام و در بیشتر ازدواجهایم موفق بوده ام، اولین ازدواج من در سال 1377 اتفاق افتاد که همچنان زندگی مشترک ادامه دارد و من خوش و خرم هستم، دومین ازدواج من در سال 1385 اتفاق افتاد که از آن ناراضی شدم و پس از چند سال طلاقش دادم و مجبورش کردم یه بار با برادر خانمم صیغه شود سپس با پدرم ازدواج دائم کند و به زندگی مشترکش با پدرم ادامه دهد و خوش بگذراند، سومین ازدواجم در اواخر سال 1386 با یک انگلیسی بود که پس از دو سال ترکش کردم یعنی طلاقش دادم و یه بار با یکی از دوستانم ازدواج موقت داشت و دوباره از او جدا شد و پیشم برگشت که بیمار شده بود و من از او نگهداری میکنم ولی باهاش ازدواج نکردم، چهارمین بار روز عید قربان سال 1387 با شخصی فارسی و چند زبان دیگر ازدواج کردم که در اوایل سال 1388 با هم به حمام رفتیم و متإسفانه وی بیمار شد و هرچه دکتر و درمانش کردم بیفایده بود، وی را طلاق ندادم و اکنون نمیدانم به کجا فرار کرده که نتوانستم پیدایش کنم و کمی با هم حال کنیم،پنجمین ازدواجم در سال 1390 بود که هنوز با هم حال میکنیم، ششمین ازدواجم با طلاقی دوستم بود که هنوز با هم بیشتر از همه حال میکنیم، هفتمین ازدواج با یکی دیگر مانند ششمی بود که کمی ظاهرش بیمار بود که درمانش کردم، سپس طلاقش دادم و مجبورش کردم با دوستم در اراک ازدواج کند و چند سال است که با دوستم خوش میگذراند، هشتمی که خیلی با حال است را مجبور کردم که از دوستم طلاق بگیرد و با من ازدواج کند که هنوز با هم حال میکنیم، راستی فکر کنم که از بس زیاد ازدواج کردم اعداد قاتی پاتی شدند، نهمی را دوستم برایم صیغه کرد تا پس از مدتی با یکی از دوستان دیگرم ازدواج کند که نشد و همچنان با من ازدواج دائم دارد و در مواقعی خاص با هم حال میکنیم، دهمین ازدواجم خرداد 1394 بود که زیاد با هم میپریم اما حال نمیکنیم، حالا نوبت به آن رسیده که نام تکتک نامزد هایم را برایتان بنویسم تا شما هم با آنان آشنا شوید، 1-همین که روی تخت خوابیده و در حال چرت و خواب است، 2-نوکیا 1110 است که پدرم باهاش حال میکنه، 3-نوکیا 6680 است که در بایگانی کیفم مشغول استراحت است، 4-نوکیا 6220 است که معلوم نیست کجا غلتیده و داغون شده: او همان است که در مشهد با من به حمام رفت و دوش گرفت، 5-نوکیا 6120 است که خط همراه اول را یاری میدهد، 6-نوکیا ن 82 است که دارم باهاش مینویسم که پر از چسب است، 7-نوکیا ن 82 بود که فروختمش به دوستم در اراک، 8-نوکیا 6120 است که در اردوی شمال 93 گم شد و سپس پیدا شد، 9-نوکیا e 75 است که همه ی دانلودها را برایم انجام میدهد، 10-سامسونگ گلکسی اس 5 اندروید است که باهاش سرگرم میشوم ولی هنوز راه نیفتاده و خیلی خرم، راستش را بخواهید بعضی اوقات خانمم میگه تو با این گوشیا ازدواج کردی نه با من، البته مدتی هم بود که با کامپیوتر ازدواج کرده بودم ولی حال کردن با آن را یاد نگرفتم و کمتر پیشش میروم، با تشکر فراوان از شنوندگان و خوانندگان مطالب بی سر و ته بنده، شاد و پیروز و موفق باشید!

۴۶ دیدگاه دربارهٔ «ده ازدواج موفق من!»

اوووووه…کله م سوت کشید….یا امامی زمون… بابا چش و گوش و حلق و بینی آدم باز میشه با پستای عدسی…
واقعاً نمیدونم چی بگم؟ عنوان پستت خیلی با حاله…خخخخخخ… بعدم تو ده تا گوشی تا حالا عوض کردی چیکار؟ چه خبره؟ بابا….کوتا بیا…

درود! بجای نگران شدن برو زیرش بنویس: با لپتاپ یا گوشی فلان یا کامپیوتر یا تابلو ها یا چیزهایی از این قبیل ازدواج کردی، یا با هزار کتاب درسی و غیر درسی ازدواج کردی، نترس تا من اینجا هستم هیچ کس نمیتونه توهین بکنه چون اسم این پست ازدواج است و متن این پست ازدواج با اجسام و اشیا است، پس کامنتهایش هم مانند پست نوشته میشه!

درود! آهای بچه سوسول منو پتک کوب میکنی اونم در پست خودم که مسئولیت حاشیه هایش با خودمه؟ منتظر برخورد جدی من باش… من صبورم و صبر میکنم تا روزی گیرم بیفتی و بلایی سرت میارم که در تاریخ ثبت بشه و کسی نتونه زمان را به عقب برگردونه تا موضوع پاک بشه! عزیزم تحدیدت نمیکنم ولی بدان که ۳ تا از مدیران موضوع را تجربه کرده اند!

سلام و درود فراوان خدمت عدسی بشاش محله خودمونیم چه قدر زیاد ازدواج کردی حالا این هایی که گفتی خالی بندی بود یا راستش را گفتی راستی فقط همین دهتا بود یا دیگه هم بود و شما نگفتی و ازش فاکتور گرفتی با تشکر بدرود

سلااااااام خوبی عدس عدسی،میگم خانمت راست میگه که،یعنیچی مردی که تعهد میده که با یه خانم که روحیه لطیف داره زندگی کنه بعد اونوقت همه وقتشو به گوشی و کامپیوتر و نت گردی سپری میکنه که چی بشه آیااااا،خب مطمئنا اون خانم هم یه روز ازت دلسرد میشه که،مگه چی بشه که نشه،خخخخ،خلاصه که پیوندتو با همه اینا تبریک میگم که،خخخخخ،خدافسی

درود! ما که سردی ندیدیم و همه جوره خوشیم، خانم بنده بچه سوسول نیست و بیدی نیست که با این بادها بلرزه، حالا دوست داری شماره کودومشون را بهت بدهم تا باهاشون در مورد رفتارهای خنده دار من صحبت کنی؟!

درود! دوباره زیر قولم میزنم و کمی تا قسمتی جوابتو میدهم، برو به ایستگاه سرگرمی سری بزن و خاطره ی به خواستگاری رفتن حدود یک سال پیشم را پیدا کن که از طرف دوستم نوشته ام، ۲۷ مهر ۹۳ اتفاقی برایم افتاد که بگذریم… حالا پایه ای برای خواستگاری بعدی دنبالم بیایی؟ خخخخخ این هم یه شوخی کاملا بیمزه!

درود! منظورتو نفهمیدم، راستی در یکی از پستهای مجردی مجتبی خیلی هواتو داشتم، حالا بهش بگو بیاید و این پست را بخواند تا متوجه منظورم از چند بار ازدواج کردن بشود، در ضمن خیلی دلم هواتو کرده، این خطم امروز تا ساعت ۲۳ رایگانه یه تک بزن تا بزنگم و بحرفیم، ۰۹۱۳۷۱۷۱۲۸۲ این هم همیشه رایگانه ۰۹۳۵۹۷۴۴۲۲۴ منتظر تماست هستم عزیزم!

درود. واقعاً حال کردن با پستت عدسی دمت گرم. البته بسی بسیار جای تعجب داره که کسی که هنوز خودش نه خوب شده و نه هدایت, به تو میگه خوب میشی. البته من هم مطمئنم که تو هم خوب میشی ولی بعد از خوب شدن شهروز. پس هیچ نگران نباش که اصلاً جای نگرانی نیست. راستی تو پست مقاله ی امیر و تبسم هم کلی نوشتم که نمیدونم چی شد همش رفت رو هوا. این چند روز خیلی از این اتفاقها برام میفته نمیدونم چرا. باز هم منتظر پستهای بیسرو تهت هستیم عدسی جون موفق باشی. راستی بهم زنگ بزن شمارت پریده از تو گوشیم.

درود! من در زندگیم هیچ کمبودی ندارم، ما هر سال چند بار به اردو میرویم و با دوستان حال میکنیم،آنقدر که ما به تفریح و مسافرت رفتیم باور ندارم که تو رفته باشی،تلکابین در جنگلهای لبنان و قایق سواری در دریای مدیترانه، تو سوسول تر از آنی که ظرفیت گفتگو با منو داشته باشی، حالا اگه سوسول نشدی باز هم بیا تا بیشتر گفتگو کنیم!

سلام عدسی خان خوبین چه عجباااا چه خبراااا این همه ازدواج خخخخ
من اولش گفتم خدا این دوباره داره ملت رو سر کار میبره که یعنی آیاااا
خوب بود واقعا الانی این یکی از مهمات زندگیا شده گوشی نت لبتاب و غیره
راستی بیبین چگونه نگاشتی که ملیسا رو از خاموشی به روشنی آوردین خخخخ
ملیسا چی بگم والا باقی رو برات اس میدم خخخ

درود! متأسفانه بعضیا با بعضی از رفتارهاشون دوستان را از محله تار و مار میکنند و حتی متوجه کار اشتباهشون هم نمیشوند، من این محله را برای آموزش ها و شوخی ها و خنده ها و همه و همه اش دوست دارم، درست است که بعضی اوقات من شوخی های نابجا و تند میکنم: اما همیشه همه را دوست دارم و دوست ندارم کسی را برنجانم!

سلام.
یعنی من۲دقیقه اومدم توی محله گفتم۱چرخی بزنم خیر سرم تو باید این شکلی سر کار بذاریم عدسییی،ییی،ییی،ییی،ییی؟ بگم ایشالا این گوشی اس۵که خریدی نصفه شب بالای سرت باشه۱دفعه۱آدم بیکاری بیاد بدون اجازه و اطلاعت عضو۱گروه واتساپیت کنه پشت سر هم پیام بزنن از توی گوشیت صدای سوت پیام بیاد بیرون بی خوابت کنه؟
از دست تو عدسی!
داخل پرانتز:
سلام علی. ببین کامنت هات رو اول توی وورد بنویس بعدش کپی بزن بخش دیدگاه اینجا فرستادن رو بزن بره. اگر رفت که هیچ اگر هوایی شد یعنی رفت روی هوا که دوباره از وورد کپی بزن اینجا دوباره فرستادن و و و و و و و و و و و و و و و
وای من برم۱ته لیوان آب زرشک بخورم تنظیمات فشارم به هم خورده حالم خوب نیست.
ایام به کام.

درود! من عضو حدود ده گروه واتساپی هستم و همیشه با صدای پیامهای گوشیام و تکزنگهایی که بیستو چهار ساعت دارم حال میکنم، بهترین ازدواج ها ازدواج با گوشی های مختلف و مخاطبین فراوان است که هم دیگران لذت ببرند و حال کنند و هم خودمان سرگرم و شاد و خندان شویم، تو قابلامه باید منو شناخته باشی که چه جوندار باحالی هستم!

سلام آقای پژوهنده یا همون عدسی ی محله یه زمانی من اگر روزی بیست بار در این سایت رو نمیزدم و واردش نمیشدم روزم شب و شبم روز نمیشد الانم اگر اینجام فقط و فقط و فقط بخاطر گل روی تو عزیز دلم هست یه ضرب المثل قدیما بود که میگفت آدم به در باز نمیره به روی باز میره بگذریم بابا تو روی فتح علی شاه رو که سفید کردی اگه وقت کردی و این ازدواجهای فامیلی گذاشت یه دستی هم رو سر ما بکش ثواب داره برای مریض میخوام خدا عوضت کنه چیز ببخشید عوضت بده میگم اگر وقت کردی یه چهل پنجاهتای دیگه آره دیگه ببخش که دیر اومدم به پستت اون موقع که بهم زنگ زدی تا همین الان سایتهای دیگه کمو بیش برام باز میشد ولی این سایت تازه بزور برام باز شد حالا تازه ببینم کامنتم میاد یا نه ببخش دیر اومدم از حالا هم هر وقت بهم خبر بدی با افتخار به پستهای شما عزیز دلم میام و انجام وظیفه میکنم فقط بخاطر تو یا حق

درود! من از این نوع ازدواجها زیاد دارم و خیلی دوست دارم اینجا برای دوستان به اشتراک بگذارم و با دوستان در مورد هر یک از آنها گفتگو کنیم و با هم شاد باشیم و بخندیم، اما همانطور که میدانیم بعضیا جنبه و ظرفیتشو ندارند، دوست عزیز من دوست دارم تو مانند گذشته بین ما در محله حضور داشته باشی و سعی کنی در پستهای بیجنبه و کم ظرفیت کامنت نگذاری و با افراد خاص هم صحبت نشوی و فقط راه خودت را بروی، من دوست دارم تو هم مانند دیگر دوستان در شادی های این محله شریک باشی!

سلام جناب عدسی با حال
الحق که راست و درست فرمودی
امروزه ملت دقیقا همین کار شما را دارند انجام میدهند ولی کمتر کسی ذوق و سلیقه جنابعالی را در بیان واقعیت دارد
به هر حال خداوند همسر اولت که از او راضی هستی برایت نگه دارد و بقیه زوجه های دیگرت را نیز به راه راست هدایت فرماید تا با شما سر سازگار داشته باشند و شما از آنها راضی باشید
خدا روحیه شاد را از شما نگیرد که سعیتان شاد بودن و شاد کردن دیگران است

سلام عدسی
همیشه بشاش باش و همه رو بشاش کن . باهات موافقم این دنیا بیشتر از این ارزش نداره و فقط و فقط باید بهش بخندی که دنیای خنده داریه , عجیب . بابا دستت رو زیر سر ما هم بزار . منظورم نه زن گرفتنه که این جوری نگاه میکنی . ما رو هم ببرید اردو , خرجش با خودمون , نترسید . از ازدواج های دوچرخه ای ات نگفتی ؟
منم زیاد ازدواج داشتم از نوع اتولیش . از دوچرخه و سهچرخه بگیر تا دیزلیش . خوبیش اینه که نه واست حرف درست میکنن و نه نفقه و مهریه ای در کاره که عند المطالبه باشه و یقه ات رو بگیرند . خخخ
شاد باشی و همین طور بقیه رو شاد کن . باهات تماس میگیرم و درباره موبایل ازت پرس و جو میکنم اگه مزاحم نباشم .

درود! یک ساعت پیش جوابتو نوشتم و قبل از ارسال باتری ناگهانی پرید و گوشی خر شد و خاموش گشت و حال منو گرفت، اصلا ولش… دوباره مینویسم، آره داشتیم میگفتیم: همه ی شماره های من در دنیای مجازی لو رفته و من همیشه انتظار میکشم تا دوستی از دنیای مجازی به دنیای واقعی راه یابد و مرا با صدای گرم یا خشنش آشنا کند و گوشهایم را نوازش کند، اما دریغ و دریغا از بچه های سوسول و تنبل دنیای مجازی، دارم کم کم به خودم میبالم که از همه خودم شاد ترم و خوشبخت ترم که گاهی شیطنتی می کنم و مراحم دوستی میشوم و جویای حال کسی میشوم، البته جرأت نمیکنم به بانویی زنگی بزنم که مبادا بجای مراحمت فکر ناجوری در موردم بکنند، هر یک از گوشی های من بیشتر از ۶۰۰ شماره را در مخاطبین خود جای داده اند، از دوستان واتساپی نگو که بیشتر از ۱۰۰۰ شماره ذخیره شده است، وای دخترها که از دماغ فیل افتاده اند و نمیشود حتی یه سؤال کامپیوتری ازشون پرسید که میگند چرا از من میپرسی و از مردها نمیپرسی، حالا اگه عمری و فرصتی بود یه پست باحال درباره ی بیحالی دخترها میزنیم!

سلام بر عدسی خوش اشتها
خیلی وقت بود که پیدات نبود
حالا با این پستی که گذاشتی فهمیدم چکار داشتی میکردی
بیخود نیست که مارا فراموش کردی
بنظرم تو با پادشاهان قاجار دست رفاقت دادی
اونها را ولشون کن بما سر بزن.

سلام به جناب عدسی
معمای جالبی بود من قسمت اول رو سریع خوندم تا متوجه بشم این همسران شما چه کسانی هستند! بعد اومدم کامنت بذارم نوشته بودین سوسول نمیدونم منظورتون ما خانوما بودیم! گفتم چند روز صبر کنم بعد بیام تشکر کنم برای معماهای عجیبی که مینویسین!
در ضمن اگه با آقای سعدالله خانی دوست هستید بهشون بفرمایید حضور ایشون در محله باعث خوشحالی ماست امیدوارم بیشتر به محله سر بزنن و فقط برای شما کامنت نذارن باز هم تشکر
همیشه شاد باشید و سربلند

درود! اول بگم من بلد نیستم از کلمات بزرگ استفاده کنم و با همه راحت و خودمونی حرف میزنم، ببین من با تو و ترانه و چند تا دیگه از دوستان مانند همکاران خواهرم حرف میزنم و برای هر کدام احترام خاصی قائل هستم، پس بدانید که من اصطلاح سوسول را برای هر کسی بکار نمیبرم، حالا اگه تو دوست داری خودت را سوسول بدانی من مسئول خواسته ی تو نیستم، البته در این محله چندتا سوسول واقعی وجود داره که بارها به سوسول بودنشان اعتراف کرده اند، در ضمن این پست مخصوص شوخی و خنده زده شده و چندتا سوسول با جدیت سوسول بودنشان را ثابت کردند که من فقط به آنان تیکه پروندم و حضور تو را به اینجا خوش آمد میگم و خیر مقدم عرض میکنم!

سرکار خانم مادر بزرگ مهر شما به بنده لطف دارید عدسی ی عزیزم هم منو شرمنده ی محبتش میکنه کسی دیگه از بودن من خوشحال نخواهد شد همین طور که من دیگه مثل قبل نیستم و دیگه وقتی وارد این محله میشم شاد نمیشم اونهایی که واقعا با من دوست هستند بیرون از اینجا با من هستند اینجا هم اگر هستم فقت برای عدسی ی عزیزم هستم بازم از شما ممنونم شما دیدید من برای گناه ناکرده و حرف حقی که زدم و مورد حمله ی مثلا روشن فکرهای اینجا قرار گرفتم انقدر مرد بودم که بیام و عذر بخوام ولی کسی که ناحق گفت و بارها هم گفت و باز هم میگه انقدر تکبر داشت که وقتی آقای آمریکایی به ایشون گفت دیگه این حرف رو تکرار نکنید ایشون در جواب گفتند فقت یک نفر ناراحت شده من به خودم افتخار میکنم که تنها مرد این سایت بودم که از حق مردها که متهم به تکبعدی بودن شدند دفاع کردم من که با ایشون ارتباط داشتم میدونم منظور ایشون از تکبعدی بودن مردها چیه شما هم که خانم هستید میدونید منظور ایشون که متاسفانه دبیر و تحصیل کرده هم هستند و لابد روشن فکر اگر این جور حرفها از یه بیسواد شنیده بشه تعجبی نداره بازم از شما تشکر میکنم و به خدا میسپارمتون یا علی

سلااام بر آقای سعد الله خانی .

من در همون پست رهگذر گفتم که از طرف خودم اگر ناخواسته توهینی کردم معذرت میخوام.

در ضمن من اینجا مهمان و یک فردی هستم که خیلی بیشتر از کوپنم اینجا دوووم آوردم. پس عدم حضور خودتونو به گردن رعععد نیاندازید . چون من اینجا نقمت هستم نه صاحبخانه .
همیشه بر آنم که دل کسی را نشکنم،، اما وقتی به خودم نگاه می کنم ،، ٖتکه ٖتکه ٖام،
حالا اگه در نظر شما من یک انسان کم فهمی هستم ، مهم نیست.
امیدوارم همیشه خوشبخت و سعادتمند باشید .

درود! ای وای اینجا چه خبر شده؟ شما رو به جون من که به اندازه بادنجونم ارزش نداره کمی کوتاه بیایید، باور کنید این دنیا آنقدر بزرگه که من نمیتونم بارون را پیدا کنم و باهاش تلفنی وارد بحث و گفتگو شوم، او هم آنقدر از من بدش میاد که دوست نداره با من تماس بگیره تا کمی با هل راحت تر صحبت کنیم، من هم بلد نیستم پیام خصوصی بدهم تا یکدیگر را قانع کنیم، واقعا من نمیدونم چیکار کنم تا بتوانم دوستانی که دلگیر هستند و به محله نمی آیند را راضی کنم تا بعضی از رفتارها را نادیده بگیرند و گذشت کنند و مانند گذشته در محله حضور داشته باشند، خانم معلم اجازه: من تو را همکار خواهرم میدانم و دوست ندارم بین تو و دوستانم اختلافی بماند پس لطف کن با من تماس بگیر تا شاید بتوانیم سو تفاهمها را رفع کنیم، مطمئن باش من نامرد نیستم و از طرف من آسیبی به تو نمیرسد!

سلااام عدسی مهربون .
چرا فکر میکنی رعععد از تو بدش میاد ؟؟؟
من که همیشه در پست های شما حضور داشته ام .
واقعیتش عدسی من برای شما و کلا همه ی افراد این محله احترامی خاص قائلم .
فعلا که حنجره درد شدیدی گرفتم و دکتر گفته رعععد لاااال شو و روزه ی سکوت بگیر خخخخ
دبیر لاال چه خنده دار خخخخ
اینجا شده محله نابینایان و رعععد لال . هاهاها
به امید موفقیت و آرامش تمامی انسانها

سلام به آقای عدسی آقای سعدالله خانی و رعد بزرگ و با اجازه جناب عدسی
آقای سعدالله خانی گرامی من فکر میکنم موضوعات داخل بسیاری از پستها برای گفتگو هستن و نباید باعث رنجش ما بشن ی موضوعی مطرح شد حرفامون رو نوشتیم ثبت شد رفت تا ی تلنگری باشه برای ما انسانها چه خانم باشیم چه آقا رعد بزرگ بعنوان یک شهروند بینا توی این محله هست و دوست داره ما رو خوشحال کنه و بخصوص وقتی اوایل اومده بودن محله خیلی سوال در ذهنشون بود درمورد دنیای نابینایی و همه رو خیلی راحت می پرسیدن هر جوابی هم که میشنیدن باز هم ناراحت نشدن و در محله ی ما موندگار شدن سوالات ایشون باعث شد از حساسیتمون به سوالات بینا ها کم بشه و فکر نکنیم ممکنه منظور ایشون از سوالات فضولی در زندگی نابینا باشه حالا که جواب بیشتر سوالاتشون رو میدونن تبدیل شدن به ی دوست خوب و عزیز… و اما نبودن شما در محله خیلی ناراحت کننده است شما بزرگتر محله هستین و الان در محله چندین عضو جدید و دانش آموز داریم که می خوایم بهشون آموزش بدیم دوستیها در همه جا و بخصوص در این محله بسیار ارزشمندن انشاالله که بعنوان بزرگداشت روز جهانی نابینایان این هدیه رو به من و بزرگمهر و بقیه ی دوستان در این محله صمیمی و با صفا بدین و دوباره با دلگرمی به محله برگردین
با تشکر از شما و همینطور جناب عدسی در پناه حق

عرض سلام مجدد دارم خدمت سرکار خانم مادر بزرگ مهر من قصد نداشتم جواب ایشون رو بدم نه حالا نه هیچ وقت دیگه چون مشت بر سندان کوفتن است ایشون کماکان بر عقیده ی خودشون اصرار دارند هم توی پستی که اشاره کردند و هم اینجا تاکید شون بر این هست که اگر به کسی توهین کردند معذرت میخوان آیا وقتی یه جنسیت رو متهم به تکبعدی بودن میکنید باید از یک نفر عذر خواست آیا این انصاف هست که من اگر یک ایراد توی یک زن یا یک مرد یا نه هزار زن و یا هزار مرد دیدم اون رو به تمام جامعه بست بدم و بگم تمام زنها فلان هستند یا تمام مردها فلانند ایمان داشته باشید اگر یک آقا هم اینجا یا هرجای دیگه ای که من حضور داشته باشم به خانمها عیبی یا بدیی که در یک یا چند خانم دیده باشه و بیاد بگه خانمها تکبعدی هستند بدتر و هزار بار بدتر از اون برخورد رو باهاش میکنم من با حرف زور و ناحق هر کس که بزنه اول تا میشه با ملایمت و دلیل سعی میکنم طرف رو از اشتباه در بیارم همونطور که در مورد ایشون رفتار کردم ولی فایده ای نداشت و مجبور به اون برخورد شدم بعد هم من برای خودم این کار رو نکردم بارها هم اینجا به صورت آشکار یا سربسته به من حرفهایی زده شده که کمترین اعتراضی نکردم چون من مورد خطاب بودم شما اینطور که فهمیدم همسرتون از بچه های جنگ هستند من ه لیاقت داشتم با اونها در زمانهایی باشم از ایشون بپرسید این مردهای تکبعدی اگر شهوت ران بودند اون روز جونشون یا بخشی از وجودشون رو میدادند آیا جانبازانی که سالهاست از حرکت افتادند و روی تختهای آسایشگاه ها زندگی ی تقریبا نباتی دارند و حتی از ما بیخبرهای گرفتار روز مره گی شده انتظار یه سر زدن پنج دقیقه ای رو هم ندارند و هیچ توقعی از هیچ کس ندارند و همینطور هیچ طلبی از کسی ندارند مرد نبودند و نیستند آیا همسر شما مردی تکبعدی هستند یا همه ی مردانی که شما در زندگی ی شخصی و شغلی تون باهاشون برخورد داشتید همه تکبعدی هستند والله اگر شما تایید کنید که همه ی مردانی که شما دیدید تکبعدی بودند لعنت بر من اگر بعد از تایید شما من هم این عقیده رو پیدا نکنم بعد هم انقدر که من از همنوعان خودم با برخوردی که با حرف حق من کردند ناراحت شدم از ایشون ناراحت نشدم ایشون میتونند با نظر خودشون هزار سال دیگه زندگی کنند اولین کسی که از این طرز فکر عضاب میکشه و زندگی رو به خود و اطرافیانش زهر میکنه خود ایشون هست که من بیش از صد درصد به این نظرم ایمان دارم راجع به بزرگتر نه سرکار خانم من مدتهاست به این باور رسیدم که اینجا بزرگتر لازم نداره اگر میبینید هنوز کسانی هستند که سنی ازشون گذشته و هنوز اینجا هستند از دو حال خارج نیست یا ساکتند یا هم نظر و عقیده ماشا الله تا دلتون بخواد اینجا روشن فکر متجدد و عقل کل داره دیگه نیازی به امثال من پوسیده فکر و مغز نداره من خیلی زودتر از اینها میخواستم برم ولی به اصرار بعضی از دوستان موندم ایکاش گذاشته بودند برم شاید خیلی چیزها رو نمیدیدم و انقدر خاطرات عضاب آور از جایی که با عشق واردش شدم برام باقی نمیموند خدا رو شکر اونها هم باور کردند اینجا جای من نیست و به نظرم احترام گذاشتند از شما و عدسی ی عزیزم هم همین استدعا رو دارم به رعد هم میگم همینطور که قبلا گفتم چه شما باشید چه نباشید من نیستم و نبودم رو هم گردن شما نیانداختم و از چشم شما ندیدم نه میبینم از ماست که بر ماست و این حرفهای شما نتیجه ی برداشتهای اشتباه شماست مثل همیشه و عدسی جان ازت خواهش میکنم شما هم به خواست من که اینجا نبودن هست احترام بذاری از دور روی ماهت رو میبوسم و تا زنده ام خودم رو مدیون تو و خانواده ات میدونم از شما سرکار خانم مادر بزرگوار بزرگ مهر عزیز هم ممنونم و هم شرمنده که دیگه قلبا نمیتونم توی این محله باشم یعنی خدایی وقتی وارد اینجا میشم نفسم تنگ و قلبم بدرد میاد ببخشید و حلال کنید یا حق

دیدگاهتان را بنویسید