خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود jaws 17 به همراه crack

سلام به دوستان عزیزم امیدوارم که حالتون خوش باشه و تنتون سالم. ببخشید کمتر میتونم در خدمتتون باشم به دلیل مشغله هاست. امیدوارم بتونم هر چی بیشتر خدمت کنم. بالاخره بعد از انتظار جاز 17 به همراه کرک رسید. جا داره از آقای فرشباف و آقای گرامیفرد که در این راستا برای نابیناها زحمت میکشند، تشکر و قدردانی کنم که کرک جاز 17 رو در اختیار ما قرار دادند. شما میتونید jaws 17 32 bit رو از

این لینک

 

 

 

دانلود کنید و 64 بیت رو از

این لینک

دانلود کنید.

 

و کرک ها رو هم از

این لینک

دانلود کنید. کرک رو از حالت فشرده در بیارید و متناسب با سیستمتون استفاده کنید. خدا قوت

۵۱ دیدگاه دربارهٔ «دانلود jaws 17 به همراه crack»

ممنون امیدم. صبح در ایمیل هام دیدم ولی من تا چیزی در محله منتشر نشه نمیدونم چرا نمیتونم اعتماد کنم. راستی حجمشون چقدره؟ راستی بچهها توصیه میکنم ایسپیک رو روی کامپیوترتون نصب کنید و بعنوان موتور صوتی و فارسی خوان ازش استفاده کنید واقعا برنامۀ جالبیه. یکی از ویژگیهاش اینه که میشه روی حروف حرکات کسره ضمه و فتحه گذاشت و حالیش میشه که کلمه رو چطوری بخونه مثلا بُعد را که مفرد ابعاد است رو قشنگ و با ذمه میخونه. بازم سپاس مهرت پایدار.

سلام.
خوش برگشتید و چه خوب و دست پر اومدید!
ممنون از لطف دوستان و ممنون از به اشتراک گذاشتن این کار با هم محله ای‍هاتون.
امیدوارم هر مشغله ای همه که دارید خیر باشه و از شادیهای زیاد نتونید به اینجا و دوستاتون سر بزنید.
موفق باشید.

سلام امید، خوبی؟ دستت درد نکنه. خیلی وقت بود که منتظر کرک جاز ۱۷ بودم. به خاطر این که یکی از مشکلات جاز در microsoft word حل شده. خوندن شماره پاراگرافها در نسخه های قبلی جاز وجود نداشته اما در نسخه جاز ۱۶ خواندن شماره پاراگرافها از کار افتاد و در نسخه ۱۷ به صورت نصفه نیمه حل شد.
البته یک ایراد دیگه در این نسخه اضافه شد که در نسخه های قبلی وجود نداشته. و اون ایراد این هست که اگر شما صدای پیشفرض جازتون رو روی elequence باشه و برای مثال پنجره فایرفاکس رو به ماهور و یا هر صدای دیگه ای اختصاص بدین، بعد از این که از فایرفاکس خارج شدین، صدای جاز از ماهور به elequence برنمیگرده گرچه صدای پیشفرضتون elequence هست.
من فعلاً هر پنجره ای که در رایانم وجود داره، صدای نمایه اش رو به elequence تغییر میدم تا ببینم که چطور میشه این ایراد رو به صورت کامل رفع کرد.
کلاً خیلی جالبه. به جای این که مشکلات رو رفع کنند، به مشکلات می افزایند.

سلام بر شما. خواهش میکنم از لطف شما بینهایت ممنونم. من کرکش رو تو یه لینک جدا گذاشتم که گفتم کرک رو از کدوم لینک دانلود کنید. لینک اول ۳۲ بیتی هست لینک دوم ۶۴بیتی، لینک سوم هم کرکش هست که باید از حالت زیپ در بیارید موفق باشید.

با سلام من این نسخه جاز رو نصب کردم و برای خواندن متون فارسی espeak رو تونستم روش سوار کنم اما پارس آوا نشد که نشد همون مراحل جاز ۱۶ رو رفتم ولی بعد از خروج از تنظیمات صدا کلا جاز قاتی میکنه و باید سوییچ کنم روی صدای espeak واقعا عجیب است

درود بر شما. خواهش میکنم لطف دارید ازتون ممنونم. از نظر کرک اصلا مشکلی نداره چون من از دیروز صبح استفاده میکنم. شاید با پارسآوا مشکل داره من که با ماهور مچ کردم مشکلی نداشته

سلام ببخشید دیدگاهم ناقص اومد. ظاهراً کامنتی که آقای موسوی گذاشتن درسته! با اینکه تیک مربوط به سویچ کردن زبان رو برداشتیمااااا اما باز بین زبانها سویچ میکنه! مثلاً حروف انگلیسی وقتی تایپ میکنم بجای الکونس نریتوره ویندوز حروف انگلیسی رو میخونه! اینجوری اصلاً با پارسآوا مشکل نداره! خیلی هم خوب کار میکنه! حیفه هاااااا این جاز نسبت به جاز ۱۶ سریعترم نصب میشه! ایخداااا باز باید ۱۶ بذارم! با کلی خوشحالی اونو حذف کردم! تورو خدا اگه راهی داره بگیید.

خب مثل اینکه چند نفر دیگه هم مشکلی شبیه من رو داشتند از قرار معلوم مشکل از پارس آوا است هر کی تونست پارس آوا رو روی جاز ۱۷ نصب کنه به ما هم بگه
امیدوارم این پارس آؤا سه که یکی دو ماه دیگه میاد دیگه از این مشکلات نداشته باشه و هر نسخه ای از جاز که آمد راحت روش سوار بشه

با سلام.
خیلی خوب بود، محض اطلاع دوستان باید بگم که من دارم از جاز ۱۷ ۳۲ بیت و پارسآوای دو استفاده می کنم، البته مشکلات خاصی داشت که حلش کردم، شاید نشه تو یه کامنت توضیحش داد، نیاز به یه پست داره ولی مطمئن باشین که شدنیه چون من دارم استفاده می کنم یعنی همین کامنتم دارم با جاز ۱۷ و پارسآوای ۲ می نویسم، ضمنا این جاز بسیار خوب طراحی شده از دستش ندین، مخصوصا همونی که من تو پستای قبلیمم گفتم یعنی Smart Navigation خیلی کارو ساده تر می کنه و البته سریعتر بازم ممنون.

با سلامی دوباره.
قابل توجه دوستانی که با جاز ۱۷ و پارسآوای ۲ مشکل دارن، لطفا واسۀ حل مشکل با من این مراحلو طی کنین.
اولش لطفا این فایلو دانلود کنین بعدش اونو از حالت فشرده خارج کنین خب، توی بسته دو تا فایل می بینین به همراه یه پوشه، ابتدا فایلهای default.jcf و sapi 5x.sbl رو انتخاب و توی کلیپبرد کپی کنین، بعدش منوی استارتو باز کنین و تایپ کنین ex بعدش روی explor my settings اینتر کنین، حواستون باشه اگه بیشتر از یه جاز رو سیستمتون دارین روی گزینه ای که متعلق به جاز ۱۷ هستش اینتر بزنین. سپس فایلارو در پنجره باز شده پیست کنین، اگه چیزی پرسید روی copy and replace اینتر کنین، بعدش به پنجره بستۀ من برگردین و پوشۀ voiceprofiles رو کپی کنین به پنجره enu برگردین و یه دونه بک اسپیس بزنین، سپس در پنجره باز شده پوشه کپی شده رو پیست کنین و روی copy and replace اینتر کنین، کار تمومه. فقط توجه کنین که با این کار مشکلات همه حل میشه ولی تنظیمات جازتون مثل مال من میشه، اشکالی نداره حالا که مشکل حل شد برین و اون جاهاییو که می خواین به دلخواه خودتون تنظیم کنین.
از جاز ۱۷ تون به همراه پارسآوا لذت ببرین.

سلام مجدد خیلی ممنون من برنامه را نصب کردم با ماهور کار میکنم اما حروف ها را کج و کوله میخوانه به جوری که اصلا معلوم نیست چی میگه با برنامه فارسی ساز هم درست نشد اگه راه کاری داره کسی بهم بگه ممنون میشم

سلااااااااااااام بر دوستان خصوصاً جناب امید عزیز. ضمن تشکر فراوان بابت جاز باید بگم که با این تنظیماتی که جناب دکتر مصدق گذاشتن خدائیش من تا الآن اصلا بمشکل بر نخوردم. حتی علائم نگارشی هم صحیح خونده میشه. البته با توجه به آموزشی که جناب موسوی دادن ضمن تشکر ازشون خب روشی که ایشون آموزش دادن فقط مشکل ۳صدا بودن رو حل میکنه! منظورم سویچ بین زبانها. اما علائم بد خونده میشه. نمیدونم بعضیها میگن اشتباه تلفظ میکنه بعضیها میگن آلمانی تلفظ میکنه. حالا خخخخخ کاری نداریم ولی این تنظیماتی که جناب دکتر مصدق دادن اینطورکه بر من معلوم شد تمام مشکلات جاز با پارس‌آوا۲ رو حل میکنه. از سویچ گرفته تا خواندن علائم. حالا ببینیم چی پیش میاد. خخخخخخخخخ من که فعلاً لااااااااااا مشکل. دکتر جون دمت گرررررررررررررم. امید جون مررررررررسی زیااااااااد. ببخشید کامنتم طولانی شد. بهرحال خواستم نظرمو بگم.

سلام.
خیییلی خوب شد. جاز ۱۷ هم دست ما رسید.
راستی، راهی نیست که بشه بدون غیر فعال کردن uac از کرک جاز استفاده کرد؟
آخه با این کار همه برنامه های ویندوز استور غیر فعال میشن.
یا حد اقل یه راهی که بشه از اپلیکیشن های ویندوز استور هم استفاده کنیم.
مرسی.

با سلامی دوباره. فکر کنم از یکی از بچه ها شنیدم که بعضیا‌تون احتمالا با فایلای من مشکل داشتین، مثلا یکی از بچه ها شاکی شده بود که با این کار برخی علامتها اصلا خونده نمیشن. مثلا حتی وقتی که حرف به حرفم حرکت می کنی وقتی به . یا / یا ) می‌رسه اونو نمی خونه، عزیزان چارۀ کار اینجاست، لطفا به Voice manager پارسآوا‌تون برین و صداهاییو که استفاده می کنین که معمومولا مینا و سینا هستن، رو‌شون قرار بگیرین بعدش با تب به قسمت نشانه گذاریها برین و اونو حتما روی هیچکدام بذارین، یادتون باشه که برای سینا و مینا باید به طور جداگانه این کارو بکنین، بعدشم یه بار جازو طبق درخواست ببندین و باز کنین، تذکر: حتما این کارو بکنین اگه نکنین به مشکل بر می خورین، من متأسفانه تو کامنت قبلی یادم نبود بگم، اوناییم که مشکلی ندارن از قبل نشانه گذاریها روی هیچ کدام بوده که مشکلی پیش نیومده، اگه خواستین نشانه گذاریها رو تنظیم کنین حتما از پروفایل خود جاز استفاده کنین و به دلخواه روی یه گزینه بذارین ولی در وُیس منجر پارسآوا حتما باید روی هیچ کدام باشه. برای همۀ صداهایی که استفاده می کنین باید روی هیچ کدام باشه به طور جدا گانه هم باید تنظیم بشه می تونین اول هر چند تا صداییو که می خواین تنظیم کنین بعدش یه بار جازو ببندین و دوباره باز کنین.
در آخر باید بگم که با همۀ این تنظیمات و حل مشکلات انگاری این پارسآوای ۲ برای جاز ۱۷ وصلۀ ناجوره، امیدوارم تو ورژن ۳ پارسآوا درست بشه، تا ببینیم بالاخره مهندسین ما می تونن یه چیز استاندارد بیرون بدن، من که ……..

سلام
من این برنامه رو برای پدرم دانلود کردم ولی در قسمت نصب کرک پس از اکسترکت پیغام cannot execute می دهد، با توجه به اینکه ویندوزم ۱۰ هست و انتی ویروسی جداگانه به جز Windows defender خود سیستم ندارم که در زمان اکسترکت آن را غیر فعال می کنم ،چه راه حلی وجود دارد که بتوانم درست نصب کنم؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید