خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

هرکی میخواد پولشو از ما پس بگیره بیاد تو

< توجه >

مبلغ 3,500,000 ریال از کارت 6037-****-****-6345 به :
کارت 6104-****-****-6276
متعلق به ( آقای/خانم ) *****علی سعداله خانی
به شماره حساب
در شعبه   بانک ملت  در تاریخ  چهارشنبه 13 آبان 1394 15:43:41 با موفقیت واریز شد.

شماره پیگیری تراکنش :278293
سلام.
خوبید؟
بی هیچ توضیحی اول در زیر، کامنتی که جناب سعدالله خانی توی
این
پست زهره گذاشتن رو بخونید بعدش میام توضیح میدم:

29

علی سعدالله خانی می‌گه:

چهارشنبه, 13 آبان 1394 در 01:14

سلام به سرکار خانم مظاهری با اینکه قرارم این بود که دیگه توی این سایت کامنت نذارم ولی شما و پست ارزشمند و بجا و حقیقت گوییتون وادارم کرد اینجا بنویسم من به شما و دیگر دوستان میگم نیازی نیست خودتون رو خسته کنید و از این راه ها به خودتون زحمت بدید یه نرم افزار چینی هست که باهاش میشه این کار رو کرد آقایون خودشون زحمتش رو میکشند من برام ثابت شده پس کسی نیاد یه مشت حرف هشت من نه شاهی تحویل بده برای دروغ جلوه دادن حرفهای من همین چند وقت پیش بود که عدسی عزیز بهم گفت دوست دارم توی پستهای من بیایی و هر چی دوست داری بگی نظرت رو وقتی به سایت اومدم و اچ میزدم تا به پست عدسی برسم به هر هدینگ که میرسیدم بازدیدهای اون پست رو هم میدیدم وقتی قبل از رسیدن به پست عدسی به یه پست رسیدم که آموزشی بود دیدم بازدید پست چهار بازدید هست توی پست عدسی یه متلک انداختم که پستهای آموزشی ازشون این طور استقبال میشه که یه پست همش چاهارتا بازدید میخوره ولی پستهای وقت تلف کن و بدون خروجی اون همه بازدید میخوره و همین طور کلی کامنت میخوره

این رو هم بگم اون پستی که من بهش اشاره کردم و همین طور پست عدسی دیگه چیزی نمونده بود به صفحه ی بعدی برند باورتون میشه وقتی عدسی بهم گفت برم جوابش رو به کامنتم ببینم وقتی دوباره به اون پست رسیدم دیدم بازدید به هشت صد و خرده ای رسیده شما یا یه نفر راست گوی دیگه میتونید بهم بگید چطور در یک شب تا صبح و برای پستی که تا نزدیکی ی رفتن به صفحه ی بعد هم رسیده اونم توی یه سایتی که توی صفحه ی اولش چهلتا پست هست تا اون وقت اون همه بازدید کننده کجا بودند نیایید حرف بزنید و بپیچونید که من پشت کوهی نیستم متاسفم برای کسانی که برای حقیقت گویی آدم رو کیسه بوکس میکنند ولی میان توی سایت با تو میگن ما از راهنماییها و نظرات عمو علی استفاده میکنیم راست میگید برای حقیقت گویی میکوبیدش و شرم هم نمیکنید و توی یه سایت دیگه جور دیگه حرف میزنید این برای بازدید و لایکتون ولی من روی سایت هم حرف دارم من قبلا با همین اینترنت و همین سرویس و همین سرعت یعنی وقتی مثلا سرور سایت ایرانی بود و به همین شلوغی شاید هم شلوغ تر با یه اینتر رو ی آدرس سایت برام باز میشد اما الان وقتی اینتر میزنم خود سایت با بعضی وقتها سی ثانیه تاخیر برام بالا میاد و وقتی روی جدیدترین مطالب سایت اینتر میزنم از یک دقیقه تا دو دقیقه طول میکشه تا باز بشه یعنی ساکت هست تا این مقدار زمان بعد صفحه خوان اعلام میکنه اگر بخواهند بگند شاید مشکل از صفحه خوان یا چیز دیگه ای هست با یه بینا هم سایت رو باز کردیم با سه تا مرورگر هم باز کردیم ولی مشکل هنوز هست و خواهد بود به آقایون میگم الان سایت باتو با یه سرور فرانسوی و ماهی سی و پنج هزار تومان سرعتش از این سایت هزار بار بیشتره سایت شب روشن با کمتر از اون هم ماهیانه پرداخت میکنه و سرعتش هزار بار از این سایت بیشتره من برای پول خودم اصلا اهمیتی قایل نیستم ولی من یه همسر شهید و فرزند شهید رو تشویق به کمک به این سایت کردم خدا رو شکر حساب بین هر سه ی ما مشترک هست دادم در مورد صحت و درستی و چند و چون هزینه ی سالانه ی این سرور جدید و درستی اینکه آیا واقعا هزینه ی این سرور برای یک سال یک میلیون و ششصد هزار تومان هست تحقیق کنند آدمهایی هم این کار رو میکنند که وارد دقیق هستند و مو رو از ماست بیرون میکشند و وای به حال کسانی که احیانا توی این ماجرا دروغ گفته باشند چون من میدونم بعضی از بچه ها از حق خودشون گذشتند و برای این داستان کمک کردند خیلی چیزها از پشت پرده شنیدم تا وقتش برسه ولی فقط این رو میگم ماه همیشه پشت ابر باقی نمیمونه و با دروغ و پشت هم اندازی هم همیشه نمیشه کارها رو از پیش برد خب زهره خانم اینجا هم حرفهام رو زدم و از شما ممنونم که بسترش رو فراهم کردید از این کپی دارم اگر دست بخوره جای دیگه بهتون میرسونم بازم ممنون از پست جالب و بجا تون یا حق

بچه ها من چندتا سؤال الآن برام پیش اومده:
1: آیا ما کسی رو مجبور کردیم که به ما پول بده؟
2: آیا مبلغی که به ما پرداخت شده اونقدری بالا هست که بخوایم به خاطرش شرافت و وجدانمون رو نادیده بگیریم؟
3: آیا شرکت تهران هاست قیمتهاشو شفاف روی سایتش نزده که ایشون گروه فوق سری برای در آوردن حساب و کتابهای ما تشکیل دادن؟
4: آیا ما نگفتیم به جز سرور سایت هزینه های رپیدپارس رو هم داریم و برای همین مبلغی اضافه پول لازم داریم؟
5: آیا ما بارها نگفتیم که سرویسهای مخابرات هستن که با سایت مشکل دارن و کندی سرعت به خاطر این مسأله هست و ربطی به سایت ما نداره؟
6: آیا مجتبی یه پست نزد و هرچی که لازم بود رو توضیح نداد و شفاف حسابهای سایت رو براتون تشریح نکرد؟
7: آیا واقعاً الآن دغدغه ی من و شما اینه که کدوم پست بازدیدش بالا هست و کدوم کم و لایک ها تقلبی هستن یا درستن؟ آیا واقعاً این مسائل از تولید محتوا الآن مهمتر شدن؟ آیا شما میتونید نمونه ی مشابهی از خیلی از پستهای این سایت رو جای دیگه پیدا کنید که حالا بازدیدها و لایک ها براتون مهم شدن؟ آیا من لایک ها رو بر نداشتم و همه ی شما اعتراض نکردید که چرا برش داشتی و برش گردون و این حرفا؟
آیا خود ما بارها و بارها نگفتیم که وبگذر که آمارگیر سایت ما هست مشکلات و نقاط ضعف مشخصی داره و ما خودمون به این نقاط ضعف واقفیم؟
8: من کافر از مسلمونهای سایت میپرسم. آیا مسلمونی فقط قرآن خوندن و دعا خوندن و نماز خوندن و روزه گرفتن و عزاداری کردن و ذکر گفتنه؟ آیا میشه همه ی این کارها رو بکنیم و ادعا کنیم که مسلمونیم و اهل خدا و پیغمبریم و بعد خیلی راحت به هر کس هرطور که میخوایم و دوست داریم تهمت و افترا بزنیم؟ آیا حلالیت طلبیدن و دل صاف کردن فقط واسه وقتایی هست که پای سفر زیارتی در میون باشه و بقیه ی روزها هرچی گفتیم و هر کاری کردیم که باعث رنجش کسی شد نوش جونش؟
9: آیا در شأن من و شما هست که کاری کنیم که مجبور بشیم اینطوری توی سایت به هم جواب بدیم و هر کس و ناکسی این پست رو بخونه و ماهیگیرها بیان از آبی که گل آلود شده ماهی بگیرن؟ اگر هدفتون این بود بهتون تبریک میگم. چون شما موفق شدید.

در پایان رسماً اعلام میکنم که ما آمادگی داریم که هر کس که از خدمات و سرویسهای این سایت راضی نیست و به سایت کمک مالی کرده، شماره ی کارتش رو از طریق قسمت ارتباط با مدیرا برامون بفرسته که زودتر از چیزی که فکرشو بکنه پولشو بهش برگردونیم. این سایت اگر قرار بود زمین بخوره خیلی زودتر از اینها زمین میخورد و همیشه مطمئن باشید به پشتوانه ی کارنامه ای که داشته سرپا خواهد بود.پول جناب سعداللهخانی هم که سیصد و پنجاه هزار تومن هست همین امروز بهشون برگردونده میشه. ما نمیخوایم یه وقت مدیون شهدا باشیم. پول این عزیزان رو لطفاً دیگه هیچ کس برای این سایت خرج نکنه.
ما به شهدا ارادت داریم و کمکی که این عزیزان به ما کردن و میکنن خیلی فراتر از این مبالغ هست که با کمال میل به شما برمیگردونیم علی آقای عزیز.
شما این پول رو به باتو بپردازید که بتونه هزینه های یک سالشو تأمین کنه. البته اگر به این پول احتیاج داشته باشن و اگر شما هم یه مدت دیگه اینطوری مِنَتش رو قرار نیست سرشون بذارید.
یه چیزی هم بگم. اگر سایت شب روشن یا باتویی الآن وجود داره به خاطر اینه که اول گوشکنی وجود داشته که همین باتوییها و شب روشنیها توش هم رو پیدا کردن و بعد تونستن سایت جدید بزنن. پس اگر منصف باشیم میبینیم که گوشکن به گردن باتو و شب روشن حق پدر فرزندی داره. ما هم نه با مدیراشون و نه با کاربرهاشون هیچ مشکلی نداریم. پس سعی نکنید ما رو مقابل هم قرار بدید.
حرف آخرو میزنم و خلاص. تا چهل و هشت ساعت فرصت دارید که شماره ی کارتهاتون رو بفرستید و پولتون رو پس بگیرید. بعد از این چهل و هشت ساعت، هر کس که برای ما شماره کارت نفرسته، اخلاقاً شرعاً و عرفاً و قانوناً هیچ حقی در قبال مبلغی که به ما کمک کرده نداره. ولی ما اخلاقاً و شرعاً و عرفاً و قانوناً بهش تعهد خواهیم داشت و قدردان محبتی که به همنوعانش داشته هستیم.
به امید روزی که هممون بی منت به هم خدمت کنیم.
مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.