خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
راه حل مشکل افزونه محبوب و حیاتی Webvisum در Mozilla Firefox از ورژن 41 به بعد

درود خوبان.

خوش می‌گذره یا نه؟

چه خبرا؟

ظرف می‌شورین یا نه؟ غذا چطور؟ می‌پزین یا نه؟

القصه؛ راستی شما از فایرفاکس چند استفاده می‌کنین؟ کدومش؟ 41، 42، یا پایینتر؟ اگه پایینتر از این دو تا باشه که اصلاً مشکلی نیست، ولی اگه 41 یا 42 باشه احتمالا با افزونه محبوب و واسۀ ما حیاتی webvisum به مشکل برخوردین، اگه از قبل نصب بوده کار نکرده اگرم تازه خواستین نصبش کنین اصلاً نصب نشده.

خب راه حلش چیه؟

فعلاً اینو بزنین به بدن تا ببینیم راه حل داره یا نه؟

خب، سؤالی چیزی بود تو کامنتا اساتید جواب‌تونو می‌دن.

-تو که ول معطلی پس کی جواب‌مونو بده؟

-هستن کسایی که جور امثال منو بکشن بابا هنو معرفت نمرده، می‌گی نه؟ از “حسین مغول” بپرس بهت می‌گه.

هر کی گفت “حسین مغول” خدا بیامرز کی بوده بهش جایزه می‌دم.

خب، دم‌تان گرم و سر‌تان خوش باد.

بای.

۶۱ دیدگاه دربارهٔ «راه حل مشکل افزونه محبوب و حیاتی Webvisum در Mozilla Firefox از ورژن 41 به بعد»

سلام آقای مصدق.
من که از نسخه قدیمی‌تر استفاده می‌کنم و فعلا که همین خوبه.
ولی باز هم گوش می‌دم برای آینده.
این آقای حسین مغول آیا خودتان نیستید؟
راستی دیروز سایت گوش کن را نمی‌توانستم باز کنم از درس قبلی یعنی خالی کردن dns cash استفاده کردم.
نمی‌دانم چرا نشد اولین لایک را بزنم؟
هر چی روش اینتر کردم نشد؟
خیلی ممنون از آموزشهای با ارزش شما

سلام مریم. خوبه که خلاصه این آموزشام به یه دردکی خوردن، راجع به فایرفاکستم حتما به روزش کن، هر چی به روزتر، بهتر، سریعتر و البته امنتر. با جازم سازگاره هیچ مشکلی نداره، حسین مغول خدا بیامرز من نیستم، حسین مغول یکی از لوتیای تهرون بود که تو شوش و مولوی مردم می‌شناختنش، به این دلیل بهش می‌گفتن مغول که تو کتک زدن اون قدر بیرحم بود و چنان طرفو لت و پار می‌کرد که بهش می‌گفتن مغول، البته خیلیم مرد بود، دیده نشده بود که دست رو ضعیف، بیگناه، پیرزن یا پیرمرد بلند کنه، دیده نشده بود که شروع کنندۀ درگیری خودش باشه، ضمنا هر چی داشت با فقرا قسمت می‌کرد و باهم می‌خوردن، ولی در مقابل زورگوها، دزدا و کلاشا بسیار بیرحم و خشن بود دیده شده بود که ۴ یا ۵ دزد یا کلاش یا متجاوز به حقوق مردمو تنهایی به شدت کتک زده و لت و پار کرده بود. بای.

آقاااااااااااااااااای مصدق ..فقط میتونم بگم مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
…….همین !!!
یکی از بچا شاهده ک چقد دنبال وب ویسام بودم فایر فاکسم آپدیت شده بود خود ب خود ….
بازم مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی .
الان اینا منو میکشن میگن صفحه خونامون نمیتونن بخونن مرسیای منو خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

سلام استاد دکی بچۀ مِشَد. خوبه که مفید بوده. کتابای خودتم خیلی مفید بودن. می‌تونی از منوی tools در فایرفاکس گزینۀ Options رو بزنی و در بخش advance به تب Update بری و آپدیت خودکارو غیر فعال کنی که هر وقت خودت خواستی به روزش کنی، بعدم هر وقت خواستی به روزش کنی از منوی help گزینه About رو بزن و پس از باز شدن پنجره جدید تب بزن و روی check for update اینتر کن، کار تمومه، پیروز باشی.

وااااااااای .وااااااااای نمیتونم بازم کامنت ندم .الهی شهروز قربونتون بشه .
الهی بلاتون بخوره تو فرق سرش ..
خدایا از عمر شهروز بکاهو .بر عمر eagle بیفزا …ایشالا هرچی خاک شهروزه عمر شما باشه …هععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععی .اصلا شهروز کمه .پریسیمام باس بمیره و عمرش رو بده ب شما ک انقد مثمر ثمر هسین …خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ .خدافظ دیگه

سلام. چه خوب که مشکلی نیست، ولی اگه فایرفاکس ۴۲ داشته باشی و اون تنظیمو انجام نداده باشی، یه بار webvisum رو حذف و دوباره نصب کن ببین بازم مشکلی نداری؟ بعدش اطلاع بده، البته از ورژن فایرفاکست اطمینان حاصل کن، مرسی که هستی.

سلام.
از پستتون تشکر میکنم.
فقط حیف که روی سیستم من فایرفاکس سی به بالا مشکل داره.
یعنی از ورژن ۳.۶ نصب کردم به بالا.
بیشتر از ۲۵ ورژن مختلف رو تجربه کردم.
هر کدومش رو نصب میکردم یه مشکلی ازش حل شده بود و یه مشکلی بهش اضافه میشد.
این بود که میگفتم این ورژن دیگه آخرین ورژنه و دیگه به روزش نمیکنم.
بعدش که راهکار مشکل رو پیدا میکردم به زحمت به روزش میکردم. چون راستش زیاد به به روز رسانی علاقه ندارم.
هر کدوم ورژنهاش رو دیدم همه مثل هم بودن.
تو خیلی از برنامه ها امتحان کردم دیدم خیلی از برنامه ها ورژن جدیدترش بهتر که نمیشه هیچ بدتر هم میشه.
اما مشکلی که از ورژن سی به بعد باهاش برخورد کردم اصلا راهکار نداره!
اگرم داره تلاشهای من به جایی نرسید.
و بنابر این دلیلی نداره که به روزش کنم.
و فقط میخواستم از شما تشکر کرده باشم.
کلا مشکلات عجیب غریبی برای سیستمم هست که تا حالا کسی براش نتونسته راهکار بده.
مشکل اینجاست که منی که میخوام از خود فایرفاکس استفاده کنم برای دانلود،
هر کجا عددی که مقدار حجم فایل رو نشون میده، توش ممیز داشته باشه، به جای ممیز عدد پنج رو اعلام میکنه!
مثلا میخواستم یه فایل دانلود کنم حجمش ۷.۸ مگابایت بود اعلام کرد ۷۵۸ مگابایت!
تا حالا که کسی نتونسته براش راهکاری ارائه بده.
و دقیقا این مشکل از ورژن سی به بعد وجود داره.

سلام خانم آیت. ببین یه چیزی، این حساسیت شدید شما برای به روز نکردن نرم افزارا و استفاده نکردن از نرم افزارای کرک شده یه نمه واست مشکلساز میشه، اولا این که حتی سیستم عاملی که ازش استفاده می کنی کرک شده است چه XP باشه چه ۷ و به بالا. اینه که خونه ای که من و تو و بقیه ساختیم از پایبست کرک شده است پس حساس نباش و تا اونجایی که می تونی نرم افزاراتو به روز کن، ویندوز ۱۰ یا حد اقل ۷ جاز ۱۷ NVDA بسیار خوبه، اینو میگم چون خودم دل و رودشو ریختم بیرون حتی یه جاهایی مثلا در کرک کردن بعضی نرم افزارا از جمله adobe acrobat DC 15.8 کارایی می کنه که اصلا از جاز بر نمیاد، ولی در یه مقایسۀ کلی باید حتما جازو رو سیستمت داشته باشی. واقعا تو وضعیت حال حاضر شما نمیشه از بعضی مشکلات فرار کرد. البته بعضیاشونم راههایی دارن. پیروز باشی بای.

خدا رو شکر میکنم که الآن نود درصد برنامه هایی که استفاده میکنم رایگان هستن و جز یکی دو مورد که واقعا نشد کاریش کرد با کرک خداحافظی کردم.
یک سال تمام برای این موفقیت بزرگم تلاش کردم و صدها نرم افزار دانلود و تست کردم! جاز رو که دقیقا از مرداد پارسال باهاش خداحافظی کردم!
این جزو اولین برنامه هایی بود که راحت باهاش خداحافظی کردم.
قبلا هم فقط به خاطر آریانا جاز ۱۱ داشتم که الآن چون آریانا رو بدون جاز استفاده میکنم دیگه به طور کامل از جاز بینیاز شدم!
خدا رو شکر میکنم که بهم این نعمت رو داد.

سلام دوباره.
منم یه نکته جالبی پیدا کردم که توی ورژنهای ۲۶ یا ۲۷ کاربرد داره.
راهکار یه مشکلی رو پیدا کردم که قبلا نمیدونستم.
خصوصا برای اونایی که مثل خودم download manager ندارن و با خود فایرفاکس فایل صوتی تصویری میخوان دانلود کنن کاربرد داره.

درود
این خرزو خان انگاری کار منم راه انداخته بود.
ولی یه چیزی رو به تجربه در مورد webvisum بهش رسیدم که نمیدونم تا چه حد درسته!
چون اصولا منطقی هم پشتش نیست.
قضیه اینه که به هر حال این افزونه رو از هر راه که نصب کنیم سازگاری درست و درمونی با فایرفاکس نداره و اگه به منوی tools بعد Add-ons برید و بعد از لیست Extensions رو انتخاب کنید، میبینید که برای webvisum نوشته: WebVisum could not be verified for use in Firefox. Proceed with caution.
حالا اگه در مقطعی لازم بشه که بیش از یک کپچا رو در فاصله زمانی کوتاهی به افزونه بدید ممکنه دچار یه مشکل بشه.
یعنی اولی رو انجام میده ولی برای دومی با این فرض که چند دقیقه هم گذشته باشه، بیخودی ارور ۳۳ میده مبنی بر این که باید ۳۰ ثانیه صبر کنید.
حالا اون کاری که منطقی پشتش نیست ولی معمولا درست در میاد اینه که به جای alt+ctrl+6 اپلیکیشن یا shift+f10 بزنیم و گزینه ی Solve CAPTCHA رو انتخاب کنیم.

سلام سعید، ممنون که نظر دادی، حرفات درسته، انگاری این سایت webvisum از فایرفاکس ۳ به بالا خوابش برده و به فکر ارتقاء افزونش نیست، الآن دیگه این webvisum واسه فایرفاکس شده یه وصلۀ ناجور، ولی خب، همین وصله هم فعلا مورد نیازه و باید کژدار و مریز باهاش ساخت. راستی هنوزم از adobe audition 1.5 استفاده می کنی؟ آموزشاات جامع و ماهرانه بود یادت میاد؟

سلام، خب حتما اگه اکانت داشتی یوزر و پسوردم داشتی، اگه یوزر و پسوردت یادته درست مراحلیو که من تو آموزش رفتم برو و نصب کن، اگه یادت نیست مسأله فرق می کنه و باید دعوت بشی بعد ثبت نام کنی بعد مراحلو بری. مرسی برقرار باشی.

رعععد بزرگ عصا زنان به سمت عقاب باهوش میاد و با صدایی خشن و گوش نواز چون رععععد غرا میگه عقابی میبینم که خوب حواست جمع و جوره خخخ آمار پسرهای منو داری خخخ
اولیش صد ساله وسطی شبو شور و ته تغاریه این پروازه .
میگم گویا شما هم داداش رععععدی خخخ درست میگم آیا ؟؟
خان داداش روی منو سفید کردی .
معلوم نیست چی به خوردشون دادی که اینقدر بهبهو چهچه میکنن ؟؟
لایک و هزاران آفرین بر تو خان داداش خودم خخخ

سلام رععععد، بعععععله، حرفت کاملا درسته. بعدشم، این چیزی که اینجا گذاشتم هیچ رقمه به درد ببینا نمی خوره باز قبلیا فرقی نمی کرد کاربر ببین باشه یا نبین ولی این یکی به درد ببین نمی خوره، اینه که نمی دونی اصلا چی هست. زنده باشی و همیشه غرش کنی.

سلام بر جناب مصدق گرامی.
من قبلا ورژن ۴۱ برام آپدیت شده بود که وبویسم از کار افتاد، این شد که ورژن قبلی رو نصب کردم، و آپدیت رو غیر فعال کردم، قطعا این آموزش شما کاربردیه.
پس دانلود میکنم و عملا انجام میدم. معمولا آموزشهای صوتی اینقدر کامل هستند که جای سؤال باقی نمیمونه.
اگر سؤالی بود مزاحم میشم.
بی نهایت ممنون بابت پست مفید و آموزشی که گذاشتید.
موفقتر باشید.

سلام و خدا قوت. راستش من فایرفاکسم ۳۴ هستش و به روزرسانیهاشو بستم تا به روز نشه با این حال اکثر اوقات من وقتی بازش میکنم پیام لاگ این شدن و ورود به این پلاگین رو دریافت نمیکنم!در هر روز شاید دو سه بار شانسی شانسی لاگ این شم! واقعا چه باید کرد؟ من با اینکه ورژن قدیمیهای این نرم افزار رو استفاده میکنم بسیار مشکل دارم!لطفا راهنماییم کنید! یاحق

سلام سعید. منم از جفت‌شون استفاده می کنم ولی من تا قبل از آموزشای تو بیشتر از soundforge استفاده می کردم ولی تو منشأ خیر شدی و سراغ Audition هم رفتم، ازت خیلی چیزا در موردش یاد گرفتم، الآنم تو ویندوز ۷ هم دارمش، البته منم یه سری چیزای باحالشو کشف کردم که خیلی به درد بخور هستش. پیروز باشی و برقرار.

سلام کاظمیان. ممنون که اهمیت دادی. راجع به پیشفرضتم باید بری تو اون مرورگری که میخوای پیشفرض باشه مثلا Internet explorer بعد در این مرورگر به آدرس Tools/options برو منظور منوی tools هستش وقتی بازش کردی یه دونه برو بالا حله بعدا در تب applications پیشفرض یا default browser رو به IE تغییر بده مرورگر خودش میره و پیشفرضی رو از فایرفاکس می دزده عجب مرورگرای دزدی مگه نه؟ حله؟ بای.

سلام جناب نخس وزیر… بابا دمتون گرم… خییییلی معلمید… من الان در حین نقاشی دارم اون آموزش آی پی مای پی تون رو گوش میدم… خیلی خوب توضیح دادین… ول کنید نابیناها رو… بداد بیناهای گیج محله برسید، که فرق کامپیوترا با کمد دیواری نمیدونیم چیه…خخخخخخ…
تشکر فراوان… من همیشه با این کامپیوتر بی صاحابم مشکل داریم و میزنیم تو سر و مغز همدیگه… و کسی رو هم ندارم که ازش بپرسم… داداشم هستا… ولی خیلی سرش شولوغه و ازمونم خییییییییییییلی دوره… از این به بعد از خودتون میپرسم… با اجازه البته…خخخخخخخخ… سپاس… خدافزدون…

سلام دعوتنامه واست فرستادم، برای اطمینان کد دعوتتو خصوصی واست می فرستم فقط لازمه بری توی لینک ثبت نام و به همراه پر کردن موارد خواسته شده کد دعوت Invitation Code رو در بخش مربوطه پیست کنی کار تمومه.

سلام ژیار. راستش پیشو گرفتم در حد تیم ملی. ولی حکومت اقلیم کردستان و انجمن نابینایان هنوز بودجه ای واسش اختصاص ندادن، نمی دونم در جریانی یا نه، اقلیم کردستان با مشکل بیسابقۀ بودجه دست و پنجه نرم می کنه. حتی کارمندای دولت چند ماه چند ماه نمی تونن حقوقشونو دریافت کنن، این اعتراضای اخیر معلما تو استان سلیمانیه هم ناشی از این مشکله که هی عمیقتر و عمیقتر میشه. فعلا که بودجه واسۀ کارمنداشم نیست چه برسه به صفحه خوان واسه نابینایان. ولی درست میشه آینده روشنه بای.

سلام و بسی بسیار ممنون از آموزشتون شکلک از بس وب ویسوم با من سر ناسازگاری داشت کلا از سرم افتاد کامنت گذاشتن توی وبلاگ ها خخخخ
راستی در مورد تافل قلم خب از همون اول به ما آموختند اسم این شی تافل هست و اون یکی قلم و لهذا که این شد که ما به تافل می گیم تافل شما به لوح می گید لوح شکلک کاش قانع شده باشید

دیدگاهتان را بنویسید