خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
با سلام به همه این هم پست اولم یک نمایش صوتی از بنده

سلام به همه

 

امیدوارم خوب باشید

در پست اولم میخوام یک نمایش به شما تقدیم کنم که صدای همه شخصیت هاش رو خودم در آوردم و بعضی از جاهای نمایشم رو هم سه بعدی کردم و اینکه باید بگم اسامی بازیگرهاش غیر واقعی هست و اسم نقش اولش هم مایلیک هست که یک شب پسرهاش و دخترش و دومادش و دوتا نوه هاش که یکی بچه کوچولو هست و یکی ازین 15 16 ساله هاست میان خونش و… دیگه باقی داستان رو خودتون بشنوید.

 

حالا شما نمایش رو از

 

اینجا

 

که حجمش 18 مگابایت هست دانلود کنید.
نظر یادتون نره..

۲۱ دیدگاه دربارهٔ «با سلام به همه این هم پست اولم یک نمایش صوتی از بنده»

وااایییی خیییلییییی قشنگ اجرا کرده بودی. آفرین به تو محمد جواد.دستت طلااا عزیزم. واقعا از هنر نماییت لذت بردم. فقط صدای خانمها کمی غیر واقعی بود که خب ازت انتظار نمیرفت که صدای خانمی داشته باشی. در مجموع خیلی خیلی زیبا و با حال بود. موفق باشی. اولین پستت را هم تبریک میگم اگه تا حالا تو محله ی ما نبودی ورودت را هم خوشامد میگم. پیروز باشی پسرم. مهرت پایدار.

سلام تشکر از خانم فاطمه و خانم نازنین.
بنده یک دفعه ی دیگه هم یک نمایش نصفه ضبط کرده بودم ولی پاکش کردم به این دلیل که بعضی افکتها رو نداشتم حالا میخواستم بگم اگر عزیزانی افکتهای با کیفیت دارند با اسکایپ بنده در تماس باشند که بلکه افکتهاشون ب درد بنده هم بخوره.

راستی گفتم اسکایپ یک چیزی یادم اومد من خودم دوست ندارم هر وقت ویندوزم میاد بالا اسکایپم بیاد بالا این کار رو انجامم دادم یعنی اسکایپ رو از استارت آپ ویندوز ورداشتم اگر این آموزش به درد کسی میخوره تو این سایت قرار بدم؟

سلام بر جناب بوستانی گرامی
حضورتون در محله خودتون رو خوش آمد می گیم و امیدوارم بیشتر ببینیمتون این طرفا ….
می گم نمیشه این همه مخفف نباشید البته شکلک پیشنهاد …..
حتمی دانلود می کنم و مجدد مزاحم که نه مراحم میشم ….
شاد و سربلند باشید

سلامی پس از شنیدن نمایشتون:
خب جالب بود و جالب کار کرده بودید ولی واقعا صدای خانم ها رو خیلی بد در اورده بودید که خخخخ من تازه آخرای ماجرا متوجه شدم اون خانم اولیه همسر جناب دندون پزشک بوده …..
به نظرم اگه تمام نقش ها رو خودتون انجام ندید و از یکی دو نفر دیگه هم کمک بگیرید خیییلی کارتون عالی خواهد شد …..

بسیار بسیار و بسیار تشکر فراوان از نظرتون و اینکه اگه از کس دیگه ای در نمایش بخوام استفاده کنم اون طرف هم میگه این چرت و پرت ها چیه که انجام میدی و در نتیجه همکاری صورت نمیگیره این تمام مطلب هست.
و اینکه هر کسی که میخواد این نمایشو بشنوه حتما با handsFree یا اسپیکرهای استریو گوش بده و در مورد سه بعدی بودنش هم نظر بده.

سلام و ممنون از آقا یا خانم کاظمیان.
آقای مجتبی خادمی بنده خیلی خوشحال شدم که شما نمایش بنده رو گوش دادید چون دلم میخاست شما هم بشنوید و بنظرید و ممنون از اینکه وقتتون رو برای شنیدن نمایش بنده گذاشتی و من اصلا من متوجه نشدم چقدر وقت برد چون این میکس کردنها رو بسیار دوست دارم.
یا علی زنده باشی داداش مجتبی.

خب امتحان کنید, برای نمایش بعدی تون یه پست بزنید و از بچه ها کمک بخوااید….. یکی از دوست های دختر من هم تک نفره نمایش هاش رو کار می کنه … واقعا ای کاش شما هایی که استعداد داشتید می تونستید با هم کار کنید و این طوری به خیلی جاها می رسید که حتی در تصور تون هم نمی گنجه ….
و اما در مورد سه بعدی بودنش بعدی با هندزفیری گوش می دم ولی در این موارد فکر نکنم زیاد سر در بیارم چی به چی هست….
واقعا براتون آرزوی موفقیت و سربلندی دارم

ممنون از دیدگاه شما بانوی بزرگوار
خوب این هم یک حرفی هست اگر خواستم نمایش بعدیم رو بسازم پست میزنم ببینم بچهها برام چکار میکنند

و اینکه صدای سه بعدی هم یعنی صدایی که برای مثال تو خیابون ایستادی و ماشین از ثمت چپ شما میاد و از جلوی شما رد میشه یعنی کاری که من کردم یک موتور و یک ماشین یعنی از ثمت چپ هندس فری به ثمت راست میره که انگار کف خیابونی.

بنده هم برای شما و برای همه ی بچهها آرزوی موفقیت بیش از پیش را از خداوند متعال خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید