خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
اینم ورژن جدید تاکبک از محله ی نابینایان، دانلود TalkBack_4.4.0

درود.

زیاد قصد مقدمه چینی ندارم.

ولی ذکر این نکته لازمه که گفتگوهای دوستانمون در گروه محله نابینایان واتساپ باعث شد که این پست منتشر بشه.

گفتگوهایی که آقای محمد طاهر میرزایی در مورد تاکبک جدید شروع کرد، خودش با دوستان دیگه ادامهش دادن، لینک تاکبک ورژن بتا رو برای گروه فرستاد، بعد آقای خلیلی اعلام کرد که ورژن نهایی تاکبک ۴.۴.۰ هم اومده و چشمه ی عزیز هم اعلام کرد که این ورژن از طریق ایران اپس قابل به روز رسانیه و در نهایت هم رضا خلیلی بزرگوار لینک دریافت این ورژن رو به گروه ارسال کرد.

از اونجایی که لینک آقای خلیلی توی دراپباکس بود، برای راحتی بیشتر شما من همون ورژن رو توی سرور محله آپلود کردم و برای دریافت TalkBack_4.4.0 کافیه اینجا رو کلیک کنید.

از این انشا نتیجه میگیریم که ما حواسمون به گفتگوها و سؤال و جوابهای گروههای دو گانه ی محله ی نابینایان در واتساپ کاملا هست و در شرایطی مثل این گفتگوهای شما میتونن به انتشار پستهای مفید در سایت کمک کنن و ارتباط متقابل و پیش برنده ای بین سایت و گروههای واتساپی برقرار بشه.

خوش باشید!

۳۱ دیدگاه دربارهٔ «اینم ورژن جدید تاکبک از محله ی نابینایان، دانلود TalkBack_4.4.0»

درود
سپاس از حضورت سعید عزیز!
اما تاکبک ۴.۲ به بالا بعضی گزینه هاش تو اندروید ورژن ۴.۴ به پایین کار نمیکنه.
مثلا کم نور کردن صفحه یکی از اون گزینه هاست که اگه ورژن اندروید پایینتر باشه، اصلا تو تنظیمات نشون داده نمیشه.
ولی به هر حال فعلا ورژنهای جدید تاکبک روی ورژنهای ۴.۱ به بالای اندروید نصب میشن، هرچند بعضی گزینه هاش در اختیار نباشه.

سلام سعید .واقعا کوتاه .مختصر و مفید .و جامع و مانع .
حالا بعضیا هستن هی پست میزنن سه ساعت مثلا طرف با مودمش میحرفه ..یه بار با اسکاچ میحرفه …ئوااااای .یه بار با شیشه نوشابه میحرفن ..واقعا ک.
هی پرواز حسود فلک زده …هعععی شما حسودیت میشه نمیتونی مث اون پست بنویسیییییییییییییی ؟؟؟
وجدان دهنتا ببند لطفا .عه عه عه …حالم بد شد هی میای وسط صحبتام …میام میزنم جنازت کم شه از صفحه روزگار …
ببخشید .با تچکر ویجه از جناب سعید درفشیان و این ک الهی شهروز فداتون بشه ..خدافظ .

من روی گلکسی اس پنج با اندروید پنج به روز شده نصب کردم پشیمونم. سرعتم در حد مرگ آمده پایین. به زودی برشمیگردونم روی نسخه ی قدیمم.
البته واقعا از آقای خلیلی تشکر می کنم که لینک رو فرستادند. مخاطب من توسعه دهندگان تاک بک هست که باید همه ی جوانب و به روز رسانی ها رو با دقت و کیفیت بالا در نظر داشته باشند.

درود! آفرین و باریکلله از اینکه منبعش را اعلام کردی، آخه یادم نیست دیروز بود یا پیروز بود که من اتفاقی به سوسولدونی رفتم و اینو الکی دانلود کردم که بعدا در موردش تحقیق کنم که خوشبختانه اینجا مشکلم حل شد!

درود
به نظر میرسه همون طور که مجتبی هم گفته زیاد با اندروید ۵ سازگاری نداره.
اگه خیلی اذیت کرد کافیه با لغون نصب به روز رسانیهای برنامه برش گردونید به ورژنی که روی گوشی از اول نصب بوده و بعد از بازار همون ورژن ۴.۲ رو براش به روز کنید.

سلام
نصب کردم.
نتایج رو بخونید.
galaxy s4(gti-9500) os:5.0.1: فاجعه بود فاجعه!
افت سرعت در حد خیلی زیاد، نا هماهنگیش با android system web view و مصرف شدید باطری. در حدی که مجبور به factory reset شدم. 😐 😐 😐
galaxy a7(sm-a700 fd) os:5.0.2: تقریبا شبیه قبلی، ولی یه کم بهتر. خوشبختانه این بار مجبور به factory reset نشدم. پااااااااکش کردم رفت.
و اما آخرین تست!
Sony XPERIA C3 Dual (D2502) os:5.1.1: عاااالی بود. نه هنگی داشت نه اذیت. البته یه کم اولاش مشکل داشت که با restart کردن درست شد.
انگاری این نسخه از تاکبک میونه خوبی با اندروید پنجی های سامسونگ نداره. 🙂

دیدگاهتان را بنویسید