خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود مستندی در مورد آخرین دستآوردهای پزشکی و تکنولوژی های ویژه ی نابینایان

درود بر شما دوستان عزیز.امیدوارم حالتون خوب باشه.
خب این بار با یه مستند خیلی جالب اومدم.
توی این مستند شما ابتدا با یکی از جدیدترین دستآوردهای پزشکی ویژه ی نابینایان آشنا خواهید شد و در ادامه با چند وسیله ی جدید ساخته شده برای نابینایان آشنا خواهید شد.
این مستند زمانش حدوداً بیست و هشت دقیقه هست و فایل صوتیش رو هم برای دانلود براتون گذاشتم.
فایل تصویری این مستند رو با حجم صد و شصت و یک مگابایت از
اینجا
و فایل صوتی رو با حجم نوزده مگابایت از
اینجا
دانلود کنید.
توصیه میکنم این مستند رو به هیچ وجه از دست ندید.
تا پستهای بعد، مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۲۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود مستندی در مورد آخرین دستآوردهای پزشکی و تکنولوژی های ویژه ی نابینایان»

آهای شهروز حسینی… من به شما پیغام خصوصی دادم جواب ندادی… الان باس به جرم این گناه چن صد ضربه شلاق بخوری شوما… فک کنم نرسیده بود دستت… سایتا چرا همچینیش کردین آکله ها؟ میره میاد هی… بعدندش مرسی بابت کامنت دونی…خخخخخخخخخخ… دارمش آره دارمش… مدیریتا نیمیگمااااااااا… کامنت دونی رو میگم…

سلام. وایی با گوشی و این اینترنت داقون دانلود که ناممکنه پس فعلا فقط خوندن رو چسبیدم و کامنت زدن با گوشی رو عشقه که حسابی چیزه یعنی سخته.
پست جالبیه. همیشه دوستدارم از اتفاقاتی که زندگی ما رو راحت تر می کنه بیشتر بدونم.
ممنون و ایام به کام.

سلام
مستند جالبی باید باشه آیا میتونه برای بینا ها مفید باشه ؟ منظورم اینه که تصویری رو بدانلودیم یا همون صوتی رو گوش بدیم که حجمش کمتر هست .
خلاصه از محتوایش برامون بگو … که کدومش رو گوش بدیم . تاتو حجم مون صرفه جویی بشه.
متشکر و ممنون .

مرسی شهروزم جالب بود. کاش منو تو هم با ساراهامون تو اون نمایشگاه بووودیم خخخخخخ. افزون بر اطلاعات مربوط به فناوریهای مرتبط با نابینایان این قضیه ایمیل برام خیلی مهم بود. بچهها میگه حواستون باشه ممکنه یه ایمیل درروغین از طرف گوگل دریافت کنید که ازتون بخواد که نام کاربری و رمزتون رو عوض کنید بعد کاربر میره تا مراحل رو طی کنه تا به درخواست گوگل پاسخ گفته باشه حال نگو که آقا دزده منتظره که تا نام کاربری و رمز را وارد کردید اونو بدزدد. پس توصیه میکنه که به هیچ وجه به ایمیلهای اینجوری پاسخ ندید. بازم مرسی شهروزم.

ولی شهروز هنوزم اونقدرها هم درست نشده. واقعا وقتی میخوام وارد محله بشم یا پست بذارم کلی استرس میگیرم. مثلا وقتی میخوای پستی رو ارسال کنی آقا لامسب رو دکمۀ انتشار میمونه هرچی التماسش میکنی هرچی میگی جون مادرت ارسال بشو نمیشه.. امروزم رفتم تو قسمت تماس با مدیران هرچی سعی کردم که یه پیام بذارم نشد که نشد. از مدیر ارشد هم که خبری نیست قبلا ها با مخاطبین سایت بیشتر تعامل داشت اگه اشکالی بود اطلاع میداد حتی عذرخواهی میکرد ولی مدتهاست که ازش خبری نیست از اون پستهای اول ماه هم که وعدهشو داده بود هم خبری نیست. خلاصه کاش اونطوری که دوست داریم بشه. دیگه از استرس تو محله اومدن دارم میمیرم. شرمنده شهروزم که از این پست سوء استفاده کردم که درد دل کنم میخواستم یه پست بزنم و این درد دلها را بگم ولی بازم به همین کامنت بسنده کردم خوبه که قبل از اینکه دیگران بهمون خُرده بگیرند و انتقاد کنند خودمون این کارو بکنیم. آخه اگه من تو سایتهای دیگه هم مشکل داشتم میگفتم که اشکال از خودمه ولی میبینم که جای دیگه مشکلی ندارم و تا اسم یه سایت رو وارد میکنم در کمترین زمان وارد میشم. خلاصه طلب پوزش از این انتقاد مختصر امید که همه چیز درست بشه. پیروز باشید.

سلام رییس چه کم پیدا شدید؟ فکر میکردم که تو اون پست پیداتون بشه
اما خب فکرم اشتباه بود الآن هم که این کامنت را اینجا میذارم توقع ندارم که بیایید تو اون پست چون میدونم و اطمینان دارم که بر اساس نوشته ی منه که میایید خب بالاخره شاید براتون زیاد مهم نباشه,
در هر حال من که در همه ی شرایط به شما ارادت دارم موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید