خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزشی کوتاه و مختصر از نرم افزار مفید بابیلون

سلام بچه محلای باحال.

چی کارا می کنین؟

خب، بالاخره تنبلیو گذاشتم کنار و گفتم بهتره به قولم عمل کنم، بله خیلی وقت بود که به احمد عبد الله پور عزیز و چند تای دیگه قول آموزش بابیلونو داده بودم.

خب حالا آموزش حاضره.

ای؛ بدک نیست. به گوش دادنش می ارزه. گفتنیا رو تو فایل گفتم. بزن تو گوشش

کلا به اونایی که زبان کار می کنن یا حتی اونایی که کارم نمی کنن، توصیه می کنم این نرم افزارو که می تونه مجموعه ارزنده ای از انواع کتابای لغت باشه روی کامپیوترشون نصب کنن.

اگه سؤالی چیزی بود تو کامنتا می بینمتون.

تا آموزشای بعدی بای.

۵۱ دیدگاه دربارهٔ «آموزشی کوتاه و مختصر از نرم افزار مفید بابیلون»

سلام فرشاد عزیز. ممنون از لطفت. در جوابت باید بگم که نگران نباش، با NVDA خیلی راحت می تونی از بابیلون استفاده کنی، تازه NVDA تو پشتیبانی از فایلهای کرک از جاز جلو زده با خیال راحت نصبش کن. بای.

سلام و درود بی پایان خدمت عقاب تیز روی محله دکتر مصدق عزیز استاد چیره دست کامپیوتر و زبان مرسی از آموزش من که فعلاً نمیتونم این شاه ماهی آموزشهای شما را بخاطر سه امتحان سخت و دشوار که کمر انسان را میخواد خم بکنه ولی من نمیذارم این طور بشه بگوشم و اینشاله اگر عمری باقی بود سییوم آن را میگوشم ولی قطعاً مثل همیشه که عالیه دوستان مرا از دعای خیرتان فراموش نفرمایید تا هر سه امتحان را فیتیله پیچ یا بار انداز یا ضربه فنی کنم و به خاک بمالم, با سپاس و تشکر فراوان از این آموزش در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

درود جناب مصدق , من از اول با Z dictionary آشنا شدم و تا حالا هم ازش کمک میگیرمولیلغت نامه شما خیلی حرفه ای تر هست و به زبان و تلفظ های بسیار بیشتری مجهز . من هم گوش میدم و نصب میکنم . به نظر شما چه ورژنی بهتر است و یکسری ریزه کاری هم داره که امیدوارم حلش کنیم .
ممنون و خوشحالم که به سمت nvda اومدید و عادت رو کنار گذاشتید . هنوز هم یک جاهایی جاز برتر هست ولی نسبت به قیمت و چالاکی , خیلی از اون دوره .
ممنونم و موفق باشید.

سلام کاپیتان مهدی. خوشحالم که به این پست سر زدی، Z Dictionary که تو ازش استفاده می کنی فقط یه کتاب لغته، ولی این نرم افزار خودش فقط یه چیزیه شبیه یه ظرف بزرگ که انواع و اقسام کتب لغت رو شسته رفته می ذاره جلوت، در واقع تو با نصب یه نرم افزار می تونی مثل من بیش از ۸۰ کتاب لغتو پیش روت داشته باشی. بازم ممنون. بای.

ضمن سلام خدمت استاد گرامی جناب آقای مصدق عزیز.
البته می دانم که جای این سوال اینجا نیست ولی شما به بزرگواری خود ببخشید. اگر ممکن است بفرمایید شما چگونه پارسآوا را رو روی ویندوز ۱۰ نصب کردید. اگر ممکن است نحوه نصب جاوز و پارسآوا را روی ویندوز ۱۰ را نیز توضیح بفرمایید. با تشکر

سلام هادی خان. اولا خیلی ممنون. بعدشم نصب جاز و پارسآوا روی ویندوز ۱۰ آسونه فقط ممکنه یه سری ریزه کاریا داشته باشه مخصوصا راه اندازی پارسآوا، نمی دونم تا حالا کسی آموزششو گذاشته یا نه، خلاصه اگه موفق نشدی بگو تا یه کاریش بکنیم و آموزششو بذاریم تو سایت.

سلام فرامرز خان عزیز. اولا خیلی ممنون از تشریف فرمایی شما به این پست، بعدشم ترجمۀ جمله به جمله کار بخش آنلاین این نرم افزاره که من بهش نپرداختم، برای این کار می تونی از مترجم گوگل، کرزوایل و Ace Translator استفاده کنی، البته هیچ ماشینی نمی تونه جمله به جمله درست و سلیس ترجمه کنه برای این کار باید زبون مربوطه رو یاد بگیری یا به مترجم مراجعه کنی، مغز انسان همیشه برتر از ماشین بوده و البته خواهد بود.

سلام از قبل این برنامه را داشتم اما سعی می کنم از آموزش شما استفاده کنم به دوستان توصیه می کنم که این برنامه را روی کامپیوتر خود همیشه داشته باشند و هر وقت نیاز شد از ان استفاده کنند که خیلی مشگل گشااست.. تشکر از اموزش شما

سلام زهره. از تشریف فرماییت خیلی متشکرم. این نرم افزار خودش به تنهایی هیچی نیست ولی به قول خودت ویژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ سه صوته همۀ دیکشنریهای مهمو شسته رفته می ذاره جلوت. زنده باشی بای.

با سلام خدمت جناب عالی و تشکر از پست شما برای نوشتن پرسشی مزاحم حضرت عالی شدم اگر پاسخ دهید لطف میفرمایید
میخواستم بدانم این آموزش نرم افزار بابیلون را میتوانید به صورت متنی هم قرار دهید یا همین پست را هم به صورت متنی استفاده نماییم یا فقط باید به صورت صوتی از طریق دانلود کردن باشد متشکرم

سلام دریای عزیز. اولا خوش اومدی، ثانیا راستشو بخوای من یه نمه تنبل تشریف دارم، یعنی فک زدن واسم راحتتره تا این که بخوام مدون بنویسم، البته مقالۀ متنیم دارم تو سایت، ولی بیشتر با صوتی حال می کنم. تو هم گوش کنی بهتره چون که عملیم هستش و آدم بهتر یاد می گیره. بازم ممنون بای.

سلام بر پسر خوبم . بله خوده خودشه .
راستی شما احیانا به صندوق پستتون نگاهی نمیندازی ؟؟
شاید هم باید بری صندوق محله رو بلمسی شاید ی بزرگی ی پادشاهی براتون پیام گذاشته خخخ
خوب نیست آدم بزرگارو معطل بذاره .
آ باریکلا .

سلام آرتیمان عزیز. اولش که خوش اومدی، بعدشم این که مجتبی قبلا این نرم افزارو تو سایت خودمون گذاشته، لطفا همینجا سرچش کن پیداش می کنی. اصلا واسۀ همین که دوباره کاری نشه من دیگه نذاشتم. مرسی بای.

درود و صد درود خدمت استاد بزرگ جناب مصدق. متأسفانه من با هزار زحمت جاوز ۱۷ را روی ویندوز ۱۰ نصب کردم ولی پارس آوا نصب نشد. خواهش می کنم به هر حال برای کسانی مثل من ک این مشکل را دارند یک آموزش مختصری قرار دهید. باز هم از شما صمیمانه سپاسگزارم.

درود خیلی مخلصیم برای اینکه میدانم که اوقاتتان پر میباشد و برای آگای هادی خان چندی پیش یکی از بچه ها آموزشی در مورد پارسآوا روی ویندوز ده اینجا گذاشتند که متاسفانه نامشان فراموش شده با تشکر از شما.

سلام سعید خان. اولا خوش اومدی. بعدشم خیلی لطف کردی که اطلاع دادی. فکر کنم اگه اشتباه نکنم داره یه چیزایی یادم میاد، آقای محمد موسوی احتمالا آموزششو گذاشتن، هادی می تونه بگرده و پیداش کنه. بازم ممنون بای.

دیدگاهتان را بنویسید