خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اولین پست من ابراهیم گلمحمدی وکمی صحبت با دوستان محله

سلام بچه های عزیز. من ابراهیم گلمحمدی اهل شهرستان اسفراین و روستای چهاربرج هستم. همون جایی که یه مدت پیش مدیر عزیز به نام فقط کمی نور دربارش پست دادن. فقط خواستم در اولین پستم بیشتر با هم آشنا بشیم. امیدوارم بتونم برای این محله مفید باشم. فعلا بای.

۴۲ دیدگاه دربارهٔ «اولین پست من ابراهیم گلمحمدی وکمی صحبت با دوستان محله»

سلام ابراهیم عزیز. به اینجا خوش اومدی .
واقعیتش من بینا هستم . پارسال توی فیس بوک در مورد روستای شما مطلب خوندم .
چیزی که برام عجیب بود این بود که گفته بود که سگها و گربه های نابینا هم در اونجا وجود داره.
اما وقتی در اینترنت سرچ کردم نوشته های ضد و نقیضی خوندم و کم کم موضوعو رها کردم . حالا تو پسر خوبم به من بگو راسته که حیوانات اونجا هم گاها نابینا هستن ؟؟
حالا کلی ازت سوال دارم . بیا فعلا کمی چایی و شیرینی نوش جون کن تا خستگیت در بره تا بعد

خوش اومدی محمد. من اون فیلم مستند رو دو بار دیدم. خیلی روم تأثیرای عجیب و غریبی گذاشت. امیدوارم مشکلاتتون کم شده باشه نسبت به زمان فیلم برداری. برامون از روستا بگو… خب نمیشه به فیلم و دوربین اعتماد داش کاملاً… بگو وضعیت چطوریه الان تو روستای چاربرج؟

سلام ابراهیم , خیلی خوشحال شدم که دیدمت , به این محله خوش اومدی . اینجا ما از وجود همدیگه تو این مکان استفاده میکنیم و چیز یاد میگیریم . از اسفراین و روستای چهار باغ به خصوص خیلی شنیدیم و گفتگو کردیم . من هم اعلام آمادگی کردم که کمک کنیم تا دوستان ما تو اونجا بیایند و تو این محله و سایت های نابینایی با ما آشنا بشند و از حال همدیگه با خبر بشیم . اگه اشتباه نکنم تو باید اولین نفری باشی که من میبینم …
اگه اینطوره , پس بیا و از دوستان دیگه مون و شرایط برامون بگو . خوب کاری کردی که پست گذاشتی . تو کامنت ها هم اگه تونستی بیا و در مورد خودت و دوستانت بگو .
به امید دیدار , موفق باشی .

سلام آقای گلمحمدی…خوش اومدید…من بعد دیدن اون مستند….خیلی توی نت درمورد روستای شما خوندم سر دربیارم جریان چیه؟…حقیقت چی هست؟….توی تلویزیون هم چند بار این مستندو نمایش داده…یادمه نوشته بود از لحاظ کشاورزی و درآمد نسبت سایر روستاها روستای شما وضع خیلی خوبی داره…عکس و فیلم و وبلاگهایی از هم محلیتون دیدم که نشون میداد اوضاع به نسبت بهبود پیدا کرده و توی مقالات نوشته بود که از ۲ سال پیش دیگه نابینایی متولد نشده…خودتون برامون خبرها را بنویسید…منتظرتون هستیم…یک سوال؟چطوری شد که اومدید اینجا؟نگفتین؟

سلام ابراهیم جان. من عید برنامه ریزی کردم شش روز اول برم جایی مسافرت چون همش سر کارم و نمیتونم جایی برم ولی اگه شرایط به گونه ای فراهم می شد، حاضر بودم به جای مسافرتم بیام روستای شما، با نابینایان کمی کامپیوتر کار می کردیم با هم یک چیز هایی یاد می گرفتیم. اگه هم عید نشه ولی تابستان میشه. بستگی به شرایط و استقبال چهار برجی ها داره چون من همه جوره پایه ام. بالاخره که اگه هر چه قدر بلدی و میتونی، هر طور شده، بچه های روستا‌تون رو بالا بکش. اگه با کامپیوتر آشنا بشند، مرزی جلو‌شون وجود نخواهد داشت. چند تا دانش آموز نابینا اون جا هست؟ آماری چیزی داری؟ اصن کل نابینایان اون جا چند نفرند؟ آیا وضع خدمات بهزیستی، و آموزش و پرورش استثنایی به نابینایان روستای شما بهتر شده؟
اگه کاری از بچه های این محله که هر کودوم مال ی جای کشورند بر مییاد، بگی کسی دریغ نمیکنه.
مرسی که پست فرستادی!

دیدگاهتان را بنویسید