خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود آشپزی صوتی قسمت اول و معرفی آرشیو آشپزی من

با سلام خدمت کدبانوها و کدآقاهای محترم از ابراز لطف همه ی شما دوستانی که در اولین پست به بنده ابراز لطف نمودید سپاس گزارم.

در پست قبل که بنده آرشیو آشپزی را خدمتتان معرفی نمودم برخی دوستان خواسته بودند من نمونه ای از آرشیوم را در سایت قرار دهم تا بتوانند در مورد خرید آرشیو آشپزی تصمیم گیری کنند.

بنده تصمیم گرفتم تا چند فایل صوتی از آرشیوم را برای نمونه برای شما در سایت قرار دهم.

همچنین تصمیم گرفتم به امید خدا هر هفته مواردی را که جدیداً دانلود میکنم و جز آرشیو صوتی طبقه بندی شده نیست و بتازگی به آرشیو من اضافه میشود را در روزهای دو شنبه و پنج شنبه در سایت برای شما دوستان محترم قرار بدهم.

امیدوارم که مفید باشد.

هر کس تمایل دارد آرشیو کامل آشپزی من را داشته باشد با شماره تلفن من 09136278072 تماس بگیرد.

آرشیو صوتی در 8dvd به مبلغ 25 هزار تومان و آرشیو تصویری  در 27 dvd به مبلغ 45 هزار تومان

برای دانلود قسمت اول آرشیو آشپزی من که شامل فایلهای کیک فنجانی بدون فر کیک موز و گردو کالباس خانگی انار پلوی شیرازی شکلات بادام و میباشد از

اینجا

وارد شوید.

منتظر اظهار نظر شما در مورد فایلهای صوتی هستم.

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آشپزی صوتی قسمت اول و معرفی آرشیو آشپزی من»

درود بر شما میگم من یه پرسش دارم در آموزش درست کردن کالواس آخر سر که می خوایم اون را توی فویل بپیچیم همه مواد را توی فویل می پیچیم یا اون را به چند بخش تقسیم می کنیم یعنی اون را یک جا میپیچیم یا اون را توی چند فویل جدا گانه می پیچیم سپاس راستی کالواس درست هست یا کالباس

سلام.
ممنون از پست مفیدتون.
فقط توی قسمتهای بعدی اگر لازم هست که توضیحی اضافه کنید توی متن پست اگر این کار رو انجام بدید ممنون میشم.
مثلاً ممکنه یه آموزشی فایلش خیلی نابینایی نباشه و احتیاج به توضیح بیشتر داشته باشه.
این توضیحات لازم رو اگر بفرمایید بچه ها راحتتر استفاده میکنن.
ممنون و موفق باشید.

سلام خدمت شما پیشنهاد شما خیلی عالیه فقط دو تا مشکل وجود داره اول اینکه من همه ی فایلهایی رو که میذارم کامل گوش نمیکنم و فقط اونهایی رو که دوست دارم گوش میکنم و بصورت متن هم برا خودم مینویسم و عملاً همه ی آموزشها رو تجربه نکردم. دوم اینکه چون من خودم نابینای مطلق هستم اگه بقیه از گوش دادن این فایلها نکته ای رو متوجه نشند قطعاً من هم مشکل خواهم داشت. ولی اگه هر کس مشکلی در مورد فهمیدن قسمتی از آموزشها داره اگه تو کامنتها بذاره من از یکی میپرسم و حتماً بهش جواب میدم.

دیدگاهتان را بنویسید