خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود آشپزی صوتی قسمت سوم

با سلام خدمت کدبانوها و کدآقاهای محترم

باز هم من اومدم با 11 آموزش صوتی آشپزی که امیدوارم براتون مفید باشه.

این فایلهای صوتی آموزشهایی هستند که من به تازگی دانلود کردم و به فایل صوتی تبدیلشون کردم و در اینجا برای شما آپلود کردم و جزو آرشیو صوتی و تصویری من نیستند.

فایلهای آموزشی در این قسمت شامل آموزش فلافل, خورش به, سوپ مینسترونه, مرغ اسپانیایی, گاناش کیک شکلاتی, کیک پنیری مرغ و ذرت, کوکوی لوبیا سبز و پنیر, قلیه ماهی بدون آب, سوپ جو و شلغم, سالاد لبو و نارگیل و دلمه کلم و بادنجان و فلفل دلمه ای میباشد.

برای دانلود این آموزشها با حجم 97 مگا بایت از

 

اینجا

وارد شوید.

هر کی مایله آرشیو صوتی آشپزی در 8 dvd و آرشیو تصویری در 27 dvd را بطور کامل داشته باشه با شماره موبایل من 09136278072 تماس بگیره.

امیدوارم آموزشها براتون مفید باشه.

خدا یار و نگهدار

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آشپزی صوتی قسمت سوم»

سلام خدمت کدبانوی محله سرکار خانم نگار ممنونم بخاطر انتشار این پست ان شاء الله شب ساعت ۲ شب به بعد که حجم مجانی دارم دانلود میکنم و بعد از گوشیدنش من که در آشپزی نمره ام منفی هزار است کمی بتونم یاد بگیرم, هر چند که در این زمینه بی استعداد هستم چون که تخم مرغ هم بلد نیستم نیمرو کنم تا چه برسد به بقیه ی کارهای آشپزی نمیدونم شاید کمی در این مقوله تنبلم, در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام از لطفتون متشکرم شما نباید قبل از اینکه وارد امتحان بشید به خودتون نمره بدید و اگه خودتون اراده کنید میتونید در زمینه آشپزی هم موفق بشید و تجربه های زیادی بدست بیارید. امیدوارم موفق بشید و این آموزشهای صوتی کمکتون کنه.

دیدگاهتان را بنویسید