خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
درس 17 از سری دروس شنیداری آموزش زبان انگلیسی

یا الله!

یا الله!

آی صابخونه! خونه این؟

نترسین غریبه نیستم. بچه محل خودتونم.

سردمه اسیدی. کی یه چایی بهم میده؟

گناه دارم به خدا گشنمه، سردمم هست. یه جوونمرد می‌خوام بهم برسه. می‌دونم اینجا خیلی‌شو داریم، نداریم؟

به یه نسکافۀ داغ و یه نمه جوجه کبابم قانعم به خدا.

اصلا من صرفه جو و قناعت‌گر به دنیا اومدم.

همچین دست‌خالیم نیستم، با خودم درس 17 رو آوردم. به‌تون می‌گم توش چی داریم فقط تو رو خدا جوجه کبابه رو یه نمه زیادش کنین.

تو این درس:

  • یونیت دو تاپناچ رو کلید زدیم.
  • یه چند تا تمرینم ازش زدیم به بدن.
  • رفتیم سراغ تکتیکس و یونیت 3 اونو بررسی کردیم.
  • در مورد لباسا و البته لغات جدیدم صحبت کردیم.
  • ادامۀ اینترچنجم گذاشتیم واسۀ درس بعد.

 

خب، خیلی کارا کردیم مگه نه؟

گشنم شده دیگه چی کار کنم؟

مجتبی دمت گرم بگو جوجه رو بیشتر کنن، بابا تو رئیسی حرفتو می‌خونن دیگه.

دافظ شما من رفتم بزنم به بدن.

۳۷ دیدگاه دربارهٔ «درس 17 از سری دروس شنیداری آموزش زبان انگلیسی»

سلام و درود بیپایان بر عقاب کبیر و تیز روی محله دکتر مصدق استاد بلامنازع زبان و کامپیوتر, خسته نباشید بخاطر این درس واقعاً که خیلی برای ماها که در زمینه زبان مبتدی هستیم زحمت میکشید دستتان درست, یک درخواست هم داشتم اون هم اینه که اگه میشه نحوه نصب کرزوایل ۱۰۰۰ را هم به ما آموزش بدید دیگه چیزی ازتون نمیخوام من هم مثل شما قانعم, راستی چون من اولین باره که اول میشم مدالم هم فراموش نشه, در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام احمد جان. تا یادم نرفته بیا اینم مدالت، برو تخت جمشید آبش کن، پولشو بزن به بدن. بعدشم خیلی ازت ممنونم که همیشه به کلاس سر می زنی. آخرش، راجع به کرزوایل ۱۰۰۰ هم به چشم ببینیم کی وقت می کنیم همین روزا درست میشه. بای.

رعععد بزرگ با چندین دیگ به سرای عقابهای ولو آزاد و آسمان چرخ میاد خخخ
اما چون خودش از جوجو کباب بدش میاد ، غذاهای دیگه آورده .

اصلا این جوجه کباب باید حذف بشه . فسنجون ملس توی این هوای سرد میچسبه . طبعش هم گرمه .
چایی هم بعد از دو سه ساعت بعد از غذا چشم به رهایی میگم براتون بیاره .

چندین نوع غذا برات آوردم ، بجز جوجه و ماهی و کله پاچه هاهاهاها

سلام آقای مصدق با سپاس از زحماتی که برای ما افراد مبتدی میکشید من دارم درسهای شما رو از اول گوش میدم بدون تعارف هیچ کس مثل شما جامع و خوب نمیتونه به من زبان یاد بده امیدوارم همیشه در زندگی پیروز و سربلند باشید

سلام بر تو کاظمیان عزیز. به کلاس خوش اومدی. قرار نیست از زیرش در بریا. اگه تو هم بلد نباشی حتما ساناز بلده، تازه اگه اونم بلد نباشه اصفهان پر چلو کبابیه. خلاصه باید بسلفی حرفیم توش نیست. پیروز باشی. بای.

سلام برادر بزرگوار، واقعا زحمت می کشید و این آموزش ها را تهیه و در اختیار بقیه همنوعان قرار می دهید. من هرچند خودم مدرک کارشناسیم زبان و ادبیات انگلیسی است و به زبان تسلط دارم ولی واقعا از آموزش های شما لذت می برم و خودم را شاگرد شما حساب می کنم. صمیمانه متشکرم. اجرتان با خداوند.

سلام بر تو همرشته ای عزیز. اول این که به کلاس خوش اومدی. بعدش این که اگه میگی تسلط داری یعنی استاد منم به حساب میای. چون من هنوز اندر خم یه کوچم. نتیجه این که باید بیای میدون و یه گوشه از کارو بگیری. منم ازت چیز یاد می گیرم.

دوباره سلام دوستان. بچه ها من در شمارۀ ۴ پاسخها در جواب پریسیمای عزیز. یه چیزی رو به انگلیسی مطرح کردم یه چیستانه که باید جواب بدین. پریسیما! نازنین! لنا! مجتبی! میثم! ……… خلاصه همه و همه نیاوردن اسامی اصلا به معنای عدم شرکت نیست همه و همه بیاین و جواب چیستانو بدین. بای.

کسی که تا کنون از یک حاکم پری دریایی بیش از آب پیدا شده است، مطالعه کتاب به عنوان بسیاری که ممکن است، در حال اجرا یکی از محبوب ترین وب سایت در جهان، و به دست به هر کس که او می تواند. فقط نام حدس بزنید و برنده یک جایزه. که پری دریایی؟ …………………… ..

جریان از این قراره که من ی برنامه روی گوشیم نصبه که وقتی از ی متن انگلیسی عکس بندازم برام ترجمه میکنه .
خاک وچوک خخخ ترجمه رو حال کردی نوه زبون دونم ؟
چی چی گفتی ؟چی چی برای رعد ترجمه کرد خخخ
جایزمو بده و الا تو میمونیو گوشیه شکسته من و سر پست تو هاهاها
جواب من ماهی دوست ندارم . کلا غذای دریایی نمیخورم .
اون بالا هم که گفتم بهتره فسنجون ملس بخوریم خخخ

سلام رعععععععد بزرگ. راستش خوب نیست آدم جلوی باباش درآد ولی متأسفانه بابایی، جوابت درست نیست، ترجمۀ گوشیتم به درد خودش می‌خوره. البته این یه چیستانه که جوابش یه کلمه‌ست. البته بابایی! بازم جای فکر کردن داری. برو ببینم چی کار می کنی؟ بای.

عقاب زبون دونم ، حالا که جایزۀ منو ندادی ، بیا من برات بگم پری دریایی چیه ؟
مبادا تو رو به وسط اقیانوس ببرند و به ما پست ندند خخخخ
از اینجا کپیه . شاید صفحه نخونا بخونه شاید هم نه . اگه نخوند ، به رها بگید بخونه هاهاها
پری دریایی در فرهنگ عامه، یک موجود افسانه‌ای آبزی است که سر و تنه‌ای به شکل یک زن زیبا و دمی شبیه به ماهی دارد. پری دریایی، در بسیاری از افسانه‌ها اینطور تصویر شده است که در کنار ساحل دریا می‌ایستد و با یک دست در حال شانه‌کردن موهای بلندش و در دست دیگرش آینه‌ای را نگاه داشته‌است. در قصه‌های بسیاری، پریان دریا، غالباً به پیشگویی اتفاقات آینده می‌پردازند، گاهی از روی اجبار، نیروهای فراطبیعی خود را به انسان‌ها می‌بخشند و گاهی عاشق انسانها شده، یا با فریفتن انسان‌های فانی که دل در گرو عشق آنها بسته‌اند، آنها را به قعر دریا می‌برند. تشابهاتی بین افسانه‌های پری دریایی و افسانه‌های سیرن (حوری دریایی اسطوره‌های یونان) وجود دارد
یک موجود دریایی عجیب موسوم به پری دریایی(این موجود خشک شده و در موزۀ مشهد نگهداری می‌شود.)

گرچه پریان دریا، در افسانه‌ها گاهی اوقات مهربان و خوش‌نام‌اند، اما به طور معمول پلید تصویر شده‌اند، هدایایشان بدیمنی می‌آورد، اگر آزرده‌خاطر شوند، موجب به‌پاشدن طوفان و سایر بلایا می‌شوند،

به‌طوری که دیدن یکی از آنها در دریا، نشانه غرق شدن کشتی بوده‌است.

برخی چون لورلای رود راین، با خواندن آوازهای زیبا موجب جلب ماهیگیران و دریانوردان به دریا و غرق شدن آنها شده و بعضی مثل پری دریایی حکاکی شده در سکوی کلیسای «زنور» در «کورنوال» انگلستان، مردان جوان را می‌فریبند تا برای زیستن با آنان به اعماق دریا روند.

هانس کریستین اندرسن، در داستان محبوب پری دریایی کوچولو که در سال ۱۸۳۶ آنرا به رشته تحریر درآورد، درباره پریان دریایی اینگونه نقل می‌کند که آنها فراموش می‌کنند که انسانها نمی‌توانند در زیر آبها نفس بکشند، حال آنکه به عقیده برخی دیگر، آنها از روی کینه و دشمنی، انسانها را غرق می‌کنند.

پری دریایی در افسانه‌های بسیاری از فرهنگ‌های جهان، از تمدن آشوریان تا بابل و یونان باستان وجود دارد. در بعضی افسانه‌های اروپایی آمده پری دریایی توانایی برآورده کردن آرزوهای انسان‌ها را دارد، و در ژاپن معروف است که خوردن گوشت پری دریایی سبب جوان ماندن و زندگی جاوید می‌شود.

سلام ایگل بزرگوار.خسته نباشین ی عالمه تا.خب این چیستانو باید جواب بدیم دگ.من ب نفع دوستان کنار میکشم تا دوستان جایزه شو بگیرن.ما در این حد فداکاریم هر چند نمیخواستم ریا شه خخخخخخخ .چیه جوااااااابش ؟؟؟خخخخخخخخ

سلام بر تو Elizabeth گرامی. به کلاس ما خوش اومدی. ببین واسه دانلود دروس ۰ تا هفت بهتره این عبارتو توی سایت سرچ کنی: اطلاعیه شروع مجدد دروس شنیداری آموزش زبان انگلیسی. در اون پست، این دروس همش یه جا واسه دانلود قرار داده شده. زنده باشی. بای.

دیدگاهتان را بنویسید