خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

گزارش نمایشگاه تجهیزات نابینایی و کمک بینایی در خرم آباد

گزارش نمایشگاه خرم آباد

 

ساعت 7 صبح به خرم آباد رسیدیم و ساعت 8 در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان لرستان معرفی محصولات و نمایشگاه آغاز گردید.

 

طبق نمایشگاههای قبلی در اصفهان و یزد , استقبال فراوانی از نمایشگاه به عمل آمد . اکثریت بازدید کنندگان نظر بسیار مثبتی در مورد نوت تیکر و رکوردر تمام گوبا و همچنین محصولات آشپزخانه داشتند .

 

در این نمایشگاه برای اولین بار عینکهای کم بینایی Ocutech عرضه گردید .

 

معاونین محترم اداره کل بهزیستی استان لرستان , ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان , کارشناسان محترم نابینایان از شهرهای خرم آباد , بروجرد , الشتر و ….. و همچنین نمایندگان محترم انجمن نابینایان , کارشناسان محترم بینایی سنجی و عزیزان نابینا و کم بینا از نمایشگاه بازدید کردند و برداشت من این بود که نگرش مثبتی در زمینه خرید تجهیزات پیشرفته نابینایان بوجود آمده است و پیش بینی من این است که تجهیزات پیشرفته توسط سازمانهای بهزیستی خریداری و در اختیار دوستان نابینا و کم بینا قرار خواهد گرفت و تفکرات از عصا و ساعت به سمت تجهیزات کمک آموزشی منعطف شده است .

 

ساعت 3 نمایشگاه به پایان رسید و ساعت 5 به تهران بازگشتیم . سفر ما کمتر از 12 ساعت به شهر زیبای خرم آباد بود ولی زیباییهای این شهر و رفتار مهربانانه مردم به شدت ما را تحت تاثیر قرار داد . پیشنهاد من این است که حتما” سفر به خرم آباد را در برنامه خود قرار دهید .

 

در پایان بایستی از تمام دوستانی که در این نمایشگاه ما را یاری نمودند و همه امکانات را آماده نموده بودند بالاخص سرکار خانم یگانه و جناب آقای بهرامی کمال تشکر را داشته باشیم و برای همگی آرزوی سلامتی و موفقیت داشته باشیم .

 

نمایشگاه های بعدی ما 13 اسفند در شهر سنندج و احتمالا 20 اسفند در بندرعباس خواهد بود . اگر علاقمند هستید که در شهر شما نیز نمایشگاه داشته باشیم از اداره بهزیستی و یا انجمن نابینایان آن شهر بخواهید که هماهنگیهای لازم را با ما انجام دهند .

 

در پایان ذکر این نکته ضروری است که ما در طول روز تماسهای بسیار زیادی داریم که ممکن است خطوط ما اشغال باشد و دوستانی گلایه کنند که به تماسهای آنها پاسخ نداده ایم لذا اگر خطوط ما اشغال بود می توانید از طریق ارسال ایمیل به namadfanavari@gmail.com و یا ارسال پیامک به 09102208587 سوالات خود را از ما بپرسید و یا از ما بخواهید که با شما تماس بگیریم .

 

با آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما دوستان و عزیزان

 

شرکت نماد فناوری امروز

۱۵ دیدگاه دربارهٔ «گزارش نمایشگاه تجهیزات نابینایی و کمک بینایی در خرم آباد»

سلام از شرکت نماد فناوری امروز بسیار متشکریم که با آمدنشان به شهر ما دیدگاه خیلی از مسىولین بهزیستی را نسبت به نابینایان عوض کردن و بعد از بازدید کاملا شگفت زدگی را می شد در صحبتهای شان دید!
انشاالله به شما خوش گذشته باشه و باز بتونیم شما رو در خرم آباد ببینیم.
با تشکر عباس بهرامی

درود بر دوستان گرامی من دیروز به نمایشگاه رفتم برخورد دوستان برگزار کننده بسیار خوب و گرم بود من تونستم هر کدوم از تجحیزات را که میخواستم لمس کنم برایم هم توضیح میدادند ولی اون چیزی که میگفتند واقعا نبود برای خرید چیزی موجود نداشتند بعضی از چیزهایی که خیلی تبلیغ آن را مینمودند مانند Recorder آنقدر کیفیت نداشت که آدم بخواد ۵۷۰۰۰۰ تومان پول بالای اون بده یا یک عصای ویبره بود که من نفهمیدم آیا واقعا برای بچه ها مفید است یا نه بهرحال بنظر من دوستان برگزار کننده باید چیزهای بدرد بخورتری به استانها ببرن.

سلام بر دوست عزیز جناب آقای محمدی
ما عنوان کرده بودیم نمایشگاه تجهیزات نه فروشگاه.
در نمایشگاه ما محصولات را عرضه می کنیم , دوستان تشریف می آورند لمس می کنند و تست می کنند و اگر علاقمند بودند سفارش می دهند برای آنها می فرستیم .
خیلی از شما عذر می خواهیم که رکوردر ما مورد تایید شما نبود ولی اکثریت دوستان نابینا و کارشناسان محترم این وسیله را به عنوان یک وسیله بسیار کاربردی انتخاب نموده اند و تعدادی از مراکز سفارش خرید گذاشته اند. اگر ایرادی در این وسیله می بینید بفرمایید تا نسبت به رفع ایراد اقدام نماییم.
عصای اولتراسوند هم بنا بر سفارش تعدادی از دوستان ارائه نمودیم تا بررسی و ارزیابی نمایند .
در پایان از اینکه از نمایشگاه بازدید فرمودید سپاسگزاریم و هر گونه پیشنهاد یا انتقادی دارید بفرمایید با جان و دل پذیرا هستیم .

با آرزوی موفقیت
شرکت نماد فناوری امروز

سلام از اینکه در استان ما اقدام به برگزاری نمایشگاه فرمودید از تک تک شما دوستان شرکت محترم نماد فنآوری کمال تشکر را دارم باعث گسترش فرهنگ و آشنایی عمومی نسبت به نابینایان شده اید بسیار خرسندم
با وجود تلاشهای بسیار من و تنی چند از دوستانم که بینهایت مشتاق دیدار نمایشگاه بودیم موفق نشدیم که خدمت برسیم امیدوارم در فرصتهای آتی توفیق دیدار نصیبمان گردد و همچنین از کلیه دوستان که در راه برگزاری این نمایشگاه تلاش نموده اند به نوبه خودم و پدربزرگ مهربان محله بسی بسیار سپاسگزارم

سلام پیشنهاد میکنم چند کارشناس خبره نابینا و کم بینا داشته باشید و قبل از وارد کردن کالا یک نمونه از آن کالا با کمک کارشناس کم بینا و نابینا از هر لحاظ مورد بررسی قرار گیرد و سپس به تعداد انبوه سفارش داده شود. همچنین در نیاز سنجی وسائل مورد نیاز نابینایان و کم بینایان نیز کارشناس نابینا و کم بینا میتواند کمک رسان باشد. در انتخاب کارشناسان کم بینا و نابینا هم بسیار دقت شود تا افراد مجرب گزینش شوند.

با سلام صحبتهای این خواننده گرامی کاملا صحیح می باشد. برای شرکت پیشنهاد خوبیست اگر به آن توجه کند باتوجه به تنوع کالاهای عرضه شده می شود کالاهائی که بیشتر مورد نیاز است وارد و سلیقه سنجی مشتریان بعمل آید. با تشکر از شرکت نماد فن آوری امروز.

دیدگاهتان را بنویسید