خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

تغییرات شناسنامه ی من!

ضمن درود فراوان و عرض ادب! خب دوستان عزیز همنوع و هم محله ای! شما چقدر به تاریخ تولدی که در شناسنامه ی خود میبینید ایمان دارید؟! اکنون من واقعیتهایی را از شناسنامه ی خودم براتون بیان میکنم… در شناسنامه ی من تاریخ تولد یک فروردین 1349 ثبت شده است… شنیدم ما دو برادر که فقط من زنده ام با دو سال تفاوت سنی یکی سال تحویل و یکی 5 روز به سال تحویل بدنیا آمده ایم… حالا اینجا چند سؤال ذهن مرا مشغول کرده است… 1-آیا من 5 روز به سال تحویل به دنیا آمده ام؟… 2-آیا من موقع سال تحویل به دنیا آمده ام؟… 3-آیا در آن زمان روز اول فروردین بوده یا سال کبیسه بوده و روز سیُم اسفند یا شب اول فروردین یا روز 29 اسفند یا شب اول فروردین سال تحویل شده است؟… 4-اگر من 5 روز به سال تحویل به دنیا آمده باشم دوباره موضوع شماره 3 را ببینیم و پیگیر شویم که اگر سال کبیسه بوده باشد آیا من 25 یا 24 یا 23 اسفند 1348 به دنیا آمده ام؟…خب حالا اگر من بخواهم به شناسنامه ام اعتماد کنم روز اول فروردین تولدم و تولد دوستانی که در این روز بدنیا آمده اند بخوره توی سر مبارکشون یا مبارکمون… سال نو بر همه مبارکه… حالا اگه کسی از خواندن این پست چیزی فهمید برای من هم بگوید تا من هم بفهمم… راستی فراموش نکنید که من همچنان در سن 13 سالگی خودم سیر میکنم و تغیر نخواهم کرد… حالا همه با هم بادا بادا مبارک بادا سال نو مبارک بادا… بادا بادا مبارک بادا تولد روز اول فروردینیها مبارک بادا!

۶۱ دیدگاه دربارهٔ «تغییرات شناسنامه ی من!»

درود! تبریک عید و اول شدنت و موفقیت شما در زندگی… شاد باشی… خوب این هم مدال طلا از طرف محله برای اول شدنت… خوب این شارژ ۵۰۰۰۰ ریالی دست نخورده عیدی از طرف من به تو جهت جایزه ی اول شدنت…!

درود! گروه مدیریت فکری من تشخیص دادند که تو نفر سوم شدی… بفرما عزیزم این هم مدال برنزت که از طرف مدیریت محله تقدیمت میشه… سه کارت شارژ ۱۰۰۰۰ ریالی هم از جانب بنده به عنوان عیدی و جایزه ی نفر سومی تقدیمت میکنیم… سال نو مبارک!

درود! تو و بعضیا که همفکر خودتند به خیلی چیزها حساسیت دارید… سن و تاریخ تولد که چیزی نیست… شماره مبایل برایتان حکم دریچه ی قلبتان است که نباید کسی بداند که در آن چه اتفاقاتی می افتد… راستی بخشش هم ندارید و یکی به میخ میزنید یکی به نعل… حالا باید صبور باشیم تا ببینیم این عیدی ها در کدام سیمکارت وارد میشود!

درود! طبق مشاوره به عمل آمده… تو نفر پنجم هستی و محله یک مدال تقدیمت میشه که نمیدونم چه نوع فلزی برای نفرات پنجم تقدیم میشه… خوب حالا نوبت شارژ ۱۰۰۰۰ ریالی رسیده که به عنوان عیدی و جایزه تقدیمت خواهیم کرد…!

اوووووووووووو… او وقتا شناسنامه ها رو خو بزرگ و کوچیک میگرفتن.. دخترا رو بزرگ میگرفتن که زود شوهرشون بدن.. پسرا رو کوچیک میگرفتن واس خاطر سربازیشون… هاههاهاهاهاهاه..
تولدت مبارک عدسی…
سال نوتم مبارک عدسی…
هف درا بسدی عدسی…
یه درا نبسدی عدسی…

سلام عدسی جون شارژت
رسید خیلیی ممنونم دوباره سال نو را بهت تبریک میگم راستی شاید این دیدگاه رو کسی نخونه اما اولین دیدگاهیه که با nvda تو محله مینویسم بدین وسیله تشکراتم را از کمک آقای موحدزاده ابراز میدارم و همچنین از زحمات آقای محسن غلامی نیز کمال تشکر را دارم با سپاس

سلام و درود بر عدسی بشاش محله, میگم کلاً خودت هم فهمیدی چی گفتی و چی شد والا ما که نفهمیدیم تو چی گفتی چون که این قدر سؤال تو سؤال مطرح کردی که آدم تا بیاد بفهمه گیج میشه در هر صورت اول مرسی بابت پستت و دوم منم به نوبه خودم عید نوروز رو بهت تبریک میگم و امیدوارم سال ۹۵ برات سالی همراه با خیر و برکت و موفقیتهای فراوان باشه و همین طور شوخی کردنات و سر به سر گذاشتن رو توی پستها و کامنتها ادامه بده چون که من از این طنزت خوشم میاد در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

درود! همچنین… متشکرم… خوب امتحانت را نمره نمیدهم تا بری ۵۰ مرتبه از روی پست ننویسی و فقط با دقت بخوانی تا مطلب را درک کنی و پس از تحقیق بیایی پاسخ مرا با دقت بدهی و مرا قانع کنی که چگونه بپذیرم که تولدم چه روزی بوده است! خوب بریم سر اصل مطلب که از همه مهمتر است… تو نفر ۱۲هم شدی که یه کارت تبریک از طرف محله تقدیمت میکنیم… ۱۰۰۰۰ ریال شارژ عیدی تقدیمت میکنم و سال شاد و خندانی برایت آرزو داریم!

دررررررررووووووووووووووووووووووووود! مهدی جون… ببین عزیزم… تو برو اول معادله را حل کن تا مشکل صاحب شناسنامه و روز بدنیا اومدنش را پیدا کنی تا از سردرگمی نجات پیدا کنه… راستی من که بارها یاداور شده ام که بنده در سن ۱۳ سالگی خودم سیر میکنم و در سن ۱۳ سالگی بسر میبرم و شیطنت میکنم! خوب حالا ادامه ی مطلب اصلی… تو نفر ۱۳ هم هستی که یه کارت تبریک از طرف محله تقدیمت میکنیم… ۱۰۰۰۰ ریال شارژ عیدی از جانب بنده تقدیمت میشود و آرزوی موفقیت در دروس و شادی و خوشحالیت را داریم!

ضمن درود فراوان و عرض ادب! این پست با توجه به سن ۱۳ سالگی بنده ۱۳ برنده را به خود اختصاص داد و برندگان مشخص شدند… اکنون افرادی که شارژ خود را واگذار میکنند نام گیرنده را بگویند و افرادی که مایلند شارژ خود را دریافت کنند یا با تکزنگ یا در واتساپ شماره دهند تا شمارشون شارژ شود.. اگر تا زمانی که این پست در صفحه ی اول است تکلیف خود را برای دریافت عیدی مشخص نکنید… کل عیدی ها در گوشی شهروز خواهد رفت یا در چند گوشی که شماره هایشان را دارم…!

سلام و درود مجدد اگر اشتباه نگم شما متولد اول فروردین ماه سال ۴۸ هستید یعنی دقیقاً ۴۷ سال دارید در مورد شارج هر چند که میدونم نمیدید ولی من همین جا شماره ام رو میگذارم میخام ببینم که اگر کسی قول میده واقعاً به قولش عمل میکنه یا نه چون که از قدیم گفتن مرده و قولش فقط خواهش میکنم مدیران این کامنت منُ فیلتر نکنن پس این شماره من اگر قولتان قول باشه که به زودی معلوم میشه پس شماره من هست ۰۹۱۷,۸۱۷,۵۹,۸۵ منتظر شارجتان هستم همراه اول هستم نه ایرانسل پس حواستان باشد روزتان یا بهتر بگم بعد از ظهرتان خوش و بای

سلام و درود مجدد,
دودور دودور دود عدسی دودور دودور دود عدسی ای ول میگم خیلی حال میده از یه اصفهونی گل و گلاب عیدی بگیری اونم از نوع شارج قابل توجه کسای که میگن اصفهونی خصیصه بابا حالا بعضییاشون هم کمی دست و دل بازن و شارج عیدی میدن اونم از نوع فوق العاده حالا باید ۲۴ ساعت همه شارج رو بخورم تا الکی از دستش ندم از همین حالا دارم از اول تا آخر دفتر شماره های موبایلم میگردم و به هر کی میدونم جواب میده میزنگم تا فوق العاده اش تموم بشه, وای چه سوتی دادم بجای ۱ فروردین ۴۹ گفتم ۱ فروردین ۴۸ آخه گاف از این بالاتر نداریم والا اینم سوتی بود من دادم من تا بیشتر از این عابروی نداشته ام نرفته برم پی کارم الفرااااااااااااااااااااار روزتان خوش و بای

سلام
عیدتون مبارک!
از این سؤالای پیچ در پیچتون خندیدم! خخخخ.
حالا سؤال من:
یعنی شناسنامه برادرتونو برای شما گذاشتن آیا؟
آخه ببخشید این سؤالو میپرسم. چون شنیدم در گذشته بعضی خانواده ها همین کارو میکردند.
اینم بگم که سال چهل و شش سال کبیسه نبوده، و سال قبلش سال کبیسه بوده.
حالا دیگه خودتون پیدا کنید پرتقال فروش! اوخ چیزه ببخشید سن واقعی شناسنامه ای و تاریخ تولدتون رو! خخخ.
فکر میکنم برادرتون دو سال از شما بزرگتر بوده.
خب همین دیگه! چیزه به قول خودتون قابلامه که به نظر من بهتره بنویسیم قابلمه تا صفحه خوان بهتر بخوندش خخخخ.

درود! ممنون از حضورت… برادرم از من کوچکتر بوده و در سن یک سالگی راه افتاده و من در سن سه سالگی راه افتادم و برادرم در حدود دو سالگی مرد و من نمردم تا در محله سؤالات چپندرقیچی بپرسم و ذهن دوستان را برای رسیدن به جواب مشغول کنم!

درود! فقط تو هستی که در این پست به موضوع دقت داشتی و کمی صاحب شناسنامه را به نتیجه نزدیک کردی… حالا نتیجه میگیریم که سال ۱۳۴۸ ۲۹ روز بوده است… اکنون باید تحقیق کنیم که در چه ساعتی سال تحویل شده است؟! –

با سلام خدمت شما دوست عزیز
خب عید نو و تولدت رو که گذشت متاسفانه الآن چون دومه دیگه
بهت تبرییییک میگم
اگه تولدته بگو تولدمه چرا هی این لقمه بیچاره رو از پا تا سر می پیچونی بعد میاری به طرف سولاخ دهن که معلوم نیست آخر بشه پیداش کنی یا نه
خخخخ خخخخ خخخخ خخخخ
مفاسب باش تو چشش نکنی
اگه فهمیدی چی شد بیا واسم تحریف چیز تخریف ای بابا تعریف کن آهان آره تعریف کن
با تشکر خدا نگهدار

درود! اولا عیدتون نوروز و سال نوتون مزایک و این سال جدید را تهدیگ عرض میکنیم… راستی دهان سوراخ نیست… بلکه شکاف یا شیار یا ترک است… درضمن برو پست را ۵۰ مرتبه بخوان تا بفهمی منظورش چیه سپس برو تحقیق کن و بیا جواب بده تا عیدی و جایزه بگیری…!

اصلا خودم شارژمو میخوام . چون رهای رهگذری همراه اول داره و احتیاج به شارژ نداره .

پس رمز شارژو توی پیام خصوصی بهم بده اگه هم نمیتونی بده به شبو شور که از طریق پیام خصوصی محله بهم برسونه .

راستی عدسی تو نمیتونی پیامای خصوصی محله رو با گوشیت ببینی ؟
آخه برات کارت دعوت به تولد فرستاده بودم .
بهتره هر چه زودتر شارژ رعد بزرگو بهش برسونی و الا واویلا میشه . و بهت میگم عدسی لاف زن خخخ

درود! قابل توجه دوستانی که در عیدانه ی این پست شرکت کرده اند: آقایان شهروز حسینی و احمد عبد الله پور به شارژ فوق العاده ی خود رسیدند و خیال من راحت شد… حالا برم ببینم میتونم در پیام خصوصی کاری انجام دهم و برای آسمون قرمبه کارت شارژ بفرستم!

عدسی واقعا اگه گوشیت اندروید نیست که نمیدونم چطور باید بری .
ولی برو توی پیشخون . اونجا پیام خصوصیو که دیدی ، فرستادنو کلیک کن و مواظب باش که اسم منو درست بنویسی .
ولی اگه نتونستی بده به شبو شور که اون برام ارسال کنه . هاهاها
من این دومین بارمه که توی قرعه کشی اسمم درومده هاهاها
ی بار که به خاطر متن زیبا در یک مسابقه برنده شدم و بهم جانماز دادن .
حالا هم که چهاااااااااااااااااااار هزار شارژ هاهاهاها هوهوهو

دیدگاهتان را بنویسید