خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سه آموزش از windows10

سلام دوستای عزیزم

دوستان امروز اومدم با سه تا آموزش برای windows10

که هر سه تاش هم توی یک فایل زیپ هست

یکیش راجع به فعال و غیر فعال کردن گزینه های hibernate و sleep و lock هست

یکی دیگش هم راجع به غیر فعال کردن آپدیت اوتوماتیک windows10 هست

توی اون یکی هم راجع به این مشکل که بعضی از دوستان میگن وقتی ما ویندوزمونو کامل shutdown میکنیم صفحه نمایش خاموش میشه ولی fan و hard خاموش نمیشه صحبت کردم

امیدوارم به کارتون بیاد

خب میتونین این سه تا آموزش رو از

اینجا

دانلود کنین

تا آموزش های بعدی همتونو به خدا میسپارم

بای

۸ دیدگاه دربارهٔ «سه آموزش از windows10»

سلام بر محمد آقای عزیز, مرسی بابت آموزشهای ویندوز دهت حیف که من ویندوز کامپیوترم ۷ هست و با هُل دادن و کلی هنگیدن همین ویندوز داره برام کار میکنه ولی این دلیل نمیشه که ازت بابت این سه آموزش تشکر نکنم از دوستای ویندوز دهی هم میخوام به دانلودند و بگوشن و ازش استفاده کنند و سپاسگزار شما باشند که به طور رایگان داری این آموزش را در اختیار همه ی هم محله ای ها قرار میدی اگه اول شدم مدال رو رد کن بیاد, در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام آقای میرقاسمی، واقعاً از آموزشهایی که برای ما تهیه میکنید، ازتون سپاسگزارم. من از آموزشهای شما خیلی استفاده میکنم. در آموزش فعال کردن sleep و hibernate، گزینه Turn on fast startup (recommended) رو نمیدونستم کارش چی هست که توضیح دادین. اتفاقاً برای من این یک سؤال بود که چرا ویندوز ۸، ۸.۱ و ۱۰، زودتر از ویندوز ۷ بالا میان. با اجازتون میخوام نظرم رو در مورد آموزشهایی که دادین، به صورت جداگانه، در همین کامنت، بگم.
در مورد فعالسازی گزینه hibernate، بگم که برای من گزینه hibernate فعال بود. بدون این که دستور powerdfg /h on رو در قسمت Command Prompt (Admin) بنویسم. به نظرم قبل از این که در Command Prompt (Admin)، دستوری نوشته بشه، بهتر هست یک نگاه به گزینه های داخل Change settings that are currently unavailable بندازیم و اگه گزینه hibernate رو پیدا نکردیم، بریم توی قسمت Command Prompt (Admin) بنویسیم powercfg /h on.
در آموزش دومتون، نکات جالبی رو در مورد غیر فعال کردن گزینه automatically windows update بیان کردید که من صحبت های شما رو در قالب متن، در لپتاپم ذخیره کردم اما میخوام یک نکته برای راحتتر رسیدن به گزینه Change adapter settings و رسیدن به مشاهده لیست شبکه های wi-fi جهت انتخاب و اِعمال تنظیماتی که شما در آموزش بهشون اشاره کردید، بگم. در ویندوز ۱۰، برای رفتن به گزینه Change adapter settings میتوان به جای استفاده از مصیر Control Panel\Network and Internet\Network Connections، کلید های windows +x را زده و از لیست داده شده، گزینه Network Connections را انتخاب کنید. برای مشاهده فهرست شبکه های wi-fi هم کسانی که از صفحه خوان JAWS استفاده میکنند، با زدن کلید های insert +F11 وارد قسمت system tray شوند و گزینه اتصال به اینترنتشان را انتخاب کنند و کلید Tab را دو بار بزنند تا به گزینه Left Double Click Button alt+D برسند و آن را فعال کنند تا به قسمت فهرست شبکه های WI-fi، دست رسی پیدا کنند.
در فایل سومتون در مورد علت خاموش نشدن لپتاپ صحبت کردید که متأسفانه من هم این مسأله رو با لپتاپم دارم و مدل لپتاپ من HP هست و هنوز راه حلی برای حل این مسأله پیدا نکردم.
در پایان هم مجدداً بابت همه آموزشهایی که برای ما تهیه میکنید و ضبط میکنید، ازتون تشکر میکنم. منتظر آموزشهای بعدیتون هستم. در پناه حق.

سلام بر داش محمد عزیز. واقعا این انرژیتو تحسین میکنم. کارت درسته. ممنون بابت تمام زحماتی که برامون میکشی دستت طلا استاد بزرگ.
من متاسفانه تمام راها رو رفتم ولی نمیدونم چرا خاموش نمیشه لپتاپ منم hp هستش. فقط آخرین راه یعنی بروز کردن درایور ها مونده باز از نو دارم دانلود میکنم ببینم چی میشه. پاینده باشی همیشه

دیدگاهتان را بنویسید