خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
قسمت چهارم آموزش آیفون رو از دست ندید!

سلام. آرزوی اوقات خوشی را برای همه ی شما دارم.

تو این پست، ابتدا بوسیله کامپیوتر و فایرفاکس خرید گیفت کارت را آموزیدم. سپس، نحوه وارد کردن کد رو تو اکانت اپل گفتم، و از همه مهمتر! آموزش خرید نرم افزار رو دادم.

نسخه ios نرم افزار voice dream reader رو خریدم و یه کمی هم باهاش کار کردم!

امیدوارم این آموزش براتون مفید بوده باشه.

راستی. قبل از اینکه لینک آموزش رو بگذارم میخواستم از مدیران خواهش کنم یک دسته در طبقهبندی سایت با عنوان آیفون قرار بدند. چون بنظرم حالا دیگه جاش خیلی خالیه. تشکر.

اما، این آموزش رو میتونید به مدت 74 دقیقه و حجم 25 Mb از

اینجا

دانلود کنید. یا علی.

۲۲ دیدگاه دربارهٔ «قسمت چهارم آموزش آیفون رو از دست ندید!»

سلام
ایول سید. ایول این چند وقت شدیدا طالب جستجو در اپل شدم خیلی دوست دارم که تو اپل هم سوالی برام بی جواب نمونه
قطعا آموزش های تو بهم کمک میکنن پس
هیچ جا نمیریم همینجا نشستیم
ما منتظر پنجمیش هستیم

سلام و درود بر آقای حسینی بزرگوار؛ با وجود این که من چون گوشی لمسی چه اندروید و چه آیفون ندارم درسته که نمیتونم از این آموزش استفاده کنم ولی این دلیل نمیشه که از زحمات شما برای این آموزش تشکر نکنم پس از صمیم قلبم بخاطر این آموزش ازتون ممنونم همین, در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

تو کاری رو داری می کنی که اگه من آیفون داشتم حتما انجام می دادم و این یعنی نزدیک بودن خط فکری منو تو به هم و یعنی اینکه تو از ته قلبت دوست داری همه هرچی بلدی بلد باشند و این یعنی تو هم مثل من فکر می کنی که منم مثل دکتر صدیقی فکر می کنم که اون اینجوری فکر می کنه که علم، برعکس پول هست. پول را هرچی بیشتر خرج کنی، کمتر میشه. علم را هرچی بیشتر خرج کنی، بیشتر میشه. اگه دو میلیون تومان داشته باشی، نصف‌شو بدی به من، خودت یک میلیون داری. یعنی پولت نصف میشه. اگه دو میلیون علم داشته باشی، و همه ی علمت را به من بدی، حالا دو میلیون من دارم و دو میلیون هم تو داری. مجموعا چهار میلیون. پس علم هرچی بیشتر خرج بشه، بیشتر میشه. ایول به این خط فکریت! واقعا پسندیدم.
دانلود می کنم و از تجربه هات استفاده می کنم. دمت گرم!

سلام. با نظرتون کاملا موافقم. و از حمایتتون خعلی خوشحالم. اگه از بچه ها میخوام از من آموزش بخوان، دلیلش همینه. میخوام هم خودم بیشتر چیز یاد بگیرم و هم یاد بدم. از اینکه چنین محلی رو فراهم کردید، متشکرم.

سلام بر آقای حسینی آیفونی ساکن ساری گرامی
واقعا کارتون جای تقدیر و تشکر و سپاس اونم به صورت تخصصی اختصاصی ویژژژژژه داره که من صمیمانه ممنونم …..
براتون بهترین بهترین ها رو آرزو دارم که فقط همین آرزو و دعای خیر از دستم میاد و امیدوارم خدا خودش به بهترین نحو ممکنه براتون جبران کنه که بهترین بهترین ها خود خود خداست ….
همیشه شاد سربلند و موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید