خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

بزرگترین آرزوی شما چیه؟

سلام به همه گوش کنی های عزیز و دوست داشتنی. حالتون چطوره خوب هستید چه میکنید با هوای این روزهای بهار؟ چه میکنید با روزگاری که همچنان در حال گردش هست؟

من امروز دوست داشتم که به مناسبت شب آرزوها یک متنی از خودم بنویسم دنبال یک سوژه ای بودم که خیلی زود این سوژه را پیدا کردم.
من امروز صبح رفته بودم کتابخونه شهرمون قم که مشکل یکی از دوستان نیمه بینام را حل کنم طبق روال همیشه سوار ماشین شدم و جلوی در کتابخونه پیاده شدم. مدتی منتظر دوستم موندم تا بالاخره ساعت 10 و 30 دقیقه اومد. طبق روال درخواست دوستم که یک کتاب میخواست را اجابت کردم. وقتی که کارم تموم شد موقع برگشت از کتابخونه یک آقایی جلوی راهم رو گرفت و گفت: بزرگترین آرزوی شما چیه؟ گفتم برا چی میخوایی گفت: من مأمور زندانم و میخوام آرزوی شما را سرلوحۀ زندگیم قرار بدم. کمی فکر کردم و این مأمور عزیز گفت: چرا نمیگی خوب بگو. من در جواب به او گفتم: دوست دارم وضع زندگیم از این بهتر بشه و از این نابه سامانی در بیام. او گفت: همین؟ من گفتم: بله همین. این مأمور محترم از من تشکر کرد و از هم دیگه خداحافظی کردیم.

حالا من از شما میخوام بزرگترین آرزوهاتون رو در قالب نظر برای دیگر دوستان به اشتراک بگذارید شاید یکی از این آرزوهای شما سر لوحۀ زندگی من باشه.

برای همه شما عزیزان لحظات خوبی رو آرزو میکنم و انشا الله که در پناه خدای بزرگ خوب و خوش و سلامت باشید

۲۲ دیدگاه دربارهٔ «بزرگترین آرزوی شما چیه؟»

سلام و درود بر آقا هادی ببین هر چی که یه کم سخت به دست بیاد یا اصلاً به دست نیاد میشه آرزو حالا میریم سراغ آرزوهای من یکی این که روزی بتونم توی دانشگاه لوزان سویس یا سُربون پاریس درس بخونم و روزی برسه که مثل دکتر کاتوزیان بشم که خیلی سخت هست و راه بسیار پر مشقتی رو برای این امر باید پیمود و شاید هم اصلاً اون روز نرسه آخه من کجا مرحوم پروفسور دکتر امیر ناصر کاتوزیان کجا یکی دیدن و امضا گرفتن از لیونل مسی اینیستا دیگه آرزویم … و یه آرزو دارم اونم نه واسه دیدن دنیا بلکه واسه دیدن روی پدر و مادرم که ببینم چه قیافهی پیدا کردن آخه دلم واسه دیدن قیافه این دو عزیز تنگولیده پس احتمالاً حدس زدید دیدن چشمام برای دیدن روی و سیمای این دو عزیز البته آرزوها زیاد هستند و کمی شخصی و نمیشه این جا گفت پس از شما میخوام منُ دعا کنید در این شب عزیز یعنی شب رسیدن به آرزوها تا منم به آرزوهای دست نیافتنیم برسم
مرسی بابت این پست قشنگ زیبا و دوست داشتنی در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

ای مرگ بر من…
ای ننگ برمن…
چیطور یادم نبود امشب لیله الرغائبه؟ ای آکله بیگیرم شالله…
خو روزه که نگرفدیم… حالا اعمالشا انجام میدیم… من نمازشا میخونم و برا آرزوهای شما دعا میکنم.. شمام برا آرزوهای رهگذر دعا کنید…
وای اعمال امشب یه ذکر خیلی قشنگ داره که خیلی با احساسات آدم بازی میکنه… سُبوحٌ قُدوسٌ ربُ الملائکه و الروح… دقیق یادم نیس.. همینه حالا کم و زیادشا نیمیدونم… تکرارش یه حالی داره که باید تجربه ش کنید… حالا آرزوهامون بخوره تو فرق کله هامون.. نمازشا حالشا داشتید بخونید که صفای عجیبی داره… اهل نمازم نیستید ذکرش رو بگید و لذت ببرید ازش…
التماس دعا حج آقاها و حج خانوما…خخخخخخخخ

سلام به رهگذر دوست داشتنی محله ما. از یاداوری که فرمودید بسیار ممنون هستم. شما به بزرگواری خودتون پکجاز رو ببخشید که نتونست لهجه شیرین شما را به خوبی برای من بخونه. انشا الله رهگذر محله به آرزوهای خوبش برسه.

من در این تاریکی
فکر یک بره روشن هستم
که بیاید علف خستگی‌ام را بچرد.
من در این تاریکی
امتداد تر بازوهایم را
زیر بارانی می‌بینم
که دعاهای نخستین بشر را تر کرد.
من در این تاریکی
درگشودم به چمن‌های قدیم،
به طلایی‌هایی، که به دیوار اساطیر تماشا کردیم.
من در این تاریکی
ریشه‌ها را دیدم
و برای بته نورس مرگ، آب را معنی کردم.

سهراب سپهری

سلام آقای ضیایی فر.سلام به همگی.آرزوهاتون روی بال فرشته ها.

سلام بر جناب ضیایی فر
خب واقعیتش من همه آرزو هام در جایگاه خودشون بزرگترین آرزوم هستند … ولی واقعا فکر کنم اگر ظهور امام زمان عجل الله برسه و ریشه تمام ظلم و ستم ها رو بخشکونه و نابود کنه و البته لایق باشم که در صف ایشون باشم بتونم با رسیدن به این آرزو به بقیه آرزو هام هم برسم و واقعا خدایا دیگه خب خسته شدیم خب ؟؟؟؟؟؟؟

جدی رهگذذذذذررر برای من دعا کن خیییلی زیااد ….

بچه ها ان شا الله به همه خواسته های خیر قلبی تون برسید و برای همگی آرزوی سلامتی خوشبختی شادی و عاقبت به خیری دارم
سارای خانمی شعر سهراب خیییلی قشنگ بود خیییلی و ممنونم…..

درود. بزرگترین آرزوی من اینه که روزی به اون میزان از توان و درک برسم که بتونم اون چه رو که قادر به تغییرش نیستم, بپذیرم!. خدایا؟ یاریم کن تا بپذیرم, آن چه را نمیتوانم تغییر دهم. و یاریم کن تا تغییر دهم, آن چه را که میتوانم تغییر دهم!.

درود! آرزو داشتم یار من تو باشی… چراغ شام تار من تو باشی… خواننده معین نجف آبادی معروف به معین اصفهانی…، بزرگترین آرزوی من این است که همه ی همنوعانم مانند من به آرزوهایشان برسند و در تمام امورات زندگیشان موفق باشند و همیشه شاد و شاداب و خوشبخت باشند و غمها را فراموش کنند…!

دیدگاهتان را بنویسید