خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ثبت نام برای شرکت در کارگاه مسیر یابی با استفاده از تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید

قابل توجه همه ی نابینایان و کم بینایان عزیز! به دنبال ارائه ی نرم افزار های مسیر یابی که بر روی تلفن های همراه دارای سیستم عامل اندروید نصب می شوند و کار می کنند؛ انجمن علمی، فرهنگی موج نور اصفهان با توجه به نیاز کاربران تصمیم به برگزاری یک کارگاه آموزشی برای استفاده از این نرم افزار ها گرفته است.

به اطلاع می رساند: اولین جلسه ی این کارگاه در تاریخ پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 رأس ساعت 8 در محل انجمن به نشانی اصفهان، خیابان سعادت آباد، رو به روی مقبره ی بانو امین، جنب ورزشگاه امین، خانه ی ریاضیات اصفهان، بخش نابینایان آغاز می گردد.

مدرس این دوره آقای مجتبی خادمی میباشند.

در این کارگاه طریقه ی استفاده از نرم افزار های مسیر یابی آموزش داده می شوند.

به منظور ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با تلفن

031 36 68 70 33

روز های زوج از ساعت 16 تا 18 و روز های فرد از ساعت 12 تا 14 به جز روز های تعطیل تماس بگیرید.

همچنین می توانید با ارسال یک ایمیل حاوی در خواست ثبت نام در دوره ی مذکور و اطلاعات شخصی به نشانی:

Mojenoor84@gmail.com

در این دوره ثبت نام نمایید.

به امید روز های روشن تر.

۱۷ دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام برای شرکت در کارگاه مسیر یابی با استفاده از تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید»

درود، خوشبختانه کتاب خود آموز نرم افزار های مسیر یابی با استفاده از گوشی های دارای سیستم عامل اندروید برای نابینایان در انجمن در دست تهیه است که به زودی عرضه خواهد شد و از آن طریق علاقه مندان می توانند با طرز کار این نرم افزار ها آشنا شوند. امیدواریم که مقبول افتد. با این حال پیشنهاد به جای شما را به برگزار کنندگان کارگاه منتقل می نماییم. متشکریم.

سلام به تمامی دست اندرکاران انجمن موج نور
ضمن تشکر از همه زحمات شما می خواستم درخواست کنم اگر امکان دارد این کلاس ها را برای دوستان نابینا ضبط نمایید تا همه ی نابینایان در سراسر ایران بتوانند از این نرم افزار مفید استفاده نمایند. چون خیلی از دوستان از جمله بنده در شهر اصفهان زندگی نمی کنیم و نمی توانیم از امکانات این کلاس با ارزش استفاده نماییم.
پیشاپیش از توجه و عنایت شما عزیزان کمال تشکر و قدردانی را دارم و برایتان بهترین ها را آرزومندم.
موفق باشید.

سلام چه عالی من به کل نمی دونم چه طوری با این نرم افزارها کار کنم و خب فرصت آموزش گوش دادن و تلاش تک نفره رو هم ندارم. پس ان شا الله میام.
میشه همین کامنت رو ثبت نام من محاسبه کنید آیا؟ اطلاعاتم رو هم که گمانم داشته باشید در انجمن؟؟؟؟؟

با سلام
دو پیشنهاد دارم. نخست آنکه اگر از طریق کامنت‌های همین پست هم ثبت نام بفرمایید می‌تواند مفید باشد، و دیگر آنکه اگر بعد از جلسه شرایطی برای نصب یا در اختیار قرار دادن نرم افزارها و فایل‌های مرتبط فراهم کنید باز بسیار خوب است.

سلام، در مورد ثبت نام به روی چشم؛ هرکس علاقه مند به شرکت در این کارگاه باشد از همین جا هم می تواند ثبت نام نماید؛ در مورد پیشنهاد دوم هم اگرچه ما در انجمن عملاً این کار را انجام می دهیم اما پیشنهاد شما به برگزار کنندگان کارگاه اطلاع داده خواهد شد. ممنون از اینکه هستید.

سلام ضمن تشکر از انجمن موج نور اصفهان که صادقانه داره زحمت میکشه تا دوستان نابینا نسبت به مسائل مهم آگاه بشند، من یک خواهش دارم اما نمیدونم این خواسته من قابل اجابت هست یا نه. خواهش من اینه که بسیاری از بچه های نابینا از جمله خود من شهرستانی هستند و امکان اینکه در این کلاسها شرکت کنند براشون فراهم نیست اگر امکان داره فایلهای آموزشی این کلاسها را در سایت گوشکن بگذارند که ما هم استفاده کنیم. من خودم یک انتقاد نسبت به این برنامه دارم منتهی قبلش باید تشکر کنم از دستندرکاران این برنامه که سعیشون بر این بوده کمکی به ما نابینایان کنند گرچه این برنامه دارای حسنهای فراوانیست. من یک سؤال دارم از دستندرکاران این برنامه که چرا اسامی کوچه هایی که تابلو هم دارند نرم افزار اعلام نمیکنه. به طور مثال اسم خیابان ما خیابان شهید فکوری هست با توجه به اینکه خیابان ما تابلو هم داره ولی متأسفانه نرم افزار نام خیابان را نمیگه همچنین کد پستی در منزل رو هم اعلام نمیکنه اگر دوستان راهکاری برای رفع این مشکل دارند ما را هم در جریان قرار دهند. ببخشید که پر حرفی کردم

با سلام به شما دوست ارجمند، قبل از هر چیز تشکر ما را به خاطر توجهتان به این پست و ارائه ی پیشنهاد و انتقاد هایتان پذیرا باشید و اما بعد در مورد ضبط و قرار دادن فایل های کارگاه در سایت، همان طور که قبلاً هم گفتیم، موضوع را به اطلاع دست اندرکاران می رسانیم؛ در مورد اعلام نشدن نام خیابان ها و کوچه ها و کد پستی هم باید بگوییم که این نرم افزار ها از این نظر نواقصی دارند اما اکثر آنها امکان اضافه کردن این موارد را به صورت دستی دارند؛ اگر در این زمینه سؤالات بیشتری داشتید یا خواهان اطلاعاتی کامل تر هستید در ساعات پاسخ گویی یعنی روز های زوج از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و روز های فرد از ساعت ۱۲ تا ۱۴ به جز روز های تعطیل از طریق شماره ی ۰۳۱ ۳۶ ۶۸ ۷۰ ۳۳ با انجمن تماس بگیرید ؛ با تشکر مجدد از شما.

دیدگاهتان را بنویسید