خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

عیدتان ، اهالی محله دوست داشتنی ، مبارک باد

درود

با عرض ادب ویژه خدمت تمامی اهالی محترم محله دوست داشتنی ، من با دستی تهی برای تبریک عید خدمت رسیدم .توان و عزم یکایک شما عزیزان را در محله می ستایم و از یکایک شما عزیزان کمال تشکر و قدر دانی را دارم ..همانطور که مستحضرید در آستانه نو شدن سال خورشیدی هستیم و در این میان همه دوستان از خودشان محبت در کردند و تحفه ای هم برای دوستانشان داشتند ، اما افسوس که این حقیر فاقد هرگونه تحفه برای شما هستم .فقط بسنده می کنم به اینکه در سالی که گذشت اتفاقات خوب برای دوستانم شنیدم که بسیار خوشایند بود ، از جمله اشتغال چند تن از دوستان هم محله ای که واقعا مرا خشنود ساخت که از جمله می توان به اشتغال خانم سارا بشارت ، محمود هژبری ، سعید درفشیان و جدیدا هم جناب آقای علمدار عزیز و سابقا نیز اشتغال موقت برادر دوست داشتنی و اساس محله مجتبی عزیز را داشتیم که این مسئله بزرگی برای این حقیر به شمار می رود و مایه افتخار من بود. تلاشتان را می ستایم و از همه شما درخواست گام برداشتن در مسیر خدمت به دوستان نابینایتان را دارم و اگر در موقعیت هائی کمی تند رفتید بیائیم با کمی درنگ و دور اندیشی مجددا در کنار هم قرار گیریم و با محبت و دوستی مضاعف امورات کند شده را از سر گیریم. از مدیران زحمت کش این محله هم کمال تشکر را دارم . زحمات شبانه روزی این عزیزان ستودنی است ، دستتان مریزاد .

این محله اساس تمام دوستی ها و رشد و پیشرفت ما است افت و خیز های بسیار داشته است اما خیزهایش همواره بیش از افت آن بوده است .این محله توانسته است که مایه پیشرفت و تعالی دوستان ما باشد و این مهم بر کسی پوشیده نیست و برخی سایت ها نیز در ادامه فعالیت این محله بوده که باز هم مایه مباهات است و باید به این همه همت و عزم آفرین گفت و تحسین نمود.در این خلال در سالی که گذشت برای برخی از دوستان که ما اطلاع داریم و بعضا هم بدون اطلاع هستیم ناگواری هایی وارد شد که مایه تأسف ما شد اما برخورد بزرگوارانه ی این عزیزان باز هم نوعی نگرش مثبت را در زمانبروز این ناگواری ها برای ما ایجاد نمود و نوعی آموزش بود برای ما که خدمت تمامی اهالی که سال 94 برایشان نوعی مصیبت وارد شد قلبا با اینان کمال همدردی را داریم . از دوستانی که در سال گذشته به گونه هائی با این حقیر ابراز محبت داشتند از جمله عمو حسین و مجتبی کمال تشکر را دارم .همچنین از زحمات بی شائبه و بیدریغ دختر خوب محله خانم مظاهری گرامی بخاطر ابراز محبت بی نظیرشان در برگزاری جشن تولدم کمال قدردانی را دارم واقعا یکی از موارد نادر و بی نظیری بود که تصورش را هم نمی کردم ولی مورد لطف و عنایت اهالی محله و این دختر خوب شدم و همینجا بهترین آرزوها را برای این دختر خوبم دارم و آرزو میکنم تا بهترین ها را خداوند متعال برایش رقم بزند و ما بزودی زود شاهد اتفاقات عظیم و بزرگ زندگی این گرامی باشیم .قطعا این همه کلمات نمی تواند جبران محبت این دختر بزرگوار و با مرام را بنماید اما شرط ادب ایجاب می کند تا در حد و توان محدود خودم از این همه لطف قدر دانی نمایم .زهره برایت در این لحظات ارزشمند بهترین ها و زیباترین ها را دارم .خب این مقال صرفا برای زهره نیست همچنین برای همه شما دوستان هم آرزوی سربلندی و سرافرازی و سعادت در سال جدید را دارم .بانو ، پریسا ، ملیسا ، امیر و همسرشان ، شهروز ،سعید ، عمو حسین ، عمو چشمه ، رعععععععععدددددددد یادم هستی، رهگذر ، همه و همه دوستانی که واقعا در این زمان ذهنم یاری نمی کند اما رکن و اساس محله هستند و به نوعی در تداوم این محله سهیم هستند کمال تشکر را دارم و بهترین ها را برایشان آرزومندم.ضمنا از همه شما درخواست دارم تا برای شفای مریض ها دعا کنید و همچنین برای دوست عزیزمان که روز بیست و نهم اسفند متوجه شدم مورد عمل جراحی قرار گرفته دعا کنید که انشاء الله سلامت بینائی را کسب کند .این دوستمان را همه شما می شناسید و با پست های او آشنا هستید ولی من نمی توانم نامش را بنویسم اما فقط محدود معرفی اش می کنم و امیدوارم از من رنجیده خاطر نشود او همانا کارشناس ترفندهای کامپیوتری است و من نامش را می نویسم نام او همانا عباس است .عباس عزیز آرزو می کنم تا بزودی زود سلامت بینائی را کسب کنید .

عید بر همه شما هم محله ای ها مبارکباد .

من در کنار همه شما و محله هستم و به تک تک شما افتخار میکنم .

۱۷ دیدگاه دربارهٔ «عیدتان ، اهالی محله دوست داشتنی ، مبارک باد»

سلام عمو قنبر.
خیلی وقت بود برامون ننوشته بودیاااا!
عید بر شما هم مبارک.
ازت میخوام بیشتر برامون بنویسی.
هم پست، هم کامنت.
ما هممون باید به خیزشِ محلمون کمک کنیم و با قدرت تا میتونیم جلوی افتشو بگیریم.
دَمِ تو گرم به شدت!

سلام بر عمو قنبر.
سال نو مبارک, امیدوارم که سال خوبی داشته باشید.
پستتون را لایک میکنم, من به شخصه توی این محله دوستانی را پیدا کردم که خیلی خیلی از داشتنشون شاد و خوشحالم, از این رو همیشه و در همه حال گوش کن برام عزیزه.
شاد باشید عمو.

سلام و درود بر عمو قنبر عزیز و بزرگوار, مرسی از پست خوبتان ببخشید که دارم دور کامنت میدم تازه این پست رو دیدم و خیلی خیلی خیلی عالی و شیوا نوشتید منم به شما عید نوروز رو تبریک میگم و امیدوارم سال ۹۵ سالی باشه برای شما همراه با خیر و برکت و تندرستی فراوان در پناه یگانه دادآر دادآفرین بدرود و خدا نگه دار

درود! بهبه رسیدنت بخیر… بعد از مدتها چشمانمان به جمالت روشن شد و دوباره بین ما حضور یافتی.. سال نو بر حاضرین و حاضرین چراغ خاموش و غایبین مبارک باد… امیدواریم سال پر اردو را با شادمانی شروع کنید و با سرفرازی ادامه دهید!

رعد بزرگ با عصاش ریزو آروم میزنه به سر قنبرک محله .
شکلک ریزو آروم زدن نشانی از محبته و درش خشمو بزنو بکوب وجود نداره هاهاها
خب پسر الان چون با لبتاپ اومدم تونستم نویسنده پست هارو ببینم. واقعیتش با صاحاب پستهای کانفیوپری که چیزی ازش سر در ویارم که حرفی ندارم.

تو خوبی نوۀ نا پیدا . اصلا اسمتو میذارم رنگین کمون . چون انگاری سالی ی بار دیده میشی . نه رنگینک بهتره هاهاهاها
رنگینک جون حس میکنم ی غمی توی دلته . کلی حرفای مونده تهو توهه قلبت چالیدی .
حس میکنم دنیای حقیقی اذیتت میکنه . درست حدس زدم یا نه ؟
به نظرم کمتر فک کن . اصلا اگه بتونی فک نکنی که چه بهتر

درود
درود بر عزم و اراده شما یاران همیشگی محله ، برای یکایک شما عزیزان عزت ، سرافرازی و سربلندی را آرزومندم . اصلا تصورش را هم نمی کردم که مطلبم منتشر شود ! چه رسد به اینکه اولین پست فروردین شود ، از توجه و عنایت مدیران محله واقعا سپاسگزار هستم .تعصب مسعود را ندارم اما واقعا از صمیم قلبم به این همه صفا و صمیمیت محله افتخار می کنم و باید تلاش شود تا تعالی و رشد محله را رقم بزنیم .از همه شما واقعا سپاسگزارم که ابراز محبت کردید . راستش اینترنت من وصل نبود ، در اولین فرصت امروز توانستم بیایم و به همین کامنت بسنده می کنم و از همه شما بارها و بارها بخاطر حضور سبزتان سپاسگزارم .
مجتبی زنگیدم ولی توفیق کال با شما را نداشتم .دم همه شما گرم .سال جدید مبارک .

دیدگاهتان را بنویسید