خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

مراقب طبیعت باشید

سلام صبح دوستان گوشکنی خودم بخیر. من هم با تأخیر زیاد فرا رسیدن سال 1395 رو به تمام ببینها و نبینهای عزیز محله گوشکن تبریک و تهنیت عرض میکنم و امیدوارم در این سال جدید خبرهای خوبی رو از یکدیگر بشنویم. من امروز با چند توصیه که به ذهنم رسید به خدمت شما رسیدم، شاید این توصیه ها تکراری باشه ولی شنیدنش خالی از لطف نخواهد بود. پر حرفی نمیکنم و شما را به خواندن این توصیه ها دعوت میکنم.

سلام صبح جمعه شما بخیر من امروز مطلب خاصی برای گفتن ندارم فقط چند نکته را متذکر میشم البته من در حد کسی نیستم که بخوام به شما مردم عزیز سخنی رو متذکر بشم فقط این نکات از باب یاداوریست.

1- همانطور که میدونید امروز در اکثر نقاط کشور هوای بارانی رو شاهد هستیم من که خودم در شهر قم زندگی میکنم بسیار هوای لطیفی رو شاهد هستم و به لطف خدا رحمت باران رو هم نظاره گر هستم.

2- اگر قصد رفتن به طبیعت رو دارید هوای همشهریان خودتون رو داشته باشید اگر کسی نیاز به کمک داشت از کمک کردن به هم نوعانتون دریغ نکنید.

3- ممکنست خیلیها به دلیل شرایط مالی که دارند نتونند به طبیعت مراجعه کنند اگر وسع مالی دارید به دوستانتون کمک کنید و آنها را با خودتون به طبیعت ببرید.

4- همانطور که در عنوان مطلب گفتم مراقب طبیعت باشید و زباله هایی که پس از خوردن مواد غذایی به دست میاد را در باغ و بوستان و خیابان نیندازید چون این مواد دور ریختنی هزاران سال طول میکشد که دوباره تجدید شوند پس مراقب طبیعت باشید.

انشا الله که همه عزیزان روز خوبی رو در کنار همشهریان خودشون داشته باشند در پناه خداوند متعال باشید. یا علی مدد

۹ دیدگاه دربارهٔ «مراقب طبیعت باشید»

سلام بر خانم رعد بارانی بزرگوار و مهربان. امروز من و بقیه اعضای خانواده با زدن چادر به همراه یکی از عموهام و خانوادش یک دست جوجه کباب خوردیم فقط حیف که نتونستم عکسی بگیرم و برای افرادی مثل شما و دوستان دیگری که بینا هستند بگذارم امروز در روستای ما بارون بسیار شدیدی اومد که ما هم تصمیم گرفتیم به منزل برنگردیم و در همونجا ناهار را صرف کنیم. جای همه شما خالی بود.

سلام مجدد بر رعد بارانی مهربان محله، امروز خبری از آشغال ریختن در طبیعت روستای ما نبود چون اکثر مردم به دلیل بارش بارون به خونه هاشون رفتند و غذایی که برای امروزشون درست کرده بودند رو در خونشون خوردند.

دیدگاهتان را بنویسید