خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

معرفی تارنمای سنگ نوشت به همراه مجله نوروزی

درود

با سپاس از گردانندگان تارنمای پر بار گوش کن و آقای داوود چوبینی.

پس از بازگشایی دوباره تارنمای سنگ نوشت, هم اکنون فصل نامه آوای فرهنگ و هنر بر روی این تارنما می باشد. علاقه مندان به فرهنگ این مرز بوم می توانند فصل نامه بهاری این تارنما را download کنند یا در همان صفحه آن را گوش کنند. فصل نامه بهاری شماره 1 اولین گام گردانندگان این تارنما است و منتظر فصل نامه های فرهنگی دیگر هم باشید.

ضمناً علاقه مندان به تاریخ, فرهنگ و تمدن ایران و جهان, و هر موضوع دیگری که در بستر فرهنگ و تاریخ می تواند رشد کند را می توانند در این تارنما پیدا کنند.

پیشاپیش از دیدگاه های شما بازدید کننده گرامی سپاس گزاریم. شاید بتوانیم با همکاری هم قدمی در راستای آگاهی و خدمت به تمامی پارسی زبانان در سراسر گیتی برداریم. لازم به ذکر است که از مطالب دوستان و تحلیلهای تازه آنها در راستای مطالب تارنما استقبال می شود و پس از بررسی بر روی تارنما گذاشته می شود.

در پایان شما بازدید کننده گرامی می توانید آهنگهای تازه و مورد پسند جامعه ایران را از قسمت موسیقی تارنما download کنید. شاید بعد از خواندن مطالب آرامشی باشد برای خستگی روح و جسمتان از فعالیت روزانه

با سپاس گردانندگان تارنمای سنگ نوشت

۷ دیدگاه دربارهٔ «معرفی تارنمای سنگ نوشت به همراه مجله نوروزی»

با درود به تمامی عزیزان بازدید کنندگان تارنمای پربار گوشکن. از این طریق می خواستم ضمن تشکر از توجه شما به تارنمای سنگ نوشت و دقت نظرتان و اینکه برخی از دوستان درخواست داشتند که لینک تارنمای سنگ نوشت را در اختیار داشته باشند, از این طریق و با کلیک کردن بر روی لینک زیر می توانند وارد تارنمای سنگ نوشت بشوند.
تارنمای سنگنوشت
با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید