خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کمی درباره خودم و گفت و گو با شما عزیزان.

سلام سلام سلااااااااااااااااام بر هم محله ایهای عزیز، امیدوارم حالتون خوب باشه از اینکه به جمع شما اومدم خیلی خوشحالم. این پست اولم هست میخوام یکم از خودم براتون بگم و خوشحال میشم با شما عزیزان هم بیشتر آشنا بشم………………..
من ساناز هستم از استان خراسان شمالی شهر اسفراین و روستای چهاربرج کارشناسی روانشناسیم. عاشق زبان انگلیسیم در حال حاضر توی یک آموزشگاه مشغول یادگیری زبانم.
من تا آخر مدیون زحمات مادرم هستم اگر ایشون نبودن من هم به هیچجا نمیرسیدم. واقعا خدا رو شکر میکنم بخاطر وجود این نازنینبانو.
دوستان همیشه قدر زندگی رو بدونید دلم میخواد بهتون بگم من با پولی که با زحمت کارگری پول با دستهای تاولزده و چروکیده ی مادرم به دست اومد به اینجا رسیدم با چشم دردهای شدید و غیر قابل تحمل به اینجا رسیدم که تازه امسال عمل کردم بهترم خیلی حرفهای ناگفته هست که نمیشه به زبون آورد مشکلات و سختی خیلی زیاده اما از لحظه لحظه ی زندگیتون لذت ببرید.
زندگی با سختیهاش بازم شیرینه پس به شیرینی و قشنگی زندگی هم فکر کنید…………………………
بچها خیییییییییییلی پر حرفی کردم ببخشید دیگه راستی اینجا من از آقا شهروز حسینی و آقا مجتبی خادمی و دیگر دوستان تشکر ویژه دارم به خاطر همنوع دوستیتون امیدوارم در همه ی مراحل زندگیتون موفق و موید باشید تا پستی دیگر بدرود.

۳۲ دیدگاه دربارهٔ «کمی درباره خودم و گفت و گو با شما عزیزان.»

سلام بر ساناز عزیز. من در شهر رشت زندگی میکنم و آموزگار کودکان استثنایی هستم. دو طوطی مینیاتوری هم به نامهای زنبق و زیتون دارم. امیدوارم در آینده ای نه چندان دور، کتابهای روانشناسی ارزشمندی رو برای فارسی زبانان ترجمه کنی.
خوشحالم که چشم دردها، جایشان را به آرامش داده اند. شاد و سر افراز باشی نازنین.

سلام و درود بر ساناز خانم منم ورودتان را به محله خوش آمد میگویم و امیدوارم که از شما بیشتر ببینیم و بشنویم و پستهای خوب و عالی در محله ی خودتان قرار دهید در خصوص مشکلات هم باید باهاش ساخت و همین چالش با این مشکلات است که زندگی را شیرین و زیبا میکند و آن وقت است که از آن لذت میبرید بازم امیدوارم که در تمام مراحل زندگیتان موفق باشید در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

درود! من که این همه با گوشی نوکیا سیمبین مینویسم هنوز باور نکردم که زیاد حرف زده باشم و نوشته باشم… تو که با کیبرد کامی جون مینویسی باید بیشتر بنویسی و حتی ده برابر من بنویسی و در این محله ی دوست داشتنی از خلاصه نویسی بپرهیزی… به هر حال خوب و عالی نوشتی!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
به به ببین کی اومده ساناز خانم خوبی؟ چه خبر کم پیدایی کجاییی دوستان تصور کنید هم روستاییم رو دو ماه میشه ندیدمش جواب کامنتهای بچه ها رو هم لطف کن بده خیلی خوشحال شدم اینجا دیدمت مرسی

سلام و درود به آقای حسینی آقای عبد الله پور آقای امینی آقای عدسی آقا ابراهیم.
فاطمه خانم سارایه عزیز ریحانه جان فرزان گلی آقا کامبیز و دیگر دوستان عزیز.
ممنون از لطف همگیتون خیییییییییلی دوستون دارم شرمنده که تک به تک نمیتونم جواب کامنت بدم واقعا با اندروید سخته.
مرسی از فاطمه خانم جوادیان دعا کنید فعلا کتابهای کوچولو ترجمه میکنم انشالا به حدی برسم که بتونم در خدمت هم محله ایهای عزیز باشم.
آقای عدسی ممنون از شما من فعلا خوابگاهم اینجا وایفا نداره با گوشی بسته گرفتم اومدم توی محله خلاصه نویسی کردم.
از شما هم ممنون آقای اسدی.
همگی پیروز باشید بازم مرسی از حضور همگی. تا یه پست دیگه بدرود.

ساناز با اندرید لحظه ای که میخوایی پاسخ بدی برو و نو دسک تاپ ورژن رو بزن و بعد بیا پاسخ هر کسی رو زیر پاسخ خودش بنویس باشه؟ مرسی بالا هم برات نوشتم که زودتر بخونی چون الان تلفن ندارم برات بزنگم خدا کنه بخونی حرفامو قبل از این که دیر بشه تو رو خدا بخون باشه خوندی خبر بده نگران نباشم باشه؟

سلام ساناز خانم آفرین به شما به خاطر تلاش و پشتکاری که داشتید و دارید خدا مادرتون رو هم واستون حفظ کنه
بله ما خیلی از چیزهایی که داریم مدیون پدر و مادر هستیم اولین پستتون رو هم بهتون تبریک میگم و منتظر پستهای بعدیتون هستم همیشه موفق باشید.

ساناز عزیز از آشنایی با شما خوشحالم مادران ما معلولین خیلی برامون زحمت میکشند منم تو زندگیم اگر موفقیتی کسب کرده باشم مادرم حامی و مشوقم بوده البته نمیخوام زحمات پدران را نادیده بگیرم ولی مادر زحمت بیشتری میکشه و بیشترم غصه میخوره. امیدوارم همیشه در برابر مشکلات صبور باشی.

سلام دوست و هم اسم عزیزم بله قدر مادرتو همیشه بدون یک طلای بسیار نایابه خیلی عزیز و دوست داشتنی ولی قدر خودتم بدون حتما خواستی که به اینجا رسیدی امیدوارم شاهد موفقیتهای بیشترت باشیم ما هم از آشنایی با تو خیلی خوشحالیم و این را هم بدان که سختی آدم را میسازه

سلام ساناز خانم .
شادابی و زندگی تو پستتون موج میزد و خوشحالم که خوندمش .
همین طور شُکر خدا و قدردان بودنتون نسبت به مادر زحمتکش تون .
شما رو دختر خاکی و موفقی دیدم ,‌که آینده درخشانی در انتظارش خواهد بود .
پس بهت توصیه میکنم مراقب خوبی هایت باشی . ازشون در مقابل خطراتی که تهدیدشون شاید بکنه محافظت کن . رشته خوبی رو انتخاب کردی که یکی از رشته های موفق هست و خوشحالم که بهش علاقه داری .
آرزو میکنم مادر محترمت سالیان دراز زنده و سلامت باشند تا موفقیت شما رو ببینند .
پیروز و شاد باشی .

دیدگاهتان را بنویسید