خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود JAWS17.0.1377 نسخه 64 بیت

دوستان سلام

قبل از این که لینک دانلود جاز را در اختیار شما قرار دهم، خدمت شما عرض کنم که من با مطالعه قسمت چه خبر از راهنمای برنامه، تغییراتی در این نسخه از جاز با نسخه های قبلی مشاهده نکردم اما یک مورد را به صورت تجربی متوجه شدم و آن این است که در نسخه قبلی، اگر شما متنی را در یکی از سلولهای excel نوشته باشید و حال قصد ویرایش نوشته خود را دارید، زمانی که کلید f2 را می زدید و قسمت ویرایشی excel فعال می شد، جاز این قسمت را برای شما نمیخواند اما این مسأله در این نسخه حل شده است.

البته اینایراد، از خود برنامه جاز نبود. بعد از این که جاز را کرک میکردیم، این مسأله پیش می آمد.

توجه: سرویس Tandem در این نسخه از کرک جاز، غیرفعال می باشد.

دانلود J17.0.1377 نسخه 64 بیت با حجم 133 مگابایت

موفق باشید، در پناه حق.

معرف: گروه ایمیلی netrafriends

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود JAWS17.0.1377 نسخه 64 بیت»

درود. ایول جاز اومده, جاز با چشم باز اومده, جاز ناز اومده, خیلی خوش اومده.
کلاً اومده دیگه, بدون تغییر اومده, ولی با تأخیر اومده.
دستت درد نکنه.
من به جاز یه وابستگی دیرینه ای دارم خدا کنه من قبل از اون بمیرم که درد جداییش رو تحمل نکنم.
راستی مدال رو هم رد کن بیاد که دلم واسه مدال لک زده.
موفق باشی.

سلام، بعله دیگه. جاز هست دیگه. چی کارش کنیم.
کلاً من هم جاز رو خیلی قبول دارم ولی نه از سر تعصب بلکه به خاطر کاربردی بودنش. درست هست که یک سری ضعفهایی داره ولی حالا حالاها حرف برای گفتن، زیاد داره. مخصوصاً در محیط آفیس که جاز خیلی خوب پشتیبانی میکنه.

سلام، من هم با نظر شما کاملاً موافقم و این رو هم اضافه کنم که من حرفی که بالا نوشتم رو پس میگیرم. اون مسأله ای که در مورد excel گفتم، مجدداً بعد از چند دقیقه، دوباره به وجود اومد و همچنان هم ادامه داره.

سلام و درود بر شما دوست عزیز من که کامپیوترم فقط از نسخه ی ۳۲ بیتی ساپرت میکنه و نمیتونم از این نسخه استفاده کنم ولی به هر حال جا داره بخاطر گذاشتن این نسخه از jaws در محله کمال سپاسگزاری و تشکر خودم را از شما داشته باشم بازم ممنونم بابت این پست و ممنونم بخاطر گذاشتن این نسخه از این نرم افزار در محله انشالله هر که مورد نیازش هست دانلود کرده و ازش استفاده کند در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

دیدگاهتان را بنویسید