خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش صوتی ساین اوت شدن از دراپباکس و ساین این شدن با اکانت دیگر.

با درود خدمت شما عزیزان امیدوارم که هر جا که هستید سر حال و سلامت باشید و زندگیتون پر از آرامش باشه. دوستان امروز خدمتتون رسیدم با یک آموزش صوتی که فکر کنم به کارتون بیاد

بله آموزش صوتی ساین اوت شدن از یک اکانت در دراپباکس و ساین این شدن با اکانت دیگه.

قبل از این که بخوام لینک دانلود آموزش رو بذارم باید از آقای دوالی عزیز برای ادیت این آموزش تشکر کنم که این آموزش رو برام ادیت کردند که من به دست شما برسونم و اما لینک آموزش شما میتونید این آموزش رو از لینک زیر دانلود کنید.

برای دانلود به این لینک مراجعه کنید.

امیدوارم که این آموزش به کارتون بیاد و شما عزیزان هم به خوبی بتونید از چندین اکانت دراپباکس استفاده کنید و نگران آپلود کردن نباشید یا این که لینکها اگه خراب بشه میتونید ازین روش استفاده کنید و با اکانتهای دیگرتون وارد بشید و از دراپباکس استفاده کنید.

ممنونم ازین که بنده رو تحمل کردید.

تا آموزش بعدی همتون رو به خدا میسپرم و بهتون بدرود میگم.

۶ دیدگاه دربارهٔ «آموزش صوتی ساین اوت شدن از دراپباکس و ساین این شدن با اکانت دیگر.»

سلااااااام و درود بر کوروش جان عزیز مرسی بابت این آموزش من فعلاً که دراپباکس ندارم و به تازگی آموزشش رو از موج نور گرفتم تا یاد بگیرم در ضمن این آموزش را دانلود کردم تا بعد از یاد گرفتن کامل دراپباکس از طریق سی دی آموزشی موج نور اینُ هم یاد بگیرم بازم مرسی بابت این پستت در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام آقا کوروش، ممنون بابت آموزشی که تهیه کردین و فرستادین. موسیقی زیر کلامتون خیلی آرامشبخش بود و با صدا و لحنتون کاملاً سازگار بود.
با اجازتون من هم میخوام برای تکمیل کردن گفته های شما، یک نکته ای رو در مورد unlink کردن دراپباکس خدمت شما و دوستان عرض کنم.
برای unlink کردن دراپباکس، شما میتونین از دستور العمل زیر استفاده کنین.
۱. شما بایستی وارد system tray بشین و گزینه دراپباکس رو پیدا کنین و روی آن دو بار کلید enter رو بزنین تا وارد فهرست دراپباکس بشین.
۲. گزینه Preferences… رو پیدا کنین و با کلید enter فعالش کنین.
۳. یک بار کلید های control + tab را بزنین تا به سربرگ Account برسید.
۴. با کلید tab به گروه Account Linking برین و دکمه Unlink This Dropbox… رو با کلید space یا enter فعال کنین تا ارتباط نرم افزار دراپباکس شما با حساب فعلیتون در سایت دراپباکس قطع بشه.
موفق باشین. در پناه حق.

درود به شما خیلی از شما ممنونم آقای بخشی عزیز خوشحالم که با دقت به آموزش گوش دادید. و بیشتر ازین خوشحالم که یک چیز دیگه هم یاد گرفتم و از این آموزش کوتاه شما که هم کوتاه و هم مفید بود نهایت تشکر رو دارم خیلی لطف کردید. ازتون یک دنیا ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید