خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
حل مشکل اجرا نشدن بازیهایی که با Visual Basic هستند.

سلام گوشکنی های عزیز. امیدوارم خوب خوب باشید و با موفقیت این امتحانات پیش رو را پشت سر بگذارید.

شاید شما هم در ویندوز 7 به بعد, با مشکل اجرا نشدن بازیهایی که با زبان Visual Basic هستند, رو به رو شده اید. من در این قسمت, فایلی برایتان آماده کرده ام که می توانید با نصب آن روی کامپیوتر یا لپتاپ از این بازیها هم لذت ببرید.

من خودم بازی Super Liam را نصب کردم و این ارور را دریافت کردم:

program cant creat obgecte. یه همچین چیزی بود.

توی آرشیوم گشتم و دیدم یه برنامه ای دارم که این مشکل را حل کند. اول تستش کردم. وقتی دیدم سالمه, گفتم بیام برا شما گوشکنی های عزیز بذارمش. شاید یکی از شماها, مشکل من را پیدا کرده باشد. امید است مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. اگر مشکلی بود با من تماس بگیرید یا در قسمت کامنتها مطرح کنید.

خب علی. خیلی داری حرف می زنی. سرم رفت. خخخخ. لینکو بده بیاد کار داریم.

باااااشه. بابا نزن.

برای دانلود, روی

اینجا

اینتر قشنگه رو بزن.

موفق و سر بلند باشید

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «حل مشکل اجرا نشدن بازیهایی که با Visual Basic هستند.»

سلاااام سلاااام داش علیییییی میگما من که کلاً اهل بازی مازی نیستم مشکلیه آیا باشه حاااالاااا بخاااااطر این آموزش یا راه حلت بهت خسته نباشید میییییگم و میگم واااااااااقعاً دستتتتتت دردددد نکنه و خسته نبااااااااااشیییی پسر ای ول داااااااااااااااره کاااااارت در پناهههه حق بدرووود و خدااااا نگه داااااااااااااارر

سلاااااااام علیرضا. ببین, این کم حجمترین فایلی بود که من داشتمو این چیزی که تو گفتی, قطعا حجمش بیش از این است. بعدشم با این فایل, نیازی به نصب بازیهای اضافی نیست! فقط و فقط این فایل را نصب کنید و از بازیهایی که در ویندوز ۷ به بعد نصب نمی شدند, لذت ببرید. مرسی از کامنتت.

دیدگاهتان را بنویسید