خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود آشپزی صوتی قسمت بیست و ششم و نظر سنجی در مورد ادامه یا عدم ادامه ی آپلود فایلهای آشپزی در محله نابینایان

با سلام خدمت کدبانوها و کدآقاهای محترم. امیدوارم حالتون خوب باشه و روزگار خوبی رو سپری کنید.

هم محله ایهای محترم امروز که میخاهم بیست و ششمین قسمت فایلهای آشپزی رو بذارم میخوام از شما نظر خواهی کنم که آیا گذاشتن این فایلهای صوتی آشپزی برای شما دوستان محترم مفید هست یا خیر؟ چون در کامنتها فقط سه نفر به بنده ابراز لطف و محبت میکنند و امیدوارم حد اقل برای این سه نفر واقعاً مفید باشه.

البته خانم الیزابت پس از ارسال فایلهای آشپزی برای ایشان توسط بنده یکی از دوستان صمیمی من شده و من لینک دانلود همه ی فایلهای آشپزی رو که جدیداً دانلود میکنم بطور کامل در اسکایپ برای ایشون  میفرستم و ایشون دیگه نیازی به مراجعه به این پستها ی آشپزی من در این سایت نداره.

ایشون که از این فایلها خیلی راضی میباشند و این فایلها خیلی به افزایش تجربه ی آشپزیشون کمک کرده.

لطفاً همه ی دوستان نظرتون رو در مورد ادامه یا عدم ادامه ی آپلود فایلهای صوتی آشپزی در محله اعلام بفرمایید.

فایلهای آموزش آشپزی که در این پست لینک مستقیم دانلودشون رو میذارم شامل موارد زیر میباشد:

 

استانبولی پلو

 

دسر نسکافه

و

 

کوفته باقلا

برای دانلود فایلهای صوتی آموزشهای آشپزی فوق با حجم 42 مگا بایت از

 

اینجا

وارد شوید.

برای خرید آرشیو صوتی یا تصویری بنده با موبایل من 09136278072 تماس بگیرید.

منتظر اعلام نظرات شما هستم خدا یار و نگهدار.

۹ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آشپزی صوتی قسمت بیست و ششم و نظر سنجی در مورد ادامه یا عدم ادامه ی آپلود فایلهای آشپزی در محله نابینایان»

سلام زهرا جونم ,عزیزم من با این که لینک ها رو دارم اما میام و پستهاتو میخونم ,آموزش متنی رو کپی می کنم و صوتی رو دانلود …به نظر من هر پست حتی اگر واسه ۱نفر مفید باشه کافیه .خیلی ها هم هستن ولی کامنت نمیزارن پس لطفا ادامه بده عزیزم,موفق باشی و از زحماتت ممنونم.

سلام زهرا.
به نظر من که این پستها از پستهای ارزشمند و بسیار عالی در محله هستش که با ادامه این پستها میشه یه آرشیو دقیق و خوب درست کرد و بعدشم اون غذاهای خوشمزه رو.
من فکر میکنم که این آموزشها عالی هستن و باید حتما ادامه داشته باشن.

سلام.
درسته که به خاطر ارشد داشتنم کمتر به محله میام و متأسفانه نتونستم در پست های شما نظری بدم.
اما تأکید می کنم که این پست ها به درد من خواهند خورد و از بودنشون خیلی خیلی خوشحالم.
بی زحمت به کار قشنگتون ادامه بدین.
پست های دنباله دار همیشه برای من یک چیز دیگه بودند.
می بخشید که این همه مدت فقط از پست های شما رد می شدم ولی انصافاً این به معنی به درد بخور نبودن پست های شما ابداً نیست فقط من چون همیشه می دیدم پست هاتون رو می زنید شرمنده ام که یک بار هم ازتون یه تشکر خشک و خالی نکردم.

سلام و درود بر کبیر کدبانوی محله خانم سلامی بزرگوار ببین اگه یه نفر هم دانلود کنه و ازش استفاده کنه بازم این فایلا بهش کمک کرده و دعاگوی شما هست و خواهد بود پس کماکان و با قدرت به کارتون ادامه بدید درسته که دوستان کم لطفی میکنند و در این پستهای مفید شما کامنت نمیگذارند ولی شک نکنید که این پستهای شما عالی هست در زمینه آشپزی و خیلی کاربردی هستش و میتونه به ما نابیناها در این زمینه کمک کنه پس بازم خواهش میکنم همچنان به کارتان ادامه بدید و این پستها رو در اختیار ما قرار بدید بازم مرسی بابت فایلها و این پست در پناه حق شبتان خوش بدرود و خدا نگه دار

دیدگاهتان را بنویسید