خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

نتایج مسابقه ی دکلمه ی برتر اعلام شد:

سلام بر دوستان عزیز هم محله ای در سایت و گروه واتساپی محله ی نابینایان و همچنین گروه واتساپی آهنگستان.

همون طور که مستحضرید حدود یک هفته ای از اعلام مسابقه ی دکلمه ی برتر گذشت و بالاخره هنگام اعلام برندگان فرا رسید.

حالا چرا برندگان؟

ما در اول قرارمون این بود که به اعلام یک برنده برای مسابقه بسنده کنیم، اما با اومدن دکلمه های زیبا و شنیدنی، یواش یواش به این نتیجه رسیدیم که از بین این همه اثر زیبا و شنیدنی و این همه زحمتی که دوستانمون کشیدن واقعا حیفه که فقط یک برنده اعلام کنیم، پس در آخرین لحظات پایانی مسابقه تصمیم بر این شد که از میان دکلمه های ارسالی از طرف شما عزیزان سه نفر برنده رو به ترتیب از نفر اول تا سوم انتخاب کنیم و همون جور که قبلا وعده داده بودیم به نفر اول پنجاه هزار تومان، و به  نفرات دوم و سوم که به برنده ی اول اضافه شدن به ترتیب سی و بیست هزار تومان اهدا کنیم.

آثار عزیزان بیشترشون زیبا و قابل تحسین بود، و انتخاب آثار برتر بسیار مشکل، با این اوصاف تصمیم برگذار کنندگان این رقابت بر این شد که به جز انتشار آثار برنده، کارهای برگزیده و قابل انتشار رو هم به صورت یک جا و هم به صورت لینک اختصاصی برای شما دوستان خوب منتشر کنیم تا ببینید چه هنرمندان ارزشمندی بین ماها هستن، و ما خبر نداریم.

ذکر این نکته رو ضروری میدونم که: در انتخاب برترینهای مسابقه، چند پارامتر مهم در نظر گرفته شده بود، که عبارتند از: در مرحله ی اول تسلط در گفتار و بیان صحیح احساسات، و در مرحله ی دوم، مکس های به موقع، استفاده از افکت های مناسب، و رعایت نکات فنی دیگه.

خب هم اکنون میپردازیم به معرفی برندگان این مسابقه:

 

نفر اول و برنده ی این رقابت، کسی نیست جز هم محله ای و دوست و هنرمند بزرگوار خانم فاطمه جوادیان.

 

نفر دوم:جناب آقای فرزام.

 

و نفر سوم: سرکار خانم سکینه اسودی، با نام هنری سیمین.

که در ادامه آثار این سه عزیز منتشر خواهد شد.

 

من از طرف خودم و دیگر همکارانم در برگزاری این مسابقه، یعنی محمدحسین ملکی، فرزانه عظیمی، شهروز حسینی، کامروز فتحی، و همچنین اساتید محترمی  که در این امر به ما کمک شایانی کردن و نخواستن که ازشون نامی برده بشه، به این سه برنده ی گرامی صمیمانه خسته نباشید و تبریک عرض میکنیم و امیدواریم که هم این سه نفر و هم باقی شرکت کنندگان که انصافا کارهای بسیار زیبا و برجسته ای رو ارایه دادن در ادامه ی فعالیتهای هنری شون موفق و پیروز باشن.

 

خب، حالا میریم سراغ انتشار آثار:

 

شما میتونید تمامی آثار برنده و برگزیده ی این مسابقه رو در یک فایل زیپ، البته به همراه یک هدیه ارزشمند از بانو فرزانه عظیمی، رو با حجمی حدود 57 مگابایت از لینک زیر دانلود کنید:

 

دکلمه ی برتر

 

همچنین با ذکر این نکته که تمامی شرکت کنندگان این رقابت از دوستان نابینا و کم بینای ما هستن، شما میتونید اثر هر کدوم از این هنرمندان شرکت کننده رو نیز به ترتیب حروف الفبا، از لینکهای زیر دانلود کنید:

 

الناز

 

الهام راشدی

 

بهار

 

تارا

 

ترمه

 

هانیه شکری

 

رضا نظری

 

زینب

 

سارا

 

سالومه

 

سیمین

 

فاطمه جوادیان

 

فرزام

 

فرشاد امیدوار

 

فرنوش

 

فلاح

 

مجتبی فرزانه

 

مریم مجدی

 

مینا ملکی

 

ندا امیری

 

هما

 

به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقیست.

 

امیدوارم که از این دکلمه های زیبا لذت کافی و وافی رو ببرید و همیشه شاد و سر افراز باشید.

 

 

۴۷ دیدگاه دربارهٔ «نتایج مسابقه ی دکلمه ی برتر اعلام شد:»

عرض سلام ادب و احترام دارم خدمت برگذار کنندگان این مسابقه و جا دارد که به برگذار کنندگان این مسابقه یک خسته نباشید و خدا قوت جانانه بگویم و به سه عزیزی که برنده شده اند از صمیم قلبم و از اعماق وجودم تبریک بگویم و برایشان بهترینها را در زندگیشان از خداوند متعال خواستار باشم و جا دارد از طرف خودم به بقیه ی دوستان هم که تلاش کردند و در این مسابقه شرکت کردن ولی برنده نشدن و فایل دکلمه ی آنها در این پست قرار داده شده هم بخاطر این هنر گرانقدرشان خسته نباشید خدا قوت و تبریک گویم چرا که از نظر من همه ی این دوستانی که در این مسابقه شرکت کردند برنده ی اصلی و واقعی این مسابقه بودند و برای این عزیزان هم از خدای یگانه بهترینها را خواستارم
بازم از همه ی دوستان تیم برگذار کننده تیم داوران و شرکت کنندگان خدا قوت گفته و امیدوارم که در محله هم بیشتر از این دوستان در خصوص هنرشان یعنی دکلمه با صدای آنان بشنویم با احترام و سپاس برادر و دوست و هم محله ای کوچک شما احمد در پناه یگانه دادآر دادآفرین بدرود شبتان بخیر و خدا نگهدارتان باد

سلام عمو.
به شما و دوستانی که در این مسابقه فعالیت کردن خسته نباشید میگم و به برندگان این مسابقه هم تبریک میگم خصوصا به خانوم جوادیان عزیز. و یه خسته نباشید هم به تمامی شرکت کنندگان عزیز خوشحالم که ما چنین هنرمندانی را داریم.
موفق باشید.

درود بر برگزار کنندگان و هیئت محترم داوران طرح دکلمه برتر. وقت همگی به خیر. من به عنوان نمونه چون خیلی دوست داشتم صدای خانم مینا ملکی را بشنوم چون تا به حال نشنیده بودم، کار ارسالی ایشان را دانلود کردم و بسیار بسیار بسیار تحت تأثیر همه چیز قرار گرفتم، هم ترانه زیبا بود، هم صدای ایشان و هم آهنگی که انتخاب کرده بودند. حس خوبی هم داشتند و افسوس خوردم که چرا کار ایشان جزء آثار برگزیده نبود… احتمالاً به خاطر کیفیت پایین صدا برداری بوده اما خیلی خیلی تأثیر گذار بود. من بغض کردم و کمی اشک ریختم. خیلی خیلی ترانه اش قشنگ بود و آن آهنگی هم که زیر صدای ایشان بود، کاملاً متناسب با متن ترانه بود. من به ایشان بابت این سلیقه و این صدای زیبا تبریک می گویم. فارغ از نتایج اعلام شده. اگر فرصت شود دیگر کارها را هم گوش خواهم داد. خیلی دوست داشتم استعداد دکلمه خوانی را داشتم و در این مسابقه شرکت می کردم اما افسوس که ندارم. شاد و آزاد باشید

سلام.
به همه ی شرکت کنندگان تبریک میگم و به سه برنده تبریک ویژه میگم.
فرزام عزیز. اگر این کامنت رو میخونی، باید بگم که صدای تو بینظیره و اجرات فوق العاده بود. اگر واقعاً علاقه مندی، حتماً حتماً حتماً به مرکز صدا و سیمای شهرتون برو و تست بده.
انقدر کارت رو دوست داشتم که چندین بار گوشش دادم.
کار خانم جوادیان هم که مثل همیشه عالی بود. ایشون قبلاً هم تو مسابقات ما شرکت کردن و برنده هم شدن.
خانم سیمین هم کارشون خوب بود، به خصوص که سروده ی خودشون رو اجرا کردن و این خودش خیلی با ارزش بود.
باز هم به همه تبریک میگم.
موفق باشید.

مجددا درود به شما گرامیان. من به هیئت داوران هم بابت عدالتی که به خرج دادند واقعا تبریک می گویم. عجب صدای گیرایی دارند آقای فرزام! عجب! چه قدر زیبا! چه قدر دلنشین! آفرین و هزاران درود بر جناب آقای فرزام و همچنین خانم جوادیان که ایشان هم شعر تأثیر گذاری را انتخاب کرده بودند. آفرین، آفرین و آفرین. فقط همین را می توانم بگویم و بس. به هیئت داوران هم باید حق داد که با وجود این همه کار زیبا، سه نفر را به عنوان افراد برتر اعلام کنند. ضمنا شعری هم که خانم تارا خوانده بودند، با وجود اینکه از نظر وزنی کمی دارای مشکل بود اما فوق العاده بود، عااااااالی بود. باید به خانم نصیبه زارعی تبریک گفت بابت سرودن این شعر. همگی موفق باشید.

سلام
خوب خدا رو شکر به پایان این مسابقه پر فراز و نشیب رسیدیم
۱ از همکاران گلم که حسابی برای این مسابقه زحمت کشیدن بی نهایت سپاسگزارم از فرزانه که انصافا مدبرانه این طرح رو مدیریت کرد و شبانه روز برای جمع آوری آثار تلاش کرد حسابی تشکر میکنم
از عمو چشمه گل به خاطر همه ی الطافش بی نهایت ممنونم
از شهروز عزیز که با نت موشکیش تا پایان کار ما رو همراهی کرد سپاسگزارم
از کامروز هم به خاطر همراهیش تشکر میکنم
۲ به ۳ برنده ی عزیز تبریک میگم و براشون آرزوی موفقیت دارم
۳ از همه ی عزیزانی که شرکت کردن و برای ما فایل فرستادند بی نهایت سپاسگزارم
انشا الله اگه عمری باقی موند با یک مسابقه ی دیگه خدمت میرسیم
شاد باشید

سلااااااام سلاااااام هزاران سلاااام به همه دوستان عزیز واقعا کولاک کردید به نوبه خودم خسته نباشید ویژه ارز میکنم خدمت ذ برگذار کنندگانه این مسابقه و خدا قوت و یه خسته نباشید هم خدمت شرکت کننده گان عزیز بسیار زیبا بود واقعا انتخاب بسیار سختی بود بین این همه استعداد برگزیدن سه نفر من به نمایندگی از فرزام عزیز از همه دوستان تشکر میکنم ایشون دوست بنده هستند ولی افسوس خودشون به اینترنت دسترسی ندارند آقای چشمه شهروز جان و بقیه دوستان ممنونم ازتون باز هم خسته نباشید

درود
من هم تبریک میگم ب برندگان عزیز
و یک تبریک ویژه به جناب آقای فرزام برای داشتن این صدای فوق العاده زیبا .
دوستان لازم ب ذکر هست که اسم بنده با اسم آقای فرشاد جا ب جا شده . لطفا اصلاح کنید.
—–
ذکر این نکته رو ضروری میدونم که: در انتخاب برترینهای مسابقه، چند پارامتر مهم در نظر گرفته شده بود، که عبارتند از: در مرحله ی اول تسلط در گفتار و بیان صحیح احساسات، و در مرحله ی دوم، مکس های به موقع، استفاده از افکت های مناسب، و رعایت نکات فنی دیگه..
من از دوستان خواهش میکنم یک بار همه اون کسای دیگه این کارها رو گوش کنن و این پارامتر ها رو هم در نظر بگیرن .
خدا نگهدار.

سلام بر رضای عزیز.
ضمن تشکر از تذکرهایی که دادی و همچنین ضمن تشکر از حضور شما، امیدوارم که ضعفها و کاستیهای احتمالی در روند این مسابقه رو به بزرگواری خودت ببخشی و این نکته رو هم در نظر داشته باشی که بالاخره در آخر هر مسابقه ای برخی راضی و برخی هم ناراضی هستن، خودت تصور کن مسابقه ای رو که همه برنده یا همه بازنده باشن، دیگه اون رقابت نیست.
با این حال شرمنده ی تو استاد مسلم صدا هستم.

سلام عمو خسته نباشی
راستش من کاری به مسابقه ندارم حرفی به دلم بود جایی امن تر از پست شما پیدا نکردم ، ییخشید که بی ربط مزاحم شدم .. دلگیرم از حرمت شکنیها و نامردیها تحت لوای نقد …
من اینجا بس دلم تنگ است !
و هر سازی که می بینم بد آهنگ است
بیا ره توشه برداریم
قدم در راه بی‌برگشت بگذاریم
ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است ؟

سلام روشنک لایک

گریه ام گاه به خنده ، گاه به اشک ، گاه به ناله های رشک ، گاه به آواز شقایق بند است

خنده ام را با همه ی هق هق ناله های شب سر می کشم

آوازم را جز برای بودن و بودنم را جز برای سرودن در طلب حرف رها نمی کنم

حرفهایم بند است

پاهایم مثل یک عقربه ی ساعت کوکی بند است

ناله هایم حرف مبهم لبهای شماست

آوازم نور و سخنم نرم تر از شاخه گلیست که برای بودن در طلب خار است

من برای گفتن ، هدفی می خواهم

من از پنجره ی باز بزرگ بندر ، سایه ای می خواهم

من اگر با همه ی تنهایی در طلب ساعتم

فکر ِ فَندِ پایِ ساعت کوکی ِخانه ی دوستم که در آن حرف به اسیری می رود

از همه مینالم ، تا که آوازم

جز به گوش مردی یا به گوش شهری

که در آن پنجره ها جای همه مینالند ، نرسد

از تمام دنیا ، لحظه ای می خواهم

از تمام رویا ، من دلی می خواهم

که به آن آوازها ،

که به آن فریادها ،

تهمت زشت بلندی نزند …

احسنت روشنک
این روز ها معنی نقد رو خوووووووب دارم میفهمم
نقد یعنی استفاده کردن از هر سلاحی برای کوبوندن و له کردن همنوعت
نقد یعنی سوع استفاده کردن از درد دل همنوعی که اینجا رو منتقه امن خودش میدونست
نقد یعنی
ببخش عمو. ببخش

سلااام و درود مجدد بر عمویی عزیزم, لایک بر محمد جان و روشنک خانم و آقا طاها عمویی منم واقعاً از اون پستِ نقد گریهم گرفت و واقعاً برای یک بار بعد از ۵ یا ۶ سال از ته قلبم و از اعماق وجودم گریستم نه محله بی وجود عموییی نازنین خودم بدون شهروز الدوله بدون پریسیما خانم دانا نازنین خانم رععععد رهگذر دیگه اون محله ی دوست داشتنی نیست عمو این قد دلم از این حرفای توی اون پست گرفته که نمیدونم چی بگم و میدونم که چه بد کردیم بعضی از ماها که دل این عموی خوب رو شکستیم و به امید خدا که شما بازم توی محله باشید اگر نباشید دیگه کی مثل عمو چشمه پستای ایرانگردی بزنه کیه که اون پستهای اندرویدی بزنه کیه که اون همه آموزشهای با حال بهمون یاد بده
شکلک بغض دار بودن صدا و اشک آلود بودن چشمام
نمیدونم چی بگم به هر حال اگر هم واقعاً و خدایی نکرده قصد دارید از این محله برید نمیدونم نمیدونم خدا نکنه برید به هر حال هر جا که هستید در پناه حق بدرود و اگر دیگر در این محله واقعاً نبودید خدا همیشه حافظتان باشد

سلام
از دیشب خواستم اینجا کامنت بذارم ولی اونقدر دلم گرفته بود که نتونستم
من الآن به خاطر دوتا موضوع دارم گریه میکنم
یکی همین چیزی که شما رو هم دلگیر کرده و یکی هم که الآن تو پستم نوشتم
خیلی دلم گرفته، خیلی
همینو فقط میتونم بگم

سلام به همه دوستان هم محله ای.
برگزار کننده ها خسته نباشن و شرکت کننده ها خیلی عالی بودن. تبریک به برنده ها.
اما چیزی که من بابتش خیلی ذوق کردم شنیدن صدای دوستای خیلی قدیمیم بود. خانم سکینه اسودی و فاطمه جوادیان.
و از همین جا بهشون سلاااااااام.
و آقای فرزام هم عجب صدایی داشتن. خیلی عالی بود.

صدای فرزامو دیدم همه دارن تعریف میکنن رفدم گوش کردم…
ایول پسر… عجب صدای صاف و بی خش و خوشی داری… نذاری هرز بره ها.. ورنداری سیگاری شی بزنی صدا رو بپکونیا.. قلیون نکشیا.. معتاد نشیا… ترشی نخور.. فلفل نخور… غذای چربم نخور.. آب یخم نخور.. اص هیچی نخور… گشنگی بکش ولی صدار و حفظش کن… خوب شعری ام انتخاب کردی… یادمه سر کلاس ادبیات عمومی رسیدیم به این شعر استاد فرمودن کسی که عاشقه این شعرا بخونه… یکی از دوستان گف من عاشقم استاد.. و خوند.. وسطای شعر اشکش در اومد… با گریه خوند.. مام اشکمون در اومد…خخخخخخ
پسرم چشمه دستت درد نکنه.. بقیه ام خو زحمت کشیدین، دمتون گرم… کی برنده بود راسی؟ هاههاهاهاهاهها…

درود! همه را با گوشی نوکیا ساعتی پیش دانلود و گوش کردم… یکی از یکی زیباتر بود یعنی همگی زحمت کشیده بودند و ای کاش پنج برنده داشتیم… به هر حال تیمی با همکاری یکدیگر مسابقه ای برپا کردند و همگی زحمت کشیدند… تبریک به همگی بخصوص برندگان…!

درود. کارهای جالبی گوش دادم ولی این دلیل نمیشه که نگم چه مشکلاتی داشت این کارها.
بعضی از کارها در عین زیبایی و جذابیت متأسفانه صداشون خیلی کمتر از اون چیزی بود که میبایست باشه.
ولی در کل و در مجموع واقعاً از اون کارها بود.
مبارک همگی. چه کسایی که به برگزاری این جشنواره کمک کردن, چه کسایی که کار فرستادن و چه کسایی که برنده شدن.
دست همگی ندرده ایول.
به امید ادامه دار بودن چنین کارهایی.
موفق باشید.

سلام علی.
خب بدون امکانات کافی و آموزشهای دقیق درآوردن این کارها به صورت کاملا حرفه ای خیلی مشکلات داره.
ولی با این حال دست زدن به همچین کارایی و در حقیقت استارت این کار میتونه موفقیتهای آینده رو برای این دوستان رقم بزنه.
بله، بالا و پایین بودن صداها، افکتها، و موسیقی در این آثار کاملا مشهود بود.
ممنون از حضور و نظرت.

دیدگاهتان را بنویسید