خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اطلاعیه ی خیلی مهم از طرف تیم مدیریت محله. حتماً بخوانید.

درود.
با توجه به این که فضای آپلود محله فقط صد گیگابایت هست و این فضا در آستانه ی پر شدن هست، تصمیم گرفتیم تا تمام فایلهای آپلود شده تا کنون رو به اکانت رپیدپارس محله منتقل کنیم. این کار در حال انجام هست و به زودی به پایان میرسد. پس از اتمام انتقال فایلها، تمام فایلهای آپلود شده توسط شما از فضای آپلود محله پاک خواهد شد.
بنابر این تا ساعت بیست و چهار روز دوشنبه سی و یکم خرداد، فرصت دارید که اگر فایلی در قفسه ی خود آپلود کردید که لینکش رو در محله نگذاشتید، یا پستش رو منتشر کنید تا ما لینکش رو به رپیدپارس ببریم، یا اگر فایلتون رو لازم دارید، از قفسه برش دارید تا موقع پاکسازی قفسه ها از بین نره. هیچ فایلی بعد از پاک کردن فضای آپلود در قفسه ی شما باقی نخواهد ماند و اگر فایلی باشه که شما به اون احتیاج دارید و پاک بشه، مسئولیتش با ما نیست. فایلهایی که در پستها منتشر شده کاملاً به رپیدپارس رفتن و مشکلی ندارن. فایلهایی که در محله منتشر نشدن فقط باید تا دوشنبه شب از قفسه خارج بشن و در غیر این صورت حذف خواهند شد.
در ضمن از دوشنبه شب تا بیست و چهار ساعت یعنی تا سه شنبه شب لطف کنید و هیچ فایلی در قفسه ی خودتون آپلود نکنید.
قفسه ی شما با مشخصات قبلیش سر جاشه و فقط محتویاتش پاک خواهد شد.
پس با هم مرور میکنیم.
تا دوشنبه شب تکلیف فایلهای منتشر نشده تو محله که تو قفستون هست رو مشخص کنید تا اگر پاک شدن خسارت نبینید، از دوشنبه شب ساعت دوازده تا سه شنبه شب ساعت دوازده هم هیچ کس فایلی آپلود نکنه چون اگر در مسیر پاکسازی فایلش رو حذف کنیم مجبور میشه دوباره آپلود کنه. از سه شنبه شب شرایط عادی میشه و دوباره میتونید مثل سابق از قفسه ی خودتون استفاده کنید.
موفق باشید.

۲۷ دیدگاه دربارهٔ «اطلاعیه ی خیلی مهم از طرف تیم مدیریت محله. حتماً بخوانید.»

خسته نباشید بچه ها. واقعا نمیدونم چطور میشه از آدمای صاف و صادقی مثلِ شماها که خالصانه برای اینجا زحمت میکشید تا ما کاربرها و بازدیدکننده ها احساس خوبی داشته باشیم تشکر کرد.
ما این همه راحتیمون توی این محله ی دوست داشتنی رو مدیونِ شما هستیم و نباید این فرصتها رو برای خسته نباشید گفتن از دست بِدیم.
واقعا ممنون از تک تکتون. از ویرایشگرهای عزیز تا پادشاه خخخ!
شدیدا دوستون میدارم.
موفقتر باشید.

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت مدیریت محترم روابط عمومی محله خسته نباشید عرض میکنم خدمت شما و مدیران محترم و گل محله و ممنونم که در صدد این هستید که محله همیشه با قدرت و با سلاوت همیشگی به کارش ادامه بده با تشکر و سپاس ویژه از شما عزیزان در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

آقا ما اعتراض داریم. چرا هر وقت من یه پوشه‌ای را آلود میکنم تا بعدا به حسابش برسم یهویی با این پست مواجه میشم این دفعه دومه خخخخخخ. حالا از شوخی گذشته آیا حتما باید پست لینکدار منتشر بشه یا اینکه اگه کاراش بشه و مثلا زمانبندی بشه یا به پیشنویسها یا برای بازبینی فرستاده بشه مسئله حل است و لینک از بین نمیره؟

سلام.
تشکر میکنم از زحماتتون.
برای منم چندتا سؤال پیش اومده ممنون میشم جواب بدین.
۱/ آیا لینکهای قبلی تغییر میکنه دیگه درسته؟
مثلا اگه من لینک دانلود فلان فایل رو در سیستمم ذخیره کرده باشم باید لینک جدیدی جایگزینش کنم با تغییر آدرس؟
۲/ سرور rapidpars رایگانه آیا؟ و لینکهاش برای همیشه موندگاره یا احتمال پاک شدنش هست؟
۳/ چرا کامنتها اولیاش برای سی بهمن و دو اسفنده الآن شده برای سی خرداد یعنی کی قرار بوده چنین اتفاقی بیفته؟
مسئله مال اواخر بهمن سال گذشتست یا مال الآنه؟
متوجه نشدم چی شد ممنون میشم توضیح بدین.
خخخخخخخ

سلام خانم آیت.
۱: اگر لینکای ذخیره شده ی شما مال رپیدپارس باشه مشکلی نیست. ولی اگر مال خود گوشکنه باید برید اصلاحشون کنید.
۲: رپیدپارس رایگان نیست و ماهیانه هزینه ی نگهداری فایلها رو از حسابمون کم میکنه و لینکها تا زمانی که تمدید بشن هستن و بابت این قضیه جای نگرانی نیست.
۳: این پست ابتدا در اواخر بهمن منتشر شد و اون زمان هم فضای محله پر شد و ما لینکها رو منتقل کردیم. دوباره الآن هم فضای محله پر شد و به جای نوشتن یه پست جدید همون پست رو آوردیم بالا و تاریخهاش رو ویرایش کردیم. برای همین کامنتها تاریخاشون یه کم متفاوته خخخ. به هر حال چند ماه یه بار فضا پر میشه و نیازه که خالی بشه.
ممنون از دقت نظرتون.
موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید