خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلودِ سریالِ 3 بُعدیِ یاسمین، ساخته شده توسط نابینایان، قسمتِ اول و دوم

سلام به همه ی اعضای سایت. امروز با دو قسمت از سریال یاسمین خدمت رسیدم. یاسمین نام یک رمان از میم مؤدبپور است که این سریال بر اثاث این رمان توسط بچه های نابینا ساخته شده. سریال کاملا 3 بُعدی است. البته نمیشه گفت در حد سریال های خارجی اما با امکاناتی که ما داریم قابل قبول است. حتما دانلود کنید و نظر بدین. انتقاد کنید و پیشنهاد بدین. ما به شدت به بازیگر برای سریال نیاز داریم. کسانی که تمایل دارن بازی کنن از راه های زیر میتونن با ما در ارتباط باشند.
آیدی اسکایپ: eloquence.tts
شماره واتساپ: 09107585549
مهدی سعادت. حالا قسمت اول رو از
اینجا
و قسمت دوم رو از
اینجا
دانلود کنید و حالشو ببرید. منتظر نظر های سازنده ی شما هستیم. به امید ساخت سریال های بیشتر.

۱۷ دیدگاه دربارهٔ «دانلودِ سریالِ 3 بُعدیِ یاسمین، ساخته شده توسط نابینایان، قسمتِ اول و دوم»

درود بر آقا مهدی سعادت عزیز و نازنین. آقا دستت درد نکنه کار منو سبُک کردی آخه بعد از اینکه آقای حسنپور باهات هماهنگ کرده بود قرار بود که من منتشرش کنم و اتفاقا همین الآن سیستم رو روشن کردم تا دو فایل را آپلود کنم گفتم بذار اول یه سری به سایت بزنم بعد آپلود کنم که دیدم خودت لطف کردی و پست رو منتشر کرده ای. من هر دو بخش را شنیدم واقعا کارتون حرف نداره. چقدر خوشحال شدم و میشم وقتی میبینم عزیزان و دوستانی اینچنین کار‌بلد و کار‌درست در بین خودمون داریم.
واقعا از اینکه خودت شخصا قبول زحمت کردی بی نهایت ممنون و سپاسگزارم و منتظر قسمتهای بعدیش هستم.
از خودت و دوست خوبم علی عزیز که نقش اصلی را در این نمایش دارید واقعا تشکر میکنم و بهتون بخاطر اجرای خوبتون تبریک میگم.
پیروز و پر افتخار باشی مهدی عزیزم.

سلااام و دروود بر آقا مهدی خان بزرگوار من قبلاً از طریق سب روشن این دو قسمت رو دانلود کردم و گوشیدم واقعاً که کارتان با امکانات کم عالی هستش و واقعاً باید بهت خسته نباشید و دست مریزاد گفت پس من که این دو قسمت را دارم فقط اومدم برای عرض تشکر و سپاس و میخوام ببینم که کی قسمتای بعدیش روانه ی بازار چی ببخشید یعنی برای دانلود در این جا یا اون جا یعنی شب روشن گذاشته میشه به هر حال من کهبی صبرانه منتظر قسمتای بعدیش هستما میگم وقتی این رمان رو خونده باشی و بعدش این سریال سه بعدیش رو بشنوی بازم واسط یه عالم دیگه ای داره به هر حال هر کی نشنیده زودی دانلود کنه و با هدفون بشنوه که با هدفون شنیدن یه لطف دیگه ای داره به هر حال مهدی جان من یک خسته نباشید هم به بقیه ی بازیگران و دست اندر کاران این سریال عرض میکنم و ممنونم بخاطر این پست و این فیلم با آرزوی بهروزی برای تو و دیگر دوستانت که در این پروژه هم کاری دارند در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

دیدگاهتان را بنویسید