خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

مسابقه های دکلمه ی برتر و حنجره ی طلایی را نقد کنید و نظرات خودتان را در باب مسابقه ی تنظیم کننده ی برتر بنویسید

سلام دوستان
گروه واتساپ آهنگستان و سایت گوش کن ۲ مسابقه رو با عنوانهای دکلمه ی برتر و حنجره ی طلایی برگزار کردند
قطعا به این واقفیم که کارمون خالی از عیب نبوده
خوشحال میشم که نقد هایی که از نظرتون به کار ما وارده رو برامون بنویسین
مطمین باشین که همه ی اعضای برگزار کننده ی مسابقه نقدهای سازنده ی شما رو میخونن
عمو میخونه. فرزان میخونه. شهروز میخونه. کامروز میخونه
خب همین جور که از عنوان پست خوندین یه مسابقه در پیش داریم به نام تنظیم کننده ی برتر
این مسابقه به این شکل برگزار میشه که ما ۲تا فایل دکلمه رو در اختیار شما قرار میدیم و شما این کار ها رو برای ما تنظیم میکنین و میفرستین
ما هم به بهترین تنظیم جایزه میدیم
حالا اگه ایده ای دارین که به بهتر برگزار شدن مسابقه کمک میکنه برامون بنویسین
یه دنیا ممنون

۳۵ دیدگاه دربارهٔ «مسابقه های دکلمه ی برتر و حنجره ی طلایی را نقد کنید و نظرات خودتان را در باب مسابقه ی تنظیم کننده ی برتر بنویسید»

آخه این چه کاریه رفیق
خود ب خود داستان درست میشه
حالا که خودتون میخواید بگم ، میگم
ببینید اینی که دارم میگم کامل از نظر من هست :
راجع ب دکلمه برتر :
من فکر میکنم کسی نبوده که تشخیص حرفه ای بده و افراد رو انتخاب کنه . انتخاب ها کاملا بر اساس سلیقه و دوستی و نزدیکی انتخاب شده ، . . بدون سند هم نیست حرف بنده .
راجع ب حنجره طلایی این قضیه انتخاب سلیقه ای حل شده ، اما باز هم فکر میکنم کارشناس مورد نظر نبوده ، هرکی هم نمیتونه خودش رو جای کارشناس موسیقی بذاره و انتخاب کنه . . بین آقایون ب این دلیل درست انتخاب شد که کار خوب مشهود بود .
و همینا دیگه الان ب ذهنم رسید . .
امیدوارم بعد قویتر بشه این حرکت .
موفق باشید

سلام
تا بوده همین بوده که تو همۀ مسابقه ها یکی راضی بوده و یکی ناراضی یکی گفته داوری خوب نبوده و دیگری گفته عالی بوده یکی گفته برنده ها مستحق جایزه نبودن و دیگری گفته الحق که اینا شایستۀ برنده شدن بودن.
این داستانها حتی تو مسابقات بزرگی مثل جایزۀ اسکار و یورو ویژن هم کاملا مرسوم و متداوله پس من به شخصه انتقادی به دوستان ندارم و با اعتماد به انتخاب درستشون و با توجه به اینکه امکان آوردن داور ویژه و خبره وجود نداشته و کسی بودجۀ انجام چنین کاری رو نداشته و جوایز مسابقه ها هم از طرف خود برگزار کنندگان صرفا به خاطر تشویق دوستان نابینا و ترغیب دوستان به فعالیتهای هنری و فرهنگی و همچنین کشف استعدادهای نهفته بوده با توجه به این موارد از برگزاری این دو مسابقه راضی هستم و نفس کار رو مثبت ارزیابی میکنم و از برگزار کنندگان به خاطر زحماتشون از صمیم دل تشکر میکنم و بهشون خسته نباشید میگم.تأمین شده

سلام.
من در مورد این دو مسابقه فقط میتونم بگم که ما میتونستیم فقط فایلهای افراد برنده رو منتشر کنیم و هیچ کس هم نمیفهمید که کل آثار چه کیفیتی داشتن. ولی خواستیم شفاف باشیم. هیچ کدوم از کسانی که برندگان مسابقه ی دکلمه رو انتخاب کردن فرزام رو نمیشناختن. من خودم شخصاً خانم سیمین رو نمیشناسم و بقیه ی اعضای انتخاب کننده هم ایشون رو در حد یه کاربر میشناختن. تنها کسی که برای ما شناخته شده بود خانم جوادیان بودن که واقعاً باید به سلیقه ی کسی که ایشون رو لایق مقام اول ندونه شک کرد. در مورد حنجره ی طلایی هم که فعلاً انتقادی وارد نبوده. من فکر میکنم دوستان ما دنبال این هستن که به نوعی بگن چون فایل ما انتخاب نشد پس این مسابقه خوب نبود. رضا چون رک گفتی منم رک میگم. فایل تو حتی نفر چهارم هم در جدول امتیازات دکلمه نبود و فکر کنم نفر پنجم بودی. دلیل نمیشه چون رضا نظری برنده نشده انتخابها اصولی نبوده. لطفاً چاشنی انصاف رو هم به دیگ جوشان انتقادات خودتون اضافه کنید. توانایی و اعتماد به نفس برای شرکت تو یه مسابقه مهم هست. ولی مهمتر از اون جنبه و ظرفیت پذیرفتن شکست احتمالی هست و این که چه طور نقاط ضعفمون رو برطرف کنیم که دفعات بعد حضور بهتری داشته باشیم.
فایلهای مسابقه ی دکلمه موجوده. همه میتونن بیان تو کامنتهای این پست، از نظر خودشون سه نفر برتر رو انتخاب کنن. من مطمئنم که نود درصد نظرات و انتخابها، انتخابهایی بوده که ما داشتیم.
این رو هم بگم که صد درصد جوایز نقدی این مسابقه از طرف خود اعضای مدیریت گروه و محله تأمین شده. هیچ اسپانسر و حامی مالی در کار نبوده. پس توقعمون بر اساس واقعیتها و ظرفیتها باشه. اگر کارشناس خبره بخواین اول باید دستمزدشو بدید. اگر مسابقه ی خوب بخواید باید خرج کنید. این مسابقه با حد اقل هزینه و با ابتداییترین امکانات فقط برای کشف استعدادها برگزار شده. وگرنه نه من و نه شما هیچ کدوممون معطل بیست هزار تومن یا سی هزار تومن یا پنجاه هزار تومن نیستیم. پس این مسابقه رو در حد یه فستیبال با جوایز چند ملیون دلاری قضاوت نکنید.
موفق باشید.

سلام.
من کامنت حسینی را لایک میکنم.
من تمام فایلهای دکلمه را کاملا گوش دادم و به نظرم کسانی که انتخاب شدن به حق حقشون بوده و جدا کارهاشون زیبا بودن..
اما مسابقهی حنجرهی طلایی من شخصا گوش ندادم کارها را ولی از اونجایی که نتایج دکلمهی برتر را دیدم میتونم بگم که اینجا هم دوستان تمام تلاششون را انجام دادن و همینجا بهشون خسته نباشید میگم..
راستی با پریسیما هم کاملا موافقم همیشه هستن کسانی که مخالفت کنن حالا به هر دلیلی…
امیدوارم که این کارهای زیبا برای کشف و قوت گرفتن استعدادهای دوستان ادامه پیدا کنه..
شاد و موفق باشید..

سلام من تو دکلمه ی برتر شرکت کردم ، خخخ برنده نشدم اما از انتخاب خانم جوادی و اقای فرزام واقعا خوشم اومد ، اما تو این مسابقه ی اخیر فک نمیکنم خییلی دقت به خرج داده شده بود برا انتخاب کارای برتر ، البته بگماا من تو این یکی شرکت نکرده بودمااا خخخ نگید برنده نشده . انتقاد میکنه

پس بگم؟
باشه میگم!
به نظر من حق صد سال تنهایی ضایع شد من تو مسابقه ی حنجره ی طلایی را میگم هااااا
و تو خانم ها حق خانم ترمه ضایع شد!
من نفهمیدم بر چه اساسی اینجوری انتخاب شد
راستی به نظر من خانم مظاهری باید اول میشدند
خب چون گفتید بگید گفتم
راستی چرا بعضی از فایل ها تو این فایلها نبود مثلا فایل ساناز امیدی و وحید خورشیدی؟

با سلام خدمت همه بر و بچه های خوب. به نظر من مسابقه تشکیل بدید ولی اصلً هیچ جایزه ای توش نگذارید. اینطور واقعً نه منتقدی به آن صورت هست که هم اعصابِ خودش و هم شما خورد بشه و من به وَلاه نمیخام حمل بر طعریف باشه تویِ مسابقات کشوری چندین بار به مقام اول رسیده ام ولی ترسیدم توی مسابقه شرکت کنم البته من نه کشتهِ مقام و منصبتم شاید هم تویِ مسابقه شما از آخر اول شدم خخخخخ موفق باشید.

سلام خانم کاظمیان. احتمالاً فایل خانم امیدی فرمتش چیز دیگه ای بوده. البته قبول دارم که باید همه ی فایلها mp3 میشدن. منتها چون آپلود مجموعه رو من انجام ندادم نمیدونم این فایلها یکدست شده بودن یا نه. در مورد فایل وحید هم حق با شماست. ما اشتباه کردیم و توی پست خودش ازش معذرتخواهی کردیم. همینجا هم یک بار دیگه از وحید عزیز پوزش میخوایم.
در مورد انتخاب نشدن کسانی که فرمودید هم باید بگم به هر حال پنج نفر به عنوان انتخاب کننده بودن که میتوننن پنج نظر متفاوت داشته باشن. شاید گاهی پیش بیاد که سلیقه ی شما با این گروه جور در نیاد. فایل کیوان از نظر من عالی بود و اعتراف میکنم که شخصاً اگر قرار بود انتخاب کنم و فقط من تصمیم گیرنده بودم کیوان رو انتخاب میکردم. ولی وقتی یه جمعی قراره انتخاب کنن باید به نظر اکثریت احترام گذاشت. دوستان من نمیگم چون فایلهاتون برنده نشده انتقاد نکنید. من فقط میگم عادلانه انتقاد کنید. واقعاً انتخابهای ما نمیگم صد درصد. ولی واقعاً نود تا نود و پنج درصد انتخابهای به حقی بوده و اون درصدی هم که خطای احتمالی وجود داشته ناشی از اختلاف سلیقه هست. به هر حال در این مواقع صرفاً اطلاعات فنی کافی نیست و گاهی سلیقه هم باید به کار برده بشه چرا که روح هنر با سلیقه عجینه.
اگر سلیقه نباشه هنری هم خلق نمیشه. شاید فایل خانم ترمه فایل خوبی بود. ولی فایل خانم مظاهری هم خوب بود و به هر حال ما باید یکی از این دو نفر رو انتخاب میکردیم و در این مورد چاره ای نداشتیم. به هر حال وقتی دو فایل نزدیک به هم از نظر کیفیت وجود داشته باشه، ممکنه نظر حتی خود انتخاب کنندگان هم متفاوت با هم باشه چه برسه به کاربران و شرکت کنندگان. به هر حال ما تمام تلاشمون رو کردیم که بهترین انتخاب رو داشته باشیم و اگر کسی فکر میکنه حقش ضایع شده ازش پوزش میخوایم.
موفق باشید.

نه اشتباه نشه,
یه وقت فکر نکنید که من منظورم اینه که چرا ساناز برنده نشده
چون ما خیلی برای اینکار وقت نگذاشتیم
در ضمن فرمت فایل ساناز مثل دو یا سه تای دیگهشون acc بوده اونایی که به همین فرمت بوده باز شدند اما مال اون باز نشد,
در ضمن به نظر من خانم مظاهری اول و خانم ترمه باید دوم میشدند
البته ببخشید اگر ناراحت شدید.

سلام خدمت همه دوستان عزیز جا داره اینجا تشکر کنم از دوستانی که زحمت کشیدند و این مسابقه را برگزار کردند دستتان درد نکنه واقعا این کار ارزشمند شما در راستای شناساندن و معرفی عزیزان هنرمندمان خیلی ارزشمند هستش من شخصا اون روزی که پست اعلام برندگان حنجره طلاعی و دکلمه منتشر شد خواستم نظرم را بنویسم ولی کامنت دونی بسته بود و از دوستانی که در این مسابقه برنده شدند حقشان بود چون من کلیه فایلها را گوش کردم و با توجه به این که ۱۷ سال هستش که در زمینه موسیقی رسما فعالیت میکنم نه این که خودم را تعریف کرده باشم انصافا اون تحریرهایی که داش سفیلو و اون آهنگ حسرت کالدم آهنگ استانبولی ابراهیم تاتلس را داش ابراهیم اجرا کرده بودند بسیار بسیار عالی بود در ایران من تا جایی که میشناسم دو نفر میتونه صدای ابراهیم تاتلیسس را تقلید کنه یکی آقای سجاد محمدی که به ترکیه رفت و دیگری هم آقای ابراهیم غلامی عزیز که من شخصا هم به آقای سفیلو و آقای غلامی افتخار میکنم اینا گنجینه های ما هستند و اما در مورد دکلمه هم واقعا این دو خواهر بزرگوارمان سنگ تمام گذاشته بودند مخصوصا خانم فلاح باریکلا واقعا عالی عالی بود البته دست دوستان دیگه هم درد نکنه اونا هم زحمت کشیده بودند فقط این مسابقه نبود، انشا الله در مسابقات بعدی سعیتان را میکنید و نمره قابل قبولی به دست میارید البته همتون هنرمند هستید ولی مسابقه هست بازم تلاشتان را بکنید همگی موفق باشید.

سلام آقای ملکی.راستش من تو هیچ یک از این دو مسابقه شرکت نکردم متأسفانه ولی از نگاه یک مخاطب عام نظر میدم.من هم اول تصور میکردم در مسابقه حنجره طلایی سلیقه ای عمل کردین و افکت و میکس آهنگ براتون مهم بود اما خوشبختانه با توضیحات دوستان خوبم قانع شدم و از همه تون تشکر میکنم.
هر کسی ممکنه ی سبک و یک مدل و ی جنس صدا رو بپسنده و من هم اومدم تا از کاری که ب نظرم علی رغم برنده نشدنش خوب بود تشکر کنم و جایی بهتر از این پست ندیدم.با نظرتون موافقم خانم کاظمیان کار صد سال تنهایی خیلی خوب بود و همچنین نفرات اول و دوم.به تک تک شرکت کنندگان این مسابقه هم تبریک میگم و خب انتقادم قبلا پاسخ داده شده بود و جهت تشکر اومدم.شاد باشید و با انگیزه برای ادامه مسیر.

سلام دوستان.
آیا میشه که در هر مسابقه همه شرکت کنندگان و تماشاگران و شنوندگان داور و تضمین کننده ی برد یا باخت کسانی باشن که اعتقاد دارن باید برنده یا بازنده بشن؟
اون دیگه چه جور مسابقه ای میشه؟
این پست اینجا زده شده که فقط نقصهای احتمالی دو مسابقه ی قبلی برطرف بشه و راهگشای روشنتری برای مسابقات بعدی باشه و نه انتقاد از نتایج.
بنابر این خواهشا فقط پیشنهاد و انتقاد سازنده کنید، نه اعتراض، چون اعتراض وارد نیست.
مسابقات برگزار شده و نتایج هم اعلام شده و من شخصا هیچ نقدی رو برای اعلام برندگان نمیپذیرم، چون از صحت و دقت در انتخاب برندگان کاملا اطمینان دارم.
از محمد عزیز هم جهت انتشار این پست بسیار ممنونم.

سلام عمو.چون پست اعلام نتایج بسته بود اومدیم تشکر کنیم و نقد نکردیم.باور کنید اگر اونجا فضا بازتر بود اینجا مزاحم نمیشدیم و میگذاشتیم بزرگان نظر بدن.شخصا اگر کامنتم بی ربط بود عذر میخوام و میتونید حذفش کنید ولی ممنونم که باعث شدید کارهای خوبی رو از دوستانمون بشنویم.دیگر مزاحم نمیشم و خدانگهدارتون

سلامی دوباره
اگر از دستم ناراحت شدید جدی ببخشید
ولی من فکر کردم میشه راجع به نتایج انتقاد کرد من فکر کردم این پست را برای همین منتشر کردید
ولی حالا که بعضی از ایراد ها را از نظر خودم گفتم یه ایراد دیگه هم بگم هرچند میدونم که ناراحت میشید
به نظر من اگر من میگم نتایج ایراد داره به خاطر اینه که
نفر اول خیلی شبیه مریم حیدر زاده اجرا کرده بود و حس طبیعی خودش نبود!
و به نظر من یکی از ملاک ها باید این باشه که طرف کپی یا تقلید از کسی اجرا نکنه الفراااااار

سلااام سلاام و درود به هم آهنگستانیها و هم محله ی خودمون ببین محمد من هیچ انتقادی که ندارم هیچ بلکه بهتون خسته نباشید میگم که دارید چنین مسابقاتی را برگزار میکنید چون که به وسیله ی چنین مسابقاتی میتوان استعدادهایی را شناسایی کرد و شاید آن استعدادها ادامه داده و یک هنرمند توانای دیگر از هم نوعنمان ببینیم فقط اگر به همراه این جوایزی که برای برندگان در نظر میگیرید آن برنده را هم یک استاد که میشناسید آموزش دهد تا در آینده در مسیر درست مثلاً خوانندگی یا گویندگی و یا هر چی قرار بگیرد عالی میشود ببین من خودم در مسابقه ی حنجره طلایی شرکت کردم وقتی صدای بقیه ی دوستان خصوصاً برندگان عزیز رو شنیدم هیچ شکی برایم باقی نماند که برندگان شایسته ی بردن بوده اند خوب دوستانی که انتقاد میکنند در هر مسابقه ی امکان خطا وجود دارد اما این دلیل نمیشود که چون کار من برگزیده نشد هر حرف اشتباهی که میدانم به کادر برگزاری و داوران این مسابقه نسبت دهم پس باید منصف به قاضی رفته و کورکورانه قضاوت نکنیم با تشکر فراوان از برگزار کنندگان این دو مسابقه و با آرزوی بهروزی برای این عزیزان با قدرت به کارتان در زمینه ی برگزاری دیگر مسابقاتتان ادامه دهید مرسی بابت این پست در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام به بچه های خلاق گروه موسیقی آهنگستان که با مشارکت وبسایت گوش کن، این سری مسابقات رو برگزار میکنن.
همین که حامی میشین و چنین مسابقاتی رو برگزار میکنید، خییلی ارزشمنده.
ضمن شناسایی استعداد های جدید در بخش های مختلف، چنین اقداماتی میتونه باعث افزایش شور و نشاط در محله بشه.
متأسفانه فرصت نشد در دو مسابقه قبلی شرکت کنم، اما در مسابقه تنظیم برتر اگه فرصت بشه حتماً شرکت میکنم.
پیشنهاد میکنم این موضوعات رو هم برای مسابقه در نظر داشته باشید.
یکی مسابقه تهیه کننده یا مجری برتر هست که میتونید در قالب پادکست های رادیویی برگزار کنید.
به این شکل که مثلاً بچه ها بیان آیتم های پنج دقیقه ای یا ۱۰ دقیقه ای تولید کنن و دیگه از هر دری هم که میخوان در اون صحبت کنن.
یکی هم مسابقه صدای شهر.
یعنی از بچه ها بخواین برن داخل شهر و در خصوص موضوعات مختلف، مستند های صوتی تهیه کنن.
فکر کنم خیلی جذاب باشه.
اینجا هم سوژه میتونه آزاد باشه تا بشه خلاقیت های بیشتری رو به خرج داد.
خلاصه اگه توان مالیشو دارید، به این کار ارزشمند ادامه بدین.
البته ترجیحاً اگه ماهی یک بار یا فواصلی اینچنینی باشه بهتره.
چون معتقدم اگه این مسابقات زود به زود برگزار بشه، شاید کمی تکراری بشه و مخاطبان پی به اهمیتش نبرن.
سپاس از همگی.

سلام میکنم به دوستان محترم. ترجیح میدم به خاطر یه مسابقه که فقط ۱۱ نفر شرکت کننده داشت خودمو ناراحت نکنم و قضاوت رو به دوستان واگذار کنم. ولی اگه من خودم داور این مسابقه بودم بعد از جناب ابراهیم غلامی که حقا و انصافا عالی اجرا فرمودند, کس دیگری را به دومی انتخاب میکردم. ولی متأسفانه داوران یا سلیقه ای برخورد کردند و یا از بعضی از شرکت کنندگان خوششون نیومد. من که اصلا ناراحت نشدم و فقط نظر خودمو گفتم. اگه اول هم میشدم این هدیه رو نمیپذیرفتم. چون قشنگ نمیدونم که از جیب دیگران خاصه خرجی کنم. چون شرایط اقتصادی ما تقریبا یکی هست و همه ما هشتمون گرو نهمون هستش. به هر حال از کسانی که گوش موسیقایی خوبی دارند میخوام که کار ها رو بدون در نظر گرفتن مسائل شخصی بر رسی و خودشون قضاوت کنند. از مدیران هم میخوام که بد رفتاری و کج خلقی را کنار گذاشته و یه کم انتقاد پذیر باشند. بعضی از دوستان چنان با درشت خویی برخورد میکنند و میگن رأی داوران دیگه بر نمیگرده که انگار مسابقات لالیگا بوده. بهترین منتقد یه اثر شنوندگان یا خوانندگان اون اثر هستش. وگرنه جایزه نوبل هم خیلی وقت ها سلیقه ای اهدا میشه. مثل جایزه شیرین عبادی, حسین باراک اوباما, اسحاق راوین و و و… پس سخن کوتاه باید و سلام

صدای الهه ذاتا همونه و شما میتونید حتی وقتی صداش رو به صورت طبیعی میشنوید شباهتش رو به مریم حس کنید.
الهه هنوز نوجوونه و راه برای پیشرفت زیاد داره اما اصلا نمیشه گفت که ترمه بهتر بوده یا الهام بهتر بوده به هر حال ۵ نفر نظر دادن و جمع آراء شده اینی که الآن میبینیم.
دوستان واقعا اگه پیشنهادی برای بهتر شدن مسابقه های بعدی دارید مطرح کنید چون واقعا اگه قرار باشه مسابقه ای برگزار بشه باید در کنار نقد پیشنهاد هم داد.
نمیدونم چرا وقتی این پست رو دیدم ناخود|آگاه یاد پست انتقاد از مدیران مجتبی افتادم و مطمئن بودم که این پست هم به نتیجه نمیرسه امیدوارم بعد از این هرکس میاد نظر بده و نقد بکنه پیشنهادم بده تا حد اقل من باور کنم که اشتباه کردم و به این یقین نرسم که هیچ پست انتقادی تو سایت به نتیجه نمیرسه.

سلام
ضمن تشکر از دوستان برگزار کننده ی این دو مسابقه پیشنهادی دارم
مسلما برای تعیین رتبه ی شرکت کنندگان ملاک‌هایی وجود داره
اگه تو مسابقه های بعدی
این ملاک ها رو دقیق مشخص کنید و حد اکثر نمره یا امتیازی که میشه تو هر ملاک کسب کرد
رو هم تعیین کنید و تو پست مربوط به هر مسابقه بنویسید
بهتره. چون این طوری هم مسابقات جنبه ی
رسمیتری پیدا می کنه و هم افراد شرکت کننده از میزان امتیازشون مطلع میشن
حتی برای کمک به پیشرفت بیشتر بچه های شرکت کننده میشه نقاط ضعف و
قوتشون هم مطرح بشه. البته در صورتی که پیامدش ناراحتی اون ها نباشه

من پیشنهاد میکنم از اهل فن استفاده بشه و میزان فالش خوندن یا نگرفتن صدا در حین خوندن هم ملاک قرار بگیره که متأسفانه در این مسابقه اصلا رعایت نشد. کسی باید در مورد موسیقی قضاوت کنه که گوش موسیقایی قوی ای داشته باشه. وگرنه ۴ ۵ تا ویرایش گر و مدیر یه سایت که صاحب نظر نیستن که آخه چی بگم

کیوان داورها مدیر سایت نیستن داورها مدیرهای گروه آهنگستان هستن که یه گروه واتسآپیه.
سایت فقط اطلاع رسان بوده و دلیلی نمیشه چون شهروز و آقای چشمه جزء داوران بودن ما بگیم این اتفاق از طرف سایت و مدیرانش افتاده.
بیخیال بابا أن شاء الله مسابقه های بعدی.

سلام.
خب من تا اینجای کار فقط از طرف سعید شریفی و کیوان پیشنهاد خوب داشتم.
سعید گفت تو مسابقه ملاکها رو مشخص کنید که منطقی بود و حتماً این اتفاق خواهد افتاد، کیوان هم گفت که از اهل فن و متخصصین کمک بگیریم که این هم پیشنهاد منطقی بود. اما این پیشنهاد ممکنه کمی تو هزینه ها به برگزار کننده ها فشار بیاره که امیدوارم بتونیم برای این مسأله هم راهکار پیدا کنیم.
هرچند حد اقل سه نفر از این پنج انتخاب کننده در عرصه ی موسیقی فعال هستن. کامروز که آلبوم رسمی منتشر کرده، محمد هم پیانیسته و من هم حدود بیست سال هست که پیانو کار کردم و در مورد خوانندگی هم دوره ی کامل سلفژ رو گذروندم.
با این حال امیدواریم بتونیم متخصصین امر رو با کمترین هزینه در مسابقات بعدی به کار بگیریم که حرف و حدیثها به حد اقل خودش برسه.
به هر حال ما توانمون همین بود و بابت ناتوانیهامون عذر میخوایم و امیدواریم کسانی که احساس کردن حقشون ضایع شده ما رو ببخشن.
موفق باشید.

سلام به دوستان.
من هم به برندگان این مسابقات تبریک عرض میکنم.
از نظر من ترانه ی ابراهیم و آقا مهدی عزیز.
هیچ ایرادی نداشتن و به درستی انتخاب شدند.
حرف کیوان هم کاملا منطقیه که از افراد متخصص برای داوری استفاده شود.
منم پیش نهاد میکنم اگه تو مسابقات موسیقی از ویرایش و میکس فایل ها جلو گیری بشه خیلی خوب میشه.
تو صدای خام خیلی چیز ها مشخص میشه که در فایل های میکس شده به خوبی قابل تشخیص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید