خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
اگه ویندوز10 داری بیا معرفی و آموزش ویندوز hello

سلام به همه دوستان گوشکنی عزیز خوبین؟ خوشین؟ چه خبرا؟
امروز با آموزش ویندوز hello
اومدم
این رو بخونید بدونید چیه  نزن بزا بگم چیه  خخخخ بخونید خخخ
ویندوز هِلو چیست ؟ این سرویس می تواند اثر انگشت ، چهره ، یا عنبیه چشم را برای تایید مجوز ورود به سیستم عامل فراهم کند نه تنها این سرویس بلکه مایکروسافت برای محکم کاری و امنیت بیشتر سرویس Possport را نیز در کنار سرویس windoes Hello اضافه نموده است.اگر واقع بین باشیم ویندوز هِلو به مراتب از هک پسورد ها امنیتش بسیار بیشتر می باشد مخصوصا با امکان تشخیص هویت انسان ها بر اساس اشعه مادون قرمز. در آپدیت بزرگ ماه نوامبر ویندوز 10 (بیلد 10586) Windows Hello برای اسکن اثر انگشت نیز فعال شد. در ادامه با ویندوز سنتر همراه باشید.
اکنون لپ تاپ ها یا دستگاه هایی که دارای حسگر اثر انگشت هستند می توانند در آخرین بیلد ویندوز 10 (بیلد 10586) به روش زیر Windows Hello را فعال کنند:
نکته: دقت داشته باشید حتما از قبل درایور مربوط به حسگر اثر انگشت خود را نصب کرده باشید.
1_ در قدم اول از منوی استارت به settings /accounts /sighn – in optins بروید. در این صفحه برای فعالسازی Windows Hello با اخطار زیر رو به رو می شوید
2:برای رفع این اشکال باید یک پین برای سیستم در نظر بگیریم. تا ویندوز اجازه فعال سازی Windows Hello را به ما بدهد.
3_ بر روی Add کلیک کنید و یک پین برای ویندوز خود تنظیم کنید.
4_ پس از تنظیم پین دوباره به قسمت Windows Hello باز گردید و Set up را زده و سپس بر روی Get Started کلیک کنید.
5_ در این قسمت 4 بار انگشت خود را بر روی حسگر اثر انگشت خود بکشید تا اثر انگشت شما ثبت شود.
6_ بعد از آن پیغام تنظیم شدن اثر انگشت شما نمایش داده می شود. برای تنظیم اثر انگشت های اضافه تر بر روی Add another کلیک کنید.
7_ اکنون کار تمام است و شما می توانید از Windows Hello هنگام ورود به ویندوز استفاده کنید و از سرعت آن لذت ببرید.

حالا اگه خواستید کار عملی با هاش رو یاد بگیرید میتونید این فایل من رو دانلود کنید

لینک دانلود

نظر یادتون نره

خوش بگذره بای!

۲۲ دیدگاه دربارهٔ «اگه ویندوز10 داری بیا معرفی و آموزش ویندوز hello»

درود بر آقا رضای عزیز. اون قدرام کوچولو نیستی پسر! ۱۷ سالته مردی شدی واسه خودت! ولی خب برعکس لقبت به نظر من خیلی از سن و سالت بزرگتری و بزرگتر فکر می کنی. امیدوارم همیشه موفق باشی. من با همین ویندوز ۷ ۶۴ بیتی دارم زندگی می کنم و فعلاً که خوشم باهاش. تازه همین ویندوز ۷ رو هم پیشرفت بسیار محسوسی برا خودم می دونم! آخه تا همین اواسط پارسال جرأت نداشتم غیر از ایکس پی از ویندوز دیگه ای استفاده کنم! خندان و شادان باشی آقا رضای گل.

درود! من ویندوز ۷ دارم و با دوتا کامی حال میکنم… پس باید بگم ویندوز ۱۴ دارم… خوب حالا که من ۱۳ سالمه و دوتا ویندوز ۷ دارم و روی هم ۱۴ شده حالا ۱۴ از سن من یکی بالاتره من چطوری باید باهاش کار کنم؟! راستی بهت خیر مقدم میگم… مثل اینکه تازه به این محله اومدی… خوش آمدی عزیزم و خوش درخشیدی…!

دیدگاهتان را بنویسید