خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

“دانلود جلسه ی دوم از مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو

درود بر شما دوستان عزیز.

امیدوارم هرجا که هستید خوب باشید.

خب خیلی سریع برم سر اصل مطلب.

فایل صوتی دومین جلسه ی آموزش نوازندگی پیانو رو براتون آماده کردم.
توی این جلسه، در مورد شرایط فیزیکی پیانو و اکتاو بندی توضیح دادم و نحوه ی نشستن پشت پیانو و نحوه ی قرار گرفتن دستها روی پیانو رو هم مرور کردم. این جلسه هم مباحث تئوری هست و فعلاً تمرینات عملی رو شروع نکردم و کارهای عملی از جلسه ی چهارم شروع خواهد شد.
به هر حال شما میتونید جلسه ی دوم آموزش نوازندگی پیانو رو با زمان حدود پنجاه و چهار دقیقه و حجم تقریبی چهل و سه مگابایت از اینجا دانلود کنید.

شنبه ی آینده با جلسه ی سوم برمیگردم.

تا بعد، مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۳۸ دیدگاه دربارهٔ «“دانلود جلسه ی دوم از مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو»

سلاااام سلاااااام و دروووود درووود بر داش شهروز خودم چی طوری پسر و چی طوری مدرس پیانوی محله خوبی آیا خب منم ازت میتشکرم بخاطر زحماتی که بابت این کلاس آموزشی میکشی چون که خیلی باید زحمت کشید و خیلی باید وقت گذاشت تا یک دقیقه از این کلاس به وجود بیاد و ضبط بشه به هر حال مرسی بابت این کلاس و مرس بابت این پست فک کنم دوستای که میخواند پیانو یاد بگیرند این یه کلاس عالی هستش که میتونند توی خونه یاد بگیرند به هر حال مرسی در پنا هقح بدرود و خدا نگه دار

سلام شهروز خان عزیز.
این جلسه هم خوب بود.
امروز سرحالتر صحبت کردی ولی یکمی به نظرم تکرار در آموزشت زیاد هست.
به هر حال ضبط یک ساعت آموزش به این راحتی نیست که من بخواهم به راحتی آن را نقد کنم.
مطالب جالبی را گفتی که برایم مفید بود و به خاطر آن از تو سپاسگزارم.
منتظر بخشهای بعدی آموزشت هستم.

سلام عطای عزیز.
این مفاهیم و مجموعه که دارم پیش میرم اصول ابتدایی پیانو هست که فعلاً به سبک نرسیده و بین ایرانی و کلاسیک مشترکه. فعلاً فقط قراره با پیانو آشنا بشیم و کمی نواختنش رو یاد بگیریم.
در مورد قیمت پیانو هم تو جلسه ی قبل توضیح دادم. با حدود دو تا دو ملیون و دویست میتونی یه مدل پیانوی یاماها p 115 بخری که پیانوی خوبی هم هست و فکر میکنم سایت دیجیکالا هم چند مدل پیانو میفروشه.
ممنون از لطف و حضورت.
موفق باشی.

سلام شهروز جان باورت نمیشه یکی از آرزوهای دیرینه من نواختن پیانو بوده و هست اما میدونم خیلی دیر شده همیشه افسوس میخورم که چرا در مجتمع شهید محبی بی اندازه به درس و مشق اهمیت دادم که آخرش هم شد این کاش رفته بودم پیانو یاد گرفته بودم کاش وقتهایی که میرفتم پیش سید مرتضی کارگاه از این استاد توانمند کار با چوب یاد گرفته بودم روزگار گذشت و فقط افسوسی باقی ماند با اینکه میدونم خیلی دیر شده برای فراگیری پیانو اما وقتی این پست را دیدم نمیدونی بال در آوردم فقط خواهش میکنم حالا که شروع کردی به سر انجام برسون من تمامی فایلها را دانلود و ذخیره میکنم به امید خدا اگر کارم درست بشه و بتونم شغلی مناسب پیدا کنم یک پیانو معمولی و آماتور هم شده میخرم امیدوارم جور بشه واقعا دمت گرم جای این آموزش تو محله خالی بود برات دعا میکنم همیشه سالم باشی منتظر پستهای بعدیت مینشینم رفیق راستی در باره کوک پیانو هم لطف کن و توضیحی بده برای من یا هر کسی که تازه ساز میخره موفق و پیروز باشی در پناه یزدان پاک بازم میگم ادامه بده من یکی خیلی به این آموزش نیاز دارم ببین خیلی خیلی دمت گرم شرمنده به پایان آمد این کامنت حکایت همچنان باقیست

درود بر جابر عزیز.
خب البته هیچ وقت دیر نیست و میتونی شروع کنی.
شاید یه کم به تلاش بیشتر احتیاج داشته باشی. ولی غیر ممکن نیست. در مورد کوک هم باید بگم که این مسأله مربوط به پیانوهای بادی و آکوستیک هست که اینها قیمتهاشون از ۱۲ ۱۳ ملیون شروع میشه که هم گرونه و هم خیلی جاگیر هست و هم صدای زیادی داره که باعث مزاحمت خانواده و همسایه ها میشه و مناسب زندگیهای امروزی و آپارتمانی نیست. ولی پیانوهای دیجیتال که تنوعشون تو بازار خیلی هست، دیگه به کوک احتیاج ندارن و تو کامنت قبلیم در پاسخ به عطا یه مدل مناسب با قیمت مناسب رو معرفی کردم.
این پیانو های دیجیتال یا قابلیت کوک شدن رو ندارن، یا اگر هم داشته باشن از داخل منوهاشون این کار انجام میشه که دیگه خیلی کار سختی نیست. اطلاعاتم در مورد کوک پیانوهای دیجیتال خیلی نیست ولی شنیدم دستگاههایی هست که وقتی به پیانوی دیجیتال وصل میشن میشه باهاشون کوک صداش رو تغییر داد و مثلاً از حالت کلاسیک به حالت ایرانی و سنتی تغییرش داد.
با این حال حتی پیانوهای بادی و آکوستیک هم کوک کردنش کار خود افراد مبتدی نیست و باید از بیرون افراد متخصص بیان انجامش بدن و شما کوک رو وقتی حرفه ای شدید میتونید خودتون انجام بدید که همون هم باید ابتدا یه فرد متخصص کنارتون باشه و اصول فنیش رو بهتون یاد بده که یه وقت به پیانو آسیب وارد نشه.
ممنون از حضورت.
موفق باشی.

سلام.
لاااااآاااااآآآآااااااآآآآآآاااااااااآآآآآاااااااآآآآآآیکککککککک
آخ جوووووووون پیانو.
هالالالالای لالای لای هالالالالای لالای لای هالالالالای لالای لای
دیمبل دیشدن دیمبل دیشدن دیمبل دیشدن دیمبل دیشدن دیمبل دیشدن دیمبل دیشدن دیمبل دیشدن
زدم برای دانلود. پیانو در کنار گیتار حااااال میده.
مرسی از بابت پست.

دیدگاهتان را بنویسید