خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

““دانلود جلسه ی سوم از مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو

درود بر شما دوستان گرامی.

امیدوارم روز و روزگار خوبی داشته باشید.

با جلسه ی سوم آموزش نوازندگی پیانو در خدمت شما هستم.

توی این جلسه در مورد خط بریل توضیح دادم و نحوه ی نوشته شدن نوتها و علائم مختلف موسیقی در خط بریل رو توضیح دادم.

این آخرین جلسه ی تئوری ما بود و از جلسه ی بعد وارد تمرینهای عملی خواهیم شد.

شما میتونید قسمت سوم آموزش نوازندگی پیانو رو با زمان حدود سی و پنج دقیقه و حجم تقریبی بیست و نُه مگابایت از اینجا دانلود کنید.

یه مقدار تمرکز همیشگی رو توی این جلسه نداشتم و دلیلش هم این بود که این جلسه رو توی خونه ضبط نکردم و جایی که بودم کمی شلوغ بود و بابت شنیده شدن سر و صداهای احتمالی که خیلی هم زیاد نیست پیشاپیش پوزش میخوام.

پدر و مادر من دختر عمو و پسر عمو هستن و روز جمعه عموی پدر و مادرم فوت کرد و مجبور شدیم به کرج و خونه ی پدر بزرگم بریم. قصد داشتم این هفته پست نذارم ولی دیدم بدقولی محسوب میشه. برای همین هرطوری بود ضبط کردم و به همین خاطر تمرکز کامل نداشتم و شاید مختصری تپق هم زده باشم که البته اصلاحش کردم و مشکل خاصی نیست.شنبه ی آینده با جلسه ی چهارم خدمت شما دوستان خواهم رسید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۳۷ دیدگاه دربارهٔ «““دانلود جلسه ی سوم از مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو»

سلام
درگذشت عموی پدر و مادرتون رو تسلیت عرض میکنم.
خب راستش اینطور پستها رو دنبال نمیکنم چون از اصطلاحات موسیقی سر در نمیارم و استعدادی در این زمینه ندارم، ولی مطمینم شما برای این طور پستها زحمت میکشید. وظیفۀ خودم میدونم بابت زحماتتون از شما تشکر کنم و امیدوارم دوستان مستعد و علاقه مند بتونند از این پستها استفاده کنند.
موفق باشید.

سلااام سلااام و دروود درووود بر داش شهروز خوبی پسر خوش میگذره توی این هوای بس ناجوان مردانه گرم خب درسته که این آموزشا به کار من نمیاد ولی باید ازت جانانه تشکر کنم و بگم شهروز جان واقعاً خسته نباشی چون که داری یه کار سخت و پر دردسر رو انجام میدی به هر حال مرسی و امیدوارم که توی کارت موفق باشی من که مواظب خودم و خوبیام هستما خخخخ میگما خوب این خوروسا الکی الکی رفتن فینالا به هر حال مرسی بابت این آموزش و مرسی بابت این پست در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام احمد.
هوا که خیییییلی گرمه خداییش.
گوشی جدید هم مبارک باشه.
فرانسه هم با شایستگی رسید فینال.
الکی شانس رو بهش نچسبون. تازه تیم دوممون هم بوداااا!
ببین این نوتها احتمالاً همیشه تو همه ی سازها و حالتها همین شکلی نوشته میشن. پس اگر در زمینه های دیگه به کارت میاد این قسمت رو دانلود کن و استفاده کن.
ممنون از حضورت.
موفق باشی.

درود. تسلیت میگم: خدا همه ی رفتگان رو رحمت کنه.
و اما.
شهروز آموزش میدهد. من دنبال کردم جلسه اولو یه کمی ترس و اضطراب تو صدات بود. خودتو قبول داشته باش میتونی خییلییی راحتتر از این هم آموزش بدی میتونی ولی یه کمی احساسم اینه که حس میکنی معذبی یا یه همچین چیزی.
ولی در کل مرسی واقعاً. این پستهای سریالی رو فقط خودت میتونی ادامه بدی و واقعاً جای خسته نباشید جانانه داره.
موسیقی هم علاقه دارم ولی وقت نمیکنم برم سراغش. فکر میکنم اولویتهای مهمتری تو زندگیم هست ولی این دلیل بر بی اهمیت دونستن موسیقی از طرف من نیست.
منتظر بعدیاش هستم و اگه اون اضطرابه بود حتماً بهت میگم ولی نسبت به قبلتر کمتر شده.و هرچی هم جلوتر بری کمتر میشه.
بی حدو عدد, چاکریم به شدت.

دیدگاهتان را بنویسید