خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دکلمه ی طلوع یک ترانه

سلام به دوستای گل و باصفای گوشکنی خودم.
امیدوارم که حال و احوالتون خوب باشه و دعاهاتون هم قبول باشه.

از اونجایی که حال و هوای عجیبی در پاییز 94 برای نوشتن داشتم و هیچ چیز جز نوشتن حالم رو بهتر نمی کنه، این بار هم اومدم تا با یک دکلمه دیگه که متنش رو در همان روزها نوشتم کمی پیشتون باشم. امیدوارم با تمام کم و کاستی هایی که می دونم کم هم نیست این دکلمه و به ویژه نوشته ام را بپذیرید. بیشتر نوعی دلتنگی و کنار شما بودن است و دیگر هیچ!

دانلود دکلمه ی طلوع یک ترانه با حجم تقریبی چهار مگابایت

شاد باشید و منو هم از دعاهای پر مهر و احساستون بی نصیب نگذارید.

در پناه حق و بدرود!

۳۸ دیدگاه دربارهٔ «دکلمه ی طلوع یک ترانه»

سلام رهایی جون. یعنی واقعاً”استعداد”گفتی؟خخخ .خب الان من باورم بشه تکلیف چی چیه اونوخ؟عه عه.
مرسی که خوشت اومد عزیزم.منم از شنیدن صدای گرم تو لذت می برم واقعاً.خوش باشی و برقرار.

لنای عزیزم! بسیار خوشحالم که باز هم دکلمه ای با صدای پر احساست میشنوم. اگه اجازه بدی، یه پیشنهاد فنی هم داشته باشم. صدای شما کاملا متناسب با صدای پیانو تنظیم شده و به اصطلاح، بر روی آن نشسته؛ پس اگه پژواک نرمتری رو برای این صدا انتخاب میکردید، فکر میکنم فضا رو از آنچه هست، دلپذیرتر میکرد و سَیَلان کلمات، بیش از این، روح مخاطب رو مینواخت.
موفق باشی دوست عزیز.

وااااااااای خانم جوادیان عزیزم، چقدر خوشحالم که شما این کار رو گوش دادید و پسندیدید.راستش من از مسائل فنی سر در نمیارم و فقط می خونم، اما اینجا لازم می دونم از زحمات شهروز عزیز که نگذاشت در متن پست ازش تشکر کنم نهایت قدردانی رو به عمل بیارم.ممنونم از نظر و حضور ارزشمند شما دوست گرامی.

نمیدونم صفحه خونا میخونه یا نه ؟عجب مکافاتی داریماااا . رهایی اگه نخوند تو باید از روی کامنتم سه بار رو نویسی کنی .خخخ
تقدیم به لنای عزیز .

برای بودنت میمانم
وبرای دیدنت میمیرم
باش تا بمانم
و بمان تا نمیرم

دریا بسیار است
اما
غرق شدن در چشمان تو
مرا عادت شده ……

دوست داشتنت
هوس نیست
که باشد یا نباشد
نفس است
تا باشم
تا باشی …….

من؛
قلب خاکی ام را
سنگ فرش
قدم هایت میکنم …..
من؛
هر روز
عاشقانه تر می نویسم
تا همه تب کنند
در حسرت داشتن
دوستی
شبیه تو ….



سلام شهروز.نظر لطفته.خوب میشنوی.من فقط شعرای سهراب سپهری رو در کتابی که گویاش کردم, خوندم و از شعرای دیگه هیچی دکلمه یا گویا نکردم ولی خودم هم فکر میکنم نمیتونم خوب شعر بخونم.مرسی از نظر و حضور دلگرم کننده ات.شاد باشی.

بهبه! لذت بردم
لِنا وقتی میبینم این همه استعداد داری و به این خوشگلی مینویسی بیشتر بهت افتخار میکنم
صداتم که حرف نداره عزیزم جون میده برا دکلمه خوندن
منتظر کارهای خوشگل بعدیتم هستم
رعد از تو هم به خاطر اون متن زیبا ممنونم خیلی به دلم نشست

سلام آقای غلامی بزرگوار.بسیار خوشحالم که این دلنوشته رو پسندید.از لطف و حضور ارزشمندتون بینهایت سپاسمندم.در صورتی که کار قابل قبولی داشته باشم دریغ نمیکنم.شاد و موید باشید.

سلاااام سلااام و درووود بر آبجی لِنا ببخشید من چون این روزا بیشتر درگیر فوتبال شنیدن و جام ملتای اروپا یورو هستم این پست عالی رو ندیدم و الآن اونُ دیدم, وای عجب دکلمه ای بودا خعععععلی خعععععلی زیبا بیان شده بود شعرش یا متنش حالا هر چی اونم عااااالیییییی بودااااا من یکییییی که خعععععععلییییی از شنییدن این دکلمه لذت بردم بازم اگه از این دکلمه های عاااااالییییی داشتی توی محله بگذار به هر حال مرسی بابت این پست و مرسی بابت این دکلمه در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلااااااااام و صد سلام بر داداش عشق فوتبال.ایول ایول کار خوبی می کنی.یادش بخیر ما هم در زمان های نه چندان دور همین شور و حالو تجربه می کردیم.هعی آن روزها رفتند ،آن روزهای خوب خخخ .ینی تا جام قهرمانی رو تو دست تک تک بازیکانای تیم قهرمان نمی دیدیم که اصن خوابمون نمی برد که ینی تا این حد اشتیاق.
مرسی یه عالمه تا که اومدی و گوش کردی و نظر دادی و خوشت اومد.شاد باشی و اگر تیمت هنوز از گردونه رقابتا خارج نشده،قهرمان بشید.

دیدگاهتان را بنویسید