خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

شب گذشته در برنامه “شهر باران” اتفاق افتاد!/انتقاد سید مرتضی فاطمی از بانک و مجلس+دانلود.

سلام به اهالی گرانقدر محله نابینایان ایران:
شب گذشته ویژه برنامه افطار شبکه اول سیما با عنوان “شهر باران” به تهیه کنندگی احسان ارغوانی و اجرای پدرام کریمی به روی آنتن این شبکه رفت.
میهمان شب گذشته این برنامه یکی از نابینایان موفق و توانمند کشورمان جناب آقای سید مرتضی فاطمی به همراه خانواده محترمشان بودند.
مرتضی فاطمی که اکنون به عنوان معلم در شهر مشهد مشغول به کار است سابقه تدریس در مدرسه نابینایان شهید محبی را در کارنامه دارد و همچنین در کنار تدریس به فعالیتهای جانبی همچون نجاری، ساخت سنتور، تعمیر اتوموبیل و لوازم خانه و ماشین تایپ بریل “پرکینز” میپردازد.
فاطمی در این برنامه از نابیناییش که در سن 8 سالگی برایش رخ داد و از انزوایی که پس از نابینایی دچارش شد و بازگشت دوباره و البته قدرتمندانه اش به زندگی که همراه با ادامه تحصیل وی تا اخذ مدرک کارشناسی در رشته حقوق، تدریس، فعالیتهای ورزشی، یادگیری مهارتهای مختلف بود سخن گفت.
وی در بخش دیگری از برنامه از ممنوعیت کاندیداتوری نابینایان برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و توجیه به کارگیری ناشنوایان در مجلس و همچنین از رفتار نامناسب مسئولین بانکهای مختلف با نابینایان به شدت انتقاد کرد.
شما میتونید فایل تصویری این برنامه رو با حجم شصت و دو مگابایت از اینجا و فایل صوتی این برنامه رو با حجم چهل و چهار مگابایت از اینجا دانلود کنید.
در انتهای این مطلب از دوست خوبم طاها به خاطر گردآوری و آپلود هر دو لینک این برنامه صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم.

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «شب گذشته در برنامه “شهر باران” اتفاق افتاد!/انتقاد سید مرتضی فاطمی از بانک و مجلس+دانلود.»

سلااام سلااام و درووود دروود بر آقا اشکان خان عزیز وای مرسی پسر عجب چیزی رو واسمون آوردی این فایلی که این جا گذاشتی حرف نداره یعنی آخرشه اونم آقای فاطمی وای که من ایشون و آقای صابری بزرگوار رو از الگوهای خودم میدونم به هر حال منم هم از تو و هم از آقا طاهای عزیز ممنونم بخاطر گذاشتن این فایل در محله در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام به دوستان خوبم محمدرضا خوشی سرکار کاظمیان محسن غلامی، احمد خان عبدالاهپور، سارای و طاهای عزیز.
از تک تک دوستان تشکر میکنم، همچنان تأکید میکنم که من با مبایل نمیتونم لینک پاسخ دادنو باز کنم و تک تک به کامنتای شما دوستان پاسخ بدم. از این رو همچنان شرمنده شما دوستان هستم.
طاها: این مشکلی که مطرح کردی راهکار داره که ربطی به آشنا داشتن یا نداشتن نداره! ولی اینجا نمیتونم بگم برات داداش! خصوصی به خودت میگم که چیکار کن. راستی بابت کمکی که بهم کردی که این پست شکل بگیره هم دوباره سپاس.

سلام اشکان جان ممنون بابت انتشار پست نمیدونی وقتی شهروز عزیز در گروه واتساپی محله گفت قرار استاد فاطمی بزرگوار به همراه خانواده در برنامه شهر باران شرکت کنند از شنیدن دوباره صدای این مرد شریف چه قدر خوشحال شدم ولی افسوس نتونستم برنامه را ببینم من در شهید محبی شاگرد ایشان بودم که باعث افتخار من هست بعد از ظهرها هر زمان فرصتی دست میداد با یکی از دوستان به کارگاه استاد واقع در زیر زمین هنرکده سابق الان نمیدونم هست یا نه پنج سال پیش محبی رفتم خیلی تغییر کرده بود بله میگفتم میرفتیم خدمت ایشون و از صحبتها و رهنمودهای ایشان بهره می بردیم یادش به خیر دورانی بود من به وجود ایشان افتخار میکنم و خدمت ایشان ارادت ویژه ای داشتم و دارم خوشحالم میتونم فیلمی از ایشون در آرشیوم داشته باشم کاش سعادتی شامل بشه دوباره ببینمش یادش به خیر همیشه مرا جعفر صدا میزد شرمنده صحبت به درازا کشید موفق و پیروز باشی

سلام و تشکر از جابر جعفری و بی ادعا.
جابر: آقای فاطمی همونطور که خودتم اشاره داشتی شرایط خاصی رو تجربه کردند! یعنی مدتی زندگی با چشمان باز و بعد اوایل نابیناییشون با انضوا و افسردگی و به یک باره یه بازگشت عجیب و قدرتمندانه به زندگی که میشه ازش درسهای زیادی یاد گرفت.
علی: ماهیت اون برنامه انتقادی نبود اما آقای فاطمی از فرصت به دست آمده نهایت استفاده رو کردند و البته این حق رو واسه هر گوینده و مجری باید محفوظ دونست که نذاره برنامه از دستش در بره و روند برنامه و گفت و گو رو تحت کنترل خودش داشته باشه.
به هر حال سپاس از همه دوستان.

دیدگاهتان را بنویسید