خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دوره دوم فن ترجمه به روش گشتاری

سلام هم محله ای های خوبم. امیدوارم حال همگیتون عالی باشه.
شکر خدا دوره اول فن ترجمه ویژه نابینایان و کم بینایان در حال برگزاری هست و دوره دومش هم آماده هست که علاقمندان بتونن ثبت نام کنن.

این دوره برای کیا مناسبه؟
برای اونایی که می خوان متنای انگلیسی و فارسی رو بخونن، بفهمن، ترجمه و ویرایش کنن.
افرادی هم که قصد شرکت در آزمون های زبان ملی و بین المللی رو دارن می تونن برای تقویت درک مطلب و گرامرشون در این کلاس حاضر بشن.

و اما جزئیات دوره دوم:
تاریخ شروع: 14 مردادماه 1395
زمان: پنجشنبه ها، 16-19:15
تلفن تماس: 0319508161-4
<a href=”http://www.jdeiut.ir/”جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

اطلاعات بیشتر در مورد این دوره رو می تونید با مراجعه به پست قبلی من ببینید. اونجا در مورد اهداف و محتوای دوره نوشتم و لینک خبر جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در مورد برگزاری این دوره هم در بخش کامنت ها هست. خوشحال می شم افراد علاقمند رو به این دوره دعوت کنید.

امیدوارم روز به روز موفق و موفق تر باشید.

۹ دیدگاه دربارهٔ «دوره دوم فن ترجمه به روش گشتاری»

عرض سلام و درود بر سرکار خانم قنبری گرامی اول که سپاس بخاطر اطلاع رسانیتان و یک درخواست هم از شما داشتم و آن هم این است که اگر میشود یک پست در محله منتشر کرده و کمی در خصوص زبان فرانسه برایمان توضیح دهید این که منابع آن چیست از چه منابع صوتی میشود برای یاد گیری آن استفاده کرد کانون زبان ایران از چه متدی برای آموزش این زبان استفاده میکند و کتابهای کانون در زمینه ی زبان فرانسه چیست از چه دیکشنری باید استفاده کرد و کلاً اگه بتونیئد یک پست جامع و کامل در خصوص زبان شیرین جالب و سخت
فرانسه منتشر کنید دیگه خیلی عالی میشه کلاً یه پیشنهاد اصلاً اگه بتونید یک کلاس زبان فرانسه توی محله دایر کنید حالا چه صوتی چه متنی که دیگه مهشره در هر صورت یک پست در زمینه ی زبان فرانسه درخواستیست که من از شما دارم به هر حال ایام به کام شبتان خوش و در تمامی مدارج و مراحل زندگیتان موفق و مؤید و پیروز و سربلند باشید در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام. وقت به خیر. فارسی زبان مادری ماست و محاله نتونیم منظورمونو منتقل کنیم. اگر زبان انگلیسیتون در حد متوسط باشه و بتونید برای مطالعه مطالب وقت بگذارید حتماً براتون مفید خواهد بود. در ضمن ترم سوم این دوره هم مختص ویرایش فارسی هست.
امیدوارم پاسخ داده باشم. موفق باشید.

سؤالی برای یکی از دوستان پیش اومده بود که دوره دوم یعنی چی؟ منظورم از دوره دوم، گروه دوم برای دوره فن ترجمه از ترم اول هست. یعنی افراد جدیدی که می خوان برای این دوره ثبت نام کنن می تونن برای کلاس این روز و ساعت جدید ثبت نام کنن.

دیدگاهتان را بنویسید