خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کامیار کوچولو، هم ورودت به این دنیا رو گرامی میداریم، و هم از رمان زیبایی که بهمون هدیه دادی ممنونیم:

سلام و صد سلام بر هم محله ای های خوب و نازنین در سایت گوشکن و گروه واتساپی محله ی نابینایان.

امروز دوم شهریور 1395 روز ارزشمند و به یاد موندنی برای همه ی ما هم محله ایهای گوشکنی شد.

حالا چرا شد؟ خب میگم: به دو دلیل اساسی:

یکی روز به دنیا اومدن فرزند دو دوست هم محله ای و عزیز ما یعنی آقا سعید ویسیپور و خانم رضوان ولیزاده هستش که از طرف خودم و تیم مدیریت محله ی نابینایان گرمترین و صمیمانه ترین تبریکاتم رو نثار این پدر و مادر محترم میکنم و امیدوارم که کامیار خان نورسیده و کوچولو موچولو در زیر سایه ی پدر و مادر عزیزش بزرگ بشه و به بهترین مدارج تحصیلی و اجتماعی دست پیدا کنه، که با وجود همچین والدینی حتما هم دست پیدا میکنه.

خب این تا حالا خبر اول بود، و اما خبر دوم:

آقای ویسیپور و خانم ولیزاده به مناسبت تولد فرزند عزیزشون و به رسم هدیه و یادگاری به جامعه ی نابینایان و همچنین سایت گوشکن، اومدن یه کار فرهنگی و موندگار انجام دادن، به این ترتیب که یه رمان بسیار زیبا که تا حالا صوتی نشده بود رو با خرج خودشون برای همه ی نابینایان و کم بینایان فارسی زبان گویا کردن و در اختیار سایت گوشکن قرار دادن تا منتشر بشه و همه ی دوستان علاقهمند این رمان رو بخونن و لذت ببرن و یادی هم از بانیان صوتی کردن این کتاب زیبا بکنن.

این رمان زیبا امیلی در نیومون نام داره و نویسندهش همون ، ال.ام. مونتگومری نویسنده ایه که رمان زیبای آنه شرلی رو هم نوشته، سارا قدیانی با استادی تمام ترجمه کرده، انتشارات قدیانی هم منتشر کرده و گوینده ی توانا معصومه اوشلی هم به زیبایی صوتیش کرده که به همه شون خسته نباشید عرض میکنم.

 

با تبریک مجدد به مناسبت دنیا اومدن کامیار خان ویسیپور و با تشکر از خانواده ی ویسیپور جهت این ابتکار فرهنگی زیبا و به یاد موندنی از همه ی شما عزیزان میخوام که در بخش کامنتها حضور داشته باشید تا با هم یه جشن میلاد داغ داغ رو برگزار کنیم.

 

شاد، پیروز و موفق باشید.