خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود جلسه ی پایانی از مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.
خب بالاخره به آخرین ایستگاه مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو رسیدیم.
توی این جلسه، تمرینات مربوط به دست چپ رو ادامه میدیم و به پایان میرسونیم.
در کل هدف من از ارائه ی این مجموعه، آشنایی شما با مقدمات و مفاهیم پایه ای موسیقی و پیانو بود. اگر علاقه من باشید، باید به صورت حضوری در محل زندگیتون کلاس برید و در حضور استادتون تمرینات خودتون رو اجرا کنید تا ایرادات شما گرفته بشه و آموزش درست و اصولی ببینید.
از این رو دیگه این مجموعه رو ادامه ندادم چون فایده ای هم نداره و از این به بعد تمرینات سطح بالاتری دارن و باید تحت نظر استاد آموزش ببینید.
قطعاً این مجموعه نقاط ضعف زیادی داشت که امیدوارم از این بابت من رو ببخشید.
از اساتیدی هم که توی محله هستن و خیلی خیلی بیشتر از من استاد هستن و من شاگرد این عزیزان هم نمیشم عذر میخوام که پا توی کفششون کردم.
قبل از این که بریم سراغ لینک دانلود، یه هدیه تقدیمتون میکنم.
یه مجموعه از قطعات تک نوازی پیانو براتون آماده کردم. اونهایی که اهل گوش دادن به موسیقی بیکلام و به خصوص تک نوازی پیانو هستن این مجموعه رو از دست ندن.
شما میتونید این مجموعه رو با حجم نود و دو و نیم مگابایت از اینجا دانلود کنید.

اما من قول داده بودم که توی پست آخر این مجموعه، لینک قسمتهای قبلی رو هم بذارم که کسانی که تازه با این مجموعه آشنا شدن یا به هر دلیلی تا حالا نتونستن این مجموعه رو دانلود کنن و الآن میخوان از این مجموعه استفاده کنن، بتونن به راحتی همه ی قسمتها رو توی همین پست دانلود کنن و مجبور نباشن تمام پستهای قبلی رو پیدا کنن و وقتشون گرفته بشه. بنابر این، یه بار لینک دوازده جلسه ی گذشته رو اینجا براتون میذارم.
دانلود جلسه ی اول دانلود جلسه ی دوم دانلود جلسه ی سوم دانلود جلسه ی چهارم دانلود جلسه ی پنجم دانلود جلسه ی ششم دانلود جلسه ی هفتم دانلود جلسه ی هشتم دانلود جلسه ی نهم دانلود جلسه ی دهم دانلود جلسه ی یازدهم دانلود جلسه ی دوازدهم

اما بالاخره بریم سر اصل مطلب که جلسه ی پایانی هست.
شما میتونید جلسه ی پایانی این مجموعه رو با زمانی در حدود شصت و یک دقیقه و حجم تقریبی پنجاه مگابایت از اینجا دانلود کنید.
امیدوارم این مجموعه مورد توجه شما دوستان قرار گرفته باشه.

دلسوخته تر از همه ی سوختگانم،
از جمع پراکنده ی رندان جهانم.

در صحنه ی بازیگری کهنه ی دنیا،
عشق است قمار من و بازیگر آنم.

با آنکه همه باخته در بازی [عشقند]،
بازنده ترین است در این جمع نشانم.

ای عشق از تو زهر است به [جامم]،
دل سوخت ،‌ تن سوخت ، ماندم من و [نامم].

عمریست که می بازم و یک برد ندارم،
اما چه کنم عاشق این کهنه قمارم.

ای دوست! مَزَن زخم زبان جای نصیحت،
بگذار ببارد به سرم سنگ مصیبت.

من زنده از این جرمم و [حاضر به] مجازات،
مرگ است مرا گر بزنم حرف ندامت.

باید که ببازم با درد بسازم،
در مذهب رندان، این است نمازم.

من در به درِ عشقم و رسوای جهانم،
چون سایه به دنبال سر عشق روانم.

او کهنه حریف من و من کهنه حریفش،
سرگرمِ قماریم من و او ،‌ بر سر جانم.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۱۵ دیدگاه دربارهٔ «دانلود جلسه ی پایانی از مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو»

سلام شهروز.
آخجون! شکلک یواش یواش یواش مدل نوک پایی میام داخل کلاس! شکلک همون مدل گربه ای میرم طرف تخته سیاه. عه کوش کلاس بی تخته بود یادم رفت! شکلک همون مدلی بر میگردم میرم طرف در پیانو! شکلک می گردم۱گچی ماژیکی کلیدی چیزی پیدا می کنم نمی دونم چیه هرچی هست به درد می خوره! شکلک۱دونه حاضری سر اسم خودم باهاش می زنم چه خوشگل هم شد کلا عاشق خطم شدم! شکلک نگاه پلید به اطراف و حصول خاطر جمعی از غیبت استاد و شکلک۱نمره۲۰هم زدم تنگش! خوب حالا زمان در رفتنه! این تیزتیزه رو کجا بذارم یادم نیست از کجا برش داشتم چیکارش کنم حالا؟ اوخ افتادش و واااااییییی ترکیدش رفتم چسبیدم به سقف شکلک گیر کردم شکلک بیچاره شدم شکلک الانه که از سقف بزنم بیرون شبیه آتش فشان فوران کنم هوا چی نشی شهروز که به جای ماژیک بمب داخل تجهیزات کلاس هاته شکلک از پنجره شوت شدم بیرون البته داغون شدم ولی به در رفتن و گرفتار نشدنم می ارزید.
ممنون بابت زحمات هر۱۳جلسه. پایان تکمیل۱آرشیو این مدلی حسابی خوش می گذره. تموم که میشه آخیشش می چسبه. حسابی خسته نباشی! شعر آخرش رو دارم. خیلی زمانه گوش ندادم. کاش فعلا هوای گوش کردنش به سرم نزنه!
به من چه این شهروز۲هفته پیش گفت توصیف کن اومدم توصیف کردم. اون هفته گفت شلوغ نکن کلا مثبت شدم شلوغ نکردم. الان هیچ چی نگفت اومدم کلا ویرانی بالا آوردم.
پس نتیجه می گیریم که تقصیر من نیست. تا شما پیدا کنید تقصیر کیه من در برم!
به جان خودم تصور نمی کردم اینهمه دراز بشه! اوخ ببخشید!
من رفتم شهروز و بقیه شاد باشید تا همیشه و همیشه و همیشه!

شکلک دست تکون میدم از بیرون داد می زنم میگم۱چیز دیگه بگم! این دفعه واقعا اول شدم! درضمن این انفجار آخ جونه هم به نظرم بقیه رو بیدار کرد و الان همه قلب ها داخل کفش هاست و آخ جون و از این چیز ها!
خوب خوب بذارید زمین بابا دیگه واقعا رفتم.
شهروز باز هم ممنون و باز هم خسته نباشی و به امید شادی هات!

شهروز، با این کارت یاد گذشته ی خودم افتادم که دیروز ی روانشناس توی یکی از این شبکه های ماهواره ای بلاد کفر می گفت یاد گذشته هاتون نیفتید. قدیما دست تنهایی برای جون گرفتن و برپا موندن اینجا، محتوا های خود‌تولید رو با چه دردسری آماده و منتشر می کردم! دقیقا کاری که داری اینجا انجام میدی تا هنوزم این گوشکن نسبت به تارنما های دیگه، سه سر و گردن بالاتر باشه! مِقسی! امپی تیری پلیرم رو جدیدا بعد از یکی دو سال دوباره پیدا کردم. اینا رو میریزم روش در راه رفتو برگشت سرکار میگوشم. دمت داغ!

سلام مجتبی. فقط یاد گذشته افتادن که کافی نیست. باید تلنگر هم بخوری. حتماً نباید رو سرسره کله پا شی که بیایی پست بزنی.
هر یه کلمه ای که بلدی و یاد همنوعات ندی خیانت به اونهاست. پس سعی کن خائن نباشی.
لذت ببر از زندگی.

سلااااام سلاااام سلااام و دروووود بر داش شهرووووز نویسنده استاد پیانو آیتم ساز شش نقطه کارمند بدبخت کننده ی مجی سلاام داش شهروز خوبی آیا خوشی آیا چه خبرا داش میگم این مجموعه ی بی کلام که گذاشتی لایک هستش آیا چون که من نیست خععععلییی آدم آروم ساکت و بی شیله پیله ای هستم کلاً آهنگ رو هم آرومش میپسندم اونم از نوع لاااایییک به هر حال فعلاً که حجم مجم ندارم شب میام برا دانلود خب ما بریم ببینیم یه چایی قهوهی چیزی آب گرمی واااییی خدا ملت توی این هوا یخ در بهشت میخورن من باید آب گرم بخورم میبینی به خدا این قد سر به سر این و اون گذاشتم که نفرینم کردن تو رو به خدا میبینی این قد نفرینم کردن که سرما خووردم به هر حال استاد داش شهروز مرسی از بابت زحماتی که واسه این سیزده جلسه کشیدی به هر حال امیدوارم که عاشقان آموختن پیانو از همین سیزده جلسه استفاده کنند و این سیزده جلسه فت بابی بشه برن یه کلاس عااالییی پیانو و در حد حرفه ای مث تو یاد بگیرن ما بریم به دنبال چااااییی عصر و شبت خوش در پناه یگانه دادآر دادآفرین بدرود و خدا نگه دار

سلام احمد.
آره همه ی این مجموعه به جز دو سه تا از آهنگاش لایتن.
اون دو سه تا هم که یه کم شادن باز تکنوازی پیانو هستن که قشنگن.
بهت توصیه میکنم از دستش ندی.
خب برو وسط آفتاب یه چای داغ بزن روشن شی خخخ.
مرسی که هستی.
پیروز باشی.

شهروز داداش سلام.
یه خسته نباشید جانانه و از ته دلم بِهِت میگم و تبریک به خاطر پشتکارت.
تو بدون هیچ چشم داشتی اینکارها رو واسه ما انجام دادی و واقعا دمت گرم.
ایشاالله تو زندگی خصوصی خودت بی نهایت موفق باشی.من که تاحالا ندیدمت واقعا دوستت دارم.
یا علی و خدانگهدار

سلام محسن.
ممنون. وقتی لطف بچه ها از جمله خودت رو میبینم، تمام خستگیم از بین میره. ما اینجا دور هم جمع شدیم که به هم یاد بدیم و از هم یاد بگیریم. پس من لطفی به کسی نکردم و خودم خواستم که این کارو انجام بدم.
لطف رو شماهایی میکنید که ضعفها رو نادیده میگیرید و دلگرمی میدید.
از لطفی که همیشه به من داری بینهایت ازت ممنونم.
ایشالا یه روز هم پیش میاد که همدیگه رو میبینیم.
موفق و سربلند باشی داداش.

دیدگاهتان را بنویسید