خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

درهم برهم!

ضمن درود فراوان و عرض ادب! من اومدم سر کامیجونم که در پستهای مختلف شیطنت کنم اما وقتی وارد کامی شدم خود بخود اینجا باز شد… منم که در کل خنگم و هنوز بلد نیستم که چگونه از اینجا خارج بشم و هرچه تلاش کردم به جایی نرسیدم پس تصمیم گرفتم یه پست درهم برهم بزنم… حالا از کجا شروع کنم و چی بنویسم که خیلی بد نباشه!!! بچه ها واقعا سیستم دست و پا گیر است اما با این همه دست و پا گیریش خیلی هم خوب است. اما برای من که مدتها با موبایل مینوشته ام و حالا باید مجبور باشم فقط با سیستم بنویسم کمی سخت تر است… ای کاش میتوانستم زودتر مشکل پسوردمو رفع کنم و باز هم با موبایل بنویسم… من کم کم دارم از این وضعیت خسته میشوم که چرا نمیتوانم با موبایل بنویسم… خوب چیکار کنیم دیگه دنیاست و باید با دنیا پیش بریم و بیخیال بعضی چیزها بشیم… بچه ها راستی من هنوز با دوچرخه دو نفره به اداره میروم و اکنون دو سال است که با دوچرخه به اداره رفت و آمد میکنم و خوشحالم که دوچرخه سواری میکنم و کمتر برای رفت و آمد به اداره الاف میشوم… من در کل خیلی خوشمه و بیخیال مشکلات و غمها زندگی میکنم… من از دیروز عصر که با دوچرخه به خانه آمده ام هنوز از خانه خارج نشده ام و تصمیم هم ندارم جایی بروم و همینجا سرخوش با موبایل و کامیجونم سرگرم میشوم و به کارهای عقب افتاده ی خانه رسیدگی میکنم… راستی حالا یادم اومد ساعت ده و نیم صبح بود که یکی از اقوام با ماشینش اومد و فقط باهش رفتم تنها بسته زغال موجود را بهش فروختم و دوباره به خانه برگشتم که این رفت و آمد حدود ده دقیقه طول کشید… نمیدانم چرا امروز سردرد داشتم و چند ساعتی خوابیدم و حالا سرم کمتر درد میکند و علت سردردم از پرخوری انگور است چون دیشب حدود یک کیلو انگور کنار کانیجونم خوردم و امروز صبح هم وقتی از خواب بیدار شدم دوباره کنار کامی نشستم و مقداری انگور خوردم و بعدش سردرد گرفتم…بچه ها به نظر شما من کار با کامی را یاد میگیرم که دیگر وابسته به موبایل نباشم یا نیازی به راهنما نداشته باشم و راحت بتوانم همه ی کارهایم را با کامی انجام دهم!!! خوب مثل اینکه دیگر دارم خسته میشوم و چیزی یادم نمیاد که بنویسم پس بهتره از نوشتن دست بردارم و برم پی کارم…!

۲۶ دیدگاه دربارهٔ «درهم برهم!»

درود! من از زمانی که پسوردم تغییر کرد دیگر نتوانستم با مبایل در محله چیزی بنویسم و هرچه بیشتر تلاش کردم که با مبایل ثبتنام کنم کمتر به نتیجه رسیدم من نیاز به همکاری حضوری یه نفر را دارم که بیشتر با هم باشیم و بیشتر یاد بگیرم و یاد گرفته هایم را ضبط کنم و موقع مشکل به آن مراجعه کنم من مطمئنم که با تلفن نمیشود مشکلاتم را رفع کنم… من چند روز است که با خواندن رومان خودم را سرگرم کرده ام که نخواهم دیوانه شوم و کارهای دیوانگی کنم… من از وقتی که نمیتوانم با مبایل در محله بنویسم یه طور دیگه شده ام و خودم هم نمیدانم که چیطور شده ام… باور ندارم که کسی بتواند حرف مرا بفهمد که منظورم چی است… من دلم پر از درد است و بهتر است سکوت کنم و فقط بعضی اوقات تیکه بیندازم و خودم را کمی خالی کنم و بیخیال کمک شوم… حالا تو اگر فهمیدی که من چی گفتم و چی خواستم بیا و کمکم کن و مشکلم را رفع کن و اگر متوجه نشدی تو هم بیخیال من شو و فکرت را هم مشغول نکن… خوب مثل اینکه زیادی پرچونگی کردم نمیدونی یا باور نمیکنی که منم دل دارم و حالا که دارم مینویسم مانند بعضیا داره از گوشه ی چشمم چیزی سرازیر میشه که خودم هم نمیدونم چرا و برای چی این اتفاق می افتد شاید دلم برای خودم میسوزه که چرا باید به کسی التماس کنم که حرفم را نمیفهمد یا نمیتواند بفهمد یا نمیخواهد بفهمد یا بیشتر از من توقع دارد که من بیشتر باید بفهمم و من نمیفهمم… حالا هم بیخیال حرفهایی که زدم اینها همه برای تمرین نوشتن با کانیجونم است!

عدسی یادم میاد یکی از فامیلاتون که اونم نابینا بود همشهریتونه .
ازش کمک بخواه .
راست میگی اگه منم با گوشیم نتونم به جایی که دلم می خواد برم حسابی دپرس میشم . فک کنم اسم فامیلتون محسن بود اگه اشتباه نکنم .
******
اطرافیان عدسی لطفا به کمک این دوست خوب بشتابید .
میگم به خودت هم تلقین نکن که تلفنی نمیشه . کمی سخته ولی باور کن میشه اگه خودت نگی نمیشه.

درود! با تشکر از حضور و نظرت نه محسن نیست اینجا زیادند که کامی بلدند ولی در حدی نیستند که بتوانند به من و با صلیقه ی من به من چیزی یاد بدهند… همه که عمو حسین نمیشوند و دلشون به حال من نمیسوزد… هر کسی میخواهد با روش خودش مرا آموزش دهد که منه خنگول یاد نمیگیرم و فقط با روش خودم یاد میگیرم… من حدود سه ماه التماس کردم که بیایند و به من اینترنت یاد بدهند و کسی حرفم را نفهمید تا بالاخره عمو حسین حرفم را فهمید و تلاش کرد و توانست همینقدر یادم دهد که بتوانم ایمیلهایم را بخوانم و در اینترنت بچرخم… من از همشهریهایم یاد گرفتم که از کامی نترسم و بتوانم آهنگ گوش کنم و از مبایلم داخل کامی و برعکس بریزم…واقعا روش یادگیری من سخت است و هرکسی نمیتواند به من چیز یاد دهد… راستی تو از کجا میدانی که همشهری من با من فامیل است!!!

عدسی من از روی کامنتا به خیلی چیزها پی میبرم . البته اگه حافظم یاری کنه . تا اونجایی که یادم میاد محسن فامیلیتون بود دیگه .
آره من و شما که متعلق به عصر کامپیوتر نبودیم کمی باهاش غریبی می کنیم . هم سنو سالات باید بهت یاد بدن .
منم اصلا با کامی ارتباط نمیگیرم . هر کسی نمیتونه معلم خوبی باشه . پس ی قرار دیگه با عمو حسین بذار و هم خوش بگذرونید و هم کلاس کامی رو بر گذار کنید .

درود!چشم این کار خواهم کرد… اما مشکل من پسوردم است که یه نفر دیگر خرابش کرده و خودش باید بیاید و درستش کند و مرا از این نگرانی بیرون بیاورد… من در عجبم که چرا این آقا قبول نکرد رمز اصلیم را کمکم کنه تا وارد کنم و با رمز جدید مرا در این مخمسه انداخت…!

سلام بر جناب عدسی محله
خب قبلی هم گفتم جدی خوب با کامپیوتر راه افتادید که آفرین باریک الله.
و اما بعد:
بعد که در محله وارد حساب کاربریتون شدید لیست لینک بگیرید با اینسرت و f7 و لینک جدیدترین مطالب محله رو باز کنید بعدش این صفحه رو فیوریتس کنید یعنی به عنوان یه صفحه مورد علاقه تون ذخیره ش کنید راهش هم این طوری هست که اگر با اینترنت اکسپلورر هستید یه آلت a بگیرید و یه دوتا اینتر بزنید که خودش فیوریتس میشه و دفعات بعدی شما برید منوی فیوریتس صفحه اینترنت اکسپلوررتون یعنی آلت a بزنید و برید با جهت نما بالا اسم جدیدترین مطالب محله رو که جاز خوند اینتر بزنید و صفحه که پست های محله داخلش هست باز میشه براتون اگه هم که با فایرفاکس کار میکنید آلت بزنید یه چندتا جهتی راست تا برسید به منوی بوکمارک و بعد روی گزینه بوک مارک دیس پیج اینتر بزنید حل میشه …..

در مورد پسوردتون هم فکر کنم چون پسورد قبلیتون روی گوشیتون ذخیره هست این طور میشه شما وقتی میخواید با موبایل وارد محله بشید بعد از وارد کردن یوزر نیمتون در قسمت پسورد کامل مطمئن باشید هیچ چیزی توی کادر مربوطه نوشته نشده باشه یه چندتا مثلا جهتی چپ و راست که بزنید و بعد دیلیت بزنید متوجه میشید و بعدش پسورد بزنید فکر کنم درست بشه این هم…..
البته به نظر من با کامپیوتر نوشتن فوق العاده هست چون اصلا برای نوشتن نمیخواد زمان خاصی رو صرف کنی و سرعتت در مقابل با گوشی مثل سرعت نور میمونه به سرعت لاکپشت البته در مورد من خخخخ
ولی قبول دارم کامپیوتر آدم رو زمین گیر میکنه یه جورایی.
راستی خوشبه حالتون منم دلم دوچرخه میخواد ولی حیف که نمیشه یعنی بخرم هم بی فایده هست که بگذریم و راستی اون گونی زغال رو چقدر فروختید آیا؟ و یه سوال جدی اینکه چرا شما آخر همه کامنت هاتون و این پست علامت تعجب ! میذارید آیا ؟

درود! با تشکر از راهنمایی و آموزشتون… من وقتی اف شش را زدم و با جهتنما پایین آمدم محله وجود داشت و دو بار وجود داشت و من یکیشو که باز کردم قسمت پستگذاری بود و من بعدش متوجه شدم که باید محله ی دومی را باز کنم و با جهتنما پایین بیام تا به مطالب تازه برسم و اینتر بزنم و با اچ بیام پایین تا به پستها برسم… مشکل وارد کردن رمز هم به دست یک نفر قابل حل است که خودش میدونه باید چیکار کنه و من منتظر همکاریش میمونم یا آنقدر تیکه بارونش میکنم تا به خودش بیاد و اقدام کنه… در ضمن من از این علامت خوشم میاد چون وقتی مبایل میخونه احساس خوبی به من دست میدهد… با تشکر از حضور و نظرت!

سلام عدسی. ایول حسابی با سیستم داری پیش میری ها! برو که داری خوب میری! ببین این گیر مبایلی بد هم نشد هم تو رمان می خونی هم توفیق اجباریه که سیستمی بشی ول کن گوشی های قدیمیت رو دیگه! عدسی! در مورد باریدن ها دیگه نگو یعنی واسه خاطر اینکه با گوشیت به مشکل خوردی چشم هات خیس میشن آیا؟ به خدا بهت نمیادش! ایشالا دلت هیچ زمانی نگیره! آخه چیزی نیستش که اینهمه گرفتهش شدی. درست میشه! تو هم یاد می گیری خوب هم یاد می گیری فقط هر کسی۱راهی۱کلیدی داره. مطلب واسه هر کسی از۱راهی میره داخل سرش میشینه. تو هم بد تر از بقیه نیستی! دیگه چی می خواستم بگم آیا؟ آهان دوچرخه آخ جون خیلی دوست دارم. دیگه چی بود سردرد! من هم دارم. امروز صبح۱کوچولو بود الان داره بیشتر میشه و حالم رو می گیره برم بی افتم۱گوشه بلکه زیاد نشه شبم رو به نکبت بکشه!
دیگه یادم نیست تا همین جاش هم خیلی زیاد شد!
عدسی! همه چیز درست میشه! تو هم عالی داری با سیستم پیش میری. شکلک تشویق بسیااار پر حرارت عدسی!
همیشه شاد باشی با چشم های بیگانه با باریدن ها!

درود! آخه این سیستم چه کوفتیه که من باید وقت و بیوقت بیام پشتش و از زندگیم بیفتم که چیه میخواهم به چندتا کامنت جواب دهم… یکی نیست به من بگه آخه مرتیکه خر نونت نبود آبت نبود تو که با گوشیات خوب همه جا حال میکردی و جواب همه را میدادی پس سیستمی شدنت کجا بود که خودتو گرفتار این دست و پاگیر کردی… من که راضی نیستم و خوشحال هم نیستم که این بلا سرم آمده خوشا همون گوشیهای قدیمی که بدون دردسر تمام کارهایم را انجام میدادند و حالا فقط مرا در واتساپ یاری میکنند…!

عدسی؟ تو مطمئن بودی و قسم هم حاضر بودی بخوری که من مشکل کامی جونت رو تلفنی نمیتونم حل کنم که تونستم و حل کردم. حالام میگم. مشکل موبایلتم با خودم عسیسم! تلفنی واست حلش می کنم. کاری نداره. می زنگمت یا اگه یادم رفت، تو بزنگ! خخخ

درود! فقط حضوری… خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ هم نداریم و من کوتاه نمیام… تو اگه خیلی راست میگویی چرا قبول نکردی رمز اصلیم را وارد کنیم… من به اون رمزم عشق میورزیدم و تو زدی همه چیز را خراب کردی تا بتونی به من بخندی… حالا هم بخند تا دنیا بهت بخنده… من دیگه قلبم با تو صاف نمیشه مگر اینکه بیایی و رمز قبلیم را اوکی کنی و کاری کنی که بتونم هم با گوشی و هم با کامی راحت در محله هر کاری که دلم خواست بکنم…!

درود! خوب من کامی را یاد گرفتم و این پست را بدون کمک و راهنمایی از دوستان زدم و کمکم میروم یه پست از خاطراتم را از جایی کپی میکنم و اینجا میگذارم تا بخونی و ببینی که میتوانم با کامی جونم بدون راهنما کار کنم قربونت برم عزیزم!

درود! با تشکر از حضور و دعایتان… بله ترک عادت موجب مرض است اونم چه مرضی که من بدون ترک عادت شیطون و عقربم و تیکه می اندازم و نیش میزنم… حالا که دارم کار میکنم و تنها مشکلم اینه که نمیتونم به موقع پاسخ دوستان را بدهم و یک پایم طبقه پایین است و یک پایم طبقه بالا که بتونم با کامی کامنت بگذارم!

سلام.
اول اینکه آرزو میکنم مشکلاتتون حل بشه
بعدشم اینکه کار با کامپیوتر واقعا خوب و راحته
فقط باید تمرین کنید و یکی باشه که با حوصله کمکتون کنه
هردوش خوبه.کلا لازمه ما آدمها همه چیزو بلد باشیم تا وابسته کسی نباشیم
التماس دعا

دیدگاهتان را بنویسید