خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

مهارت یک نابینا در تعمیرات رایانه و لپتاپ

به نام خدا،

چند روزی است که برای نشان دادن توانایی های یک نابینا فیلمی از خودم در یوتوب منتشر کرده ام. در این فیلم من یک لپتاپ را کامل باز کرده و دوباره آن را منتاژ نموده ام.

گفتم این فیلم را اینجا قرار دهم شاید انگیزه ای شود برای نابینایانی که دوست دارند در این حوزه به فعالیتی بپردازند و یا انگیزه ی بیشتری برای گسترش توانایی های خود در این عرصه پیدا کنند.

شاید از نظر شما این یک تبلیغ برای کار خودم به حساب آید.

ولی مشکلی نیست..

در این زمانه که تبلیغ حرف اول را می زند چه بهتر که یک نابینا در ابتدای فعالیتش در سایت هم نوعان خودش توانایی هایش را به نمایش بگذارد و اگر شد اولین کار ها را هم بعد از انتشار فیلم از خود نابینایان دریافت کند.

من سال ها در کرج مغازه ی خدمات کامپیوتری داشته ام.

هنوز هم به این فعالیت مشغول هستم.

بگذریم بعد از این همه پر حرفی برویم سراغ مشخصات فایل و لینک دانلود.

نام فایل: مهارت یک نابینا در باز و بسته کردن یک لپتاپ با توضیحات گویا

حجم فایل: حدود 260mb

زمان فایل: حدود 2 ساعت

تعداد ترک ها: 2

فرمت فایل: rar

لینک دانلود:

دانلود فیلم مهارت باز و بسته کردن یک لپتاپ توسط نابینا محمد خادمی

 

بهترین ها را برای هم نوعانم آرزومندم

۲۸ دیدگاه دربارهٔ «مهارت یک نابینا در تعمیرات رایانه و لپتاپ»

آفرین به تو محمد .
کلا آذر ماهیا چه بخوان و چه نخوان خاص و بی همتا هستن هاهاها
حالا هر چند خودم از کامپیوتر بدم میاد ولی از هر انگوشتم ی هنر شورره میکنه ..
یارب ز هنر خسته شدم بی هنرم کن. ههههه

سلام و درود عرض میکنم به آقا محمد عزیز اول که ورودت به محله رو خیر مقدم میگم و اولین پستت رو هم بهت تبریک میگم نه آقا چرا تبلیغ نکرد مخصوصاً که این کار شما هم خیلی عالی هستش به هر حال خوش حالت از آشنایی با شما براتون هم بهترینا رو آرزو دارم شبت هم خوش و خدا نگه دار

درووود. بابا ایول تو دیگه کی هستی.
واس اونایی که نابینا رو باور ندارند.
واس اونایی که خودشون چون چیزی نمیدونند, پس در نتیجه دیگرانو هم فاقد دانایی در این موارد میدونند.
واس بیناها که بهتر ما رو بشناسند.
واس مسئولین که از خواب زمستانی بیدار بشوند.
واس همه ی ما خوندن این پست و دانلود این آموزش و مستند و گوش دادن بهش لازمه که به همنوعی چون شما افتخار کنیم و خوشحال باشیم که شما هم محلی ما هستین.
مرسی. باز هم مرسی و مرسی.
اتفاقاً این کار حتی اگه اسمش تبلیغ هم باشه, این تبلیغ لازم و واجبه.
باز هم ممنون.
راااستی اگه تو اسکایپ آیدی ندارین بسازین و اگرم دارین منو آد کنین. منابعی دارم به صورت بینایی و به زبان انگلیسی ولی تصویری که شاید به دردتون بخوره.
اینم آیدی اسکایپ من:
omide.delha09013070056
منتظر آموزشهای بعدی هم هستیم به شدت هرچه تمومتر.
موفقتر باشید.

سلام به دوست بی ادعای خودم. بابا منم محمد. خوب اونایی که به خاطره نفهمی خودشون ما نابیناها را نمیفهمن در جهل مرکب هستند. برای مسئولین هم که هر چهار فصل زمستونه ما اول باید خودمون بیدار بشیم و هم دیگر را باور کنیم تا دیگران هم از سر و صدای ما بیدار بشن و ما را باور کنند. من هم خیلی خوشحالم که با شما هم محلی شدم. از کمک هاتونم متشکرم

بخاطر توانمندی محمد عزیز بهش تبریک و شادباش میگم. برات آرزوی بهروزی و کامیابی بیشتر آرزو دارم. این جور تبلیغات نه تنها که بد نیستند بلکه بسیار مفید و آموزنده هم هستند. ولی محمد عزیز بگو که آیا نابینای مطلق هستی یا بینایی داری؟ آیا از ابتدا نابینا بوده ای یا بعدا نابینا شده ای؟ آیا بطور خودآموز و خود انگیزش وارد عرصه کامپیوتر و سخت افزار شدی یا عوامل تشویقی و محرکهایی داشته ای؟ به هر حال همیشه پیروز و کامیاب باشی پسرم.

سلام به عمو حسین عزیز ممنونم از دلگرمیت. من از اول مشکل بینایی داشتم و ۳ درصد هم بیشتر نمیدیدم و در حال حاضر هم فقط نور را تشخیس میدم و به خاطره علاقه ی خودم وارد این حرفه شدم و زیاد از کسی کمک نگرفتم بیشتر خودم تلاش کردم و خدا هم به من کمک کرد تا بتونم موفق باشم بیشترین عامل تو موفقیتم خدا بوده فقط خدا. باز هم در آینده ی نزدیک پستهای بیشتری منتشر خواهم کرد. باز هم از توجهه شما ممنونم عمو حسین عزیز

سلام به شما دوست گرامی ازت ممنونم که توجه نشون دادی. این فایل بیشتر عرزشش به ویدیو بودنش هست ولی باز هم به روی چشم در اولین فرصت این کار را میکنم. چون به خاطره مشقله ی کاری دارم از جای دیگه پاسخ شما و دوستان را میدم. باز هم ممنون

درود بر شما. من هردو فایل رو گوش کردم و واقعا لذت بردم. در اولین فرصت به اطرافیانم هم نشونشون میدم. فقط متاسفانه یه ایرادی که داشت گاهی اوقات کیفیت صداتون می اومد پایین و من به سختی متوجه صحبت هاتون میشدم. در هر صورت براتون بهترینها رو آرزو میکنم و امیدوارم پیشرفتتون در هر زمینه ای که تخصص دارید بیشتر و بیشتر بشه. سربلند باشید.

سلام به شما فرشطه خانوم خیلی از شما ممنونم که به فعالیت هم نوع خودتون عرزش گزاشتید از شما نهایت تشکر را دارم. بابت اون ایراد هم شرمندم و این را یاداور میشم که حتمً در پستهای بعدی اشتباهات فنی کمتر خواهد شد. میدونید اولین تجربه ی فیلم گرفتن برادرزادم بود. با آرزوی موفقیت برای شما.

درود بر شما آقای خادمی گرامی. واقعاً اآفرین و مَرحَبا به این همه همت، تلاش و خلاقیت. ویدیو تون رو دانلود کردم و در کانالی که جدیداً تأسیس کردم آپ لودش می کنم و در معرض دید عموم قرار می دمش. سپاس از شما بابت معرفی خودتون و توانمندی بسیار ارزشمندتون. شایسته ی تقدیر و تحسینید. حتی اگه واسه تبلیغم باشه من یکی که شدیداً مشتاق شنیدن این فیلم و نمایشش به سایر دوستانم هستم. پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید