خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود آموزش. Nero Wave Editor چیه؟ استفاده بکنیم یا نکنیم.

درود دوستان. خوبین. با سرما چه میکنین.
ما که رضاییم, اگه اون نباشه که کله پاییم. هاها. منظورم سرما بود.
و اما بعد از جفنگیات گفته شده, بریم سراغ اینکه تو این پست قراره چی بخونین.
یه آموزش به شدت آبو دوغی از همین برنامه به همراه خود برنامه گذاشتم واسه تون که میتونین از انتهای همین پست دانلود کنین.
اما قبلش بهتره که پست رو تا انتها بخونین تا هم این برنامه رو بهتر بشناسین و هم بدونین که به دردتون میخوره یا نه.
در خصوص لیزری کردن صدا و اینکه ما به این راحتیا نمیتونیم انجامش بدیم قبلاً داش مجی یه آموزش کامل با مخلفاتش ارائه داده بود که در واقع یه سری گزینه های آماده ای در اختیار ما بود که ازشون استفاده کنیم. یعنی خودکار بود و ما دستی کاری نمیتونستیم انجام بدیم.
خب تا اونجایی که من میدونم و با این برنامه کار کردم, اولاً که دسترسپذیره, دوماً که میتونیم به صورت دستی تنظیماتو انجام بدیم و صدا رو لیزری کنیم و سوماً هم در همین مورد و بررسی این نکات تو آموزش توضیحات گفته شده ولی هدف من از این آموزش معرفی این برنامه و خصوصیاتش هست نه اینکه آموزش جامع و کامل داده باشم.
پس تنبلی رو کنار بذارین. البته اونایی که تنبلن. و برین خودتون دل و روده ی این برنامه رو بریزین بیرون و باهاش بیشتر آشنا بشین تا به امید خدا قرار ازدواج رو بذاریم خَخ.
البته قابلیتهای زیادی داره که فقط یکیش این هست. اینو هم بگم که ممکنه یکی این برنامه با سلیقش جور در نیاد که طبیعیه
دلیل اینکه من یه توضیحی در خصوص این قابلیت لیزری کردن دادم هم خب همونی بود که گفتم و اینه که ما. ماااااا. مااااااااا.
نمیتونستیم به صورت دستی تنظیمات لیزری کردن رو انجام بدیم و یا حد اقلش اینجوری بگم که من نمیتونستم و با برنامه های دیگه نمیشد.
ولی با این برنامه شدنی هست تا اونجایی که من میدونم.
امیدوارم بتونین ازش استفاده کنین و باهاش حااال کنین.
به هر حال تجربیات من در کار با این برنامه بود که حس کردم میشه و میتونم با شما اونا رو به اشتراک بذارم. پس قصورات منو به بزرگواری خودتون ببخشایین.
اگه کسی هم تجربه ی کار با این برنامه رو داره و یا راه بهتری غیر از اونی که داش مجی گفته سراغ داره, و یا اصلاً فکر میکنه این برنامه این قابلیت رو نداره و من چرندی گفتم و خلاصه اطلاعات بیشتری داره, خوشحال میشم بیاد بگه و تجربیاتشو با ما به اشتراک بذاره.
ضمن آرزوی موفقیت واس همگیتون و خداحافظی, توجهتونو به توضیحات برنامه به همراه لینکهای دانلود جلب میکنم. کامیاب باشید.

معرفیه برنامه.

نرم افزار فوق العاده Nero WaveEditor 14.0.0020 یک نرم افزار ویرایش صدا و ضبط صدا است که میتواند صداهای موجود در ورودی کامپیوتر را با کیفیت هر چه تمام تر ضبط کند.همچنین نرم افزار Nero WaveEditor میتواند با امکانات عالی و پیشرفته روی صداهای ضبط شده شما مدیریت کند و تغییرات دلخواه شما را روی صداها اعمال نماید.
از این نرم افزار بیشتر آهنگ سازان و افرادی که با موزیک ویدئو و عملیات حرفه ای صدا سر و کار دارند استفاده میکنند.
البته لازم به یاداوریست که افراد مبتدی هم توانایی استفاده از این برنامه را دارند و امکانات برنامه به گونه ایست که همگان بتوانند از آن استفاده نمایند.

لینکهای دانلود.

دانلود برنامه نسخه ی پرتابل با حجم 28 مگابایت.
پسورد در صورت نیاز:
soft98.ir
دانلود فایل صوتی آموزش با حجم 22 مگابایت.

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آموزش. Nero Wave Editor چیه؟ استفاده بکنیم یا نکنیم.»

سلام خدمت شما یک اینکه بهتر است برنامه ها رو پرتابل نزارید دوم اینکه اینکار رو میشه با ساند فُرج هم انجام داد لازم نیست این برنامه رو داشته باشید و سوم اینکه بهتر است که اگر برنامه ای میزارید خودتون آپلود کنید نه اینکه لینک سایتهای دیگه رو بزارید از آموزش خیلی متشکرم

درود. یک اینکه پست رو با دقت نخوندی چون با اون برنامه نمیشه دستی تنظیم کرد. یعنی میشه ولی نیاز به بینا هست.
دو اینکه من دنبال آخرین نسخه بودم که نسخه ی ۱۵ نصبی بود ولی مشکل دانلود داشت و تو آموزش هم در موردش توضیح دادم.
سه اینکه من لینک مستقیم دادم و وقتی برنامه ای تو سایت دیگه ای موجوده, درست نیست که منابع محله رو درگیر کنم. این دلیل نمیشه که چون قفسه دارم بخوام هر چیز غیر ضروری رو توش آپلود کنم. من برنامه های کمحجم و آموزشهامو یا فایلهایی که لینک معتبر ندارند تو قفسه آپلود میکنم نه هر چیزی.
مرسی که هستی.

سلام و درود بر داش علی خان بی ادعای خودمون خوبی آیا خوشی آیا لذت میبری از سرما و باد و بارون آیا خب به هر حال مرسی بابت این نرم افزار و مرسی بابت این آموزش هر چند که نمیدونم بدرد من فوق زیر خط مبتدی بخوره یا نه اما رفت توی سف نونوایی چی ببخشید رفت تو سف دانلود تا دانلود بشه به هر حال مرسی روزت برفی روز خوش و خدا نگهدار

دیدگاهتان را بنویسید