خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود دو پلاگین برای حذف صدای خواننده از موزیک و تغییر صدا.

درود. خب من دوباره سر و کلم پیدا شد. کلم نع. یعنی کله ام.
امان از دست این صفحه خوانا که واقعاً خیلی وقتا همین لعنتیا باعث سردی روابط میشن. خب دیگه. اینم یه بدبختیه واس ما نابیناها که باید تحملش کنیم. فکرشو بکنین یکی یه نوشته یا متن یا یه کامنتی میذاره, بعد این صفحه خوان بی احساس اونو واس ما میخونه. پس این جمله ی منو هیچ وقت فراموش نکنین که نوشته هر چی هم دقیق و جامع و کامل باشه, آخرش تفسیر پذیره.
اصن نمیدونم چرا اینا رو اینجا دارم مینویسم. خب بگذریم. حالتون خوبه. لذت که میبرین از این هوای سرد و عالی. والا تهران که یه روز حساسه, یه روز وسواسه, یه روز ناسالمه, خلاصه که هر روزی یه جوریه. یه روز در حد هشداره, و یه روزم آماده ی کشتاره. اینگاری دست برنمیداره.
آهان. راستی رفته بودم نمایشگاه توان بخشی. نمیدونین که. یَک توانی بهم بخشیده شد که نگو. اصن جنساشون اینقد ارزون بودند که نگو خَخ.
خب دیگه وراجی بسه بریم سراغ چیزایی که واسه تون اوردم.
دوتا پلاگین میذارم واسه تون که هم با Sound Forge سازگاری دارند و هم دسترس پذیرند.
با پلاگین GLS که فقط یه فایل DLL هست میتونیم صدای خواننده رو با تغییراتی که تو تنظیماتش میدیم و با تغییر والیومها از موزیک حذف کنیم
دیگه توضیح نمیدم که چه جوری باید پلاگینا رو به برنامه وارد کنین چون خودتون استادین ولی فقط بگم که اسم این پلاگین وقتی وارد برنامه میشه Get Lost, Singer هست.
وقتی وارد برنامه کردینش و روش اینتر زدین, 9 تا حالت یا همون Preset واسه تون میاد که رو هر کدومش میتونین قرار بگیرین و صدا رو امتحان کنین. اگرم اون خروجی مورد نظرتون نبود, میتونین تب بزنین و رو گزینه ی More اینتر بزنین و مقادیر رو با مکان نما تغییر بدین تا به نتیجه ی مورد نظر برسین.
و اما پلاگین بعدی zplane Elastique Pitch هست که کارش ظاهراً اینه که صدا رو تغییر میده. یعنی نازک میکنه, کلفت میکنه, و خلاصه از این حرفا دیگه.
اسمش هم تو منوی برنامه ElastiquePitchV2 هست.
اینم چیز خاصی نداره. یه فایل نصبی هست که با یه اینتر و یه تب و یه اینتر نصب میشه. بعدش یه فایل DLL با توجه به نوع ویندوز یعنی 32 یا 64 بیتی میذاره تو پوشه ی VSTPlugIns که باید با برنامه فراخوانیش کنین.
دیگه اینکه تنظیماتش واس تغییر مقادیر هم مثل همون پلاگین قبلی هست که توضیح دادم و وقتی تب بزنین رو گزینه ی More قرار میگیرین که با اینتر میتونین بازش کنین و اقدام به انجام تنظیمات کنین.
خب آخیش تموم شد رفت. فقط بگم اینا حجم کمی دارند و به دلیل اینکه من از انجمن آنلاین گرفتمه شون و واس شما لینکشون مستقیم نیست, آپلودشون کردم تو محله که با خیال راحت دانلود کنین. حجمشون هم 6.6 مگابایت هست.
از همینجا دانلودشون کنین.
راااستی بچه ها کسی اسکریپتهای جاز واس برنامه ی Sound Forge رو اگه داره یه جوری به دستم برسونه. شدید بهشون نیازمندم. انجمن نیازمندان اسکریپت.
امیدوارم به کارتون بیاند و به دردتون بخورند و لذت ببرین از کار باهاشون.
مورد یا مواردی اگه بود تو کامنتا بگین تا اگه دونستم در خدمتتون باشم.
راستی شما هم بیایین از صدا بازی و کار با صدا حرف بزنین و بگین با چه پلاگینهایی کار کردین و کاربردشونو هم بنویسین و خلاصه تجربیات پلاگینیهای خودتونو باهامون به اشتراک بذارین.
روزگارتون و زندگیتون پر از پلاگینای خوب و به درد بخور و کاربردی و راهگشا.
تا پستی دیگر و وراجیای دیگر بدرود. مرسی کُمُللاه.

۲۴ دیدگاه دربارهٔ «دانلود دو پلاگین برای حذف صدای خواننده از موزیک و تغییر صدا.»

سلام. به نظر من اگر شما از برنامه ی adobe audition استفاده کنید، میتونید صدای خواننده رو به راحتی پاک کنید. به علاوه ی اینکه نرم افزار adobe audition خیلی خیلی خیلی با کیفیت تر از نظر ایفکت ها هستش، وی اس تی هم میگیره. شما میتونید از تمام ایفکت های sound forge, دقیقا مثل اون گزینه ی sony در audition استفاده کنید
نسخه های ۱.۵ و ۳ هم accessible هستند. به علاوه ی اینکه جاز برای نسخه ی ۱.۵ اسکریپت داره.
موفق باشید.

درود. هدف من از این پست این بود که راههای دیگه هم که هم محلیها ممکنه ندونند رو در موردشون اطلاعات به دست بیارند. قطعاً دست بالا دست زیاد هست و برنامه بهتر از برنامه هم زیاد هست. در این مورد که شکی نیست.
سپاس از حضورت.

سلام علی. آخی صدا بازی یادش به خیر! جدی دلم حسابی تنگ شده واسش. ساند فورج بود و دل و روده هاش و من خخخ! یکی از عاقلانه ترین کار هایی که باهاش می کردم این بود که نوشته های خودم رو دکلمه می کردم بعدش روی موزیک میکس و فیکسشون می کردم و اکو های مناسب و تمام. نمی دونم به چه دردم می خورد ولی این کار رو می کردم. زمان می برد ولی بدک نمی شد. عجب زمان آزاد و دلِ خوشی داشتم ها خخخ!
جدی هنوز اگر زمان و حس و حال و انگیزهش باشه صدا بازی دوست دارم. کاش باز پیش بیاد!
شاد باشی تا همیشه!

درود. در خصوص گوشی که من اطلاعات خاصی ندارم هر چند ممکنه یه چنین برنامه هایی باشند. ولی در خصوص کامپیوتر برنامه های زیاد و بعضاً خوبی هم هستند ولی متأسفانه دسترسپذیر نیستند. امیدوارم که واست یه برنامه ی خوب که بشه رو گوشی هم نصب کرد پیدا بشه. پاینده باشی.

درود. اول برنامه ی Sound Forge رو باز میکنی و از منوی Options گزینه ی Preferences رو میزنی و با کنترل و تب به سربرگ VST Effects میایی. بعدش تب میزنی و با استفاده از گزینه ی Browse فایلهای DLL مربوط به پلاگین مورد نظرتو انتخاب میکنی و بعدش هم که اوکی و در قدم بعدی هم باید از منوی FX Favorites گزینه ی Recreate by Plug-In Name رو بزنی و تب و گزینه ی yes و دیگه تموم شد رفت. امیدوارم به دردت بخوره و درست توضیح داده باشم. موفق باشی.

درود به نگارنده محترم و سایر دوستای خوبم
توجه داشته باشید که حضف کردن صدای خواننده هر قدر هم که افزونه مورد نظر خوب باشه اون چیزی در نمیاد که شما ازش انتظار دارید
مگر این که خیلی تخصصی توی استدیو فرکانس صدایی که قابل حضف هست در بیارید و بتونید تا ۹۰ درصد صدا رو محو کنید
البته این مطالب رو جهت اطلاع گفتم و از علی عزیز هم مجدد تشکر میکنم

درود. ما که مثل شما استاد نیستیم داش بهزاد عزیز. مرسی از یاداوریت. اون چیزی که من تو انجمن آنلاین خوندم این بود که با دستکاریه تنظیمات میشه صدا رو تا حدود زیادی حذف کرد. دیگه ما اطلاعاتمون و دانشمون محدود و مختصره. شما به بزرگواری خودت ببخش عزیز.
مرسی که اومدی. مستدام باشی.

سلام علی. دمت گرم چیز توپی بود. فقط من می خواستم بپرسم که چی جوری باید تو ساندفرج قرارش داد که توضیحشو خودت دادی، فقط راجع به دومیش چی؟ چون که اون یه فایل نصبیه و منم زدم نصب شد نفهمیدم فایل dll‌ش کجا رفت؟ لطف کن بگو دومیشو باید چطور اد کرد؟ بازم ممنونتم. بای. زنده باشی و برقرار.

سلام علی جان!
ممنونم که اینو گذاشتی!
خِییییییلیییی به دردم میخوره!
ممنوووووووووووووووونِتَم!
ممنوووووووون!
فقط یه بارم میشه توضیح بِدی؟ فقط لطفا نامهای انگلیسی رو به لاتین بنویس تا به قول حرفی که اول پست زدی، این صفحه خوانها درست بخونن!
خخخخخخ!

راسی اسکریپت برا ساند فُرج دیگه میخوای برا چی؟
با گُلد وِیو بِکِیف دیگه!
خودش و کِرَکِش رو داشتم، اما کِرَکِش رو ضحمت کشیده و خرابیدم!
خخخخخخخخ!
اَیه خواسی، بهم بگو تا فایل نصبیشو برات بزارم، فایل کرکم یه جوری برات گیر میارم میزنم!
ممنووووون! بابت پست!
راسی زدم دان شه!
ساند فُرج دارم، اما باهاش کم میکارم! کمی بَلَدیده ام!

دیدگاهتان را بنویسید