عمومی آرامش را به زندگیمان بیفزاییم!

سلاااااام.
حال؟احوال؟چه جوریاس؟روبه راه؟رو به رشت؟حسابی بخور بخور می کنین؟اگه می کنین به جای منم بخورین.خخخ!
خدارو شکر.ایشالله همیشه این جوری باشه.
یه سوال،می دونم که همه ی ما به خاطر بعضی از اتفاقای روزمره تو زندگیمون عصبانی می شیم.
حالا سوال من اینه که شما در یک شبانه روز چند بار عصبانی می شید؟
حالا اینا رو بی خیال یا به قول خودمون بی خیل!امروز بغد چند روز دلتنگی اومدم تا آرامش رو بهتون هدیه بدم.چه جوری؟این جوری:یه سری چیز آوردم براتون که اگه بهشون عمل کنین حتما همه چی حله!چون می دونین من معتقدم آدم وقتی تو جوونی کم حوصله بشه تو پیری دیگه حسابی قاطی می کنه.امیدوارم که به دردتون بخوره!بخنین و لذتشو ببرین:
1-شهر را ترک کنید.
قدم زدن در جاده ای روستایی،آرامبخش تر از قدم زدن در خیابان شهر است.نگاه کردن به تپه ای کم شیب،لذتبخش تر از نگاه کردن به کوهی از کاغذ است.قایقرانی در دریای آزاد،آرامبخش تر از ایستادن در لنگرگاه شلوغ است.اگر به خارج از شهر بروید،یقینا آرامش را پیدا خواهید کرد.
2-نرمش کنید.
یکی از ورزش های لذتبخش،نرمش بی وقفه است.این عمل حتی بزرگ ترین نگرانی هارا نیز از بین می برد.آن قدر نرمش کنید تا خسته شوید.
3-نگرانی هایتان را در گنجه بگذارید.
هر شب قبل از این که بخوابید،در باره ی نحوه ی نگهداری نگرانی هایتان فکر کنید.می توانید آن هارا در پاکت نامه بگذارید یا در دفتر خاطراتتان بنویسید و سپس آن را در گنجه ای بگذارید و فراموشش کنید.به احتمال قوی اگر این نگرانی ها تا صبح حل نشود،حتما از آن ها کاسته خواهد شد.
4-صورت خود را بپوشانید.
کف دو دست خود را روی دو طرف صورت قرار دهید طوری که تمام صورتتان را به جز بینی بپوشانید.سپس دست هایتان کمی فشار دهید تا احساس آرامش کنید.
5-جدی را جدی نگیرید.
یکی از بهترین روش ها در برقراری آرامش،این است که آسیب های جدی را به نگرانی های جزئی تبدیل کنید.
6-بنویسید.
نگرانی های خود را بنویسید و بعد آن هارا بخوانید.وقتی آن هارا می خوانید،می بینید با چه سرعتی حل می شوند.
7-ضمیر ناخودآگاه خود را به خدمت بگیرید.
یکی از تخصص های ضمیر ناخداگاه،یافتن راه حل برای مشکلات شخصی است.یه آن اعتماد کنید و اجازه دهید ضمیر خداگاهتان قدری استراحت کند.
8-تمرکز اندیشه داشته باشید.
روی حرکت،صدا،تصویر و فکر خود تمرکز کنید.اگر ذهنتان فعال است،این کار را بدون محدودیت و نگرانی انجام دهید.طولی نمی کشد که در تمرکز غرق می شوید.
این بود انشای من.خخخ!راستی،حتما با دقت بهشون عمل کنیدا!من خودم دقیقا همین کار رو کردم روم اثر کرد.بازم تاکید می کنم،با دقت بهشون عمل کنید.منتظر کامنتای کارسازتون هستم.تا پست بعدی،فعلا خدا حافظی.

درباره حمیدرضا

سلام. حمیدرضا هستم از تهران. متولد بیستم خرداد. بچه خوبی نباشم ولی بدم نیستم اینو راست میگم. یکی از فندق ترین و کوچکولو ترین اعضای محله. نیمه بینا هستم. یه پرسپولیسی شیش آتیشه. راه های ارتباطی با من: شماره تلفن همراه من:09109818192، ایمیل من:hamidreza@gmail.com
این نوشته در روانشناسی, صحبت های خودمونی, طنز ارسال و برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

8 Responses to عمومی آرامش را به زندگیمان بیفزاییم!

  1. 1
    ریحان says:

    سلام حمید رضا

    جالب بود موفق باشی

  2. 2
    رعد بارانی رعد بارانی says:

    ?باورهایی كه باعث بروز رفتار پرخاشگرانه می شوند:
    ?در هر كارى بايد برنده شوم.
    ?اگر زورگويى نكنم، هيچ كس به حرف من گوش نمي دهد.
    ? هيچ کس نبايد مانع رسيدن من به اهدافم شود.
    ? جهان، پر از دشمن است. پس براى اين كه حقم را بگيرم، بايد پرخاشگرانه رفتار كنم.
    ? سازش كردن با ديگران، مساوى باخت است.
    ? با برخى از افراد فقط بايد از طريق رفتار پرخاشگرانه ارتباط برقرار كرد.
    ? بايد هر طورى شده روى ديگران تاثير بگذارم.
    ? جهان ناعادلانه اى است؛ وقتى كسى با من بدرفتارى مي كند، تحملش براى من خيلى مشكل است.
    ? بايد ثابت كنم حق با من است و ديگران اشتباه مي كنند.

  3. 3
    سعید says:

    درود حمید رضای نازنین باز هم یک خوراک ناب خوش مزه از یک نو جوون سپاس فراوان.

  4. 4
    پریسا says:

    سلام حمیدرضا. خوشحالم دوباره دیدمت! موافقم با آرامش. میگم اگر بشه دلواپسی هامون رو بندازیم ته گنجه پس باید بشه از پنجره شوتشون کنیم بیرون. واقعا نمیشه آیا؟ یعنی از دستشون بیشتر و طولانی تر خلاص بشیم؟ بیایید بهش فکر کنیم شاید شدنی باشه!
    موفق باشی جوون!

  5. 5
    حمید رضا فلاح نژاد says:

    سلام پریسا خانم.
    خواهش می کنم.
    بله،خب این که قطعا می شه.
    موفق باشی.

دیدگاهتان را بنویسید