خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش گام به گام آشپزی برای نابینایان قسمت دوم و یه درد و دل کوچولو

سلام به گوش کنیهای گرامی. امیدوارم هرجا که هستین حالتون خوب باشه و شاد شاد باشید.

امروز با قسمت دوم آموزش آشپزی که درواقع آموزش درست کردن ژله هست خدمتتون رسیدم. قبل از اینکه لینک رو تقدیم کنم یه کم حرف دارم برای گفتن.

دوستان من همونطور که تو پست اولمم گفتم، اینجا خیلیها از من استاد ترن و آموزشهای من شاید ساده به نظر برسه؛ اما حتی اگر یک نفر هم از این آموزشها چیزی یاد بگیره و سختیهایی که من حتی برای کار ساده ای مثل گرم کردن غذا متحمل شدم رو نکشه، من به هدفم رسیدم. من شرایط مناسبی برای ضبط کردن ندارم. خیلی وقتا به خیلی دلایل که خودتون میدونید نمیشه تو خوابگاه آموزش ضبط کرد. همون شانس محدودی رو هم که برای ضبط کردن پیدا میکنم داخل فایل به قدری سر صدا میشه که کلی باید برای ویرایشش وقت گذاشت.

اگر این حرفهارو میزنم قصدم خدایی ناکرده منت گذاشتن نیست. فقط یه گله ی کوچیک دارم از بعضی دوستان و یه درد دل با هممحله ایهای عزیز.

اگر کسی برای آموزش به همنوع خودش حاضر بشه سختیهای زیادی رو متحمل بشه و آخرش هم کلی از بعضی از همونا حرفایی بشنوه که اصلا مستحقش نیست، این درسته؟ خوبی این محله اینه که همه همدیگه رو درک میکنیم. همه سختیهایی که در جامعه تجربه میکنیم رو میدونیم. با این حال چرا اگر هم کسی قصد آموزش داشت اینطوری دلسردش میکنیم؟!

درسته که نباید به خاطر حرف چند نفر دلسرد شد؛ اما بعضی حرفها به قدری سنگینن که اگه از نا امیدی دلت یخ نکنه قطعا از شوک شنیدنش سرد میشه. ای کاش اگر به بهبود حال همدیگه کمک نمیکنیم، سعی نکنیم بدترش کنیم. ای کاش روزی برسه که یه خانم برای ورود و فعالیت در فضای مجازی و حقیقی نگران نباشه.

در پایان هم عذر میخوام از آدمای فهمیده و با شعور این محله که تعدادشون خیلی خیلی زیاده. خیلی زیادتر از همونایی که من یه هفته از سنگینی حرفشون فایل آماده شدم رو اینجا نذاشتم !

امیدوارم که کمکی به کسی بکنه

در آخر هم میتونید فایل رو از اینجا دانلود کنید.

سرشار از انرژیهای مثبت و شادیهای تمام نشدنی باشید.

با آرزوی بهترینها

۴۰ دیدگاه دربارهٔ «آموزش گام به گام آشپزی برای نابینایان قسمت دوم و یه درد و دل کوچولو»

درود و سپاس از تلاش‌هاتون برای ضبطِ این آموزش‌ها… بسیار ناراحت شدم از این که چیزی که سربسته در موردش فرمودید و من از آن بی‌اطلاعم موجبِ رنجشتان شده است، امیدوارم همگی مهربانتر و منصفتر باشیم… با آرزوی بهترین‌ها برای شما…

درود. از بابت آموزشها مرسی. این راهو ادامه بدین. حتی کسایی هستند که به آشپزی فکر هم نکردن و این آموزشها به درد خیلیها میتونه بخوره.
یاداوری کوچکترین نکته هم میتونه بزرگترین لطف حد اقل به من باشه.
دیگه چه برسه به یه آموزشی که با هزاران سختی ضبط ویرایش و منتشر شده.
استوار باشی.

مینا سلام…

تو به این کار بزرگی که داری انجام میدی ادامه بده هر کسی هم هر چی بگه یادت باشه اون این قدرت رو نداره که بخواد یه کار خوب بکنه…

و یه چیزی رو از من به یاد داشته باش…

آدمهای بزرگ همیشه دردسر دارن و همیشه همه برای کوچیک کردنشون تلاش میکنن… امیدوارم منظورم رو راحت گفته باشم…

منتظر سومین قسمت برنامت هستم…

سلام
قرار بود این آموزشهای شما گام به گام باشه.
یهویی از روشن کردن گاز رسیدید به درست کردن ژله؟
به شخثه از آشپزی چیز زیادی نمیدونم.
اما باید به نظر من از چیزهای ابتداییتری شروع میکردید.
پختن دسر حد اقل باید در قسمت پنجم ششم ضبط میشد.
موفق باشید…

سلام آقای موسوی شما به من لطف دارید من حالا حالاها مونده تا به استقلالی که میخوام برسم از من بهتر خیلیا هستن نمونش کسایی مثل آقای خادمی. به هر حال امیدوارم هممون یه روزی به اون استقلای که میخوایم برسیم

سلام سلام
من یادش گرفتم!فکر میکردم ژله درست کردن چقدر سخت باشه!
این که کاری نداشت!اصلا شما خانوما کلا همینین,همه چیزو به ما مردا سخت نشون میدین تا ما متوجه نشیم که شما تو خونه بیکار میشینین!‏
خخخ
امان از دست این خانوما!دستت درد نکنه,منتظر بعدی هاش هستم,میخام ببینم دیگه چی راحته و خانوما واسه ما سخت تعریف میکنن!‏
حالا ببین,من با همین آموزش های تو,یک حالی از خانومم بگیرم که اون سرش نا پیدا!خخخخخ,از همین الآن دنبال یه سر پناه باش واسه خودت!آخه اگه خانوم من در آینده بفهمه کی راض های زنونه رو لو داده به من,حتما دنبالت میگرده و از وست به دو قسمت مساوی تقسیمت میکنه!‏
موفق باشی

سلام خخخخخخخ شما مردا وقتی انقدر شیرازیین که حرفای ما زنارو باور میکنین و نمیرین تجربه کنین حقتونه که گول ما زنارو بخورین حالا حالاها مونده تا حیله های ما زنهارو متوجه بشین
بعدشم نه که شماها اون بیرون کلی کاااااااار میکنید والااا
شما اگه دختریرو بهتون دادن که من بعید میدونم اون موقع دربارش یه فکری میکنم خخخ
در ضمن ما زنا به شدت هوای همو داریم به همین راحتیا پشت همو ول نمیکنین یه نصیحت دوستانه بهتون میکنم هییییییییییییییچوقت با یه زن در نیفتین.
در ضمن حرفایی که زدم شوخی بود یه وقت ناراحت نشینا از دستم.
امیدوارم که ژله درست کنین ولی یه عمر برای بستنش صبر کنین تا بفهمین که دیگه خانومارو دست کم نگیرین

سلام چه حالی میده الآن احسان علیخوانی بیاد تو این سایت و نظرتونو بخونه. بیچاره نمیدونه امیدوار شه؟ به خودش افتخار کنه؟ نکنه؟کلا گویندگی رو بذاره کنار؟ بره تو افق محو بشه؟ خخخ به هر حال مرسی از نظرتون.

بیخود میکنه کسی بخواد دلسردت کنه!
عالیند!
من که آموزش هات رو قراره در اختیار قشر نابینایی که نه سایت میدونن چیه و نه اینترنت و نه حتی کامپیوتر بذارم.
ایول!
اگه بدونی این شش ساله چقدر حرف پشت سرم بوده، هست و خواهد بود، و هنوز بی خیالی طی می کنم راه خودمو میرم، دود از مغز کله ات بلند میشه مینا!
ادامه بده!

سلام ممنونم واقعا مرسی راستش شرمندم کردین آخه فکر نمیکنم آموزشام در حدی باشن که بشه خیلی به کسی نشونش داد .
درباره حرفها هم بین من و شما خیلی فرق هست شما خیلی خیلی از من فعالترین و شناخته شده تر.
کاملا عادیه اگه حرفایی ده برابر چیزی که پشت سر من گفتن پشت سر شما بزنن.
البته این قشنگ نیستا ولی حقیقتیه که هست متاسفانه در کشور ما آدما به خودشون حق میدن هر طور خواستن کسیرو قضاوت کنن و اصلا هم وجدان درد نمیگیرن.
خوب یکی دیگه از مزیتهایی که شما نسبت به کسایی مثل من دارین جنسیتتون هست متاسفانه تو ایران درباره دخترها سختتر قضاوت میشه تا پسرا
ببخشید که کامنتم طولانی شد به هر حال ممنون از انگیزه ای که به من دادین و آرزو میکنم که زندگی هممون انقدر خوب بشه که دیگه هیچ حرفی هیچ عملی نتونه حتی ذره ای گرد یاس و رنجش به چهرمون باقی بذاره.

سلام مینا جان.
مرسی بخاطر زحمتی که میکشی.
دلسرد نشو.خیلی ها هستن به این نکات واقعا نیاز دارن و خیلی ها هم یادگیری این مطالب حتی براشون دیر شده.
حرفهایی که میشنوی اذیتت میکنه.درک میکنم.اما به حدفی که داری فکر کن عزیزم.هدفت برات مهم باشه.
روزت پر انرژی

درود فراوان
اول تشکر می‌کنم از زحماتی که کشیدید بابت این آموزش. دوم این که متاسفانه همیشه هستن آدمای کوتاه‌فکری که خودشون که هیچ کاری نمی‌کنن که هیچ، جلوی پای کسایی هم که دارن کاری می‌کنن جفت‌پا می‌گیرن. اگه بگم که نادیدشون بگیرید از یه استاندارد دوگانه پیروی کردم، چون خودم وقتی با چنین آدمایی توی نیمچه فعالیتم در طی این سال‌ها برخورد کردم نتونستم نادیدشون بگیرم. فقط می‌تونم بگم که تقریبا همیشه تعداد کسایی که کار شما رو دوست دارن و ازش پشتیبانی می‌کنن از کسایی که بدخواه و ایراد گیر هستن خیلی، خیلی بیشتره. براتون بهترین‌ها رو آرزو می‌کنم.

سلام وقت شما هم به خیر خیلی متشکرم
به پست خوبتون هم سر زدم و کامنتیدم
با قضیه جلبک کاملا موافقم
این کوتاهی کامنتی که در حوابتون مینویسم واقعا به خاطر موافقت شدیدیه که با این دیدگاهتون دارم
سلامت باشید

سلام و درود بر مینا خانم
اول که مرسی بابت این که آموزش آشپزی رو در محله قرار دادید
که این آموزش شما حتماً بدرد ماها میخوره
بعدشم واقعاً اگر کسی بخواد با هم نوعش کخ داره خالصانه و بی مزد و منت تجربیاتش رو در اختیار دوستاش قرار میده
این طور برخوردا بشه واقعاً باید برای اون انسانهای کج خیال متأسف بود و براشون دعا کرد که رستگار شده و به راه راست هدایت شوند
به هر حال مرسی بابت این پست
خب من با وجود این که چیزی از آشپزی نمیدونم ولی دانلودش میکنم و میگوشم
شاید فردا روزی که متأهل شدم این فایلای شما در زندگی مشترک بدردم خورد
به هر حال شما به این حرفای چرند بعضیا گوش ندید و هر وقت شرایطتان اجازه داد آموزشی ضبط کرده و در اختیار ماها قرار بدید
به هر حال مرسی به امید بهروزی و سعادت و موفقیت برای شما مینا خانم
روزتان خوش ایام به کام و شادی بدرود و خدا نگهدار

سلام مینا! مینا مونده بودم واسه چی بین۲تا بخش اینهمه فاصله انداختی. ببین من افتضاح دلم پر حرفی می خواد ولی تک دست وراجی نوشتن سخته پس بیخیالش تا دستم درست بشه و تلافی کنم. فقط همین رو بهت بگم که درخت هرچی بارش بیشتر باشه بیشتر سنگش می زنن. اطرافت رو نگاه کن! داخل همین گوش کن رو ببین! تو اولیش نیستی. افرادی که هرچی بیشتر واسه خاطر بچه ها به آب و آتیش زدن بیشتر زور از اطراف اومد که بکوبنشون به خاک کم نیستن. سرد نشو! ادامه بده! محض خاطر تشویق های۱دستیه من هم شده سفت وایستا خخخ!
منتظر سومیش هستیم.
شاد باشی!

سلام پریسا جون فکر کنم این کوتاهترین کامنتتون تا به امروزه تشوییییییییییییییییییییق خخخ
بعضی حرفا آدمو بد میشکونن مطمینم توزندگی تجربش کردین حرفایی که هویت آدمو خم میکنن.
نمیخوام خیلی مظلومنمایی کنم در هر حال زندگیه و آدم از این طور چیزا زیاد میبینه ولی همیشه اولینها اگه خوب باشن لذت زیادی و اگه بد باشن تلخترین ضربه هارو دارن. بگذریم به قول خودتون ایام به کام

سلام خانم آشپزیان. الان دارم جهان رو از دریچه ی دید تو نگاه میکنم! میشه خودت منو بندازی بیرون؟ آخه نه که الان دارم با نگاه تو اینجارو سیر میکنم بیرون رفتن خیلی سخته. خخخخخخ. اصلا دستمم به کیبرد نمیره تایپ کنم و نظر بدم. خخخخخ منو بنداز بیرون طلسم شیرازیم بشکنه. نه نه خودم میرم فقط خواستم بگم خیلی خیلی زیاد عالی بود این آموزش. چون احتمالا از صحنه ی روزگار محوم میکنی بیخیال مدال طلای آخرین نفر میشم. آخ کاش حال داشته باشم فرستادن دیدگاه رو بزنم. فعلا که فرار رو بر قرار ترجیح میدم!

سلام سه ساعت هدارم از اول نگاه میکنم ببینم کی کامنت داده خخخ آخه من همیشهیه شیفت و یو میزنم ببینم بعد پاسخ به مینا چی هست خلاصه که با تعجب دیدم من دو تا کامنت گذاشتم.
ببین یه کاری نکن که حروف بعد از ع رو تلفظ کنمااااااااااااااااااا
به شدت داری قلقلکم میدی که این اسم زیبارو بگم
شکلک تهدید خخخ

دیدگاهتان را بنویسید